Strona 5 z 7

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:16 paź 2023, 12:12
autor: PRIV
aupol pisze:
15 paź 2023, 10:02
Jak sprawdzić do kiedy mam ważny numer?
Aktualnie nie ma jeszcze możliwości sprawdzenia w aplikacji. Taka możliwość pojawi się w ramach jednej z przyszłych aktualizacji.

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:07 lis 2023, 13:22
autor: Remington
Aplikacja się rozwija:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/apl ... la-numerow

Zaintrygował mnie poniższy ficzer:
podglądanie linków przesyłanych we wiadomościach przed ich otwarciem, co zwiększa kontrolę nad otrzymywanymi linkami,


Pytania do @PRIV: W jaki sposób zabezpieczacie adres IP swojego użytkownika? Nie może być przecież tak, że ktoś wyśle linka i podgląd zdradzi nasze IP. Jest to włączane jako opcja czy coś innego wymyśliliście?

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:11 lis 2023, 12:45
autor: mp107
W facebookowym Messengerze linki są podczas przesyłania otwierane i w ten sposób weryfikowane po stronie serwerów Facebooka - w ten sposób adres IP odbiorcy nie "wycieka". Być może tutaj jest analogicznie.

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:11 lis 2023, 13:16
autor: Remington
Czyli proxy.

Podgląd linka potrafi być też wadą. Spotkałem takie serwisy, które wysyłają SMS-em link jednorazowy (np. pobranie sparowanej aplikacji lub zmiana hasła). W efekcie nie da się skorzystać, bo gdy wchodzimy w link dostajemy komunikat, że link już wygasł (bo podgląd wykorzystał jedyną dostępną próbę).

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:14 lis 2023, 12:55
autor: PRIV
@Remington jak słusznie zauważyłeś każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Proxowanie przez serwery dostawcy wielu użytkowników też wskaże jako naruszenie prywatności i zbieranie przez dostawców informacji o odwiedzanych witrynach... Po rozmowach z zaawansowanymi użytkownikami wypuszczając wstępną wersję podglądów linków zdecydowaliśmy się ich nie proxować przez nasze serwery. Użytkownicy, którym mocno zależy na ochronie swoich adresów IP i tak używają usług takich jak VPN... :D

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:14 lis 2023, 12:58
autor: Remington
Remington pisze:
07 lis 2023, 13:22
Nie może być przecież tak, że ktoś wyśle linka i podgląd zdradzi nasze IP. Jest to włączane jako opcja czy coś innego wymyśliliście?

Słusznie, zatem jeśli jest to opcja tylko dla chętnych i z możliwością wyłączenia to problemu nie ma.

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:14 lis 2023, 20:18
autor: PRIV
Dziś wypuściliśmy wersję 1.5.0, która przynosi wiele zmian i udoskonaleń w tym:

Nowości:
- Dodano cytowanie i edycję wiadomości (DMy)
- Dodano możliwość udostępniania na PRIV zdjęć, tekstu, linków
- Dodano historię call logów z pojedynczym numerem
- Dodano oznaczanie konwersacji jako nieprzeczytanej
- Dodano widok uprawnień w ustawieniach (pozwala sprawdzić czy włączone są wszystkie wymagane uprawnienia do prawidłowego działania aplikacji)
- Dodano licznik nieprzeczytanych wiadomości/nieodebranych połączeń do ikony (Android)
- Dodano program lojalnościowy

Poprawki:
- Występujące crashe aplikacji
- Interfejs notyfikacji wiadomości
- Wyświetlanie numerów zagranicznych

Zachęcamy do aktualizacji i przetestowania. :D

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:17 kwie 2024, 09:49
autor: bartolinio
jest jakiś problem z tą usługą??
mi od 2 tyg. coś nie działa, nie dochodzą smsy, nie można się dodzwonić, pojawia się komunikat że numer nie istnieje... kontakt do pomocy bez odpowiedzi

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:17 kwie 2024, 11:58
autor: KC-KARLOS
Coś złego z PRIV się dzieje, wygląda na to, że operatorzy ich "zbanowali", prawdopodobnie za "podejrzany" ruch sieciowy. Nie ma możliwości założenia konta z nowym numerem. Próbują rozmawiać, aby mogli wznowić działanie usług, kiedy się z tym uporają? Nie wiadomo.

