Strona 5 z 12

Post:24 paź 2009, 12:17
autor: banan1973
Kupiłem starter i myślałem że będę miał 19 gr za min. a tu 27 ale to akurat moje nie dopatrzenie, trzeba było przenieść numer. Teraz co zauważyłem, jakość rozmów w gsm jest gorsza niż np. w gsm Orange (w tym samym miejscu, mieszkanie), w 3G rozmowa porównywalna. Internet w 3G działa dobrze (mapa google ładuje się szybko w telefonie). Ogólnie dobrze zrobiłem że wziołem numer z mBanku. Oczywiście te spostrzeżenia dotyczą mojego miejsca zamieszkania, gdzie indziej może być inaczej, telefon to E71. Teraz mam pytanie czy po każdym doładowaniu trzeba aktywować np. internet free, te 20 mb? Czy raz wystarczy aktywować wszystkie te rzeczy, mms, wideo rozmowe itd? Po pierwszym użyciu karty sim aktywowałem wszystko ale po doładowaniu np. nie miałem internetu free, dopiero jak ponownie wysłałem kod aktywujący. Jak to wygląda??

Post:25 paź 2009, 08:52
autor: pawwel
A ja mam takie pytanie, ile czasu u was minęło od podpisania umowy do jakiegokolwiek ruchu ze strony manku? Bo podpisałem dokumenty 21.10 tj. w środę, a okres rozliczeniowy mam do 25. Przy wypowiedzeniu umowy orangutanowi mają jeden pełny okres rozliczeniowy na zwolnienie numeru, czyli jeśli dobrze rozumiem, gdyby mbank złożył za mnie wypowiedzenie do dzisiaj, to 26.11 miałbym u nich numer, jeśli złoży po 25.10 to ten okres wypowiedzenia trwałby od 26.11 do 25.12 i miałbym numer w mbanku dopiero na święta... Tak to działa, czy innczej?

Rozmówki polskie 2

Post:03 lis 2009, 20:47
autor: Yanix
No to mamy nową odsłonę promocji "Rozmówki polskie 2". Promocja trwa od dzisiaj do 11 Listopada :) http://www.mbankmobile.pl/prl2.html

Post:03 lis 2009, 21:58
autor: cesarz
W mBanku mobile płaska taryfa :D 19gr na rozmowy , 10gr sms , 20gr mms . Nie jest dostępna usługa mznajomi i brak pakietu 100MB.

Post:04 lis 2009, 23:54
autor: krtl
cesarz pisze:W mBanku mobile płaska taryfa :D 19gr na rozmowy , 10gr sms , 20gr mms . Nie jest dostępna usługa mznajomi i brak pakietu 100MB.
Przeniosłem się z Orange do Play, ale jakość połączeń, usług fatalna, mam dość.
Na poprzednią promocje mbanku sie spóźniłem, ale tym razem skorzystam :)
Jedno pytanie mam. W tel mam simlock Play, czy będę mógł korzystać w nim z karty w sieci mbank ? jak sie domyślam chyba nie da rady ? jakie simlocki akceptują karty mbanku ? pzdr

Post:05 lis 2009, 00:33
autor: user_delete19
krtl pisze:Przeniosłem się z Orange do Play, ale jakość połączeń, usług fatalna, mam dość.
SOA #1 -- u mnie działa ok ;]
Jedno pytanie mam. W tel mam simlock Play, czy będę mógł korzystać w nim z karty w sieci mbank ?
Karta działać nie będzie, niemniej jednak Play ZTCW nie sprzedaje telefonów ze smokami, a jeżeli takowego masz, to idź do salonu gdzie go nabyłeś -- zdejmą za darmo :)

Post:05 lis 2009, 01:07
autor: thonka
krtl pisze:jakie simlocki akceptują karty mbanku ? pzdr
mbank dziala na sieci plusa wiec z telefonami od nich nie powinno byc problemu.

Post:10 lis 2009, 12:43
autor: ozorkowy
Mam takie pytanko: czy przeniosą mi numer jeśli w trakcie procedury skończy się czas na aktywne połączenia wychodzące? (simplus ->mBank)

Post:10 lis 2009, 20:05
autor: Prometo
ozorkowy pisze:Mam takie pytanko: czy przeniosą mi numer jeśli w trakcie procedury skończy się czas na aktywne połączenia wychodzące? (simplus ->mBank)
Chcąc mieć klienta to znając życie przeniosą. Ja miałem nieaktywne wychodzące a przenieśli mi Simplusa do mBank Mobile.

