osachorzow pisze:W tym momencie PT 'nie działa' ale w i tak NIC nie zrobicie, bo błędów 'po dobroci' usuwać nie macie zamiaru...
Powtarzam jeszcze raz, że to nie jest zła wola. Jak wspomniałem, oczywiście Masz prawo do własnego poglądu i ja go nawet rozumiem, ale mimo wszystko dopóki usługa nie jest zarejestrowana, nie będę mógł Ci pomóc. co do stwierdzenia o "masowej" awarii, wcale tego nie potwierdziłem. Powiedziałem jedynie, że w Twoim przypadku ona powstała. Nie rozumiem, dlaczego tak się denerwujesz. Wystarczy przecież, że zarejestrujesz usługę i by było po kłopocie. Ani razu nie powiedziałem, że Ci nie pomogę, wręcz przeciwnie. Powtórze więc raz jeszcze, PROSZĘ Cię o zarejestrowanie i sprawa zostanie od razu rozwiązana.
osachorzow pisze:użytkownik niezarejestrowany jest dla Was NIKIM.
Jeszcze raz powtarzam, że to zdecydowanie nie jest prawdą, ale oczywiście każdy ma prawo do swobodnej wypowiedzi w tym temacie.
osachorzow pisze:PS. Szkoda że nie odpisałeś mi na PW co sądzisz o SMSie jaki od Was dostałem...
Proszę cie o chwilę cierpliwości. Z pewnością Ci odpowiem, ale daj mi trochę czasu. Przyznam szczerze, że jestem ostatnio bardzo zapracowany, a nie ukrywam, że dostaje od Was bardzo dużo "pw" więc najnormalniej w świecie "nie nadążąm" z odpowiedziami w jeden dzień. Z tego tytułu proszę wszystkich o trochę wyrozumiałości i cierpliwości. Zapewniam, że każdemu kto wysłał do mnie "pw" udzielę odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.