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:17 kwie 2024, 12:02
autor: bartolinio
no to nie można było poinformować/ostrzec użytkowników jakimś komunikatem w aplikacji?? co za amatorka...

używam numeru priv do dostępu do jednej ze swoich lokat i teraz nie mam się jak do niej dostać ehhh :evil:

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:17 kwie 2024, 12:05
autor: KC-KARLOS
bartolinio: priv się do tego nie nadaje, dobrze wiedziałeś, że to tak naprawdę test nowatorskiej usługi, bez zakupu karty SIM/eSIM.
No nic, musimy czekać na oficjalne stanowisko. Remington - podziałasz coś w tej sprawie?

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:17 kwie 2024, 12:41
autor: Remington
Spróbuję.

@bartolinio
Jedyne co można Ci poradzić oprócz czekania aż się sprawa wyjaśni, to przeniesienie numeru gdziekolwiek w trybie 1-dniowym. Gdyby się nie udało z winy PRIV, wówczas UKE pomoże.

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:17 kwie 2024, 13:27
autor: Window
Wczoraj też zauważyłem że SMSy w ogólnie nie przychodzą, próbowałem użyć do założenia konta na jednym z komunikatorów.

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:17 kwie 2024, 15:15
autor: msnet
Z nimi to nawet ciężko się skontaktować, będąc dziennikarzem. Skorzystałem więc z formularza kontaktowego na ich stronie - być może zauważą moją wiadomość o odpiszą. Ewentualnie news, który zamierzam popełnić, spowoduje jakąś reakcję z ich strony.

[Edit]W oczekiwaniu na odpowiedzi od nich (napisałem też bezpośrednio do CONFLY) popełniłem newsa: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/apl ... a-problemy

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:18 kwie 2024, 07:46
autor: MariuszY
Dostali bana pewnie dlatego, że 1900 punktów za UNLIMITED to nieco ponad godzina dziennie odebranych połączeń. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby niektórzy użytkownicy usługi mając na jakimś numerze usługę połączeń bez limitu sami sobie nabijali licznik. Wystarczy zestawić połączenie i pójść na kawę;)
Ciekawe czy banowane są wszystkie numery PRIV przez danego operatora, czy tylko te "wybrane"? Innymi słowy, czy jest ktoś komu numer PRIV działa bez zarzutu?

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:18 kwie 2024, 08:45
autor: mariusz9a
Bez przesady - co to jest godzina dziennie wykonanych połączeń na jakiś numer. Moim zdaniem nikt ich nie zbanował. Po prostu, jak to bywa z takimi wynalazkami, pewnie stracili płynność finansową i się zwinęli ;-) I jakoś mnie to specjalnie nie dziwi...

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:18 kwie 2024, 09:21
autor: ganc2
a mnie dziwi. Ktoś wspominał o rebtelu... nie wiem o co chodzi, przecież rebtel działa dalej... nie zdążyłem nawet przetestować, ale z tego co czytam to oferował połączenia przez voip i własny numer... poza byciem za granicą w obrębie wifi nie za bardzo widzę przydatność tego... w appce już widzę brak numerów... ban od opa? możliwe, ale mam wrażenie że wszycy któzy działają w dużych ilościach smsów/połączeń zgłaszają ruch maszynowy i lub wykorzystanie biznesowe u opa żeby właśnie takich niespodzianek nie było..taki startup chyba nie popełnił by takiego błędu, podejrzanie wygląda to zwinięcie się i exit scam

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:18 kwie 2024, 10:37
autor: Remington
Rebtel to wielki operator VOIP, ale u nas chciał też być MVNO i po miesiącu zwinął interes.

