Dostałem dziś sms
"W związku z upływem terminu potwierdzenia danych rejestracyjnych, numer zostanie wyłączony z dniem 17 lipca 2023 roku. Jeśli chcesz tego uniknąć, przyjdź do salonu Play z dokumentem tożsamości oraz kartą SIM Virgin Mobile i potwierdź swoje dane. Najbliższy salon znajdziesz tutaj: www.play.pl/nowy/VM-mapa-salonow"
To samo było z początkiem mają, byłem w salonie ale konsultantka nie potrafiła na moje dane zarejestrować numeru )
Poszło zgłoszenie ale niestety nie mogą mi na nie odpowiedzieć bo nie mają jak potwierdzić moich danych
Co jezeli jutro bedzie to samo da sie taki numer zarejestrowac/przeniesc do innej sieci?
Mam go już z 20lat...
"W związku z upływem terminu potwierdzenia danych rejestracyjnych, numer zostanie wyłączony z dniem 17 lipca 2023 roku. Jeśli chcesz tego uniknąć, przyjdź do salonu Play z dokumentem tożsamości oraz kartą SIM Virgin Mobile i potwierdź swoje dane. Najbliższy salon znajdziesz tutaj: www.play.pl/nowy/VM-mapa-salonow"
To samo było z początkiem mają, byłem w salonie ale konsultantka nie potrafiła na moje dane zarejestrować numeru )
Poszło zgłoszenie ale niestety nie mogą mi na nie odpowiedzieć bo nie mają jak potwierdzić moich danych
Co jezeli jutro bedzie to samo da sie taki numer zarejestrowac/przeniesc do innej sieci?
Mam go już z 20lat...