DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 27
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 27
 #1156297  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2023, 13:10
madekp: masz kilka dróg do BOK Vectry - również po dawnych Multimediach, polecam przedzwonić np. na numer 345 345 345 (rozliczane bez limitu z telefonu w Vectrze) i po ok 1 minucie wcisnąć 0 po wysłuchaniu komunikatów. Następnie wirtualnej asystentce powiedz frazę "połącz mnie z konsultantem" i słuchaj dalszych instrukcji.
Niestety, w kwestii obsługowych mają ogromny bałagan po dawnych Multimediach i zamiast ułatwić/uprościć sposób kontaktu, tylko go pogorszyli tą "wirtualną konsultantką", która jest beznadziejna w porównaniu do Maxa w Orange.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2023, 13:13 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156298  autor: Freszasty
 22 sie 2023, 13:11
madekp pisze:
22 sie 2023, 12:53
W jaki sposób mogę dodzwonić się na infolinię Vectry pod nr 58 7626500. Wyrzuca mnie od razu. Laska na czacie gada coś blokadzie nr premium 3,69zł a przecież to nr stacjonarny do DUK normalnie dzwonię i łączy.
601 601 601
 #1156306  autor: madekp
 22 sie 2023, 13:43
Czy ten nr 601601601 płatny jest? A swoją drogą może ktoś sprawdzić czy na nr 58 742 65 00 może się dodzwonić z nr vectry bo z innej sieci normalnie łączy? Czy to jest nr premium bo mam włączoną blokadę powyżej ceny 3,69zł
 #1156308  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2023, 13:48
babciagienia1p: to Ty nie masz racji, należy do Vectry, ale jest identyfikowany w sieci Play.
Przekonaj się dzwoniąc np. do automatycznej informacji o numerach w Orange - numer *555. Podajesz ten numer telefonu i Max powie, że należy do Play.
Dodatkowo dzwoniłem na ten numer z Plusa przy włączonych darmówkach do Plusa i stanie konta 0,00 - błąd, rozłącza (brak kasy na koncie), więc jest on spoza Plusa.

Uwaga, połączenie z numeru Vectry 601601601 w cenniku jest płatne 9 gr/min, więc polecam dzwonić z alternatywnych numerów, np. po dawnych Multimediach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156310  autor: madekp
 22 sie 2023, 14:11
Źle podałem nr telefonu wcześniej. Ten poprawny to 58 7426500 czy ktoś może się dodzwonić pod ten nr będąc w sieci Vectry?
 #1156313  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2023, 14:28
madekp: działa ten numer. Zgłasza się wirtualna konsultantka - wypowiedz frazę "połącz mnie z konsultantem". Słuchaj komunikatów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156314  autor: madekp
 22 sie 2023, 14:29
To nie wiem dlaczego ja nie mogę się połączyć z tym numerem. Chyba blokada premium nie ma nic do tego?
 #1156326  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2023, 17:12
Są obecnie kłopoty z dodzwonieniem się na dodatkowe numeru infolinii Vectry i dawnych Multimediów (244244244) z innych sieci niż Play / Vectra.
Z Orange mogłem się dodzwonić jedynie na 345345345 (dawna infolinia sprzedażowa Multimediów) oraz 601601601 ("Centrum Dowodzenia Grupy Vectra"). Wygląda to na:
> awarię callcenter
> rozpoczęcie (a raczej próby) pełnej integracji obsługi klienta wszystkich spółek z Grupy Vectra - a tych infolinii trochę jest.
Polecam dalsze monitorowanie tej sytuacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156333  autor: Durek
 22 sie 2023, 19:52
madekp pisze:
22 sie 2023, 12:53
W jaki sposób mogę dodzwonić się na infolinię Vectry pod nr 58 7626500. Wyrzuca mnie od razu. Laska na czacie gada coś blokadzie nr premium 3,69zł a przecież to nr stacjonarny do DUK normalnie dzwonię i łączy.
Miałem podobny przypadek, że z żadnego telefonu w Vectrze nie szło się dodzwonić do Plente (25 325 3254). Od razu był komunikat, że ... nie ma takiego numeru. Z innych sieci nie było problemu się dodzwonić, nawet z Play. Poleciało zgłoszenie do Vectry, operator numeru Plente też się włączył i ... problem zniknął.
 #1156335  autor: madekp
 22 sie 2023, 20:12
Przed chwilą sprawdziłem i sytuacja jest opanowana czyli mogę się dodzwonić. Jedna rzecz mnie nurtuje. Jak będzie rozliczenie połączenie z nr vectry 601601601 niby płatne 0,09 zł za minutę gdy mam włączoną blokadę powyżej 3,69zł premium?
 #1156340  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2023, 20:44
madekp: ta blokada powoduje brak możliwości zadzwonienia / wysłania smsa premium w kwocie od 3,69 zł za jednostkę (minutę lub wiadomość), więc nie blokuje numerów specjalnych, np. do BOK czy numerów AUS (głosowe serwisy).
Do BOK Vectry masz kilka numerów dodatkowych, które masz wliczone w połączenia nielimitowane.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156353  autor: kompleksowy
 23 sie 2023, 09:17
Remington pisze:
30 lip 2023, 11:38
Dziwię się Wam, że tak łatwo przechodzicie nad tym do porządku dziennego. Wbrew pozorom, te podwyżki może podważyć UOKiK, o ile do niego je zgłosicie. I nie chodzi mi wcale o to, że inflacja wynosi już 11,7%, a podwyżka nadal aż 15%.

