DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 26 z 64
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 64

 #380335  autor: radiowiec_wawa
 12 sty 2010, 22:25
Gadulski - nie szukam problemu, pisze po prostu jak jest a jesli twierdzisz, ze siec Play dziala tak jak Plus/Era/Orange to po prostu jestes oderwany od rzeczywistosci i tyle :) Bo nie dziala i nie trzeba tego specjalnie udowadniac, wystarczy miec wlasne obserwacje + czytac uwaznie forum na Telepolis :) Zreszta to jest bez sensu, kupowac telefon w Play aby korzystac z nadajnikow Plusa :) Play zacznie sensownie i normalnie dzialac gdy zbuduje wlasna siec, gdy zakoncza sie szalone stawki sciagane z innych operatorow za konczenie rozmowy w Play i gdy nagle wszystko zdrozeje. Wtedy po prostu bedzie nie W3 tylko W4 i juz.

Chociaz, zeby nie bylo, dostrzegam jeden pozytyw funkcjonowania Play na rynku - zamieszali w cenach i dzieki temu u innych operatorow mozna wynegocjowac wiecej niz kiedys, to fakt.

 #380399  autor: michael_dee
 13 sty 2010, 13:14
radiowiec_wawa pisze:jesli twierdzisz, ze siec Play dziala tak jak Plus/Era/Orange to po prostu jestes oderwany od rzeczywistosci i tyle
Play buduje swoją sieć od 3 lat, W3 od co najmniej 10, więc Twoje porównanie jest nieadekwatne.
radiowiec_wawa pisze: Zreszta to jest bez sensu, kupowac telefon w Play aby korzystac z nadajnikow Plusa
Bełkot :lol:
radiowiec_wawa pisze:gdy zakoncza sie szalone stawki sciagane z innych operatorow za konczenie rozmowy w Play
MTR do Play wynosi obecnie 38 gr/min. W3 ściąga od swoich klientów za połączenia wykonywane do Play odpowiednio 72 gr. (Plus), 75 gr. (Orange) i 79 gr. (Era) - to są dopiero szalone stawki, mające chyba na celu zniechęcenie ludzi do migracji do Play :?.
MTR systematycznie spada, a stawki do Play ze strony W3 ani drgną.
radiowiec_wawa pisze: gdy zbuduje wlasna siec, i gdy nagle wszystko zdrozeje.
Nie licz na to, że po zniesieniu asymetrii MTR, Play podniesie ceny swoich usług. Jest to jedyna w Polsce sieć, która postuluje całkowite zniesienie MTR-ów, więc najwyraźniej stać ich na niskie ceny.

I na zakończenie dodam, że jestem w Play od 2 lat i jeszcze nigdy nie miałem problemów z jakością sieci macierzystej Play.

 #380419  autor: DS
 13 sty 2010, 14:33
michael_dee pisze: Bełkot :lol:
Niestety. To prawda w najczystszej postaci. Gdybym wiedział w co się pakuję nigdy bym nie przestąpił progu ich salonu. Niestety, mądry Polak po szkodzie...

[ Dodano: 2010-01-13, 14:36 ]
michael_dee pisze:Play buduje swoją sieć od 3 lat, W3 od co najmniej 10
A za przeproszeniem, co mnie to, jako klienta obchodzi? Przechodzac do Play oczekiwałem poziomu usług na dotychczasowym poziomie, jaki miałem choćby w Erze. Klienci to nie instytucje charytatywne.

 #380434  autor: michael_dee
 13 sty 2010, 15:32
DS pisze:Niestety. To prawda w najczystszej postaci.
Wcześniej miałem numer w Plusie i nie zauważyłem żadnej różnicy między jakością połączeń w Plusie z jednej strony, a jakością połączeń w roamingu Plusa i w zasięgu macierzystym Play'a. Nie wiem, może jestem wybrańcem :P.
Poza tym, większości ludzi, obojętnym jest z czyich nadajników korzystają. Dla statystycznego Kowalskiego liczą się ceny usług.
DS pisze:A za przeproszeniem, co mnie to, jako klienta obchodzi?
A za przeproszeniem, mieszkałeś na bezludnej wyspie przed wizytą w salonie Play'a?! Wystarczyło sobie sprawdzić w Internecie pewne informacje nt. Play'a i wiedziałbyś, że sieć korzysta dodatkowo z roamingu Polkomtela. Poza tym, obecnie Play ma własne nadajniki w przeważającej większości miast w Polsce, więc z roamingu korzysta się głównie w podróży.
DS pisze:Przechodzac do Play oczekiwałem poziomu usług na dotychczasowym poziomie
Ja takie otrzymałem i jestem zadowolony, podobnie jak wielu innych klientów Play'a. Jeśli Ci źle w Play, to nikt Cię na siłę u nich nie trzyma :wink:. Możesz z powrotem wrócić i przepłacać w Erze, zamiast narzekać na forach internetowych :wink:.

