PKO Bank Polski poinformował o utrudnieniach, które klienci mogą napotkać w najbliższym czasie podczas korzystania z aplikacji mobilnej IKO.
Bankowość internetowa tak wrosła w społeczeństwo, że wiele osób nie wyobraża sobie załatwiać spraw finansowych inaczej niż przez Internet. Nic dziwnego, w końcu banki oferują wygodną obsługę konta i płatności z poziomu aplikacji mobilnej. Dzięki temu nie trzeba nawet nosić gotówki w portfelu, choć może to być zdradliwe.
PKO Bank Polski wystosował specjalny komunikat, z którego dowiadujemy się, że w najbliższym czasie mogą wystąpić problemy z dostępnością aplikacji mobilnej IKO. Jest to powiązane z pracami modernizacyjnymi, które odbędą się w niedzielę 4 czerwca 2023 roku od godziny 00:00 do 02:45.
Z komunikatu dowiadujemy się, że w tym czasie nie będzie można przeprowadzać płatności zbliżeniowych telefonem ani kodem BLIK. Jeżeli zatem wiesz, że być może będziesz potrzebował zapłacić w tym czasie, warto zaopatrzyć się w trochę gotówki.
Zobacz: Raiffeisen Digital Bank ma nowości dla Polaków. Grupa wciąż działa w Rosji
Zobacz: Opaska Xiaomi do konta dla dziecka. Takie rzeczy tylko w czerwcu
Źródło zdjęć: Telepolis (Anna Rymsza)
Źródło tekstu: PKO BP, oprac. własne