DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 28 z 33
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33

 #406142  autor: uwazny
 22 maja 2010, 16:49
Claudec pisze:uwazny, zgłoszenie poleciało do moderatora.
Robisz śmietnik z forum, nie pisze się tego samego posta w kilku tematach!
K woli wyjaśnienia. To jest jednoznacznie negatywna przygoda z Play więc pasuje do tematu tutaj. Posta został napisany jako stwierdzenie faktu. Jak się okazuje dużo osób nie wiedziało nawet o tej obietnicy p.Karoliny w sprawie SD.

W drugim wątku "tu dostaniesz pomoc" zasygnalizowałem ten temat jako pytanie gdyż tam najczęściej udzielają się PLAYFORYOU.

Proszę o wyrozumiałość i pozdrawiam

 #406145  autor: Claudec
 22 maja 2010, 17:21
To się linka podaje a nie dubluje post w każdym temacie.
Dla mnie tu nie jest nic negatywnego, przecież w regulaminie jest wszystko jasno objaśnione.

 #406152  autor: uwazny
 22 maja 2010, 17:56
Claudec pisze:To się linka podaje a nie dubluje post w każdym temacie.
Dla mnie tu nie jest nic negatywnego, przecież w regulaminie jest wszystko jasno objaśnione.
Zgoda. Regulamin jest jednoznaczny. Mi chodzi jednak o odpowiedzialność za słowa wysoko postawionych osób w PLAY, bo tak chyba można określić twórcę FRESH. To był zapis z jej konferencji, gdzie odpowiadała na zadane pytania i mimo tego zapisu w regulaminie miało to działać jak powiedziała.

W moim wypadku i tak PLAY kilkukrotnie złamał swój regulamin w przypadku usługi "Poleć znajomemu" przyznając bonus nie w ciągu 48 godzin jak jest w nim zapisane a dopiero po ok 240 godzinach.

Warto też wspomnieć o odpowiedzi na pytanie: "Jak mogę się zarejestrować w Play fresh?"

Odpowiedź była standardowa, w stylu: "dziękujemy za zgłoszenie, aby uzyskać odpowiedż należy się zarejestrować i ponownie podać numer zgłoszenia" :lol: :lol: czyli kopiuj, wklej bez czytania:)

 #406159  autor: Claudec
 22 maja 2010, 18:25
Może w takim razie napisz email do rzecznika bo to na jego blogu takie informacje piszą.
Pracownicy Play trzymają się regulaminu wiec niczego nie zdziałasz.

 #406163  autor: thonka
 22 maja 2010, 19:15
posty Uwaznego tu zostana jako, ze sa zgodne z tematem, ale leca z "pomocy play" jako dublowanie. jakiekolwiek dalsze kontynuowanie zali w dwoch tematach na raz beda odpowiednio nagradzane.

Zalecam ew. wyslanie PW do P4Y w celu wyjasnienia, ale z pewnoscia nie bedzie tolerowane pisanie w dwoch tematach praktycznie tych samych wiadomosci.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #406242  autor: fussy
 23 maja 2010, 08:43
Witam

Karolina (Play):
Jeśli wysłałeś kod i doładowałeś 30 zł 11.02, to Stan Darmowy masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!
Pamietam, że wtedy czytałem rozmowę z Karoliną. Moim zdaniem, nie powiedziała ona, że doładowanie 30zł w trakcie trwania SD przedłuża go (bez użycia kodu). Powyżej jest napisane jednoznacznie, że dostaniesz darmowe SMS-y. Co do SD już nie jest tak jednoznaczne a stan darmowy będzie istniał NADAL (nie zostanie przerwany, ani przedłużony). To słowo NADAL - mi sugeruje, że chodzi o doładowanie, przy którym SD został zainicjowany.

Napisałem, jak ja to zrozumiałem.

Ja nie próbowałem, ale nikomu z moich znajomych nie udało się jak do tej pory przedłużyć SD nie posługując się kodem.

pozdrawiam Darek

 #406264  autor: uwazny
 23 maja 2010, 10:25
fussy pisze:Moim zdaniem, nie powiedziała ona, że doładowanie 30zł w trakcie trwania SD przedłuża go (bez użycia kodu). Powyżej jest napisane jednoznacznie, że dostaniesz darmowe SMS-y. Co do SD już nie jest tak jednoznaczne a stan darmowy będzie istniał NADAL (nie zostanie przerwany, ani przedłużony). To słowo NADAL - mi sugeruje, że chodzi o doładowanie, przy którym SD został zainicjowany.
myślę iż pełne zacytowanie pytania zadanego p.Karolinie i jej pełna odpowiedź rozwieją Twoje wątpliwości:

"7. wpisałem kod i doładowałem za 30 złotych nr 11.02 wszystko pięknie gra i teraz mam w związku z tym pytanie czy jak doładuje 11.03 ( tak żeby skumulowały mi się bezpłatne sms i minuty na stacjonarne) to dalej będzie stan darmowy istniał do 11.04 czy musze poczekać do 12.03 i dopiero wtedy zas wpisać kod i doładować konto( tracąc w ten sposób sms bezpłatne i darmowe minuty do play)?? (mateusz)

Karola: Jeśli wysłałeś kod i doładowałeś 30 zł 11.02, to Stan Darmowy masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!"