Czytając ten wątek, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że większość z opisanych tu zdarzeń jest mocno przerysowana. W mojej rodzinie kilka osób na nr w Play i nigdy nie słyszałem narzekań. Przpadek? Nie sądzę.

 #380456  autor: radiowiec_wawa
 13 sty 2010, 17:12
michael_dee pisze:
Nie licz na to, że po zniesieniu asymetrii MTR, Play podniesie ceny swoich usług. Jest to jedyna w Polsce sieć, która postuluje całkowite zniesienie MTR-ów, więc najwyraźniej stać ich na niskie ceny.
Chcialbym w to wierzyc :) ale pogadamy za rok, za dwa, sprawdzimy wyniki finansowe sieci Play i zobaczymy ile jeszcze ktos bedzie mial ochote dokladac do interesu bo teraz to jedno wielkie dokladanie.

Michael_dee - byc moze jestes jakims wybrancem ( niczym Neo w Matrixie ) hehe. Ale ja, nie majac telefonu w Play, co i raz mam z nimi problemy i to mnie wnerwia. Moj brat, z Belgii, wyslal do mnie na przestrzeni ostatnich kilku dni 10 SMSow. Wiesz ile doszlo? Dwa!!
Wiec nie zaden belkot tylko nie dziala tak jak powinien i to jest ten przekaz. A generalnie nic do nich nie mam, niech im sie wiedzie jak najlepiej, niech tna ceny, wszyscy na tym skorzystamy. Ale jednoczesnie niech normalnie dzialaja!

 #380459  autor: michael_dee
 13 sty 2010, 17:21
radiowiec_wawa pisze:teraz to jedno wielkie dokladanie.
Mylisz się kolego, bo okres dokładania w Play już się skończył. Widziałem gdzieś w sieci artykuł ze statystykami, wg których Play jest już lekko na plusie z przychodami.
radiowiec_wawa pisze:Moj brat, z Belgii, wyslal do mnie na przestrzeni ostatnich kilku dni 10 SMSow. Wiesz ile doszlo? Dwa!!
Więc tutaj też jestem wybrańcem :P. Wysyłam do i otrzymuję sms-y głównie z Niemiec, Danii, Francji i USA i wszystko bez problemów :-D. W drugą stronę (wysyłanie z zagranicy) próbowałem tylko z Niemiec i też bez problemów.

Btw., ten wątek jest chyba sponsorowany przez konkurencję:P. Zdumiewające są niektóre, opisywane tu problemy z siecią, wziąwszy pod uwagę fakt, że często jeżdżę po kraju i nic mi się złego z jakością rozmów nie dzieje. A każdy pozytywny post nt. Play jest dla co niektórych informacją z gatunku science-fiction i wyzwaniem do skomentowania :lol:.

 #380513  autor: DS
 13 sty 2010, 21:41
michael_dee pisze:A za przeproszeniem, mieszkałeś na bezludnej wyspie przed wizytą w salonie Play'a?
Tak jak napisałem - mądry Polak po szkodzie i tu się przyznaję do błędu. Po prostu zwyczajnie do głowy mi nie przyszło, że ktoś może oferować tak kiepską sieć... A jak pisałem tu już na forum, byłem wcześniej w Plusie i Erze, więc porównanie mam.
michael_dee pisze:Jeśli Ci źle w Play, to nikt Cię na siłę u nich nie trzyma :wink: . Możesz z powrotem wrócić i przepłacać w Erze, zamiast narzekać na forach internetowych :wink: .
W Erze jestem nadal, bo z samym Play jako jedynym numerem długo bym nie pociągnął. A forum jeśli się nie mylę, od tego właśnie jest by wyrazić swoją opinię. Co do przepłacania z tym się nie zgodzę, płacę podobne kwoty za abonament w obu przypadkach, a poza tym w Erze mam sieć rodzinną, więc rozmowy z 3 numerami za darmo a niewykorzystane minuty przechodzą. W Play tego nie ma.
michael_dee pisze:Btw., ten wątek jest chyba sponsorowany przez konkurencję:P
Chciałbym żeby tak było, jestem otwarty na propozycje :wink:

 #380519  autor: michael_dee
 13 sty 2010, 22:09
DS pisze:Co do przepłacania z tym się nie zgodzę, płacę podobne kwoty za abonament w obu przypadkach
Kwoty możesz płacić podobne, ale w Play dostajesz więcej niż w Erze za te same pieniądze. Oferty mniej więcej znam, więc kitu mi nie wciśniesz :wink:
Zresztą wg statystyk, w 2009 roku Era straciła największą ilość klientów (spośród wszystkich, polskich operatorów), którzy przenieśli swój numer do innej sieci. O czymś to musi świadczyć 8).
DS pisze:A forum jeśli się nie mylę, od tego właśnie jest by wyrazić swoją opinię.
Tak, tyle, ze to, iż Ty masz problemy z siecią, nie oznacza, że inni też je mają.
A Ty wyciągasz wnioski ogólne nt. jakości sieci wg kilku opisanych tu przypadków,
niebędących nawet statystyczną, reprezentatywną grupą :lol:.

