DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

 #525992  autor: mateo704
 04 sty 2012, 18:24
Ja również dostałem taką o to informacje po zgłoszeniu na Play24
"Szanowny Panie,

Dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło dnia 3 stycznia 2012 roku.

Uprzejmie informuję, że wszystkie niedogodności związane z promocją Fanty trzeba zgłaszać na stronie www.cocacola.pl/play .

Mam nadzieje, że podane przeze mnie informacje okażą się przydatne."

Po kontakcie telefonicznym z BOK konsultant oznajmił mi że mogę złożyć reklamacje listownie, albo sobie odpuścić bo on w żaden sposób mi nie pomoże. Więc ruletka i dezorientacja jak się patrzy :?

 #525999  autor: Golarz Filip
 04 sty 2012, 19:18
Czyli znajomy jest szczęśliwcem :)
Nr zgłoszenia: XXXXXXX
Data wpłynięcia do P4: 2011-12-30 09:45:54
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-12-30 10:32:54

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 30 listopada, przysłane do nas za pomocą poczty elektronicznej. Zgłoszenie dotyczyło doładowania konta kodem Fanta.

Zgodnie z rozmową telefoniczną przyznałam Panu 10 złotych rekompensaty, za opóźnienie doładowania. Doładowanie miało miejsce 25 grudnia, natomiast środki wpłynęły cztery dni później, za co serdecznie przepraszamy.


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

Z poważaniem,
XXXXXXXXX XXXXXXX
konsultant ds. obsługi klienta

 #526017  autor: davvid
 04 sty 2012, 20:41
Co za frajerska firma. Niech się zdecydują czy reklamacje poleconym, czy gadka z 'konsultantem' wystarczy. Co to ma być? Jakiś cholerny totolotek?

chyba, że to wyżej zostało sfingowane :D

 #526018  autor: bolek2004
 04 sty 2012, 20:50
Napisałem stronę wcześniej napiszcie pod ten adres: [email protected] z opisem sytuacji, kiedy było doładowanie i dobrze by było jakiś skrin zrobić z konta fanty, tylko nie wiem czy na dzień dzisiejszy jest jeszcze dostęp do historii doładowań kodów, mi się udało, odpisali na maila że przekazują do realizacji, a po około 3 godzinach dostałem środki zaległe na 3 numery

 #526036  autor: Golarz Filip
 04 sty 2012, 22:02
davvid pisze:Co za frajerska firma. Niech się zdecydują czy reklamacje poleconym, czy gadka z 'konsultantem' wystarczy. Co to ma być? Jakiś cholerny totolotek?

chyba, że to wyżej zostało sfingowane :D
Taa,oczywiście sfingowane.Nie mam co robić,tylko tworzyć maile na potrzeby forum.

Widzisz fart tej sytuacji polegał na tym,że znajomemu,jak i rodzinie zresztą też,doładowania z fanty zbiegły się z awarią zwykłych doładowań- Play chcą być fair zaczął wyjaśniać też sprawy fanty.
Tak jak pisał tutaj na forum PYF oraz rzecznik na blogu,było wysyłać maile do Niego,na skrzynkę [email protected], oraz PM do PYF 1 oraz 2...
Ciut szczęścia i jak widzisz wszystko w tym przypadku skończyło się ok.
Dodam tylko dla ścisłości,że owe 10 złotych rekompensaty było przyznane za utracone 6 pln na koncie dodatkowym :P

 #526138  autor: play4you2
 05 sty 2012, 12:11
Okej, aby złożyć reklamację wystarczy zadzwonić do konsultanta. Jak najbardziej jeśli ktoś nie dostał doładowania a zdążył przed końcem roku to powinien je otrzymać. Napiszcie do mnie na [email protected]. a przy okazji te podane przez was sytuacje z Ok sprawdzę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #526239  autor: mateo704
 05 sty 2012, 18:03
Jestem bardzo Ciekaw kiedy to się stanie, bo jak na razie to wszędzie czytamy o zapewnieniach a u mnie wygląda to tak:

28.12 - Wpisanie kodów na stronie fanty
31.12 - zgłoszenie na stronie COCA-COALI o braku doładowania (odpowiedz: prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Play, w celu wyjaśnienia sytuacji)

03.01 - zgłoszenie na Play24 z szczegółowym opisem (odpowiedz: Uprzejmie informuję, że wszystkie niedogodności związane z promocją Fanty trzeba zgłaszać na stronie www.cocacola.pl/play)

03.01 - rozmowa telefoniczna z konsultantem (odpowiedz: proszę złożyć pisemną reklamacje w ciągu 31 dni)

04.01- ponowne zgłoszenie na Play24 z szczegółowym opisem (odpowiedz: Uprzejmie informuję, że wszystkie niedogodności związane z promocją Fanty trzeba zgłaszać na stronie www.cocacola.pl/play)

04.01 - zgłoszenie e-mailem na [email protected] (odpowiedz: brak)

szczerze to już mi się znudziło to pisanie kolejnych maili, wiadomości i zgłoszeń :wink:
Mam tylko nadzieje ze następnym razem Play podejdzie bardziej poważnie do swoich promocji słuchając klientów, zanim zacznie nas zachęcać dwa dni przed jej końcem. Pozdrawiam
http://blogplay.pl/2011/12/promocja-nak ... a-finiszu/

 #526961  autor: kranu
 09 sty 2012, 11:23
U mnie również po wysłaniu zgłoszenia na maila forum brak odzewu, a ok utworzyło zgłoszenie (39017988) i je zamknęło, że należy napisać pisemną reklamację..