 #406266  autor: user_delete19
 23 maja 2010, 10:36
uwazny pisze:30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!
Nie jest powiedziane którego...

 #406303  autor: fussy
 23 maja 2010, 15:56
Niestety zacytowanie pytania i odpowiedzi moim zdaniem tutaj nic nie zmienia.

1. Tak jak pisałem wcześniej, i co potwierdza kol. lwiczek, nie jest jasne o które doładowanie chodzi. Moim zdaniem, z gdy słów a przede wszystkim z użycia słowa "nadal" - Karolina miała na myśli to doładowanie, kiedy włączono SD - czyli to wcześniejsze a nie ostatnie.

2. Pytający (Mateusz) zadał bardzo konkretne pytanie. SD był włączony 11.02 i chciałby doładować 11.03 a więc przed upływem SD (aby mieć kumulacje SMSów) ..... i czy będzie miał SD do 11.04.

Problem w tym, że Karolina na to pytanie, odpowiedziała bardzo ogólnie i niejednoznacznie. Jeśli by odpowiedziała na tym samym poziomie szczególowości, to by raczej odniosła się do dat, które podawał Mateusz (co by się stało, gdy doładowuje 11.03 i co gdy 12.03, kiedy SD wygasł i do kiedy byłby przedłużony). A ona tego nie zrobiła.

To pytanie oraz odpowiedź Karoliny pamiętam doskonale. Mateusz chciałby "upiec dwie pieczenie na raz" - mieć kumulację SMSów i przedłużenie SD w jednym. A ja wtedy, jak to pierwszy raz czytałem, byłem zainteresowany nie SMSami, tylko ciągłością trwania SD. Chciałem mieć SD cały czas, a nie czekać na jego wygaśniecie, potem wysyłać kod, potem czekać na aktywację, a potem doładować (nie zawsze jestem przy kompie aby zrobić przelew). Dlatego też byłem zainteresowany odpowiedzią Karoliny i jak już ją przeczytałem, to stwierdziłem, że nic ona nie wyjaśnia.

Więcej się w temacie odpowiedzi Karoliny nie będę wypowiadał. Ty kol. uważny czytasz tam coś innego i ja coś innego. ;-). A życie mnie nauczyło, że jak coś jest napisane niejednoznacznie, to prawie na pewno będzie nie po naszej myśli. Zresztą sprawę rozstrzyga regulamin - więc raczej nie ma tematu.

pozdrawiam Darek

 #406329  autor: uwazny
 23 maja 2010, 21:00
fussy pisze:Więcej się w temacie odpowiedzi Karoliny nie będę wypowiadał. Ty kol. uważny czytasz tam coś innego i ja coś innego. . A życie mnie nauczyło, że jak coś jest napisane niejednoznacznie, to prawie na pewno będzie nie po naszej myśli.
czytanie czytaniem, praktyka od lutego polegała na tym, iż doładowaniew czasie trwania SD za 30 zł przedłużało stan darmowy. Zrobiłem tak 4 razy bez wbijania kodu i zawsze tak działało.

 #406367  autor: thonka
 24 maja 2010, 01:09
uwazny, byc moze darmowy numer byl przedluzany po doladowaniu automatycznie. SD na 100% nie jest i trzeba bylo przeczekac z doladowaniem, az sie skonczy obecny SD, by moc aktywowac nowy.
Sam pisalem w tym temacie o kolezance, ktorej w salonie powiedziano, iz samo sie przedluzy po doladowaniu, a potem w salonie wypierali sie tego.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #406404  autor: Matyk
 24 maja 2010, 13:49
lwiczek pisze:
uwazny pisze:30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!
Nie jest powiedziane którego...
No tak, nie jest powiedziane od którego doładowania, ale ze słów Pani Karoliny wynika że od ostatniego... (przynajmniej ja jako "normalny polski kowalski" tak to rozumiem)

Może P4Y by się wypowiedział na ten temat :)

 #406433  autor: uwazny
 24 maja 2010, 17:03
thonka pisze:uwazny, byc moze darmowy numer byl przedluzany po doladowaniu automatycznie. SD na 100% nie jest i trzeba bylo przeczekac z doladowaniem, az sie skonczy obecny SD, by moc aktywowac nowy.
Wszystkie moje wypowiedzi dotyczyły wyłącznie Stanu Darmowego. SD sam czterokrotnie przedłużałem wyłącznie doładowując za 30 zł w czasie trwania poprzedniego... Oczywiście do 15 maja tak to działało jak zapewnia p.Karolina

