Re: Wyłączenie oraz refarming zasięgu 2G/3G
Post:30 sie 2023, 16:15
Tryb LTE bez wymuszania pasm nie jest rozwiązaniem, bo wtedy na bazie moich obserwacji np. telefon będąc nawet w standby z wyłączoną transmisją danych lubi sobie losowo skakać pomiędzy L800 a L1800 i to właśnie L1800 powoduje tę twoją niedostępność, co też już zaobserwowałem. Przy sztywnym L800 raczej nie miałem takiej sytuacji, póki co.
Ustawienie "LTE ONLY" za pomocą *#*#4636#*#* powoduje właśnie, że abonent jest czasowo niedostępny.IC_Current pisze: ↑30 sie 2023, 08:20Wymuszenie technologii połączenia można zrobić chyba na każdym telefonie z Androidem bez potrzeby używania NSG. Wystarczy kod *#*#4636#*#* wywołać menu Phone Info. Jak kod nie działa to można użyć dowolnego lanchera aktywności do wywołania tego menu, albo kto używa Netmonstera, to też jest w nim opcja wywołania Phone Info. Ogólnie korzystając z Netmonstera jeszcze mi sie nie zdarzyło aby gdzieś to menu nie zadziałało. Kolejnym plusem tego menu jest status IMS oraz szczegółowe i wiarygodne informacje o agregacji. Niestety samych pasm wymuszać nie można.