DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 30 z 33
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

 #408513  autor: bleckwarrior
 03 cze 2010, 22:51
kerim36 pisze:
Kod: Zaznacz cały

i jak widac trzeba napisac trzecie zgloszenie

Brawo dla Play za maksymalne skrocenie i ulatwienie wspolpracy dla klientow.
Nie mniej tym razem moge skorzystac z ankiety - wgrywa sie.[/quote]
wyłącz pocztę nie przekierowania (*500) włącz połączenia i będzie luz- bez kombinacji

 #408514  autor: DanielR
 03 cze 2010, 22:54
bleckwarrior pisze:wyłącz pocztę nie przekierowania (*500) włącz połączenia i będzie luz- bez kombinacji
Zaraz zaraz, to w Play nie można mieć aktywnych jednocześnie Poczty Głosowej i połączeń oczekujących?
Jak to z tym w końcu jest?

 #408516  autor: bleckwarrior
 03 cze 2010, 22:58
jojo pisze:
bleckwarrior pisze:wyłącz pocztę nie przekierowania (*500) włącz połączenia i będzie luz- bez kombinacji
Zaraz zaraz, to w Play nie można mieć aktywnych jednocześnie Poczty Głosowej i połączeń oczekujących?
Jak to z tym w końcu jest?
w żadnej sieci nie można mieć, no chyba,że coś się zmieniło - ja mam między innymi plus/era i nie można.

sorka koledzy,ale ostatni raz odpowiadam, w tym temacie jeśli nie chodzi o problem, macie temat-pytajcie

 #408520  autor: kubik
 03 cze 2010, 23:08
jojo pisze:Zaraz zaraz, to w Play nie można mieć aktywnych jednocześnie Poczty Głosowej i połączeń oczekujących?
Jak to z tym w końcu jest?
jedynie nie przejdzie Poczta Głosowa (dla zajętości) i Połączenie Oczekujące. w innych przypadkach (brak odpowiedz, nie odbiera) powinno być ok.

 #408521  autor: DanielR
 03 cze 2010, 23:11
kubik pisze:jedynie nie przejdzie Poczta Głosowa (dla zajętości) i Połączenie Oczekujące. w innych przypadkach (brak odpowiedz, nie odbiera) powinno być ok.
Też mi się tak właśnie wydaje. To przecież logiczne.
Chociaż w Play może być z tym różnie.

 #408523  autor: bleckwarrior
 03 cze 2010, 23:17
jojo pisze: Chociaż w Play może być z tym różnie.[/color]
nie mówimy jak wam się wydaje, ale jak jest:)

 #408524  autor: kerim36
 03 cze 2010, 23:18
bleckwarrior pisze:w żadnej sieci nie można mieć, no chyba,że coś się zmieniło - ja mam między innymi plus/era i nie można.
w orange abo nie ma z tym problemu
dziala poczta i pol. oczekujace jednoczesnie


tak z ciekawosci w telefonie juz pokazuje, ze pol. oczekujace sa aktywne, a w play24:
poczta - wlaczona
pol. oczekujace - brak :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #408526  autor: bleckwarrior
 03 cze 2010, 23:24
kerim36 pisze: tak z ciekawosci w telefonie juz pokazuje, ze pol. oczekujace sa aktywne, a w play24:
poczta - wlaczona
pol. oczekujace - brak :)
mogę Cię zapewnić (przerabiałem to z klientami wielokrotnie( do puki nie wyłączysz poczty) przekierowania mimo włączone nie będą działać) co do orange, nigdy z niej nie korzystałem więc nie wiem

 #408539  autor: TrustNoOne
 04 cze 2010, 00:24
Z doświadczenia własnego wiem, że przy włączonej poczcie głosowej w Play (nie mylić z przekierowaniami na pocztę głosową) i przy włączonych połączeniach oczekujących one wam NIE ZADZIAŁAJĄ.
Ten kod ##002# niestety ale nie wyłącza poczty głosowej a tylko kasuje przekierowania. Dlatego najlepiej zadzwonić do BOKu i powiedzieć konsultantowi aby wyłączył pocztę głosową i skasował przekierowania pozostawiając przy tym połączenia oczekujące. Wtedy wszystko zacznie działać jak należy czyli usłyszy się komunikat głosowy o zajętości telefonu i prośbie pozostania na linii.

Dodam jeszcze, że niestety przez Play24 nie da się wyłączyć poczty głosowej... :(

Co do innych sieci.. Na numerach z Plusa nie mamy poczty głosowej a połączeń oczekujących i tak nie da się włączyć... Muszę napisać do ich BOKu...

Pozdrawiam.