[ Dodano: 2010-05-24, 17:05 ]
Matyk pisze:Może P4Y by się wypowiedział na ten temat
najlepiej po konsultacjach z tajemniczą... p. Karoliną menedżerem marki Fresh :mrgreen:

 #406476  autor: user_delete19
 24 maja 2010, 22:04
Matyk pisze:No tak, nie jest powiedziane od którego doładowania, ale ze słów Pani Karoliny wynika że od ostatniego... (przynajmniej ja jako "normalny polski kowalski" tak to rozumiem)
To się nazywa zostać złapanym na marketing (;

 #407034  autor: MRCK
 28 maja 2010, 09:03
Heh praca BOKu Play powala. Wiem że pracują tam niekompetentni studenci a nie pracownicy ale to tylko wina koordynatorów i kierowników Call Center. Ja miałem problem z przelewem bo mam w domu 3 telefony w play abonament 2 na jednym koncie i trzeci na drugą osobę. Raz źle wysłałem przelew i były problemy bo ba BOKu stwierdzili że przeksięgowanie pójdzie przez głoszenie. Dwa tygodnie nic się nie działo i nadal były zaległości. Kolejny kontakt i kolejny nr zgłoszenia i znowu tydzień nic potem jakaś kobieta z działu księgowego czy tam windykacji dzwoni i dziwi się że nie zapłacony jest rachunek. Ona oczywiście numerów zgłoszeń nie chciała bo Ona się takimi rzeczami nie zajmuję. Totalna zerowa komunikacja między departamentami. Więc stwierdziłem że to koniec dzwonienia bo JA za to płacę. Wysłałem maila opisując sprawę a w odpowiedzi lakoniczne stwierdzenie że mam wysłać ksero dowodu wpłaty buhahahahahah i że przeksięgowanie tylko na pisemną prośbę- ale oczywiście studenciaki z BOKa mnie o tym nie poinformowały. Więc kolejny mail tym razem z opisaniem że na BOKu mi nic takiego nie powiedzieli i że jeżeli w ciągu 48 h przeksięgowanie nie dojedzie do skutku to proszę o wysłanie nagrań rozmów moich z BOKiem i że skieruję sprawę do UKE i ROPK. I WOW dzień po nagle rachunek był zapłacony i jakby problemu nie było.

Chciałem jeszcze się wykłócać o jakąś rekompensatę ale stwierdziłem że jak tak żenująco to działa to już to oleję.

UKE i ROPK to instytucje których sama nazwa dobrze działa na operatorów:)

 #407128  autor: uwazny
 28 maja 2010, 17:00
taka mała ciekawostka:

w ciągu jednego dnia (precyzując od wczoraj) do Play wpłynęło ok. 47 tysięcy zgłoszeń reklamacyjnych.


Skąd to wiem? Wczoraj i dziś składałem reklamacje i odczytałem po numerach kolejnych:)

Dużo czy mało? Oceńcie sami :P

 #407164  autor: PLAY
 28 maja 2010, 20:28
Zrywanie Downloadu przy pobieraniu dużych plików. :roll:
Ostatnio zmieniony 29 maja 2010, 13:55 przez PLAY, łącznie zmieniany 3 razy.

 #407169  autor: Andrzej24
 28 maja 2010, 20:50
uwazny pisze:
thonka pisze:uwazny, byc moze darmowy numer byl przedluzany po doladowaniu automatycznie. SD na 100% nie jest i trzeba bylo przeczekac z doladowaniem, az sie skonczy obecny SD, by moc aktywowac nowy.
Wszystkie moje wypowiedzi dotyczyły wyłącznie Stanu Darmowego. SD sam czterokrotnie przedłużałem wyłącznie doładowując za 30 zł w czasie trwania poprzedniego... Oczywiście do 15 maja tak to działało jak zapewnia p.Karolina

[ Dodano: 2010-05-24, 17:05 ]
Matyk pisze:Może P4Y by się wypowiedział na ten temat
najlepiej po konsultacjach z tajemniczą... p. Karoliną menedżerem marki Fresh :mrgreen:
U mnie stan darmowy działa tak, że 3 dni przed końcem jak sprawdzam czy jestem w stanie darmowym, system już mnie informuje, że nie jestem w stanie darmowy, mimo, że w praktyce nadal jest. Ostatniego dnia ważności SMS-ów uruchamiam kodem i doładowuję za 30 zł i mam dalej przez miesiąc stan darmowy oraz sms-sy się sumują.

 #407245  autor: bleckwarrior
 29 maja 2010, 08:05
uwazny pisze:taka mała ciekawostka:

w ciągu jednego dnia (precyzując od wczoraj) do Play wpłynęło ok. 47 tysięcy zgłoszeń reklamacyjnych.
:P
powiem tylko tyle, żeby sie o wypowiadać -trzeba miec o takich rzeczach pojęcie. nic więcej nie mam do dodania.

 #407246  autor: jay
 29 maja 2010, 08:18
bleckwarrior, skoro jestes pracownikiem plej to lepiej nic nie dodawaj.
  • Strona 28 z 33
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33