Strona 13 z 16

Post:29 gru 2011, 11:10
autor: Ricki1980
Ja wpisałem po osiem kodów 25 grudnia na dwóch numerach i kolejne osiem 26 grudnia na jednym numerze PF i jak do tej pory nic nie dostałem. Szykuje się grubsza sprawa z tymi doładowaniami. Pewnie będziemy zmuszeni wysłać większą ilość zgłoszeń do UKE, aby zareagowali.

Post:29 gru 2011, 15:11
autor: bolek2004
Najgorsze jest to że rzecznik play piszę o awarii doładowań natomiast nie pisze nic o doładowaniach z korków fanty, nie koniecznie musi to być powiązane, bo ludzie kody z fanty wysłali nawet 23.12 i do tej pory nic nie dostali, a awaria doładowań jest podobno od wczoraj czy od przedwczoraj, coś tu jest nie halo. Może coca cola zakończyła promocję przed czasem?? bo skoro rzecznik się na ten temat nie wyszczególnia to różnie może być.

Post:29 gru 2011, 16:12
autor: zoltan666
Jeśli zakonczyliby promocje przed czasem to raczej niemozliwe byłoby wpisywanie kodów na stronie, a to wciąż działa. W wakacje przez jakiś czas też to nie działało i wtedy tez nikt oficjalnie sie na ten temat nie wypowiadał.
Najlepsze, że ludzie wciąż te kody na Allegro kupują i pewnie co bardziej narwani obdarują sprzedających nagatywami jak doładowania nie bedzie.

Post:29 gru 2011, 16:58
autor: kovalskybobi
potwierdzam kłopot z doładowaniami sprite - czekam już 2 dni

Post:29 gru 2011, 17:24
autor: cesarz
Play ma czas ,doładowanie może nastąpić do 72 godzin. :(

Post:29 gru 2011, 17:27
autor: CZESLAW86
Ja czekam od 25.12 (dwa kody), więc 72 godziny już minęły. Zwykle doładowanie konta promocyjnego następowało w moim przypadku po około 8 godzinach.

Dziś wysłałem jeszcze jeden, jednakże nic się nie odblokowało :wink:

Post:29 gru 2011, 17:31
autor: zoltan666
W przypadku tych co wysłali po kilka/naście kodów, a doładowań nie bedzie wysyłanie reklamacji ma sens. Ale ci co wysłali jeden/dwa kody tu reklamacja pochłonie kwote doladowań.

Post:29 gru 2011, 18:49
autor: Golarz Filip
zoltan666 pisze:W przypadku tych co wysłali po kilka/naście kodów, a doładowań nie bedzie wysyłanie reklamacji ma sens. Ale ci co wysłali jeden/dwa kody tu reklamacja pochłonie kwote doladowań.
Okej, tylko pamiętaj,że w gronie tych,co doładowali jeden/dwa kody,będzie mnóstwo osób,które miało na koncie promocyjnym przynajmniej po kilkadziesiąt złotych,które chciało przedłużyć tym kodem właśnie,a kasa już przepadła...
Także ja różowo nie widzę przez następne 30 dni BOKu.
Szkoda,bo nawet tu na forum nie jedna osoba przewidywała problemy pod koniec akcji ale nikt w Play chyba nie.

Post:29 gru 2011, 20:47
autor: kranu
Mnie CocaCola napisała, że z ich strony wszystko ok - przekazują zaakceptowane kody do Play.
A BOK Play, nawet po po kilku minutach, szablonowo odpisuje odwołując się do regulaminu każąc składać pisemne reklamacje podając adres skrytki pocztowej. Mam nadzieję, że ludzie je będą pisać.. nawet jakby mieli wyjść na tym do tyłu - dla zasady.

Post:29 gru 2011, 21:07
autor: zoltan666
Ja wczoraj tuz przed północą próbowałem ratować swoje promocyjne złotówki kodem za 5zł., ale była awaria i doładowania nie działały. Uratowałem sie pakietem 10 za 5. A przed chwilą tym wczorajszym kodem z 5zł. doładowałem inny numer w Play, juz bez problemów. Wynika z tego, że próba doladowania w czasie awarii skończyła sie tym, ze system kodu wogóle nie przyjął i nie odłozył doładowania na czas po usunieciu awarii.