Do reszty Twojej wypowiedzi odnosić się nie będę, bo nudzi mnie już to odbijanie piłeczki. Niech każdy zostanie przy swoim stanowisku.

 #380531  autor: play4you2
 13 sty 2010, 22:46
tricki pisze:pytanie? Wina to forum czy chłopaki mają urlop? :) Próbowałem wysłać tez info do moderatora i sytuacja jest identyczna ...

Witam. Nie, nie mamy. Po prostu ostatnio jesteśmy trochę zajęci. Obiecuję, że wszystko sprawdzamy. Co do wiadomości na PW, gwarantuję, że nie zakładaliśmy żadnych blokad. Jesteśmy nadal "otwarci" na Wasze informacje.

Pozdrawiam serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #380544  autor: DS
 13 sty 2010, 23:15
michael_dee pisze:ale w Play dostajesz więcej niż w Erze za te same pieniądze.
Napisałem jakie więcej - siec rodzinna i przechodzące minuty. Bynajmniej nie w Play.
michael_dee pisze:Tak, tyle, ze to, iż Ty masz problemy z siecią, nie oznacza, że inni też je mają.
Z tego co widze, to nie jestem w temacie osamotniony :wink:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #380549  autor: michael_dee
 13 sty 2010, 23:20
DS pisze:jakie więcej
Ogólnie więcej do wszystkich sieci. Promocji wewnątrzsieciowych w to nie wliczałem.
DS pisze:Z tego co widze, to nie jestem w temacie osamotniony
Albo nie przeczytałeś dalszej części mojej wypowiedzi, albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem :wink: :P . Przecież napisałem wyraźnie "wg kilku opisanych tu przypadków" :lol: . Odpowiadać Ci następnym razem pogrubioną czcionką?! :P

 #380564  autor: DS
 14 sty 2010, 00:14
michael_dee pisze:Albo nie przeczytałeś dalszej części mojej wypowiedzi, albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem :wink: :P . Przecież napisałem wyraźnie "wg kilku opisanych tu przypadków" :lol: . Odpowiadać Ci następnym razem pogrubioną czcionką?! :P
Rozumiem zatem, że dla Ciebie miarodajne są tylko te przypadki, w których wszystko jest OK :wink: (a z tego co widzę, to jest ich mniej jak więcej na tym forum :mrgreen: ).

 #380573  autor: pacyna
 14 sty 2010, 07:48
DS pisze:...
Rozumiem zatem, że dla Ciebie miarodajne są tylko te przypadki, w których wszystko jest OK :wink: (a z tego co widzę, to jest ich mniej jak więcej na tym forum :mrgreen: ).
Z tego co wiem, to na forach pisze się właśnie o problemach i szuka ewentualnie ich rozwiązania - może dlatego tych przypadków jest więcej?
Zobacz zresztą np. na jakieś forum komputerowe - prawie same problemy :) przykłady można mnożyć i mnożyć w nieskończoność;)
Pozdrawiam wszystkich i życzę dobrego zasięgu w każdej sieci ;)

 #380579  autor: radiowiec_wawa
 14 sty 2010, 08:39
Oczywiscie, ze niezadowoleni pisza a zadowoleni siedza cicho, to jasne. Ale popatrzmy ogolnie na forum, ile jest osob niezadowolonych piszacych o Play a ile o W3... Porownanie to dla Play wypada fatalnie bowiem trzeba jeszcze brac pod uwage ilu klientow jest lacznie w W3 a ilu w Play...

 #380592  autor: pawelpp
 14 sty 2010, 10:07
Bellatrix pisze: a skąd pomysł, że straciłbyś kilkadziesiąt tysięcy złotych? chyba nie za ten telefon? przecież są limity kredytowe.
Z mojego punktu widzenia wyglądało to tak: komunikat na wyświetlaczu "Play odrzucono", czyli operator zablokował mi połączenia wychodzące bez podania powodu i dodatku konsultant nie potrafi powiedzieć dlaczego. Wyobraź sobie, że jechałem z 40 osobami do centrum handlowego, w którym mieliśmy wykonać zlecenie. Pod podanym adresem nie było sklepu którego szukaliśmy. Musiałem zadzwonić do kierownika, żeby dowiedzieć się gdzie to dokladnie jest. Gdyby nie to, że ktoś był ze mną i pozwolił mi zadzwonić z jego telefonu, nie wykonałbym zlecenia. Stąd to kilkadziesiąt tysięcy strat.

