DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 31 z 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

 #413411  autor: play4you2
 28 cze 2010, 11:21
TrustNoOne pisze:@ Play4You - czy jest możliwość zaktywowania tej usługi blokującej połączenia z numerów zastrzeżonych?
Moi drodzy, przypominam po raz kolejny, że odpowiedzi udzielam TYLKO w temacie "Tu znajdziesz pomoc - Play". Wszelkie pytania, sugestie, wątpliwości zawarte w tym temacie, nie będą poruszane przeze mnie.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #414584  autor: www.fazafm.com
 03 lip 2010, 11:38
Zgloszenie z dnia 20 czerwca 2010 do dzis nie rozwiazane z winy procedur w sieci play. Ewentualnie ktos by sie przepracowal wiec wolal uzyc opcji kopiuj wklej :)
Chce poraz kolejny pokazac ze pisanie zgloszen przez PLAY 24 nie ma zadnego sensu bo i tak ktos nam odpowie regulka. Za co wy im tam placicie ? Rownie dobrze mozecie ustawic autoodpowiedz na kazde zgloszenie.
Kod skrócony *107# nie dziala . Sprawdzone na kilku telefonach i numerach. Prosze nie wysylac mi zadnych formularzy do wypelnienia bo nie bede ich uzupelnial. Zglaszam ze ten kod nie dziala zgodnie z przeznaczeniem i prosze przekazac to do dzialu technicznego. Aby to zrobic nie potrzebne jest Panstwu z jakiego modelu sprawdzam kod z jakiego nadajnika korzystam itd. To prosta sprawa. Wystarczy troche dobrych checi.
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące nie działających kodów USSD, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej dnia 20 czerwca 2010 roku. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu, który był zawarty w zgłoszeniu numer: 16577630 zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem: • Numer abonenta: • Które kody nie działają? • Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze): • W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)? • Czy był zasięg? • Model telefonu: • Komunikat na wyświetlaczu: • Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? • Kiedy wystapił problem (dzień, godzina, minuta)? • KRÓTKI OPIS PROBLEMU: W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3 ... ?uid=22680. Wyrażona opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem, Sandra K. konsultant back office ds. obsługi klienta

 #414711  autor: zik
 04 lip 2010, 07:13
Przez kilka dni byłem na Słowacji z dwoma telefonami Playa na abonament - Nokia 6500slide i LG 500 Cookie. Tam jest taka sama sytuacja jak i w Polsce, telefony uparcie trzymały się zasięgu Orange SK, próba ręcznego zalogowania się do O2 lub T-Mobile kończyła się dobrze mi znanym z Polski komunikatem "Brak dostępu" w Nokii lub "Nie zarejestrowany" w LG. Nokia logowała się ręcznie za drugim razem, natomiast w LG nie było to możliwe nawet za razem 10. Po powrocie do PL postanowiłem sprawdzić czy zniknęły problemy z przelogowywaniem się do Plusa. (Tu musze nadmienić że nie wiedziałem tego bo przez ostatnie kilka miesięcy właśnie z problemami przelogowywania się do Plusa korzystałem z sztywno ustawionego Plusa). Zaraz przy granicy na automatycznym wyborze sieci wskoczył Play z Muszyny zamiast Orange SK. Gdy minąłem Krynicę zniknął zasięg własny Playa telefon pozostawał bez zasięgu kilkanaście kilometrów. Ręczne wyszukiwanie sieci oczywiście pokazało że dostępny jest jednak Plus 2G i 3G. Próba ręcznego przelogowania się na Plusa po ok. minutowym "przetwarzaniu żądania" zakończyła się dobrze mi znanym komunikatem "Brak dostępu" w Nokii i "Nie zarejestrowany" w LG. Zatem w Nokii za drugim razem zalogowałem się do Plusa na sztywno, a w LG próbowałem kilka razy, aż się "udało" i na wyświetlaczu pojawiła się ikonka "R". I nadal będę w związku z tym korzystał z sztywno wybranej sieci Plusa, chyba że Play w końcu pozwoli bez problemu za pierwszym razem logować się bez problemów do sieci roamingowych.
I moje pytanie czy to tak ma działać? Nie lepiej żebym korzystał z infrastruktury własnego operatora? Nie było by tak dla Playa taniej?
Pozdfrawiam