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:18 kwie 2024, 12:29
autor: PRIV
msnet pisze:
17 kwie 2024, 15:15
Z nimi to nawet ciężko się skontaktować, będąc dziennikarzem. Skorzystałem więc z formularza kontaktowego na ich stronie - być może zauważą moją wiadomość o odpiszą. Ewentualnie news, który zamierzam popełnić, spowoduje jakąś reakcję z ich strony.

Zauważyliśmy i przygotowujemy odpowiedź.
msnet pisze:
17 kwie 2024, 15:15
[Edit]W oczekiwaniu na odpowiedzi od nich (napisałem też bezpośrednio do CONFLY) popełniłem newsa: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/apl ... a-problemy

Szkoda, że news poszedł przed naszym komentarzem w całej tej sprawie, ponieważ mocno brakuje w nim naszej perspektywy.

Odpowiadając tutaj krótko możemy szybko napisać, że PRIV okazał się tak dużym sukcesem rynkowym, że niestety mocno niespodobał się głównym uczestnikom rynku mobilnego, którzy postanowili uniemożliwić nam dalsze działanie wykorzystując swoją dominującą pozycję rynkową. Robimy aktualnie wszystko co tylko w naszej mocy aby zapewnić świadczenie usług w tym sprawa została zgłoszona do UKE jako zawiadomienie o naruszeniu warunków decyzji regulacyjnej przez jednego z MNO.
mariusz9a pisze:
18 kwie 2024, 08:45
Bez przesady - co to jest godzina dziennie wykonanych połączeń na jakiś numer. Moim zdaniem nikt ich nie zbanował. Po prostu, jak to bywa z takimi wynalazkami, pewnie stracili płynność finansową i się zwinęli ;-) I jakoś mnie to specjalnie nie dziwi...

Nikt się nie zwinął... i nie mamy takiego zamiaru... PRIV to profesjonalnie zrealizowany projekt telekomunikacyjny przy udziale ekspertów i solidnego finansowania. Niestety w Polsce na rynku mobilnym rządzi niepodzielnie 4 głównych operatorów, którzy decydują kto na tym rynku może działać, a kto nie.... 20 000 numerów, które uzyskaliśmy od UKE rozeszły się w 3 miesiące działania PRIV. Bez wielkich kampanii medialnych, reklam i celebrytów dostarczyliśmy imponującą liczbę numerów dla użytkowników. Na skutek ogromnego zainteresowania użytkowników i wyczerpania puli numerów w grudniu otrzymaliśmy decyzją UKE 100 000 numerów mobilnych, które mimo posiadanej umowy z MNO nie zostały rozgłoszone... Paradoksalnie to właśnie nasz wielki sukces stał się przyczyną naszych problemów, bo pokazaliśmy, że można zaoferować usługę mobilną bez sieci komórkowej na szeroką skalę...

Re: PRIV - aplikacja VOIP z numerami komórkowymi i SMS-ami

Post:18 kwie 2024, 13:21
autor: Remington
@PRIV
Dziękujemy za odpowiedź. Niestety jednego ona nie wyjaśnia - skoro nowe numery nie zostały rozgłoszone, to z jakiego powodu ludziom nie działają też numery, które kiedyś działały?

Zapewne przyczyną szybkiego wyczerpania puli był brak 7-dniowej retencji, o której kiedyś pisaliście. Sytuacja, że tydzień niekorzystnia oznacza utratę numeru byłaby dla wielu osób nieakceptowalna, bo też ryzykowna. Aby pogodzić Wasze i ich potrzeby, przydałoby się, abyście dali możliwość wykupienia numeru na określony czas np. jego rocznej ważności.

P.S. Zamiast wstawiać posty jeden pod drugim - edytujcie.