DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 30 z 64
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 64

 #381472  autor: michael_dee
 18 sty 2010, 22:32
jaco a jak działa Ci internet w innych częściach miasta, logując się do innych nadajników niż ten najbliższy Twojego domu?

 #381478  autor: jaco
 18 sty 2010, 22:51
michael_dee pisze:jaco a jak działa Ci internet w innych częściach miasta, logując się do innych nadajników niż ten najbliższy Twojego domu?
Nie mam laptopa, aby szwendać się z nim po mieście i sprawdzać każdy nadajnik w okolicy.Używam netu jedynie w domu.Modem był sprawdzony w salonie Play i działa poprawnie.Z Play użeram się od samego początku umowy.Sami przyznali się do tego, że były nieprawidłowości w konfiguracji nadajnika z którego korzystam.Podobno naprawili to (ale nie wierzę już w żadne zapewnienia z ich strony).Ale to co dzieje się po 7 grudnia,to jest po prostu kpina !!!! Przecież nawet stron nie da się przeglądać mając szybkość 100 kb/s.A zasięg 3G jest już od ponad roku.Podobny problem i to w tym samym czasie, wystąpił nie tylko u mnie.Podobne przypadki były też opisywane na tym forum.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2010, 13:54 przez jaco, łącznie zmieniany 1 raz.

 #381482  autor: kubik
 18 sty 2010, 23:30
od kiedy działanie mobilnego netu (z którego zazwyczaj będzie się korzystało w domu), sprawdza się w salonie? chyba że mieszkasz nad salonem sprzedaży, to owszem.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #381485  autor: Prometo
 18 sty 2010, 23:56
Kolego jaco to że masz problemy z internetem z Play nie zwalnia Ciebie z poprawnego zachowywania się na forum (nazywanie innych cwaniakami).

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #381494  autor: Trainer House
 19 sty 2010, 08:19
Witam,
zwracam się z prośbą do Play4you2 o przeslanie maila kontaktowego... niestety korzystanie z PW na tym forum nie jest takie proste. Potrafię konfigurowac serwery sql, ustawiać przekierowanie portow na routerach a czasami i mieszać w rejestrze ale wysłanie wiadomosci prywatnej przekracza moje kompetencje :) mój adres to [email protected] .
Pozdrawiam

IDEA Trainer House

 #381518  autor: Marens
 19 sty 2010, 12:05
Trainer House pisze:. Potrafię konfigurowac serwery sql, ustawiać przekierowanie portow na routerach a czasami i mieszać w rejestrze ale wysłanie wiadomosci prywatnej przekracza moje kompetencje :)
Chyba żartujesz?
michael_dee pisze:Tylko odnoszę wrażenie, że co niektórzy tutaj, straciliby całą radość życia, nie mając już możliwości napisania, jaki to Play jest straszny :lol: .
Co niekoniecznie jest prawdą, sam znam sporo zadowolonych osób.

 #381542  autor: jaco
 19 sty 2010, 13:22
kubik pisze:od kiedy działanie mobilnego netu (z którego zazwyczaj będzie się korzystało w domu), sprawdza się w salonie? chyba że mieszkasz nad salonem sprzedaży, to owszem.
Kolejny który nie potrafi czytać ze zrozumieniem.Jest chyba różnica między testowaniem modemu a testowaniem netu??? Modem był sprawdzany w salonie po tym jak dzwoniłem do BOK Play.To była ich sugestia,tak jak wymiana karty sim.Chodziło o to żeby sprawdzić czy modem nie jest uszkodzony.

[ Dodano: 2010-01-19, 13:26 ]
Prometo pisze:Kolego jaco to że masz problemy z internetem z Play nie zwalnia Ciebie z poprawnego zachowywania się na forum (nazywanie innych cwaniakami).
Kolego Prometo,a czy nazywanie kogoś "inteligentnym inaczej".Nie jest większym przejawem niepoprawnego zachowania na forum ???!!! Może trochę obiektywizmu szanowny moderatorze.

 #381545  autor: kuwejt
 19 sty 2010, 13:50
Trainer House pisze:Witam,
zwracam się z prośbą do Play4you2 o przeslanie maila kontaktowego... niestety korzystanie z PW na tym forum nie jest takie proste. Potrafię konfigurowac serwery sql, ustawiać przekierowanie portow na routerach a czasami i mieszać w rejestrze ale wysłanie wiadomosci prywatnej przekracza moje kompetencje :) mój adres to [email protected] .
Pozdrawiam
Określenie płci w profilu chba też :-D :smt005

 #381554  autor: Trainer House
 19 sty 2010, 14:19
kuwejt pisze:Określenie płci w profilu chba też
Profil jest firmowy, a właścicielem firmy kobieta, ja-tylko skromnym reprezentantem firmy....