 #418277  autor: Juventus82
 20 lip 2010, 23:13
Witam. Spójrzcie teraz na mechanizmy oszukaństwa sieci play. Przenosiłem numer 1 czerwca z ery, konsultant podsunął mi regulamin z dnia 26 marca 2010 stan darmowy Longplay (link http://www.playmobile.pl/...03_2010.pdfmnp) tymczasem w umowie wpisał (link http://www.playmobile.pl/...010.pd)longplay telefon mnp .Teraz okazuje się ze jest regulamin z 16 marca 2010 r o nazwie Longpaly telefon mnp. Oba dotyczą tego samego różnią się nazwą stan darmowy i telefon i 16 v 26 marca.Niemniej w 1 nie dostajesz nic a w drugim 46 minut i stad darmowy na 3 miesiące. I teraz powiedzcie jak na coś takiego wpaść jak konsultant zaznacza kółeczkiem liczbe minut i mówi że stan darmowy pozniej trzeba wyłaczyć bo bedzie kosztował 19 zł. Jestem nie ufny,ale nawet nie wiedziałem że istnieje jakis tam inny regulamin wydany 10 dni wczesniej,no szok po prostu szok.Na reklamacje i odwolanie napisali ze to moja wina bo wiedziałem co podpisuje, to zastanówcie się ilu z was wpadło by na to,że sprzedawca podsuwa wam nie ten regulin. Przeciez róznią sie datą o 10 dni i nieznacznie nazwą. Może gdyby na tym z 26 marca pisało ze ten jest dla osob bez telefonu,ale nic tam nie pisze, nic . Nie wiem trzeba mieć neta przy sobie zebys sledzić te wszystkie regulaminy. Osoby podpisujące nowe umowy 1 czerwca otrzymywały stan darmowy na 3 miechy i 120 minut,ja skoro przenosiłem numer mialem otrzymac to samo plus rabat na 6 miesiecy na 50%. Wydawało się to logiczne ,jak ktos mi podsunął ten regulamin,mam go w teczce z innymi dokumentami,a tu zonk. No skandal,po prostu skandal. Nawet jeśli pomylił sie sprzedawca(raczej watpie) to na reklamacjach mają cię w d.... .A udowodnij im teraz ze to prawda.Szok no po prostu szok.
Apeluje:Omijajcie tą firmę z daleka!!!!!!!!!!!Nie warto dla tych kilkunastu minut wiecej naprawde nie warto!!!!!!!

 #418278  autor: Prometo
 20 lip 2010, 23:14
Juventus82 piszesz takie same posty w kilku tematach :evil:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #418282  autor: Juventus82
 20 lip 2010, 23:18
W dwóch na play4you i negatywne przygody,2 tematy zostały mi usuniete

[ Dodano: 2010-07-20, 23:20 ]
Swoją drogą to dostaje maila ze temat jest usuniety i nie wiem o co chodzi dlaczego etc. Ktos mi napisał że to jest odpowiedni wątek,a teraz piszesz że źle to już nie wiem gdzie mam to wkleić.
 #445243  autor: Lech
 06 gru 2010, 09:49
Czy ktoś miał problem z włączeniem Stanu darmowego? Zastanawiam się czemu nie ma możliwości WYłączenia pakietu. Nie wiem jak to się stało ale włączyli mi minuty międzynarodowe zamiast stanu darmowego.

Uruchomiony pakiet rozmów międzynarodowych zamiast stanu darmowego.

 #445245  autor: muchakk
 06 gru 2010, 09:57
Przecież STANU darmowego się juz nie aktywuje. Mozesz co najwyzej aktywowac NIEOGRANICZONE rozmowy do PLAY.

 #445776  autor: Lech
 09 gru 2010, 07:01
No tak oczywiście chodzi o NIEOGRANICZONE rozmowy do PLAY. Wysłałem reklamację przez Play24 i nic. Swoją drogą dlaczego nie można cofnąć on-line w taki sam sposób w jaki ją zrobiłem. Przecież i tak te pieniądze wydam na inne usługi tylko będę bardziej USATYSFAKCJONOWANY. Zgodnie z prawem mają chyba 31 dni na decyzję chociaż w przypadku towaru zakupionego przez internet obowiązuje termin 10 dniowy. Szkoda że mają takie komunistyczne podejście do klienta.

