DAJ CYNK

PKO BP z genialną nowością. Wystarczy kliknąć w rogu

Marian Szutiak

Aplikacje

PKO BP z genialną nowością. Wystarczy kliknąć w rogu

PKO Bank Polski wprowadza nową funkcję do iPKO. Tuż po zalogowaniu do serwisu zobaczysz w formie powiadomień komunikaty, które wymagają Twojej akceptacji.

Serwis internetowy iPKO dostał nową funkcję związaną z powiadomieniami. Dzięki niej klient PKO BP powinien łatwiej dotrzeć do korespondencji z banku. iPKO poinformuje użytkownika tuż po zalogowaniu, że coś ważnego na niego czeka. To efekt zmiany skrzynki wiadomości w serwisie w listę powiadomień. Zamiast koperty na górze strony iPKO pojawiła się ikona dzwonka, a z powiadomienia można przejść bezpośrednio do danej wiadomości.

iPKO powiadomienia dzwonek

Nowa lista powiadomień poinformuje klienta PKO Banku Polskiego o:

  • operacjach do akceptacji w ramach PKO Junior (jeżeli klient z niego korzysta), np. doładowanie telefonu dziecka, które czeka na potwierdzenie,
  • zmianach w Tabeli Opłat i Prowizji, regulaminach i dokumentach,
  • odrzuconym przelewie, zleceniu stałym, zmianie raty kredytu gotówkowego itp.,
  • odpowiedzi z banku na zadane pytanie, wniosek lub reklamację.

iPKO powiadomienia

Zobacz: PKO BP idzie naprzód. Musiał przenieść ponad 130 TB maili
Zobacz: Atak na pieniądze Polaków. Hydra wyczyści konto każdemu

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Fotokon / Shutterstock.com, PKO Bank Polski

Źródło tekstu: PKO Bank Polski