IDEA Trainer House

 #381560  autor: play4you2
 19 sty 2010, 15:01
Ufff, nazbierało sie trochę tego od czasu, kiedy chwilowo nie mogłem angażować się w wasze sprawy (niestety, byłem mocno obciążony zawodowo). Postaram sie teraz ogólnie wyjaśnić kilka kwestii:

Przenoszenie numeru

Prawdą jest, że sprzedawca nie może anulować zamówienia, które złożył w systemie, ale może anulować proces, zlecając zgłoszenie. Można anulować też proces zgłaszając się do swojego Operatora. Generalnie zdarzają się czasami jakies kłopoty systemowe, jednak Sprzedawca powinien sobie z nimi poradzić w góra 5 minut. Wiem, że czasami nawet działanie niektórych Sprzedawców może Was bardzo irytować, ale zapewniam Was, że żadnych kłopotów nie będziecie mieli, gdy ten numer zostanie przeniesiony.

zamieszczanie danych w reklamacjach

To bardzo ważne. Do każdej reklamacji potrzebne jest przede wszystkim hasło abonenckie i oczywiście numer telefonu. Zgadza się, że osoby (konsultanci) nie zwrócą uwagi, że już zostały te dane uzupełnione i stąd niepotrzebne przedłużanie sprawy. Zapewniam Was, że nie przedłużamy celowo żadnych zgłoszeń. Bardzo pomocne jest też to, że w odpowiedzi na taką prośbę, warto podać nr zgłoszenia (tego, w którym nas proszono o podanie dodatkowych danych) i to powinno już wystarczyć do dalszego procesowania sprawy. Przepraszam wszystkich, którzy uzyskiwali niekompetentne odpowiedzi, mimo podania danych. Co do damych danych, sprawa jest bardzo ważna i dotyczy ochrony Waszych danych, jak i usługi. Stąd wymagamy hasła abonenckiego. Od razu wspomnę, że do każdej nowo zgłoszonej sprawy (chyba że dotyczy uzupełnienia danych), wymagamy podania na nowo danych. Moze to być według Was uciążliwe, jednak mamy takie procedury, które są zgodne z Prawem Telekomunikacyjnym, jak i naszym Regulaminem.

zgłoszenia techniczne

Wiem, że moze wydać się irytujące, że za każdym razem (nowe zgłoszenie) prosimy Was o uzupełnienie szablonu. Związane to jest z dokładną analizą przez dział techniczny. Samo podanie informacji, że coś juz było zgłaszane i nadal nic, niestety nie wystarczy. Krótko mówiąc, potrzebne są aktualne dane (najlepiej max z ostatnich 3 dni od momentu zgłoszenia usterki). Dzieki temu możemy prześledzić aktualne wydarzenia pod kątem systemowym. Jeszcze jedna sprawa. Owszem, otrzymujecie odpowiedzi, że np. wszystko jest ok. Weźcie pod uwagę to, że jeżeli zgłaszacie np. jakość połączeń, system nie monitoruje czy były np. trzaski, szumy itp. System monitoruje głównie samo połączenie, czy było zrealizowane i czy prawidłowo przebiegało (połaczenie, rozmowa, zakończenie). Proszę Was o zrozumienie, że jakość to bardzo subiektywne określenie. Dla jednej osoby sam pogłos może być już powodem fatalnej jakości, a dla innej dopiero przerywanie rozmowy lub coś innego. W takiej sytuacji sprawdzamy głównie nadajniki, i jeżeli one nie wykazują żadnych błędów, to też taką odpowiedź udzielamy. Od razu też informuję, że nasi pracownicy "terenowi" sprawdzają reklamowane nadajniki.

jakość obsługi w BOK

W tej kwestji już wielokrotnie sie wypowiadałem. Generalnie przepraszam Was za nierzetelną obsługę, jeżeli z taką sie spotkaliście.

