DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 101 z 101
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
 #1170868  autor: KC-KARLOS
 06 maja 2024, 08:23
Ciekawostka: można testować eSIMa bez podpinania karty płatniczej, płacąc 5 zł Blikiem, pakiet nie jest wtedy odnawialny. Uwaga na limit 200 minut + 200 smsów.
Nadal mam jakieś dziwne odczucia korzystając z tej oferty na iPhonie 11 Pro - przełączanie między 3G a LTE np. po zakończeniu połączenia głosowego jest strasznie powolne, czy czekanie na zasięg ok 1-2 minut po wyjściu z trybu samolotowego, jakby karta była w roamingu m/n (nie ma tam IMSa).
Na szczęście eSIM działa bez wcześniejszych zakłóceń w porównaniu ze zwykłą simką (opisywałem tą sytuację kilka podstron temu).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171000  autor: MarcinKK
 08 maja 2024, 00:18
Po pół roku od wysłania podpisanej prośby o usunięcie 3 numerów z bazy i wysłaniu maila przypominającego, na który odpowiedzieli, że " nie mogą pospieszać techników " .. karta dała się zarejestrować w Żabce :)
Czekam na przeniesienie numeru i zobaczymy czy działa podobnie do a2.
Z pierwszych godzin korzystania na testowym numerze potwierdzam w IP powolny powrót z 3g na LTE po zakończonej rozmowie, czy bardzo długi czas szukania sieci po wejściu i wyjściu z trybu samolotowego ;)
 #1171030  autor: aleksanderharaburda
 08 maja 2024, 16:01
MarcinKK pisze:
08 maja 2024, 00:18
Po pół roku od wysłania podpisanej prośby o usunięcie 3 numerów z bazy i wysłaniu maila przypominającego, na który odpowiedzieli, że " nie mogą pospieszać techników " .. karta dała się zarejestrować w Żabce :)
Czekam na przeniesienie numeru i zobaczymy czy działa podobnie do a2.
Z pierwszych godzin korzystania na testowym numerze potwierdzam w IP powolny powrót z 3g na LTE po zakończonej rozmowie, czy bardzo długi czas szukania sieci po wejściu i wyjściu z trybu samolotowego ;)
Zgadza się. Na tradycyjnej karcie SIM chwilę szuka tej sieci wracając z trybu samolotowego. Mając kartę eSIM działa bardzo dobrze i zasięg wraca natychmiast, tak samo powrót na LTE z 3G po zakończeniu rozmowy odbywa się praktycznie natychmiastowo. Ciekawostka: wymiana tradycyjnej karty SIM na eSIM rozwiązuje wiele problemów m.in. gubienia zasięgu w roamingu zagranicznym, braku roamingu w krajach zagranicznych, braku dostępu do 5G czy w ogóle samego faktu, że karta SIM wymaga wymiany, bo sobie tako sama zdechła...

To technicy naprawdę spisali się na medal [XD], że czekałeś tylko pół roku. Ja z nimi dalej walczę, napisałem odnośnie nierozwiązanego przez nich problemu i odpisali:
Dział odpowiedzialny za aktualizację danych również przekazał nam informację o problemie z przerejestrowaniem karty SIM na numer PESEL z uwagi na przekroczony limit. Sprawa została ponownie eskalowana do zespołu technicznego celem sprawdzenia problemu. Aktulanie oczekujemy na odpowiedź od działu i skuteczne rozwiążanie sprawy.

Serdecznie przepraszamy za dalsze problemy w związku z tą kwestią.
Finalnie numer, na którym miała dokonać się aktualizacja danych, zabrałem wczoraj do Mobile Vikings (wbijając paszport przy przenosinach - który przecież w większości sieci jest zarezerwowany tylko dla obcokrajowców, elegancko wszystko przeszło), dzisiaj poszedł mail z prośbą o aktualizację tych danych z paszportu na numer PESEL, już temat ogarnęli. Takiego Helpdesku potrzebuje Lyca i wiele innych sieci. Jeżeli udźwigną ten temat z usunięciem problemu w związku z brakiem możliwości rejestracji karty SIM, to pewnie do nich wrócę (Lyca), bo w mojej okolicy sensownie działa tylko Plus, a reszta pełza... Wiem, że są inni MVNO na Plusie, ale one nie działają tak dobrze jak Lyca, w a2 miałem po 3 Mbps, a w tym samym miejscu Lyca wyciągała 60 Mbps, aplikację ogarnęli do zarządzania numerem i teraz działa na 5+. Ta baza klientów też musi być zasrana nieaktywnymi numerami, tutaj są osoby co piszą, że minęło ponad 2 lata, a zarejestrować dalej nie mogą, mi zaraz miną 2 lata i też nie mogę, wiekami przetrzymują te 5 rejestracji... Złodzieje danych mieli co kraść przy tak obszernej bazie [XD] nawiązując do cyberataku z października 2023 (osobiście nie doświadczyłem w tamtym czasie żadnych utrudnień w działaniu).
 #1171035  autor: babciagienia1p
 08 maja 2024, 18:18
aleksanderharaburda pisze:
08 maja 2024, 16:01
Finalnie numer, na którym miała dokonać się aktualizacja danych, zabrałem wczoraj do Mobile Vikings (wbijając paszport przy przenosinach - który przecież w większości sieci jest zarezerwowany tylko dla obcokrajowców, elegancko wszystko przeszło), dzisiaj poszedł mail z prośbą o aktualizację tych danych z paszportu na numer PESEL

