DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1159752  autor: neotele
 02 lis 2023, 17:10
R.Mandano pisze:Potwierdzam, co pisze poprzednik.
A co do reklamacji, to szkoda czasu. Jedną reklamację (odnośnie RWK) zgłosiłem pod koniec września, i jedyne co do dziś otrzymałem, to potwierdzenie przyjęcia i obietnicę, że reklamacja zostanie rozpatrzona w "terminie ustawowym".
:lol:
To się ciesz i stanowczo domagaj się, aby dali Ci, o co prosiłeś w oparciu o poniższe:
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014. 827)
Art. 7a. 1. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
2. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w ust. 1, uważa się, że uznał reklamację.
3. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
 #1159764  autor: Remington
 02 lis 2023, 19:12
@neotele
„Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej”, a telekomunikacja ma właśnie odrębne przepisy czyli Prawo telekomunikacyjne i szczególnie to rozporządzenie: https://cik.uke.gov.pl/gfx/cik/userfile ... amacja.pdf

Termin 30 dni jest taki sam.

Więcej na stronie UKE:
https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/do ... eklamacje/