 #408580  autor: bleckwarrior
 04 cze 2010, 08:52
TrustNoOne pisze:.
Dlatego najlepiej zadzwonić do BOKu i powiedzieć konsultantowi aby wyłączył pocztę głosową i skasował przekierowania pozostawiając przy tym połączenia oczekujące.
Pozdrawiam.
na dzień dzisiejszy ni jest to najlepsze, a jedyne rozwiązanie - jeśli o tą sprawę chodzi:)

 #409024  autor: yundai
 06 cze 2010, 03:04
play4you2
yundai pisze:nawet p2y odpisal mi ze konczy sie 31 CZERWCA !!
opis całej sprawy z pierwszym numerem, w poniedzialek z pismem ide UKE
a oto czesc

Chciałbym zareklamować nie wykonanie odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem. Zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Umowa została zawarta 30 kwietnia 2010. Pismo o odstąpienie zostało wysłane 7 maja 2010 w formie zeskanowanego oświadczenia z własnoręcznym podpisem na adres mailowy [email protected] .W mailu napisałem że w załączniku znajduje się odstąpienie od aneksu i rezygnacja z przedłużenia umowy. Formę taką dopuszcza Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów artykuł 14 punkt 1. Dnia 7 maja 2010 o godzinie 14:17 dostałem potwierdzenie zarejestrowania mojego zgłoszenia o numerze aaa. Wszystkie wymagane dane przez Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów artykuł 14 punkt 5 zawarłem w piśmie o odstąpienie i rezygnacje. Po odczekaniu 30 dni zgodnie z artykułem 14 punkt 8 moje zgłoszenie nie zostało rozpatrzone, na mocy tego artykułu moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

TAK SZYBKO DZIALA PLAY

sprawa dotycząca 2 numeru
zaczerpniete z pisma do uke

Podpisałem umowę numer UM dotyczącą numeru 792XXXXXX dnia 1 grudnia 2007 na okres 24 miesięcy. Zgodnie z warunkami umowy koniec umowy następuje 30 listopada 2009. W dniu 12 października 2009 podpisałem aneks numer UM warunki umowy weszły w życie 1 listopada 2009. Zgodnie z punktem 5 podpisanego aneksu „w przypadku gdy niniejszy aneks został zawarty do Umowy na czas określony, termin obowiązywania niniejszego aneksu liczony jest od dnia następującego po ostatnim dniu obowiązywania Umowy” według tego zapisu aneks liczony jest od 1 grudnia 2009 gdyż ostatnim dniem obowiązywania Umowy jest dzień 30 listopada 2010. Okres rozliczeniowy jest od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Czas trwania umowy wynosi 6 miesięcy. Początek liczenia długości aneksu to 1 grudnia 2009 i według zapisów umowy koniec obowiązywania aneksu to 31 maja 2010. Zaznaczam że wysłałem skan rezygnacji z własnoręcznym podpisem dnia 24 kwietnia 2010 a potwierdzenie przyjęcia mailowo dostałem 25 kwietnia 2010. W piśmie z dnia 28 kwietnia 2010 zawarta była informacja iż umowa zostanie rozwiązana dnia 31 czerwca 2010. Takiej daty nie ma w kalendarzu. Według informacji data taka wynikała z okresu wypowiedzenia określonego artykułem 14 punkt 5 Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów. W wyżej wymienionym punkcie nie ma nic na temat okresu wypowiedzenia. Zostałem wprowadzony w błąd. Według mnie zachowałem 30 dniowy okres wypowiedzenia i warunki które określone są w artykule 16 punkt 5 Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów. Nie wiem na jakiej podstawie został ustalony termin wygaśnięcia okresu obowiązywania aneksu dla numeru 792XXXXXX. Dzwoniąc na infolinie dnia 29 maja 2010 o godzinie 16:11 uzyskałem informacje iż mój numer zostanie przeniesiony do play fresh z dniem 1 czerwca 2010. Jakież było moje zdziwienie dnia 1 czerwca okazało się że na moim koncie złotówkowym znajduje się 65 zł, dnia 4 czerwca została naliczona mi niesłusznie kwota należności za abonament za czerwiec pomimo mojej wcześniejszej rezygnacji zgodnie z warunkami zapisanymi w umowie i regulaminie.

Nie wiem co zarządać jako rekompensatę podpowiedźcie

 #409325  autor: ukefake
 07 cze 2010, 14:54
yundai, sęk w tym że formalnie nie ma podstawy do rekompensaty i jeśli ci coś dadzą (najczęściej jest to 10 minut do wszystkich na 30 dni) to będzie ich dobra wola.