Post:19 lis 2009, 21:06
autor: tesla
Moja opinia na przestrogę. Miałem postpaida w P4, którego po zakończeniu umowy przeniosłem do Fresha. Przy nadarzającej się okazji - 2 edycji Rozmówek Polskich, złożyłem wniosek o przeniesienie numeru (P4>mBank) Ku mojemu zdziwieniu dostałem informację że wiosek został odrzucony przez P4 ze względu na rozbieżności w danych klienta. Zalogowałem się do cudoffffnego playmobile.pl i faktycznie, wszystkie moje dane osobowe poszły w las!!!

Proszę mi nie pisać że P4 kasuje dane po rozwiązaniu umowy postpaidowej, bo skoro moje dane go logowania pozostały bez zmian- to tak nie jest.

Wg mnie jest to celowe działanie tej śmisznej firmy, żeby utrudnić przenoszenie numerów do innych operatorów.

Co gorsze, teraz muszę przejść ponownie przez cała procedurę związaną z przeniesieniem do mBanku :evil:

Post:19 lis 2009, 21:36
autor: user_delete19
tesla pisze:Proszę mi nie pisać że P4 kasuje dane po rozwiązaniu umowy postpaidowej, bo skoro moje dane go logowania pozostały bez zmian- to tak nie jest.
Ale przecież od jakiegoś czasu trąbi się o tej ułomności P4... oni o tym wiedzą, mówią że starają się naprawić...

A to chyba logiczne, że przed przeniesieniem najlepiej sprawdzić jakie *dokładnie* dane są u operatora, co by nie było potem rozbieżności przy pzrenoszeniu...

Post:19 lis 2009, 21:38
autor: elrond
tesla, nie wiem co Play ma na celu - utrudnienie życia czy to po prostu problemy techniczne, ale dotknęło to także i mnie. Gruszka miał się tym zająć, dane miały przestać znikać po migracji z postpaid do fresz ale jak widzimy wszystko działa po staremu. Dane pewnie gdzieś w otchłaniach systemu informatycznego są... tylko się nie pokazują i trzeba rejestrować od początku.

Post:20 lis 2009, 17:07
autor: guregori
Jaka jest ważność 50 minut za posiadanie konta w mBanku? Gdy sprawdzałem numerem *121#, to była tylko data 18-11-2009, czyli teoretycznie powinny być ważne do 23:59 tego dnia. Dobrze, że to często sprawdzałem, to mam dowód, że zniknęły mi 22 minuty między 16:15 a 16:19 :evil: . Przedwczoraj też skończyła się ważność darmowych 50 MB i zamówiłem kolejne. Po znalezieniu szczegółów w Internecie, udało mi się w końcu laptopa podłączyć, pół godziny przeglądałem tylko kilka stron sieć i po sprawdzeniu stanu pakietu, okazało się, że zostało mi tylko ok. 2 MB :cry: . Nie wiedziałem, że to może aż tak szybko zniknąć, a na komórce mi zawsze uczciwie rozliczało. Dzisiaj zablokowano mi połączenia wychodzące, nie mogę sprawdzić stanu konta ani pakietu i pojawia się tylko polecenie, żebym zasilił konto. Po zasileniu zsumują kasę z doładowania ze stanem konta, czy będę miał tylko tyle, za ile doładuję? Czy skasowano mi pakiet internetowy i będę mógł go zamówić znowu, czy będę musiał czekać do 18 grudnia?

Post:20 lis 2009, 17:41
autor: Mordzio
guregori pisze:Po znalezieniu szczegółów w Internecie, udało mi się w końcu laptopa podłączyć, pół godziny przeglądałem tylko kilka stron sieć i po sprawdzeniu stanu pakietu, okazało się, że zostało mi tylko ok. 2 MB :cry: . Nie wiedziałem, że to może aż tak szybko zniknąć, a na komórce mi zawsze uczciwie rozliczało.
Nic nie działało w tle ? nic sie nie uaktualniało przez internet?
guregori pisze:Czy skasowano mi pakiet internetowy i będę mógł go zamówić znowu, czy będę musiał czekać do 18 grudnia?
Pakiet 50mb można aktywować tylko raz na 30 dni

Post:20 lis 2009, 18:02
autor: tesla
lwiczek pisze:Ale przecież od jakiegoś czasu trąbi się o tej ułomności P4... oni o tym wiedzą, mówią że starają się naprawić...
gdyby zadzwonił do mnie pan Gruszka i powiedział że nie potrafią sobie poradzić z tak bzdurną sprawą, to zapewne bym tak nie wpadł. Ale nigdy nie uwierzę że skoro login, hasło i adres email na podstawie których był identyfikowany mój numer w postpaidzie, jednak zostały w systemie, to moje dane personalne jakiś cudem wyparowały.