Cena w ofercie obowiązującej od dnia X nie powinna wzrosnąć w dniu Y o więcej niż wyniosła inflacja między dniem X i Y, a nie o inflację w odniesieniu do roku przed dniem Y. Czyli o roczny wskaźnik inflacji cena powinna być podniesiona dopiero po roku (licząc na korzyść przedsiębiorcy - od ogłoszenia oferty lub prokonsumencko - od zawarcia umowy).

Skoro obecne promocje obowiązują od 31 marca 2023, to ich ceny zostały profesjonalnie skalkulowane przez przedsiębiorcę wtedy i dziś przedsiębiorca nie powinien podnosić Wam cen o wskaźnik liczony od czerwca 2022 tylko o inflację jaka wyniosła od 31 marca 2023. Inaczej podwyżka przekracza poziom inflacji i to drastycznie - bo inflacja od marca do czerwca wyniosła w sumie zaledwie 0,7%: https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ ... 1982-roku/ lub https://nbp.pl/statystyka-i-sprawozdawc ... ja-bazowa/

Inflacja 0,7%, a podwyżka 15%, którą łykacie jak młode pelikany. Naprawdę nikt nią dotknięty nie nabrał wątpliwości?

Tylko @muszyna2 coś próbował, ale nikt nie podjął wtedy tematu:
muszyna2 pisze:
30 paź 2022, 17:23
Teraz kwestia ile może wzrosnąć. Bo jeżeli podpisuje umowę inflacja ma 18% a wzrośnie np do 20 to może wzrosnąć o 2 czy 20 procent?
Ja także osatecznie złozyłem rekalamację kiedy po miesiącu od podpisania umowy podnieśli mi abonament o 15%. Otrzymałem oficjalne pismo z odpowiedzią, że moją reklamację rozpatrzono negatywnie. Nie ukrywam że spodziewałem się takiego stanowiska.

Czy ktoś was ciągnie dalej sprawę podwyżki i zwraca się do UOKiK ?
 #1156354  autor: Vieslav
 23 sie 2023, 09:25
@kompleksowy, ja napisałem do UOKiK, jednak póki co brak odpowiedzi. Zebrałem w całość przemyślenia @Remington z naszej dyskusji bo myślę, że jest to spójne i logiczne.
Myślę, że warto pisać i zwiększyć skalę problemu zwłaszcza, że coraz więcej operatorów klauzule stosuje. Kosztuje to tylko trochę czasu, bo podejrzewam, że profil zaufany albo mobywatela każdy już posiada. Ewidentnie widać, że Vectra z automatu podniosła abonament wszystkim, którym mogła. Bo rozumiem umowy z tamtego roku, no jeszcze z początku tego roku. Ale sprzed miesiąca?! :shock: Tylko nie mów, że podnieśli ci abo z 19,99 zł, bo taka oferta wciąż jest na ich stronie i to już byłby hit :lol: .
 #1156355  autor: kompleksowy
 23 sie 2023, 09:46
Jeden numer podpisałem na końcu czerwca, pozostałe na początku lipca. Wszystkie umowy zawarte na kwotę 19,99 zł.
Z końcem lipca lub na początku sierpnia (do sprawdzenia) dostałem info że od września czeka mnie podwyżka inflacyjna.
Złożyłem reklamację kwestionując obliczanie półrocznej podwyżki inflacyjnej w czasie kiedy nie byłem jeszcze ich klientem. Reklamacja zosatła odrzucona.
Tak to jest hit. Na stronie cały czas wisi oferta za 19,99 zł a podwyżkę policzyli za okres kiedy nie byłem jeszcze związany umową. :smt006

Jak wyglada proces zgłaszania zażalenia do UOKiK? Dla zasady bedę kontynuował sprawę :wink:
 #1156357  autor: Remington
 23 sie 2023, 10:15
@kompleksowy
z kiedy jest regulamin Twojej promocji? Jeśli z marca jak na stronie, to:
- wersja absolutne minimum - powinieneś zakwestionować podwyżkę o więcej niż inflacja wyniosła od marca
- wersja maksimum - możesz kwestionować podwyżkę o więcej niż inflacja wyniosła od dnia zawarcia umowy

Do UOKiK najlepiej wysłać pismo przez ePUAP, ewentualnie mailem. Aby odniosło skutek, sugeruję:
1. Na wstępie napisać, że nie piszesz w swojej prywatnej sprawie, lecz w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w odniesieniu do każdego obecnego i przyszłego klienta firmy...
2. Opisać dokładnie na czym polega to podejrzewane naruszenie:
- że regulamin z marca
- że umowa z np. czerwca
- że w lipcu podwyżka o 15% czyli o wysokość inflacji jaka wyniosła przed zawarciem umowy i ogłoszeniem regulaminu, choć wg NBP od marca wyniosła ok. 0,5%, a od czerwca -0,2% natomiast zbliżony do podwyżki poziom 14,7% miała ostatnio w kwietniu licząc za rok wstecz i systematycznie spada
 #1156360  autor: Remington
 23 sie 2023, 11:35
To już UOKiK niech sobie poszuka. Obywatel może skorzystać z tego co mu wygodnie, a SEO strony NBP jest efektywniejsze niż GUS.
  • Strona 19 z 27
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 27
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 27