[ Dodano: 2010-01-14, 10:16 ]
michael_dee pisze: Czytając ten wątek, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że większość z opisanych tu zdarzeń jest mocno przerysowana. W mojej rodzinie kilka osób na nr w Play i nigdy nie słyszałem narzekań. Przpadek? Nie sądzę.
Napisz jakiekolwiek zgłoszenie na Play24 i przekonasz się, czy piszemy prawdę. Np. zapytaj się dlaczego połączenie było przerwane, albo poproś o aktywację jakiejś usługi. Zobaczysz jakie debilne procedury mają w OK.

[ Dodano: 2010-01-14, 10:22 ]
Play4you kiedy w Play24 będą się wyświetlać treści zgłoszeń i kiedy będzie możliwość sortowania po dacie zamknięcia zgłoszenia?

 #380595  autor: michael_dee
 14 sty 2010, 10:36
DS pisze:Rozumiem zatem, że dla Ciebie miarodajne są tylko te przypadki, w których wszystko jest OK
Nie, miarodajny byłby dla mnie test, wykonany na reprezentatywnej grupie losowo wybranych osób (użytkowników Play), dotyczący jakości sieci Play. Ale widzę, że nie ma sensu kontynuowanie dyskusji z Tobą na ten temat, więc na tym etapie zakończę tę konwersację. Zaczerpnij trochę wiadomości ze statystyki i wtedy się zgłoś, jeśli będziesz miał ochotę dalej dyskutować :wink:.
pawelpp pisze:Napisz jakiekolwiek zgłoszenie na Play24 i przekonasz się, czy piszemy prawdę.
Od 2 lat nie miałem i nie mam potrzeby zgłaszania czegokolwiek na Play24.

 #380599  autor: pawelpp
 14 sty 2010, 11:20
michael_dee pisze:Od 2 lat nie miałem i nie mam potrzeby zgłaszania czegokolwiek na Play24.
Przez pierwsze 2 lata też nie miałem. Niestety, bo gdybym miał, to prawdopodobnie nie przedłużyłbym umowy.
Ktoś napisał, że Play działa na rynku od 3 lat a inny operatorzy od 10. Uważam, że 3 lata w działaniu operatora sieci telefonii komórkowej to bardzo dużo. szczególnie jeżeli chodzi o dobór pracowników i wypracowanie procedur. Z tym ostatnim jest tak, że im są gorsze, tym więcej kasy dla firmy, ale negatywny wizerunek firmy. Play ewidentnie pracuje sobie na to drugie.

 #380601  autor: michael_dee
 14 sty 2010, 11:34
pawelpp pisze:Uważam, że 3 lata w działaniu operatora sieci telefonii komórkowej to bardzo dużo. szczególnie jeżeli chodzi o dobór pracowników i wypracowanie procedur
Jeśli o to chodzi, to mogę się zgodzić. Play tnie koszty i zatrudnia wielu niekompetentnych ludzi w BOK-u, ale uogólniać tego też nie można, bo czasami uda trafić na kogoś kompetentnego. Natomiast oczekiwanie od Play, po 3 latach budowy, sieci skonfigurowanej na miarę W3 jest grubą przesadą. Nie od razu Kraków zbudowano. Jeśli ktoś tego nie rozumie lub nie chce zrozumieć - droga wolna; W3 na pewno przyjmie swoich synów marnotrawnych z otwartymi ramionami :P. Oczywiście z wyzyskiem Was i zyskiem dla siebie w stawkach :lol:.

 #380606  autor: DS
 14 sty 2010, 12:24
michael_dee pisze:Oczywiście z wyzyskiem Was i zyskiem dla siebie w stawkach :lol: .
Będziesz powtarzał to jak mantrę w każdym poście? :wink:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #380635  autor: play4you2
 14 sty 2010, 14:08
pawelpp pisze:Play4you kiedy w Play24 będą się wyświetlać treści zgłoszeń i kiedy będzie możliwość sortowania po dacie zamknięcia zgłoszenia?
Z tego co mi wiadomo, to na razie nie są planowane jakieś zmiany w obrębie Play24. Jeżeli tylko coś się zmieni, zapewne sami się o tym przekonacie wcześniej, niż ja o tym powiadomię.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 26 z 64
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 64
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 64