Strona 1 z 2

[PLAY] Koniec All Inclusive Internet bez limitu danych

Post:18 sty 2012, 09:46
autor: mateo704
Ze strony Play.pl zniknęła taryfa All Inclusive Internet bez limitu danych, a jej regulamin został przeniesiony do archiwum. http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/d ... html#karta

Stara mniej atrakcyjna taryfa "Darmowy Internet w Play Fresh" widać ma się całkiem dobrze :)
Teraz dla osób aktywnie korzystających z internetu najlepszy wyborem wydaje się taryfa Lubie To!

Post:18 sty 2012, 10:22
autor: warczanek
co tam zawsze korzystałem jak miałem jeszcze na katę z opcji darmowe sms do wszystkich bądz darmowe połączenia do play reszta się ie liczyła , teraz mam abonament wiec mam net minuty do play nieograniczone i sporo minut do wszystkich sieci

Post:18 sty 2012, 10:33
autor: tuchas
Wez pod uwagę ze play posiada kilka milionów klientów oferte musi podarować pod wszystkich a nie tylko pod wybrana grupę. prócz tego play nie inwestuje w neta ludzi przybywa net sie zapycha

Post:18 sty 2012, 11:15
autor: drcox
Kolejny kop w klejnoty dla klientów czyli skrócenie ważności konta. Bo nie można było zostawić tamtej taryfy jako alternatywy, tylko trzeba wszystkim wcisnąć lubię to z ważnością konta ze średniowiecza.

Post:18 sty 2012, 12:01
autor: tuchas
play sie cofa ba każdym kroku ludzie to widzą

Post:18 sty 2012, 12:14
autor: Andrzej24
tuchas pisze:play sie cofa ba każdym kroku ludzie to widzą
u mnie się już całkiem cofnęła, bo od 11:30 zniknęła macierzysta sieć i telefon przeskoczył na Plusa. Szukanie ręczne sieci nic nie daje bo telefon ledwo łapie jakiś daleki nadajnik ale nie da się do niego zalogować. Mam nadzieję, że to tylko chwilowa awaria.
Okolice Nowego Sącza w kierunku Starego Sącza, Łącką

Post:18 sty 2012, 12:37
autor: tuchas
takie schizy to Ja juz od 2 tygodni mam w mazowieckim

Post:18 sty 2012, 12:42
autor: Atlan
A rzecznika widzę nic promocja 30za10 nie nauczyła ;) Jak wprowadzali ofertę, to była notka, nawet notka zapowiadająca nowy profil. Jak kończą z ofertą to udawanie głupka się zaczyna ;)

Post:18 sty 2012, 17:11
autor: tuchas
Rzecznik inczej nie może i tak z góry założył że ludzie będą bez cenzuralni co do wycofania oferty to mu się ceni :)

Post:18 sty 2012, 17:19
autor: darkangel
Zabierają coś to niech dadzą coś w zamianm wy zapchać wolną przestrzeń potym, a nie pogarszają oferte.
Niech tylko zlikwidują pakiet 10zł za 5zł a nie dadzą coś równie atrakcyjnego to długo nie zagrzeje we Freshu

Post:18 sty 2012, 17:50
autor: user_delete19
darkangel pisze:Zabierają coś to niech dadzą coś w zamianm wy zapchać wolną przestrzeń potym, a nie pogarszają oferte
chociażby włączyliby pakiet sms w profilu sms... internet można mieć we wszystkich profilach, to samo ze stanem darmowym a sms poza profilem z smsami :/

Post:18 sty 2012, 17:54
autor: tuchas
Czy znacie coś we Freshu co by było atrakcyjne?? Długo szukać plusów :)

Post:18 sty 2012, 18:03
autor: user_delete19
tuchas pisze:Czy znacie coś we Freshu co by było atrakcyjne?? Długo szukać plusów
wysyłanie sms na email :P

Post:18 sty 2012, 18:04
autor: wyzwolenia
nowy rok nowy gorszy play - tak powinen gruszka sie reklamowac

Post:18 sty 2012, 18:37
autor: tuchas
wyzwolenia pisze:nowy rok nowy gorszy play - tak powinen gruszka sie reklamowac

w jaki sposób ??

Post:18 sty 2012, 19:14
autor: avt31
Andrzej24 pisze: od 11:30 zniknęła macierzysta sieć
Znikanie sieci to nic nadzwyczajnego w Play.
Wystarczy ustawić na sztywno sieć Play i obserwować co się dzieje.
Są nawet stałe godziny kiedy sieć ginie. Szczególnie w nocy, chociaż w dzień też sygnał zanika z GSM900.
Jeżeli nie chce się mieć problemów to należy ustawić w telefonie na sztywno Plus lub Orange albo na automatyczne wybieranie. Chociaż w tym ostatnim przypadku kiepski handover, gdy przemieszczamy się w terenie, może przyczynić się do zrywania połączeń.

Post:18 sty 2012, 19:22
autor: user_delete19
@up
rady zacne (ja sobie ustawiłem auto play3g-orange-plus i nawet toto dziala) ale dzisiaj pomimo zalogowania sie do sieci wlasnej (przynajmniej tak mi sie wydaje) oraz posiadaniu pelnego sygnalu przy probie wybrania numeru mialem dziwaczny komunikat o tym, ze numer przypisany do karty jest niepoprawny o_x (wymuszenie orange i restart telefonu rozwiazal problem...)

Post:18 sty 2012, 19:26
autor: avt31
tuchas pisze:Czy znacie coś we Freshu co by było atrakcyjne?? Długo szukać plusów :)
Oczywiście, że znam. To nadal jeszcze bardzo atrakcyjny prepaid nawet po likwidacji 10=30.
Radzę dokładnie zapoznać się z ofertą skoro masz problemy ze znalezieniem plusów.

Post:18 sty 2012, 19:37
autor: user_delete34
avt31 pisze:To nadal jeszcze bardzo atrakcyjny prepaid
Oferta jeszcze zła nie jest, ale jeśli z sieci nie można korzystać? ;) Chodzi mi o problemy zarówno u innych, jak i u mnie. Sprawdzane na wielu kartach, na wielu telefonach, na wielu nadajnikach w różnych miejscach, zalogowany do każdego, kto udostępnia PLAY anteny (czyli: PLAYa, Plusa i Orange'a, kolejność nie ma znaczenia), zawsze z b. dobrym sygnałem. Częste zaniki sygnału, bardzo niska jakość rozmów (z różnymi odbiorcami w różnych sieciach, mieli dobry sygnał - zawsze pytam przy rozmowie), częste przelogowania, błędy połączenia... PLAY jest tylko dla szczęśliwców, którym udaje się nie mieć powyższych problemów lub są cierpliwi. Jak dotąd oszczędzałem, będąc w PLAY, tak teraz wolę zapłacić więcej ale mieć możliwość normalnej, czystej rozmowy głosowej/transmisji danych.

Post:18 sty 2012, 19:49
autor: avt31
Markadiusz pisze:Jak dotąd oszczędzałem, będąc w PLAY, tak teraz wolę zapłacić więcej ale mieć możliwość normalnej, czystej rozmowy głosowej/transmisji danych.
Słowa "jeszcze" nie podkreśliłem, jak Ty, ale także je napisałem.
Dziwię się Twojej .... cierpliwości. Przy takich problemach już dawno zmieniłbym sieć.
Chociaż z tą normalnością w innych sieciach także bywa różnie.
Testuj i wybierz najlepszego.