Uruchomiony pakiet rozmów międzynarodowych zamiast stanu darmowego.

 #494710  autor: nemo2009
 06 sie 2011, 11:19
Serwis Play 24,prace modernizacyjne.Takie rzeczy robi się w nocy,cały Play.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #494985  autor: forum_tg
 07 sie 2011, 20:18
niedziałanie kodów, a raz zdarzyło się ze wykorzystując kody Play uruchomiło mi inną usługę usługę niż chciałem (w książce adresowej mam kod na zamianę 10 zł na 30, a uruchomiło mi zupełnie co innego, nie było możliwości pomyłki kodu, bo zawsze tak samo ja uruchamiam, i zawsze wybiram z książki tel.)
no i częsta niekompetencja pracowników BOK.

 #495645  autor: Arletta
 10 sie 2011, 16:26
Szczerze i głęboko wierzyłam, że tak pięknie reklamująca się sieć i tak szybko zdobywająca klientów okaże się dla mnie przyjazna i bezproblemowa i na zawsze zostanie wzorem do naśladowania dla innych operatorów, a jednak bardzo szybko po podpisaniu umowy stało się inaczej...
Po dzisiejszej rozmowie z innym nr w play sprawdziłam swoje połączenia i okazało się, że z darmowych minut, które miały być aktywowane nic nie wyszło, a ja muszę ponieść koszta błędu systemu...
Ale od początku... i pomyśleć, że to dopiero moje początki w Play... :roll:

Z końcem lipca została podpisana umowa na firmę (25/darmowe w firmie), w dniu podpisania pracownik przyjmujący umowę aktywował mi usługę nielimitowanych minut w Play i na stacjonarne. Wieczorem dostałam sms z potwierdzeniem...

Oki, przez dwa tygodnie rozmawiałam spokojnie, żyjąc w przeświadczeniu, że wszystko jest pięknie, jak mi obiecano i tu małe zdziwienie.

Dziś po dłuższej rozmowie do play zaglądam na konto, a tam naliczone xx zł za rozmowę... Wg tabeli w ofercie aktywacja tej usługi miała kosztować 5zł netto, a na moim Play24 jedyna nielimitowana opcja kosztuje 12,30zł. Uznałam, że jest to jeszcze jakaś inna oferta, w którą nie wnikałam, skoro aktywacja mojej kosztuje 5zł (6,15 brutto) i ta mnie interesuje.

Szybciutko do salonu, bo przez telefon nic nie pomogą... A tam pracownicy chórem zgodnie stworzyli swój nowy regulamin, że kwota 12,30 wynika z podwójnej aktywacji po 6,15zł, co w tabeli wygląda tak:
na stacjonarne
do Play obydwie opcje są w jednej kwocie 5zł (6,15brutto)

A że jedno jest pod drugim, to wg teorii pracowników za każdy rodzaj mam zapłacić osobno, co jest bzdurą... Gratulacje dla pracowników za wyobraźnię, dobrze, że zawsze można zajrzeć do regulaminu, tylko komu by się chciało?

Na szczęście był jeden przemiły pan, z którym akurat tę umowę podpisywałam i jest bardziej ogarnięty, i w temacie ofert operatora, dla którego pracuje...
Szybko w regulaminie znalazł potrzebne info, że do aktywacji usługi nielimitowanych minut na stacjonarne i do Play jest jedna i ta sama opłata. Brawa dla tego Pana!
Tutaj brakuje mi wątku pochwał dla pracownika, bo należy się - Pan aktywował mi ponownie tę usługę i zobaczymy jak tym razem wątpliwej sprawności system Play poradzi sobie z aktywacją.

Niemniej jednak opłata za rozmowy do Play i na stacjonarne została mi naliczona przez te 2 tygodnie użytkowania, w związku z czym pozostaje mi pisanie reklamacji i nadzieja, że trafię na kompetentną osobę...

