Witajcie
15.09 za pomocą play24 doładowałem kartę sim o której myślałem ze jest aktywna. Niestety okazało się ze aktywna nie jest. po włożeniu do fona wyświetla komunikat karta nieaktywna. nie można na nią zadzwonić ani sprawdzić taryfy. żadne kody nie działają. pieniądze oczywiście z konta pobrało.
zadzwoniłem na biuro obsługi, tam miły pan poinformował mnie ze to się zdarza dość często ze abonenci omyłkowo doładowują nieaktywne numery. mam to zgłosić przez play 24 i nie będzie problemu.
zgłosiłem i dostałem odpowiedź
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące doładowania, które wpłynęło 15 września 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że nie ma możliwości doładowania nieaktywnego numeru telefonu na kartę z abonamentu.
Doładowanie z 15 września 2011 roku z godziny 15:10:52 zostało wykonane prawidłowo na aktywny numer telefonu.
W związku z powyższym bardzo mi przykro, ale nie mam możliwości przeksięgowania tej płatności na inny numer.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową.
Z poważaniem,
Pxxxxxxx Ryyyyyyyyyyy
konsultant back office ds. obsługi klienta
no chociażby k............. zrobili im szkolenie żeby się zeznania zgadzały :/ mówię wam szlag mnie trafił. kwota jest niewielka i bym pewnie przebolał tą wielką stratę ale tego mamy cie w dupie to im nie podaruje :/