DAJ CYNK

Bank Millennium z nowością. Wielu skorzysta, choć pewnie nieświadomie

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Nowość w Banku Millennium. Ułatwi pracę sklepów internetowych

Bank Millennium przygotował nowość dla swoich klientów biznesowych, działających w branży e-commerce. To bramka płatnicza Millennium Pay, umożliwiająca przyjmowanie płatności elektronicznych za zakupy w sklepach internetowych.

Sklepy internetowe w Polsce mają się coraz lepiej, dlatego Bank Millennium przygotował nową ofertę dla przedsiębiorców działających w branży e-commerce. To bramka płatnicza Millennium Pay, przygotowana we współpracy z operatorem płatności PayTel.

Aby z niej skorzystać, należy mieć rachunek firmowy w Banku Millennium oraz prowadzić sklep internetowy. Rejestracja w usłudze jest bezpłatna, a klienci mogą skorzystać również z preferencyjnej stawki prowizyjnej 0,7% przez pierwszy rok korzystania z Millennium Pay. Po tym okresie stawka wyniesie 0,95%, niezależnie od wielkości obrotów.

Na początek Millennium Pay oferuje najbardziej popularne metody płatności:

  • szybkie przelewy,
  • płatności kartami,
  • BLIK.

W późniejszym okresie usługa ma być rozszerzona o możliwość rozłożenia płatności na raty oraz odroczenia terminu płatności.

Przedsiębiorcy działający na rynku e-commerce mierzą się codziennie z wieloma wyzwaniami. Wielu z nich decyduje się na skorzystanie z oferty rachunku prowadzonego w Banku Millennium. Dlatego jako bank chcemy im pomagać, udostępniając rozwiązania wspierające wzrost sprzedaży online, a w przypadku części z nich rozpoczęcie działań sprzedażowych w tym kanale.

– powiedział Tomasz Pol, Departament Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium

Millennium Pay to odpowiedź Banku Millennium na potrzeby firm e-commerce, które poszukują prostych i bezpiecznych rozwiązań. Chodzi o zabezpieczenie danych klientów i przeciwdziałanie różnego rodzaju oszustwom w sieci. Millennium Pay oferuje również usługę PayWatch, która dzięki wsparciu sztucznej inteligencji zapewnia większą ochronę e-sprzedawców.

Jako PayTel dbamy o to, by oferowane przez nas usługi w jak najlepszy sposób odpowiadały na potrzeby rynku. Współpraca z Bankiem Millennium przy tworzeniu platformy płatności online była nie lada wyzwaniem, którego z przyjemnością się podjęliśmy. Nasze rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo transakcji, szybkość oraz intuicyjność, czyli cechy najistotniejsze dla dzisiejszych e-sprzedawców i e-konsumentów.

– powiedział Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel

Dla przedsiębiorców stawiających pierwsze kroki w świecie e-commerce, Bank Millennium przygotował specjalną ofertę we współpracy z partnerem, operatorem platformy Sellingo. Klienci banku, po założeniu na platformie Sellingo sklepu internetowego, mogą go testować przez 6 miesięcy za darmo. Równocześnie będą mogli również skorzystać z usługi Millennium Pay.

Zobacz: Bank Millennium wyłączy użyteczną funkcję. Na szczęście są zamienniki
Zobacz: Bank Millennium da ci kartę kredytową. Łatwiej niż kiedykolwiek

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl

Źródło tekstu: Bank Millennium