Już się boję, co będzie dalej, przez te 2 lata trwania abo :?: :|

 #495747  autor: qper
 10 sie 2011, 21:30
Arletta pisze:Już się boję, co będzie dalej, przez te 2 lata trwania abo
Dasz rade :) nie jest tak źle i zawsze możesz pisać do Play4You ;)

 #498426  autor: Mila89
 22 sie 2011, 18:38
Postanowiłem opisac swoj przypadek majac(zapewne złudne) nadzieje ze to cos zmieni... otoz w lipcu byłem w rydze na Kilka dni po przekroczeniu granicy z Litwa stracilem zasieg nie mialem go rowniez na Łotwie postanowilem zrobic zgloszenie do Play tym bardziej ze nie dlugo jechalem do Bulgari i chcialem moc rozmawiac...
otoz bylem za granica niestety zaraz po przekroczeniu granicy z Litwa stracilem calkowicie zasieg rowniez na Łotwie go nie posiadalem przez co nie moglem wykonywac ani odbierac polaczen chcialbym wiedziec czym bylo to spowodowane oraz jak zrobic zebym za granica mial zasieg bo w najblizszym czasie jade do Bułgari posiadam nokie e72 probowalem ustawiac zasieg recznie i automatycznie za kazdym razem pisalo "brak dostepu"

zgłoszenie wysłalem 19 lipca... czekalem, czekałem
po 2 tyg napisalem zgloszenie na forum zeby cos przyspieszyc ta odpowiedz
play4you2 pisze:
Mila89 pisze:nr zgloszenia 33023517
Ponagliłam zgłoszenie
Wciaz czekalem i nic... najwyrazniej ponaglenie P4U bylo malo skuteczne
po miesiacu-18 sierpnia dostalem odpowiedz
Szanowny Panie,

W odpowiedzi na zgłoszenie, które otrzymałam dnia 19 lipca 2011r za pośrednictwem strony internetowej, dotyczące trudności w korzystaniu z usług w roamingu, uprzejmie informuję, że szczegółowo zapoznałam się z opisaną sprawą.

Szczegółowa ekspertyza zgłoszonej kwestii nie wykazała żadnych ograniczeń w ustawieniach usługi, które mogłyby powodować opisane trudności. Niestety wskutek brak widocznych prób korzystania z sieci nie można było przeprowadzić bardziej szczegółowej analizy, jednak prawdopodobnie znajdował się Pan w zasięgu sieci, z którymi nie posiadamy Umowy partnerskiej.

W Bułgarii nie powinien Pan doświadczyć tego typu trudności.


Na stronie, podanej poniżej istnieje możliwość sprawdzenia z zasięgu jakiej sieci można korzystać w danym kraju:
http://www.play.pl/resources/pdf/Lista_krajow.pdf

Pragnę przy tym przeprosić za wydłużony czas realizacji zgłoszenia oraz wszelkie niedogodności związane ze sprawą. W ramach rekompensaty, na Pańskim koncie dnia 1 września 2011r. Zostanie uruchomiony, bezpłatny pakiet 40 minut do wszystkich krajowych sieci telekomunikacyjnych, który można wykorzystać przez pełny miesiąc od momentu jego aktywacji.

Ufam, że udzielona odpowiedź wyjaśniła wszystkie zagadnienia poruszone w zgłoszeniu.
W razie jakichkolwiek pytań, bądź jeśli pozostawiłam którąś z kwestii poruszonych w zgłoszeniu niejasną zapraszam do ponownego kontaktu poprzez serwis Play24 lub pod adresem e-mail [email protected].

Z poważaniem,
xxxxxxx xxxxxx
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Czaicie??? napisali mi ze prawdopodobie siec play nie ma podpisanej umowy z sieciami Litewskimi i Łotewskimi dajac mi za chwile link z dowodem ze jednak maja... nawet na bezludnym Samoa zasieg wg tego linku powinienem miec a oni mi wciskaja ze w Litwie i Łotwie nie Do tego konsultantka poinformowala mnie po 3 tyg od mojego powrotu z Bulgari ze w Bulgari wszystko bedzie dzialac... no naprawde milo ze strony tej pani W Bulgari byłem karty Playa nie wzialem i sadzac po odpowiedzi tej pani chyba dobrze zrobilem...
pytanie: ze wszad sie slyszy ze Play stawia na obsluge klienta itd a tu co??? odpowiedzi PO MIESIACU pisane najwyrazniej przez osobe ktora ma 0 pojecie na to o czym pisze... i jeszcze ten tekst o jakies szczegolowej ekspertyzie i szczegolowym zapoznaniu sie ze sprawa... no rece opadaja