Uważam, że wymóg podania numeru dokumentu, o ile podałeś PESEL, jest bezsensownym elementem procedury przeniesienia w Mobile Viking, typu numer dowodu osobistego, którego wymaga przynajmniej dwóch innych operatorów.
 #1171038  autor: aleksanderharaburda
 08 maja 2024, 18:47
babciagienia1p pisze:
08 maja 2024, 18:18
aleksanderharaburda pisze:
08 maja 2024, 16:01
Finalnie numer, na którym miała dokonać się aktualizacja danych, zabrałem wczoraj do Mobile Vikings (wbijając paszport przy przenosinach - który przecież w większości sieci jest zarezerwowany tylko dla obcokrajowców, elegancko wszystko przeszło), dzisiaj poszedł mail z prośbą o aktualizację tych danych z paszportu na numer PESEL

Uważam, że wymóg podania numeru dokumentu, o ile podałeś PESEL, jest bezsensownym elementem procedury przeniesienia w Mobile Viking, typu numer dowodu osobistego, którego wymaga przynajmniej dwóch innych operatorów.
Nie ma takiego wymogu w Mobile Vikings. Przenosiłem numer na paszport. W Lyce numer był zarejestrowany na paszport, więc musiałem zachować zgodność danych. Po przeniesieniu numeru do Vikingów poprosiłem o aktualizację tego paszportu na dowód osobisty - numer PESEL. Wspomniana przez Ciebie bezsensowność (z którą się z Tobą zgadzam) też występuje w Lyce przy przenosinach numeru.
 #1171039  autor: Remington
 08 maja 2024, 19:07
aleksanderharaburda pisze:
08 maja 2024, 18:47
W Lyce numer był zarejestrowany na paszport, więc musiałem zachować zgodność danych.

Nie musiałeś, bo jeśli masz PESEL to on jest przesyłany między operatorami, a nie nr dokumentu. Przypominam, że rejestracja na PESEL jest obowiązkowa dla obywateli polskich, a rejestracja na nr dokumentu to alternatywa dla obcokrajowców.
 #1171040  autor: aleksanderharaburda
 08 maja 2024, 19:26
Remington pisze:
08 maja 2024, 19:07
aleksanderharaburda pisze:
08 maja 2024, 18:47
W Lyce numer był zarejestrowany na paszport, więc musiałem zachować zgodność danych.

Nie musiałeś, bo jeśli masz PESEL to on jest przesyłany między operatorami, a nie nr dokumentu. Przypominam, że rejestracja na PESEL jest obowiązkowa dla obywateli polskich, a rejestracja na nr dokumentu to alternatywa dla obcokrajowców.
Tak jest przesyłany, jeżeli jest wpisany. Numer w Lyce był zarejestrowany na sam numer i serię paszportu - „jak dla obcokrajowca”. Więc w MV musiało być tak samo. Inaczej wniosek nie przechodził, z uwagi na niezgodność danych.
 #1171043  autor: pingpong123a
 08 maja 2024, 19:50
@Remington
Dla obywateli PL/EU/CH obowiązkowe jest:
a) Imię i Nazwisko
b) PESEL lub nazwa, seria i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość.
W innym przypadku:
d) Imię i Nazwisko
e) Numer paszportu lub karty pobytu

Możesz zarejestrować kartę alternatywnie na numer i serię np. dowodu osobistego i innych dokumentów bez podawania PESEL.
W przypadku przeniesienia takiego numeru musisz u biorcy podać dane w ten sam sposób.