Przypomnę tylko że takie sytuacje nasi forumowi play4mersi określają jako "błąd" - i co tu dużo ukrywać mają rację. Odpowiedzialność PLAYa kończy się na wyprostowaniu wszystkich spraw na koncie klienta. W twoim przypadku uznanie wypowiedzenia aneksu i tym samym anulacji ewentualnych opłat oraz w drugim przypadku tylko wyksięgowanie opłaty abonamentowej - oczywiście jeśli operator uzna twoją reklamację. Kwestię rekompensat w przypadku w którym nie nastąpiła przerwa w świadczeniu usług nie regulują znane mi przepisy, ale ... może by spróbować tak: przeliczyć kwoty opłat abonamentowych na minuty wg stawki 29gr i wskazać żeby nimi "zasilili" numer który masz we freshu. Pamiętaj jedno: wszystkie bonusy reklamacyjne są w playu ważne przez 30 dni.
 #409520  autor: betka.cz
 08 cze 2010, 11:22
Witam wszystkich i prosze o pomoc :( w lutym podpisałam umowe z play na abonament w umowie był zapis ze nie moge przekroczyc kwoty 200 zł rachunku, w trzecim miesiacu moj rachunek wyniósł 158 zl za kilka dni telefon zostal zablokowany kiedy zadzwonilam do biura obslugi klienta dowiedzialam sie od niegrzecznej pani ze chcialam wyłudzic od nich pieniadze poniewaz moj rachunek niebezpiecznie zblizył sie do kwoty 200 zl,za namowa pana z salonu napisalam reklamacje ale niestety odpowiedz negatywna i jezeli nie wplace 500 zł kaucji to tel mi nie wlacza a abonament musze placic,kolejny raz pan z salonu namowil mnie na tel do biura obslugi ale kolejny niemiły pan poinformowal mnie ze pan z salonu jest nie doinformowany i niezna sie dokladnie i nie włacza mi tel co mam robic do kogo napisac skarge niemam ochoty płacic za cos czego niemam przez dwa lata uwazam ze to zwykłe oszustwo i nabijanie ludzi w butelke dodam jeszcze ze kaucje wplacaja podobno na nie oprocentowane konto i po wygasnieciu umowy oddaja ale co mi to da za dwa lata to 500 zl moze byc nic nie warte prosze o pomoc

 #409541  autor: MRCK
 08 cze 2010, 13:10
Nie ma co się bawić napisz pismo do Play że masz umowę do 200zł jeżeli nie przekroczyłaś w żadnej fakturze 200zł to mogą ci naskoczyć i albo włączą ci telefon albo napiszesz do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta. Wcześniej dokładnie przewertuj umowę. Nie ma co się z operatorami bawić tylko należy wykorzystywać wszelkie dostępne warianty prawne obrony przed ich nieuczciwymi poczynaniami.
W międzyczasie proponuję już sformować pisma do podanych przeze mnie instytucji i tylko je wysłać jak przyjdzie odmowa od operatora.

 #409576  autor: TrustNoOne
 08 cze 2010, 15:40
betka.cz pisze:niemam ochoty płacic za cos czego niemam przez dwa lata
W pierwszej kolejności zacznij wstawiać kropki.. ;)

Poważniej pisząc to prawdopodobnie chodziło o limit kredytowy o którym jest mowa w regulaminie. Masz opłacone wszystkie faktury? Ja bym zaczął od zapytania czy jeśli opłacisz faktury to wznowią usługi (choć i tak faktury opłacać musisz).

Druga opcja jest taka, że mogłaś zbyt szybko i zbyt dużo wykorzystać środki np. na konkursy. Wtedy ja się nie dziwię, że operator może przyblokować skoro ludzie nie znają umiaru.. ;)

W Regulaminie ogólnym warto zapoznać się z tymi wątkami (a propos nie czytasz tego co podpisujesz?):..

§ 7. Zasady pobierania Kaucji oraz Limit Kredytowy
1. Operator ma prawo uzależnić podpisanie Umowy lub jej wykonywanie od wpłacenia Kaucji.
2. W szczególności Operator może wezwać do wpłacenia Kaucji w przypadku:
b) aktywacji lub korzystania z usług o podwyższonym ryzyku kredytowym, w szczególności usług roamingu, usług premium;
c) przekroczenia przez Abonenta przyznanego Limitu Kredytowego w trakcie obowiązywania Umowy.
4. Operator dokona rozliczenia Kaucji najpóźniej w dniu ostatecznego rozliczenia z Abonentem w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem Umowy

§ 10. Zobowiązania Abonenta
1. Abonent zobowiązuje się:
b) nie kierować do Sieci Telekomunikacyjnej lub sieci innych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, za pomocą jakichkolwiek urządzeń telekomunikacyjnych przy użyciu Karty SIM/USIM otrzymanej przez Abonenta, ruchu pochodzącego z innych sieci telekomunikacyjnych bez zgody Operatora;
c) do korzystania z usług zgodnie z obowiązującym prawem;
d) terminowego regulowania wszelkich należności związanych z korzystaniem z usług świadczonych przez Operatora;


Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409615  autor: betka.cz
 08 cze 2010, 18:03
Dziekuje za szybka odpowiedz ale chce zaznaczyc iż wszystkie faktury płace regularnie a kwota 158 nie jest bardzo blisko limitu 200 zl,i nie była wykorzystana na kokursy :( . Faktura ta była wystawiona za 3 miesiac a od 4 limit jest juz 1000 zł tak jest w umowie.pozdrawiam

 #409623  autor: TrustNoOne
 08 cze 2010, 19:11
betka.cz pisze:Dziekuje za szybka odpowiedz ale chce zaznaczyc iż wszystkie faktury płace regularnie a kwota 158 nie jest bardzo blisko limitu 200 zl,i nie była wykorzystana na kokursy :( . Faktura ta była wystawiona za 3 miesiac a od 4 limit jest juz 1000 zł tak jest w umowie.pozdrawiam
Zadzwoń więc do TBOK (bądź spokojna gdyż w nerwach nic nie załatwisz) i niech konsultant przyjmie od ciebie zgłoszenie z zapytaniem za co ta kaucja i co takiego uczyniłaś, że musisz ją zapłacić.

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409714  autor: bleckwarrior
 09 cze 2010, 09:06
betka.cz pisze:Dziekuje za szybka odpowiedz ale chce zaznaczyc iż wszystkie faktury płace regularnie a kwota 158 nie jest bardzo blisko limitu 200 zl,i nie była wykorzystana na kokursy :( .
przepraszam Cię kolego, nie mówię że nie masz racji, ale szczerze pracuję już w play dość "ładny kawałek czau" a nie spotkałem jeszcze klienta, który posiada limit 200 zł. Niestety w sytuacji kiedy jest informacja, że jest wymagana kaucja, to "żaden miły, czy nie miły konsultant" nie jest na to wstanie wpłynać. Ale zgłoszenie z takim zapytaniem, jak kolega wyżej pisał, jak najbardziej proponuję zrobić - do stracenia nie masz nic.
betka.cz pisze:Faktura ta była wystawiona za 3 miesiac a od 4 limit jest juz 1000 zł tak jest w umowie.pozdrawiam
a takie informację, kto Ci przekazał?

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #412720  autor: poziom
 24 cze 2010, 18:48
Pierwsze zgłoszenie na pierwszy numer:

Witam, Proszę o wyłączenie na moim numerze 799xxxxxx usług 'Już w zasięgu' oraz 'Informacja o próbie połączenia' http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/juz- ... index.html http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/info ... index.html
Odpowiedź :smt007 :shock:

Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: Sz. P. TOMASZ xxxxxxx Wrocław Warszawa, dnia 19 maja 2010 roku Nr zgłoszenia: 18xxxx Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące wyłączenia usługi „Już w zasięgu” oraz „Informacja o próbie połączenia”., które wpłynęło do nas 17 maja 2010 roku poprzez stronę Play24. Informujemy, że powyższe usługi zostały wyłączone. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Kornelia xxx młodszy konsultant ds. obsługi klienta P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 PLN
Drugie zgłoszenie, drugi numer:
Witam, Proszę o wyłączenie na moim numerze 799xxxxx usług 'Już w zasięgu' oraz 'Informacja o próbie połączenia' http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/juz- ... index.html http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/info ... index.html
Odpowiedź :( :smt005 :smt010 :| :roll:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące usługi Już w Zasięgu, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 21 czerwca 2010 roku. W kwestii „Już w zasięgu” informujemy, że usługa ta aktywowana jest automatycznie wszystkim Użytkownikom i Abonentom sieci Play. Zawiadamiamy przy tym, że czasami „Już w zasięgu” nie funkcjonuje w pełni poprawnie, jednak nasza grupa techniczna pracuje nad prawidłowym działaniem wspomnianej usługi. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszamy do wypełnienia ankiety satysfakcji znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383exxx. Państwa opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem Małgorzata xxxx konsultant back office ds. obsługi klienta
Na drugim numerze usługi jak działały, tak działają. Specjalnie napisałem krótko i treściwie, jak widać Pani Małgosia ma problemy z czytaniem.

 #413355  autor: TrustNoOne
 27 cze 2010, 22:43
Witam,

@ Play4You - czy jest możliwość zaktywowania tej usługi blokującej połączenia z numerów zastrzeżonych? Oficjalna informacja jest taka, że w tym roku powinna już być dostępna. Jednak M. Gruszka na blogu pisał, że dla jego czytelników będzie możliwość testowania. Czy można "dopisać" się na testowanie tej usługi?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...
  • Strona 30 z 33
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33