Internet

W tej sprawie już też chyba pisałem, ale przypomnę raz jeszcze.
Rzeczywiście mieliśmy drobny problem z internetem w okresie świątecznym, jednak usterka została juz usunięta. Przypomnę, że posiadacze modemów Huawej E156G są proszeni o upgrade oprogramowania modemu, to powinno pomóc w ewentualnych kłopotach z pobieraniem plików. Upgrade dostepny jest na naszej stronie internetowej. Jest jeszcze drugi rodzaj uciążliwości, związany z internetem i związany jest z tzw. "granicą zasięgu". Jeżeli jest ktoś na granicy zasięgu, niestety mogą zdarzyć się przypadki, że transfer może być raz bardzo dobry, raz zły a czasami w ogóle go nie będzie. Niestety, w tej kwestii nic sie nie zmieni, tzn. nie jest to usterka, tylko działanie nadajnika, który ma takie możliwości techniczne i póki nie zostanie postawiony inny, który obejmie daną lokalizację w pełni, niestety takie zdarzenia mogą mieć miejsce (słaby zasięg).

zasięg GSM/3G telefonu

Powiem szczerze, że mamy mało zgłoszeń dotyczących samego zasięgu. Oczywiście, jeżeli telefon jest prawidłowo skonfigurowany, nie powinno być żadnych kłopotów, zwłaszcza w dużych aglomeracjach. Nie neguję tu tego, że któś może mieć kłopoty z zasięgiem, jednak na prawdę radzę na początku sprawdzić dokładne ustawienia w telefonie, zwłaszcza nowych modelach. Często jest tak, że docelowo możemy "coś" uruchomić, co niestety wpływa na działanie całego sprzętu. Nie zapomnijmy, że nowe telefony, to już tak na prawdę małe komputery, które potrzebują wielu konfiguracji. Firmy, które je produkują wproawadzają ustawienia fabryczne, co nie oznacza, że zawsze są one prawidłowe. Oddając telefon na gwarancji, rzeczywiście serwis powie nam w takim przypadku, że z danym sprzętem jest ok, jednak problem może dotyczyć konfiguracji samego sprzętu z daną siecią.

czas rozwiązywania zgłoszeń

Jak wpomniał play4you1, staramy się, aby ten czas był możliwie jak najszybszy, jednak nie chcemy deklarować, że np. za 2 dni ktoś zadzwoni z rozwiązaniem, ponieważ jeżeli dana sprawa by się przedłużyła, to w tym wypadku nasi Klienci mieli by pretensje (i słuszne), że zostali wprowadzeni w błąd. Zawsze w takim przypadku informuję, że jeżeli jest to reklamacja, to zgodnie z Regulaminem mamy na to 30 dni, natomiast w przypadku zwykłego zgłoszenia do 30 dni. Jednak zapewniam (i nie są to suche zapewienia), że postaramy się rozwiązać daną sprawę w mozliwie najkrótszym okresie.

zgłoszenia na pw

niestety, ja również mam drobne trudności z odpisywaniem do Was. Z mojej strony zapewniam Was, że nie mam żadnych blokad, które uniemozliwiałyby kontakt ze mną na pw. Warto tą sprawę przekazać administratorowi forum.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #381569  autor: ziomq
 19 sty 2010, 16:40
Czy istnieje możliwość włączenia blokady SMS premium? Chodzi mi o sms wychodzący

 #381576  autor: play4you2
 19 sty 2010, 17:09
ziomq pisze:Czy istnieje możliwość włączenia blokady SMS premium? Chodzi mi o sms wychodzący
Niestety nie. Połączenia głosowe (tzw. 0-700) jak najbardziej. Co do SMS Premium, jest mozliwość zablokowania konkretnego nr, jeżeli nam go podasz. Cała usługa nie jest mozliwa do zablokowania, przynajmniej na dzień dzisiejszy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #381588  autor: user_delete19
 19 sty 2010, 18:23
Niestety nie. Połączenia głosowe (tzw. 0-700) jak najbardziej. Co do SMS Premium, jest mozliwość zablokowania konkretnego nr, jeżeli nam go podasz. Cała usługa nie jest mozliwa do zablokowania, przynajmniej na dzień dzisiejszy.
(gdybając) - czy jak Wam podeślę wygenerowany spis wszystkich możliwych kombinacji cyfr tworzących numery premium 4. i 5. cyfrowe 7x to zablokujecie wszystkie? ;)