Źrodło:
https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/py ... id,11.html
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dzie ... 2/art-60-b
 #1171045  autor: aleksanderharaburda
 08 maja 2024, 20:07
@pingpong123a w Lyce właśnie konsultant też mi proponował opcję rejestracji karty SIM na sam numer i serię dowodu osobistego (co mnie akurat bardzo zdziwiło i myślałem, że to jakiś farmazon). Do tej pory wiedziałem o możliwości rejestracji tylko na PESEL lub numer i serię paszportu, ale jest tak jak napisałeś.
 #1171046  autor: Remington
 08 maja 2024, 20:27
pingpong123a pisze:
08 maja 2024, 19:50
@Remington
Dla obywateli PL/EU/CH obowiązkowe jest:
a) Imię i Nazwisko
b) PESEL lub nazwa, seria i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość.

„numer PESEL, jeżeli go posiada, albo…” - taki zapis oznacza, że dopiero w razie jego nieposiadania, coś wymienionego po słowie „albo”. Nie byłoby wątpliwości gdyby zapis brzmiał „PESEL, a jeżeli go nie posiada…” - no ale wszyscy pamiętamy kto i w jakich okolicznościach pisał na kolanie te dziurawe jak ser szwajcarski przepisy.

Tyle ustawa.

Dokumentacja PLI CBD, która nie jest źródłem prawa, a jedynie powstaje w oparciu o nie, mówi o dokumencie tożsamości tylko w kontekście obcokrajowca.
 #1171262  autor: kamil4862
 13 maja 2024, 14:20
Czy w Lyca dostępne są powiadomienia o próbie połączenia przy wyłączonym telefonie?

Obrazek
 #1171263  autor: KC-KARLOS
 13 maja 2024, 14:29
kamil4862: nie ma takiej usługi - również przy aktywnej poczcie głosowej. Przychodzą tylko smsy gdy ktoś się Tobie nagra na pocztę, bez informacji o numerze, kto ją nagrał.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171406  autor: dalmashin
 15 maja 2024, 17:35
19 maja kończy mi się pakiet roczny. Jak sprawdzić ile czasu mam na włączenie nowego pakietu lub migrację do innego operatora? Inaczej ile dni będzie jeszcze ważne konto na wychodzące po 19 maja? Jest ryzyko, że 20 maja numer zostanie deaktywowany?
 #1171407  autor: KC-KARLOS
 15 maja 2024, 18:03
dalmashin: stan ostatniego pakietu: *137#
Życie konta: 90 dni od ostatniego doładowania lub odnowienia usługi cyklicznej.
Ważność konta sprawdzisz dzwoniąc pod 321 lub po zalogowaniu się na stronie https://mylyca.lycamobile.pl/pl/login

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171456  autor: aleksanderharaburda
 16 maja 2024, 15:24
@dalmashin Już śpieszę z odpowiedzią. Ważność konta wynosi 120 dni od zakończenia Twojego planu długoterminowego. Czyli masz czas do 16 września 2024, aby coś z tym zrobić. Każde wykonanie połączenia PŁATNEGO, doładowanie konta lub zakup pakietu na 30 dni przedłuża ważność karty SIM o 90 dni na połączenia przychodzące i wychodzące.

ℹ️ Możesz włączyć usługę ROK WAŻNOŚCI KONTA ℹ️
Koszt usługi: 25 zł (tyle powinno znajdować się na saldzie głównym przed aktywacją usługi)
Usługę RWK aktywujesz za pomocą kodu USSD:*139*9999#
 #1171527  autor: dalmashin
 17 maja 2024, 17:38
Dzięki za odpowiedź. Ale musze mieć pewność zatem jak można sprawdzić stan ważności konta na połączenia przychodzące? Boję sie utraty numeru...
 #1171532  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2024, 18:38
dalmashin: tak jak pisałem, ważność sprawdzisz w MyLycaMobile (link podałem w poprzednim poście) oraz dzwoniąc pod 321 - opcja 2. Polecam zmienić na język angielski, wtedy po angielsku wyczyta pełny stan konta z jego ważnością.

...nawet na IVR oszczędzają... aż człowieka krew zalewa...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171539  autor: dalmashin
 17 maja 2024, 19:28
Niestety nadal nic wiecej niż 19 maja. Przed chwilą złożyłem wniosek o przeniesienie. Nie będę ryzykował.

Sieć ogólnie ok i tania. Brakuje tylko volte. Jednak zasięg plusa dzięki czemu w wielu miejscach brakuje neta, gdzie play czy orange śmiga jak ta lala.
  • Strona 101 z 101
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101