Prawda wg mnie jest taka, że przejście z abonamentu na fresza jest pierwszym krokiem przed zmianą operatora. Wiem bo sam tak chciałem zrobić. A usuwanie danych ma utrudnić całą procedurę.
lwiczek pisze:A to chyba logiczne, że przed przeniesieniem najlepiej sprawdzić jakie *dokładnie*
tak, a zawsze rano przed wyjściem do pracy mam dzwonić do kadrowej i pytać czy jeszcze pracuję w Firmie... :wink:

Post:20 lis 2009, 18:47
autor: DanielR
tesla - Ale z Tak Tak jest podobna sytuacja.
Pomimo tego, że miałem go klika lat, Karta Rejestracyjna wysyłana była od razu po zakupie zestawu z telefonem, to okazuje się, że w ich systemach po jakimś czasie "ginie" PESEL (!)
I gdyby nie wcześniejsze uświadomienie przez Tomka_19, który też wcześniej przenosił numer z Tak Tak do Fresh, że tak właśnie jest, to czekałaby mnie przy przenosinach do Play niezła zabawa.
I też musiałem skanować raz jeszcze Kartę Rejestracyjną z tymi samymi danymi i wysyłać ją do BOU sieci Era.
Także nie tylko Play urządza sobie takie szopki - Era też.

Post:20 lis 2009, 21:49
autor: guregori
Mordzio pisze:
guregori pisze:Po znalezieniu szczegółów w Internecie, udało mi się w końcu laptopa podłączyć, pół godziny przeglądałem tylko kilka stron sieć i po sprawdzeniu stanu pakietu, okazało się, że zostało mi tylko ok. 2 MB :cry: . Nie wiedziałem, że to może aż tak szybko zniknąć, a na komórce mi zawsze uczciwie rozliczało.
Nic nie działało w tle ? nic sie nie uaktualniało przez internet?
Nie, raczej nie. Korzystałem z Internet Explorera, bo miałem sobie dopiero ściągnąć przez Internet stacjonarny Firefoxa, a na każdej stronie Telepolis wyskakiwało mi, żeby ściągnąć Flash Playera czy coś podobnego, czego oczywiście nie ściągnąłem, a mój laptop nie jest przygotowany do korzystania z internetu, bo używam go głównie do oglądania seriali.
Mordzio pisze:
guregori pisze:Czy skasowano mi pakiet internetowy i będę mógł go zamówić znowu, czy będę musiał czekać do 18 grudnia?
Pakiet 50mb można aktywować tylko raz na 30 dni
A co się stanie po wykorzystaniu tego pakietu?

Post:20 lis 2009, 22:00
autor: user_delete19
guregori pisze:a na komórce mi zawsze uczciwie rozliczało.
Na komórce mogłeś używać na przykład opery mini która kompresuje (czasami nawet w znacznym stopniu) oglądane strony...
Na przyszłość polecam zainstalować na przykład darmowy http://www.softperfect.com/products/networx/ który pokazuje statysytki tego ile się pobrało :)
guregori pisze:A co się stanie po wykorzystaniu tego pakietu?
Zapewne połączenia data (internet) będzie naliczany po stawkach cennikowych (zapewne mniej korzystnych) aż do wyczerpania środków na koncie... wtedy przestanie działać w ogóle...

Post:20 lis 2009, 22:13
autor: guregori
lwiczek pisze:
guregori pisze:a na komórce mi zawsze uczciwie rozliczało.
Na komórce mogłeś używać na przykład opery mini która kompresuje (czasami nawet w znacznym stopniu) oglądane strony...
Na przyszłość polecam zainstalować na przykład darmowy http://www.softperfect.com/products/networx/ który pokazuje statysytki tego ile się pobrało :)
Dzięki. Miałem sobie coś takiego poszukać, ale za późno się do tego zabrałem :wink:.
lwiczek pisze:
guregori pisze:A co się stanie po wykorzystaniu tego pakietu?
Zapewne połączenia data (internet) będzie naliczany po stawkach cennikowych (zapewne mniej korzystnych) aż do wyczerpania środków na koncie... wtedy przestanie działać w ogóle...
Tylko gdzie jest cennik? Wydaje mi się, że gdzieś widziałem, że w tej taryfie jest 1 gr/50 kB, ale nie jestem pewny.

Post:20 lis 2009, 22:15
autor: user_delete19
guregori pisze:Tylko gdzie jest cennik? Wydaje mi się, że gdzieś widziałem, że w tej taryfie jest 1 gr/50 kB, ale nie jestem pewny.
zapewne na stronie mbank mobile / w papierach ktore od nich dostales ze stareter? ;->