 #381590  autor: play4you2
 19 sty 2010, 18:32
lwiczek pisze:(gdybając) - czy jak Wam podeślę wygenerowany spis wszystkich możliwych kombinacji cyfr tworzących numery premium 4. i 5. cyfrowe 7x to zablokujecie wszystkie?
Chodzi o konkretne numery. Nie mogą to być numery nieistniejące. Musiałbyś sprawdzić, które są aktualne, a które nie. Najprościej to nie korzystać z tej usługi, jak ktoś nie chce. Rozumiem, że to chodzi głównie "o dzieci" i ich telefony (a raczej usługi) na Abonament. No niestety, w tym przypadku radzę kontrolę np. poprzez internet.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #381598  autor: Marens
 19 sty 2010, 19:24
play4you2 pisze:No niestety, w tym przypadku radzę kontrolę np. poprzez internet.
Ewentualnie ustawienie niskiego limitu kredytowego na numer.

 #381638  autor: Marens
 19 sty 2010, 21:26
Prometo pisze:Kolego jaco to że masz problemy z internetem z Play nie zwalnia Ciebie z poprawnego zachowywania się na forum (nazywanie innych cwaniakami).
Jeszcze jest taka jedna kwestia, że ten gość podszywa się pod moderatora innego forum:
http://www.bez-kabli.pl/profile.php?mod ... file&u=908

 #381648  autor: nemo2009
 19 sty 2010, 21:44
Niestety Play 24,znowu nie działa.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #381654  autor: pawelpp
 19 sty 2010, 21:55
play4you2 pisze:Moze to być według Was uciążliwe, jednak mamy takie procedury, które są zgodne z Prawem Telekomunikacyjnym, jak i naszym Regulaminem.
Jeżeli jest to konieczne, to możecie prosić o poranie dodatkowych danych. Wy zapytanie o dane wysyłacie zawsze.
play4you2 pisze: Wiem, że moze wydać się irytujące, że za każdym razem (nowe zgłoszenie) prosimy Was o uzupełnienie szablonu.
Jest uciążliwe. nawet bardzo. nawet nie czytacie zgłoszeń. Często podaję wszystkie dane i dostaję w odpowiedzi formularz. Dlatego uważam, ze to działanie ma na celu zniechęcenie klienta do złożenia reklamacji.
play4you2 pisze: Niestety, w tej kwestii nic sie nie zmieni, tzn. nie jest to usterka, tylko działanie nadajnika, który ma takie możliwości techniczne i póki nie zostanie postawiony inny, który obejmie daną lokalizację w pełni, niestety takie zdarzenia mogą mieć miejsce (słaby zasięg).
Czy w takim przypadku jest możliwe zerwanie umowy z klientem z powodu niemożności świadczenie usług?
play4you2 pisze: Powiem szczerze, że mamy mało zgłoszeń dotyczących samego zasięgu. Oczywiście, jeżeli telefon jest prawidłowo skonfigurowany, nie powinno być żadnych kłopotów, zwłaszcza w dużych aglomeracjach.
Najlepiej zwalic winę na użytkowników i telefon. W symbianie nie ma zbyt dużo możliwości konfigurowania sieci. Wszystkie ustawienia są złe? :) Co w takim razie mam ustawić w nokii 5800 żeby mieć zasięg 3G w budynku w odległości 400 m od nadajnika? Przestawić się na zasięg Plusa? :smt005
play4you2 pisze: Jak wpomniał play4you1, staramy się, aby ten czas był możliwie jak najszybszy, jednak nie chcemy deklarować, że np. za 2 dni ktoś zadzwoni z rozwiązaniem, ponieważ jeżeli dana sprawa by się przedłużyła, to w tym wypadku nasi Klienci mieli by pretensje (i słuszne), że zostali wprowadzeni w błąd.
Inni operatorzy potrafią. Jak sprawa ma potrwać dłużej, to można zadzwonić i powiedzieć, że potrwa to dłużej bo... A tak - dzwonię do was co kilka dni żeby się dowiedzieć co się dzieje ze zgłoszeniem. Oczywiście jest to dla was bardziej opłacalne. To też nie jest celowe działanie?

[ Dodano: 2010-01-19, 21:59 ]
http://24.playmobile.pl/

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

hahaha znów? :smt005

 #381657  autor: yogurcik
 19 sty 2010, 22:00
pawelpp, Uważaj abyś nie dostał odpowiedzi typu " Pana reklamacja nie została uwzględniona , wyczerpał pan już możliwości reklamowania , proszę się zgłosić do sadu itp itd :) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :twisted:
  • Strona 30 z 64
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 64
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 64