DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 77 z 78
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
 #1169750  autor: Remington
 16 kwie 2024, 16:39
Czyli wylałeś frustrację. Naprawdę wierzysz, że ktoś u nich to przeczyta, oprócz osoby przyjmującej maile? Dla korpo: reklamacja rozwiązana = sprawa zamknięta. Pracowałem kiedyś w takiej, która przy pozytywnym wyniku reklamacji nawet nie wysyłała odpowiedzi klientowi.
 #1169753  autor: macqmacq
 16 kwie 2024, 17:24
Remington pisze:
16 kwie 2024, 16:39
Czyli wylałeś frustrację. Naprawdę wierzysz, że ktoś u nich to przeczyta, oprócz osoby przyjmującej maile? Dla korpo: reklamacja rozwiązana = sprawa zamknięta. Pracowałem kiedyś w takiej, która przy pozytywnym wyniku reklamacji nawet nie wysyłała odpowiedzi klientowi.
Ty tak do mnie??? Jaką frustrację??? Niech się wypowiedzą w temacie problemów systemowych i nie wciskają kitu, że abonent zawinił! Ktoś to przeczyta i prześle dalej? A skąd to mogę wiedzieć? Wiem tylko, że każda kropelka drąży skałę i tego się trzymajmy :smt006
 #1169762  autor: KC-KARLOS
 16 kwie 2024, 19:55
Nie pierwszy raz tak jest, że T olewa prepaidowców z niestandardowymi usługami, które celowo mają źle działać. Mam przypomnieć te specjalne startery z nielimitowanym netem za 1 zł dziennie? Nabijanie debetu z go-CARD / SIMextra, pakiety na próbę, dzięki którym mieliśmy przez jakiś czas dużo darmowego neta... Tego jest więcej. A operator chętnie woli w systemach użyć przycisku "DELETE" i umyć ręce od odpowiedzialności. GO XXS jest bardzo atrakcyjny (1 zł co maks. 89 dni [celowo ten termin graniczny piszę, bo zawszę wolę wcześniej wykonać aktywność niż obudzić się z ręką w nocniku] za 365 dni wychodzących) i miał zatrzymać niezadowolonych klientów przy przymusowym "czyszczeniu" systemów billingowych T - widać, że jest im teraz łatwiej to ogarnąć, bo są tylko 3 taryfy na kartę (Dniówka Heyah [młodsza "siostra" i pozostałość po Frii], GO i tuBiedronka) - nie wliczam Mixów (jest ich od groma jak taryf abonamentowych), bo one są aktywne do całkowitego wygaśnięcia numeru w umowie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169799  autor: mariusz9a
 17 kwie 2024, 09:35
macqmacq pisze:Niech się wypowiedzą w temacie problemów systemowych i nie wciskają kitu, że abonent zawinił! Ktoś to przeczyta i prześle dalej? A skąd to mogę wiedzieć? Wiem tylko, że każda kropelka drąży skałę i tego się trzymajmy
Nikt nigdzie tego nie prześle i nikt się nie będzie nad tym pochylał - tego możesz być pewny. Żadna kropla nic tu nie będzie drążyć ;-) Jest tak jak pisze Remington. Pochylić nad tym to się może dopiero ktoś, jak jakieś szeroko pojęte "media" (np portal Telepolis) się do nich odezwą z prośbą o wyjaśnienie :-] Także równie dobrze mogłeś im nic już nie odpisywać - efekt byłby ten sam.
 #1169867  autor: babciagienia1p
 18 kwie 2024, 10:39
@gudcezar
Trudno powiedzieć dokładnie. Na początku 2024 roku aktywowałam przeniesiony w sierpniu 2018. Prawdopodobnie nie ma zasady i wszystko zależy od ręcznej decyzji o zbiorowym wygaszaniu numerów. Decydują statystyka i wskaźniki...
 #1169926  autor: matias55
 19 kwie 2024, 18:39
Remington pisze:
16 kwie 2024, 16:39
Czyli wylałeś frustrację. Naprawdę wierzysz, że ktoś u nich to przeczyta, oprócz osoby przyjmującej maile? Dla korpo: reklamacja rozwiązana = sprawa zamknięta. Pracowałem kiedyś w takiej, która przy pozytywnym wyniku reklamacji nawet nie wysyłała odpowiedzi klientowi.
Dokładnie tak jest. Większość maili wpada do takich pracowników jak Ja. Żadne uwagi nie trafiają nigdzie i nie są brane pod najmniejsze rozważanie, no chyba, że skala zgłaszanego zjawiska urośnie globalnie do wymaganego przez Korpo poziomu dla takiej reakcji.
 #1169930  autor: macqmacq
 19 kwie 2024, 18:57
matias55 pisze:
19 kwie 2024, 18:39
Remington pisze:
16 kwie 2024, 16:39
Czyli wylałeś frustrację. Naprawdę wierzysz, że ktoś u nich to przeczyta, oprócz osoby przyjmującej maile? Dla korpo: reklamacja rozwiązana = sprawa zamknięta. Pracowałem kiedyś w takiej, która przy pozytywnym wyniku reklamacji nawet nie wysyłała odpowiedzi klientowi.
Dokładnie tak jest. Większość maili wpada do takich pracowników jak Ja. Żadne uwagi nie trafiają nigdzie i nie są brane pod najmniejsze rozważanie, no chyba, że skala zgłaszanego zjawiska urośnie globalnie do wymaganego przez Korpo poziomu dla takiej reakcji.
Czyli pracujesz w tej korpo t-m? Dobrze rozumiem? Rozwiązujesz reklamacje np. TEŻ karciarzy? :!: :shock:
 #1169938  autor: Remington
 19 kwie 2024, 19:31
Jest wyjątek - ktoś ważny z firmy, celebryta lub ich rodzina. Wtedy rozwiązywanie problemów bywa błyskawiczne. Problem w tym, że w prepaidzie raczej mało takich się znajdzie.
 #1169964  autor: matias55
 20 kwie 2024, 00:11
macqmacq pisze:
19 kwie 2024, 18:57
matias55 pisze:
19 kwie 2024, 18:39
Remington pisze:
16 kwie 2024, 16:39
Czyli wylałeś frustrację. Naprawdę wierzysz, że ktoś u nich to przeczyta, oprócz osoby przyjmującej maile? Dla korpo: reklamacja rozwiązana = sprawa zamknięta. Pracowałem kiedyś w takiej, która przy pozytywnym wyniku reklamacji nawet nie wysyłała odpowiedzi klientowi.
Dokładnie tak jest. Większość maili wpada do takich pracowników jak Ja. Żadne uwagi nie trafiają nigdzie i nie są brane pod najmniejsze rozważanie, no chyba, że skala zgłaszanego zjawiska urośnie globalnie do wymaganego przez Korpo poziomu dla takiej reakcji.
Czyli pracujesz w tej korpo t-m? Dobrze rozumiem? Rozwiązujesz reklamacje np. TEŻ karciarzy? :!: :shock:
Pracowałem w Orange i wiem jak to wygląda. Obecnie jestem w innej korpo i jest dokładnie podobnie.
 #1169966  autor: lukjac
 20 kwie 2024, 01:56
Dzień dobry

