babeo pisze:zgadzam się z tym co napisałeś powyżej. Równocześnie zastanawiam się jak ta cała sytuacja odbije się na Erze.
jakby się nie odbiła. Nawet jak odejdzie te pare setek tysięcy klientów to w końcu, prędzej czy póżniej to sobie odbiją. Wystarczy wypuścić "super" ofertę i jeszcze Ci, którzy odeszli będą tego żałować.
Generalnie, Era może przyjąć strategię aby zatrzymać tych, którzy bedą chcieli rozwiązać umowę na podstawie zmian regulaminu, proponując im naprawdę korzystne, dobre warunki, liczne profity dodatkowe za wycofanie rezygnacji - to pierwsza ścieżka.
ale jest też druga - pomacha im grzecznie na dowidzenia i będzie czynić "dalej swoją powinność". Czyli:
1. wystawienie kary umownej.
2. procedura windykacyjna
3. wpisanie abonenda to KRD/BIK.
4. zablokowanie u wszystkich operatorów możliwości zakupu aktywacji post-paid ze względu na: klient niewypłacalny/klient niewiarygodny.
A takie procedury może uruchomić "od ręki", bez wcześniejszej konsultacji z UKE. Przypomnę, że właśnie Polkomtel S.A. przy zmianie regulaminu podążył podobną drogą.
setka101 pisze:D@rio - za te 60 zl, ktore aktualnie place w Erze - mogę miec o wiele lepsza oferte u innego operatora . czyt nie w Play Era ma w porównaniu do innych operatorów słabą ofertę i myslę, że wiele osób tylko na tym skorzysta...
no to zapraszam do PLAY w takim razie...