betka.cz pisze:niemam ochoty płacic za cos czego niemam przez dwa lata
W pierwszej kolejności zacznij wstawiać kropki..
Poważniej pisząc to prawdopodobnie chodziło o limit kredytowy o którym jest mowa w regulaminie. Masz opłacone wszystkie faktury? Ja bym zaczął od zapytania czy jeśli opłacisz faktury to wznowią usługi (choć i tak faktury opłacać musisz).
Druga opcja jest taka, że mogłaś zbyt szybko i zbyt dużo wykorzystać środki np. na konkursy. Wtedy ja się nie dziwię, że operator może przyblokować skoro ludzie nie znają umiaru..
W Regulaminie ogólnym warto zapoznać się z tymi wątkami (a propos nie czytasz tego co podpisujesz?):..
§ 7. Zasady pobierania Kaucji oraz Limit Kredytowy
1.
Operator ma prawo uzależnić podpisanie Umowy lub jej
wykonywanie od wpłacenia Kaucji.
2. W szczególności
Operator może wezwać do wpłacenia Kaucji w przypadku:
b)
aktywacji lub korzystania z usług o podwyższonym ryzyku kredytowym, w szczególności usług roamingu,
usług premium;
c)
przekroczenia przez Abonenta przyznanego Limitu Kredytowego w trakcie obowiązywania Umowy.
4.
Operator dokona rozliczenia Kaucji najpóźniej w dniu ostatecznego rozliczenia z Abonentem w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem Umowy
§ 10. Zobowiązania Abonenta
1. Abonent zobowiązuje się:
b) nie kierować do Sieci Telekomunikacyjnej lub sieci innych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, za pomocą jakichkolwiek urządzeń telekomunikacyjnych przy użyciu Karty SIM/USIM otrzymanej przez Abonenta, ruchu pochodzącego z innych sieci telekomunikacyjnych bez zgody Operatora;
c) do korzystania z usług zgodnie z obowiązującym prawem;
d) terminowego regulowania wszelkich należności związanych z korzystaniem z usług świadczonych przez Operatora;
Pozdrawiam.
Quot capita, tot sententiae...