Klienci Banku Millennium mogą skorzystać z omnikanałowego procesu wnioskowania o kartę kredytową. Dzięki temu zaczynając w jednym kanale obsługi można dokończyć wniosek w innym.
Bank Millennium udostępnił klientom omnikanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową. Oznacza to, że wniosek zarejestrowany w jednym kanale obsługi, może zostać dokończony w innym, a na każdym etapie wniosku klient może uzyskać wsparcie pracownika banku.
Nowy proces jest kompleksowy i pozwala wnioskować o dowolną kartę kredytową z oferty Banku Millennium oraz dodatkowe usługi, w tym ubezpieczenia. Umożliwia również elastyczne ustawienie parametrów karty, na przykład dnia spłaty. Podzielony jest na krótkie kroki, które mają pozwolić na szybkie zamówienie karty kredytowej.
Wniosek jest automatycznie zapisywany w systemie. Klient może przerwać jego wypełnianie, a po wznowieniu zostanie przekierowany do miejsca, w którym je przerwał. Wniosek rozpoczęty z pracownikiem banku można łatwo dokończyć w serwisie internetowym Millenet czy w aplikacji mobilnej.
Podobnie gdy klient rozpocznie wypełnianie wniosku samodzielnie online, w razie trudności czy wątpliwości może dokończyć wniosek z pracownikiem infolinii lub placówki. Podczas wypełniania wniosku online jest również możliwość skorzystania z kontekstowego czatu, zawsze gdy potrzebuje wsparcia konsultanta.
Wniosek dopasowuje się do oferty, dostępnej w danym momencie dla klienta. Jeśli bank ocenia jego zdolność kredytową na podstawie dotychczasowej współpracy, nie trzeba załączać dodatkowych dokumentów, a karta wydawana jest od razu. W tej sytuacji kartę można w ciągu kilku minut stokenizować (aktywować wirtualny odpowiednik karty w aplikacji mobilnej) i od razu z niej korzystać.
Jeśli bank wymaga od klienta dodatkowych informacji, wniosek dopasowuje się automatycznie. Gdy wnioskowany limit karty kredytowej jest zbyt duży w stosunku do zdolności kredytowej klienta, bank nie odmawia karty, tylko automatycznie obniża limit do maksymalnej dostępnej dla klienta wartości.
Proces jest w pełni cyfrowy. Wszystkie dokumenty są dostępne dla klienta w serwisie internetowym Millenet i aplikacji mobilnej oraz tam przechowywane. Dzięki temu nie muszą być drukowane. Klient akceptuje je online.
Zobacz: Polowanie na klientów Banku Millennium. Kuszą łatwymi pieniędzmi
Zobacz: Mastercard gra z WOŚP. eSkarbonki biją nowe rekordy
Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl, Bank Millennium
Źródło tekstu: Bank Millennium