Informuję, że przeanalizowałem Pana konto dla numeru XXXYYYZZZ.

Proszę przyjąć moje przeprosiny za powstałe utrudnienia na Pana koncie.

Dnia XX.04.2024 ponownie aktywowałem na koncie ww. numeru usługę GO! XXS.

Ufam, że powyższe informacje będą pomocne.
 #1170002  autor: jatu44
 20 kwie 2024, 21:39
Mam Go w wersji M (za 20 cł/m-c). Czy jest jeszcze możliwość by włączyć Go w wersji L (za 30 zł)? Czy będzie działać Supernet Video? Jak to zrobić? Dziękuję
 #1170017  autor: babciagienia1p
 21 kwie 2024, 05:59
@jatu44
Nie przypominam sobie wersji M za 20,- zł. Mam stare wersje S za 20,- zł.
Ogólnie - nie ma możliwości nowej aktywacji tańszych wersji (S, M, L). Można tylko kontynuować aktywowane wcześniej.
Możliwe do aktywacji, nowe, usługi w Go!:
https://www.t-mobile.pl/c/na-karte/pl
Nie ma w nich supernetu video. Doładowanie za minimum 35,- zł przez https://doladowania.t-mobile.pl daje dodatkowe 10%, które trafia na "wieczyste" konto promocyjne.
 #1170228  autor: KC-KARLOS
 25 kwie 2024, 11:16
vkjcsakjvcjk: czy Tobie czasem nie wygasła ta usługa? U mnie jest widoczna na 2 numerach w apce.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1170230  autor: KC-KARLOS
 25 kwie 2024, 11:23
vkjcsakjvcjk: zaktualizuj aplikację, zamiast wieszać psy na T.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1170231  autor: vkjcsakjvcjk
 25 kwie 2024, 11:36
Karlos20 pisze:
25 kwie 2024, 11:23
vkjcsakjvcjk: zaktualizuj aplikację, zamiast wieszać psy na T.
Niestety na niekorzyść TM aplikacja jest aktualna i w aktywnych usługach brak jest GO! XXS, które mam ważne do lipca. :(
Będzie reklamacja w ostatni dzień ważności usługi. Jeszcze zwrot kasy na konto główne ;)
 #1170232  autor: KC-KARLOS
 25 kwie 2024, 11:41
vkjcsakjvcjk: sprawdzałeś to w następującej ścieżce: Usługi dodatkowe > Bez limitów? Przypomnę, że na ekranie głównym numeru salda GO XXS odpalają się dopiero w momencie pobrania 1 zł w danym dniu i one znikają po godz. 23:59. Nie ma płatnej aktywności, usługa jest w stanie gotowości (oczekuje na płatny ruch).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 77 z 78
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78