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #498496  autor: Kaczy
 22 sie 2011, 23:02
Mila89 pisze:Czaicie??? napisali mi ze prawdopodobie siec play nie ma podpisanej umowy z sieciami Litewskimi i Łotewskimi dajac mi za chwile link z dowodem ze jednak maja
Nie napisali Ci tego :) Napisali, że mogłeś nie być w zasięgu tych sieci, z którymi mają podpisaną umowę. To w kwestii formalnej. Pytanie czy te sieci na Litwie i Łotwie mają małe pokrycie i nie byłeś w ich zasięgu, czy może byłeś w zasięgu a nie mogłeś się zalogować.

...::: Made for loneliness :::...

 #498540  autor: Pajuch
 23 sie 2011, 02:49
Kaczy pisze:
Napisali, że mogłeś nie być w zasięgu tych sieci, z którymi mają podpisaną umowę.
No tak Chłop za wszelka cene unikał zasiegu przez czas pobytu, tudzież przejazdu przez owe kraje a nawet smiem stwierdzic, ze podróz przebyl metrem to i zasiegu nie bylo
To w kwestii formalnej. Pytanie czy te sieci na Litwie i Łotwie mają małe pokrycie i nie byłeś w ich zasięgu, czy może byłeś w zasięgu a nie mogłeś się zalogować.
Przecie napisał "brak dostępu" co w nokiach oznacza przysłowiowy szlaban do dostępnych sieci w trybie automatycznym wybiera preferowane i jesli krzyczy brak dostepu oznacza to roaming PLAY fail i nie będzie się logowal telefon samoczynnie do innej z poza listy preferowanej wbitej Młotkiem przez play


[/quote]

 #498550  autor: Mila89
 23 sie 2011, 07:01
Kaczy pisze:
Mila89 pisze:Czaicie??? napisali mi ze prawdopodobie siec play nie ma podpisanej umowy z sieciami Litewskimi i Łotewskimi dajac mi za chwile link z dowodem ze jednak maja
Nie napisali Ci tego :) Napisali, że mogłeś nie być w zasięgu tych sieci, z którymi mają podpisaną umowę. To w kwestii formalnej. Pytanie czy te sieci na Litwie i Łotwie mają małe pokrycie i nie byłeś w ich zasięgu, czy może byłeś w zasięgu a nie mogłeś się zalogować.
Kaczy czy ty sie slyszysz??? myslisz ze po Litwie i Łotwie porsuszalem sie po lasach??? Na Łotwie bylem w Rydze(stolicy) na Litwie min w Kownie poruszalem sie GŁOWNYMI drogami... zreszta ciezko przejechac przez 2 kraje i nie zlapac w ogole zasiegu...

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #498691  autor: Kaczy
 23 sie 2011, 19:40
Słyszę siebie dobrze. Sytuacja Playa jest naganna. Ale jeśli wczytasz się dobrze w to co napisał konsultant to zrozumiesz to co napisałem. Fakt, że to są brednie, bo jak można nie być w zasięgu jakiejś sieci - rozumiem w jednym miejscu, ale nie w sporej części kraju.

...::: Made for loneliness :::...

 #501140  autor: playonline
 02 wrz 2011, 23:45
Kaczy pisze:Pytanie czy te sieci na Litwie i Łotwie mają małe pokrycie i nie byłeś w ich zasięgu, czy może byłeś w zasięgu a nie mogłeś się zalogować.
Ja mieszkam w sporym miescie w Europie i tez na jednym numerze nie moge NIC robic pomimo, ze loguje sie do kazdej sieci z jaka Play ma umowe... Poza tym na innych 2 nr (abo i pre) loguje sie do tych samych sieci i wszystko jest ok... Playowcy nie widza problemu... No tak, od kilku miesiecy tak sobie siedze i patrze jak nic nie moge zrobic z ta karta...

 #501582  autor: aster
 04 wrz 2011, 20:59
Ostatnio miałem często tak, że przy wybieraniu jakiegoś numeru wyskakiwał komunikat o błędzie połączenia. Jak od razu próbowałem jeszcze raz to już było ok. Ktoś inny miał może podobną sytuację?
  • Strona 31 z 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33