 #527134  autor: a_lex
 09 sty 2012, 22:46
Telepolis powinno wprowadzić też Głuchy Telefon miesiąca. Albo Tygodnia. Jak dla mnie wygrywa SMS, jaki przed chwilą dostałem od Play:
"Nieodebrane połączenie od itd./Kup 0,5l Fanty lub Sprite, wyślij kod i odbierz starter Play Fresh. Więcej na www.play.pl".

[ Dodano: 2012-01-22, 19:31 ]
I jak, zgłaszał ktoś pisemną reklamację? Co prawda ekonomicznie nie ma to sensu, ale mnie korci, żeby wysłać. Tylko się zastanawiam, czy jeszcze trochę nie podrażnić się z Play24 :) - odpisują mi najpierw dwa razy żeby słać pismo, po czym dają mi te 2 zł (ale nie zwrócili zgromadzonych wcześniej środków promocyjnych).

 #529979  autor: dadadu
 22 sty 2012, 20:28
No cóż, inaczej nie da się odświeżyć tego wątku ...

I jak, zgłaszał ktoś pisemną reklamację? Co prawda ekonomicznie nie ma to sensu, ale mnie korci, żeby wysłać. Tylko się zastanawiam, czy jeszcze nie próbować coś ugrać z Play24 - odpisują mi co prawda dwa razy żeby słać pismo, po czym dają mi te 2 zł (nie zwrócili za to zgromadzonych wcześniej środków promocyjnych).

 #530073  autor: mateo704
 23 sty 2012, 11:20
Ja ostatecznie otrzymałem taką oto odpowiedź po 4 zgłoszeniach:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 9 stycznia 2012 roku, złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej. Sprawa dotyczy promocji „Startery i doładowania Play za kody”.
Uprzejmie informuję, że w wyniku błędu systemowego niektóre z doładowań zrealizowanych
w ramach promocji „Startery i doładowania Play za kody” nie zostały uwzględniane przez system billingowy Play.
Za powyższą sytuację najmocniej przepraszam.
Jednocześnie zawiadamiam, że 10 stycznia 2012 roku na konto promocyjne numeru 667871XXX została przyznana kwota 5 zł.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl
gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

Z poważaniem,

Widać, jak chcą to potrafią pomóc :)

 #536263  autor: wwojtaszek
 21 lut 2012, 15:34
Witam.
Mam dziwną sytuację ze starterami. Wziąłem właśnie drugi i znów mam 9 zł i to na koncie głównym zamiast złotóweczki na koncie promocyjnym :o O co tu chodzi? Skąd ta hojność? :)

 #536267  autor: bolek2004
 21 lut 2012, 16:21
wwojtaszek W tej promocji były 2 rodzaje starterów. Zacytuje mój post ze strony 15 z tego wątku:
"Odkryłem o co biega ze starterami z tej promo. Brałem startery z dwóch różnych miejsc, w jednym salonie były to startery z numerem 690 i na opakowaniu nie było daty ważności na tej taśmie co łączy pudełko i na tych starterach standardowa kwota to 9pln na koncie głównym.
W innym salonie wziąłem startery z numerem 790 i na opakowaniu nadruk z terminem ważności, aktywowałem dziś jeden starter a tam na koncie tylko 1pln
Różnią się te karty też tym plastikiem w koło karty, także jeśli chcecie jeszcze skorzystać to bierzcie startery bez daty ważności bo jest więcej na koncie, a smsy premium z takich starterów lecą aż miło (niby play miał zablokować że dopiero po doładowaniu przy pierwszej aktywacji konta) "
Także trafiłeś na te " lepsze " startery:)

 #536271  autor: wwojtaszek
 21 lut 2012, 16:42
Serdeczne dzięki za odpowiedź kolego :)
Ogólnie duzo problemów ze starterami było - w stolicy. Zebrałem się jakoś tydzień przed końcem grudnia, udało mi się wszystkie odebrać, około 20 paru. Niestety z przezroczystym paskiem miałem tylko 6 :) ale myślałem, że sa gorsze tj krócej ważne bo bez nadrukowanej daty. Ale dobre i tyle - 46 zł z nieba spadło :))

 #545817  autor: Edmund
 06 kwie 2012, 14:59
Mam pytanie do Was - czy wiecie jaki profil Play Fresh jest ustawiony jako początkowy na starterach z opisywanej tutaj akcji Play i Fanty/Sprite?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #545835  autor: mungo
 06 kwie 2012, 16:03
Edmund pisze:Mam pytanie do Was - czy wiecie jaki profil Play Fresh jest ustawiony jako początkowy na starterach z opisywanej tutaj akcji Play i Fanty/Sprite?
Ja miałem profil Darmowe rozmowy i SMSy w Play, oczywiście 10 dni SD oraz gratis 9zł na koncie głównym.

 #545890  autor: bolek2004
 06 kwie 2012, 20:22
Wszystkie startery z tej promocji niezależnie od kwoty mają aktywną taryfę darmowe rozmowy i smsy w play 10 dni za darmo po sieci.

 #545906  autor: Edmund
 06 kwie 2012, 21:20
Dzięki wielkie Panowie!
mungo, ja miałem na swoim starterze 1zł, ale widać że miałeś szczęście trafić na ten który miał 9zł na koncie ;) A pytałem o początkową taryfę Play Fresh dlatego, że zmieniałem ją po wykorzystaniu 10 dni rozmów i się zastanawiałem czy początkowym profilem PF na nich był PF1 (czyli ten ze starterów MNP).
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2012, 11:38 przez Edmund, łącznie zmieniany 1 raz.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #545923  autor: belciu
 06 kwie 2012, 22:43
Panowie te startery to jest jeszcze aktualne? To chyba do konca roku bylo,czy sie myle

 #545934  autor: KR2615
 06 kwie 2012, 23:39
Zgadza się, już dawno nie ma tej ppromocji
  • Strona 15 z 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16