Post:29 gru 2011, 21:50
autor: angelo
nadal od 23 czekam na doładowanie (3 różne numery telefonów). Czytając blog rzecznika dowiaduję się, że sam rzecznik w ogóle nie wie, ze taka promocja istnieje, a Play4U czy jak mu tam, może by coś tam wyjaśnił, jakby ktoś mu podał kody i kiedy doładował. Panowie z Play, potrzebne jest jasne stanowisko co z tą promocją się dzieje, czy jest jakaś awaria, kiedy usuną itp.

Post:29 gru 2011, 22:27
autor: bolek2004
http://blogplay.pl/2011/12/promocja-nak ... a-finiszu/
Ręce opadają, od świąt nie idzie doładować nakrętkami konta a rzecznik takie głupoty pisze i zachęca do doładowań

Post:30 gru 2011, 00:18
autor: mateo704
Moje problemy z kodami zaczęły się już na początku grudnia. Doładowałem 6.12, po 3 dniach 9.12 wprowadziłem drugi kod i napisałem zgłoszenie ze strony coca-coli o braku doładowania. Dopiero 11.12 konto zostało doładowane kwotą 4zł, niestety nie jestem w stanie stwierdzić czy to zasługa zgłoszenia, czy po prostu ktoś się obudził po pięciu dniach. Wg. mnie wszystkie kody prędzej czy później trafią na nasze konta w postaci złotówek, lecz nie spodziewałbym się tego w regulaminowym czasie 72h. Zanim się z tym uporają to pewnie minie dobry tydzień jak nie więcej. Pozdrawiam i życzę szybkiej realizacji doładowań oraz szczęśliwego nowego ;D

Post:30 gru 2011, 00:23
autor: Claudec
Pewnie tyle ludzi robi doładowania że system im nie wyrabia, każdy chce kody wykorzystać przed końcem promocji.
17 grudnia robiłem doładowanie i wszystko działało.

Post:30 gru 2011, 00:49
autor: Golarz Filip
Jestem cholernie bliski tego,by zorganizować jakiś mały pozwik zbiorowy. Jak tak czytam,idziemy w niezłe kwoty

Post:30 gru 2011, 00:59
autor: bolek2004
No to jest tu jakaś nieścisłość odnośnie reklamacji bo rzeczywiście w regulaminie jest że tylko forma pisemna reklamacji natomiast na stronie cocacola.pl/play w zakładce Pomoc w pkt 8 jest napisane że jeżeli w ciągu 72 godzin od wysłania kodu na koncie nie pojawi się kwota doładowania to należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta pod nr 790 500 500, więc albo to jest kłamstwo albo celowe działanie.

Post:30 gru 2011, 01:10
autor: nav
5 dzien doladowania nie ma, ja uwazam ze to celowe dzialanie z ta reklamacja aby wydluzyc sobie czas. Tu nie chodzi o 2 zl tylko o zasade ;/

Post:30 gru 2011, 12:20
autor: Robaas
Taka mała sugestia, jeżeli będziecie składać reklamację pisemnie, listem poleconym, proponuję w treści zaznaczyć, że powołując się na §12, punkt 7:
7. Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji Komisji listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Organizator i P4 mogą ponadto powiadomić Uczestnika telefonicznie o decyzji Komisji.
nie wyrażacie zgody na telefoniczne powiadomienie o wyniku reklamacji i domagacie się powiadomienia listem poleconym na adres podany w reklamacji. Jak sobie utrudniać to w 2 strony.
pozdrawiam

Post:30 gru 2011, 12:44
autor: wiktor
Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne

Post:30 gru 2011, 13:48
autor: forum_tg
wiktor pisze:Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne
skopiuj tutaj co ci napisali z coca coli