DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 32 z 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

 #502517  autor: Ranger
 08 wrz 2011, 19:51
Oczywiście :) W moim wypadku (a może nie tylko moim) jest to związane z problemami z zasięgiem/przeciążoną siecią.

Obrazek

 #503903  autor: falcong700
 17 wrz 2011, 13:28
Witajcie :)

15.09 za pomocą play24 doładowałem kartę sim o której myślałem ze jest aktywna. Niestety okazało się ze aktywna nie jest. po włożeniu do fona wyświetla komunikat karta nieaktywna. nie można na nią zadzwonić ani sprawdzić taryfy. żadne kody nie działają. pieniądze oczywiście z konta pobrało.

zadzwoniłem na biuro obsługi, tam miły pan poinformował mnie ze to się zdarza dość często ze abonenci omyłkowo doładowują nieaktywne numery. mam to zgłosić przez play 24 i nie będzie problemu.

zgłosiłem i dostałem odpowiedź

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące doładowania, które wpłynęło 15 września 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że nie ma możliwości doładowania nieaktywnego numeru telefonu na kartę z abonamentu.

Doładowanie z 15 września 2011 roku z godziny 15:10:52 zostało wykonane prawidłowo na aktywny numer telefonu.

W związku z powyższym bardzo mi przykro, ale nie mam możliwości przeksięgowania tej płatności na inny numer.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową.

Z poważaniem,
Pxxxxxxx Ryyyyyyyyyyy
konsultant back office ds. obsługi klienta

no chociażby k............. zrobili im szkolenie żeby się zeznania zgadzały :/ mówię wam szlag mnie trafił. kwota jest niewielka i bym pewnie przebolał tą wielką stratę ale tego mamy cie w dupie to im nie podaruje :/
 #564817  autor: agata_-c
 02 lip 2012, 21:00
Dzień dobry.
W skrócie przedstawię sytuację jaka mnie spotkała ze strony Play. Jakiś czas temu byłam w salonie Play w Szczecinie. Zaproponowano mi tam rabat w wysokości -10zł od abonamentu dla stałych klientów ale nie było interesujących telefonów, więc zrezygnowałam z przedłużania umowy. Po przestudiowaniu portali internetowych oraz rozmowie z konsultantem na forum internetowym poszłam złożyć wymówienie do salonu tak aby ugrać zniżkę -20zł na taryfie w ramach ofert GU. W salonie okazało się, że jest interesujący mnie telefon, więc zapytałam czy mogę dostać niższy abonament bo wiem o tym, że takie rabaty są możliwe. Ustaliliśmy, że podpiszę aneks na All Inclusive Max 65, który będzie z upustem -10zł na cały abonament. Podczas rozmowy wielokrotnie konsultant zapewniał mnie, że właśnie takie warunki otrzymam. Gdy przyszło co do podpisania aneksu zapytałam dlaczego w tytule taryfy widnieje nazwa All Inclusive Max z upustem 30.03 a nie All Inclusive Max 65 z upustem 10 zł konsultant odpowiedział, że to jest ogólna nazwa, bo różni klienci otrzymują różny upust. Gdy poprosiłam o regulamin konsultant odpowiedział, że od nie ma takiego regulaminu z tych samych wyżej wymienionych powodów ale nadal zapewniał mnie, że wszystko jest ok. i będę mieć upust -10zł przez cały okres trwania umowy.
No i teraz oczywiście okazuje się, że dostałam upust lecz -50% przez pierwsze 3 miesiące. Odwołałam się na stronie internetowej Play, poprzez kanał telefoniczny oraz w salonie Play, w którym podpisałam umowę (niestety nie trafiłam na tego samego konsultanta) i jedyne co uzyskałam to jednorazowy rabat 20zł.
W salonie podczas podpisywania umowy był jeden konsultant ja natomiast byłam z osobą towarzyszącą, która była świadkiem całej tej sytuacji. Dziś kolejny raz dzwoniłam na infolinię Play i kazano mi po raz kolejny się odwołać lecz tym razem na piśmie. Oczywiście to zrobię a jeśli tym razem nie otrzymam tego co mi obiecano a nawet czegoś lepszego (bo w końcu ile mnie takie pogrywanie ze strony Play nerwów kosztuje) zgłaszam się do UOKiK, Gazety.pl, …

 #564914  autor: pakierhakierxd
 03 lip 2012, 09:13
Zgłoś do Uke a nie Uokik,wydaje mi się że tam trzeba aby więcej osób napisało skargę niż ty :)

Pozdrawiam :)
 #740087  autor: Adriano
 13 sie 2014, 12:03
Podczas przedłużania umowy w Play konsultant poinformował mnie o możliwości włączenia nielimitowanych rozmów stacjonarnych za 5 zł na play24. Wchodzę i sprawdzam, potem dzwonię do nich i jest jedynie taka opcja za 10zł. Może niektórym 5zł to nie różnica, ale czuję się oszukany. Coś byście zrobili na moim miejscu za takie coś?

 #740094  autor: Ruben
 13 sie 2014, 12:15
Adriano, pisz reklamację, to jedyne co możesz zrobić. Powołaj się na rozmowę ale nie zdziwię się, kiedy okaże się, że nagranie rozmowy "zaginęło". Myślę, że jest szansa na jakąś rekompensatę.
W temacie dotyczącym przedłużenia umów w Play pojawiły się nowe oferty utrzymaniowe. Zorientuj się, bo może nie minęło 10dni od zawarcia umowy telefonicznie i wówczas mógłbyś odstąpić od umowy i np. wybrać coś z nowych ofert.

 #740102  autor: Adriano
 13 sie 2014, 12:29
Umowę przedłużyłem 7 sierpnia mam nawet dokładną godzinę rozmowy. Nie znam jednak nazwiska konsultanta. W jaki sposób zgłosić tą reklamację?

Ale wygląda na to, że nie ma czegoś takiego jak stacjo za 5zł, bo mam dokładnie tą ofertę z tych nowych:

- 39.99 zł na 15 mies, 3 ms 0zl (1,5gb, no limit rozmowy na komorki + stacjo lub sms)

 #740108  autor: Wiola_K
 13 sie 2014, 12:39
Ja kiedyś składałam reklamacje. Konsultant sprawdził rozmowę przyznał racje i przyznał rekompensatę.

 #740110  autor: Adriano
 13 sie 2014, 12:44
Mogłabyś powiedzieć w jaki sposób dokładnie złożyć tą reklamację? Możesz na priv lub tutaj to inni również skorzystają z instrukcji może.

 #740112  autor: darase
 13 sie 2014, 12:56
Możesz zgłosić przez Play24 zakładając konto, wysłać list polecony lub dzwoniąc do Play.

Ja składałem przez Play24 bo naliczyli mi za już aktywowany pakiet internetowy ponad 100zł. Też powołałem się na nagranie z konsultantem który zapewniał że pakiet już jest aktywny.

Powodzenia. :)

eCoal i nie ma problemu :-)

 #740114  autor: Ruben
 13 sie 2014, 13:05
Adriano, ważne żeby w nagłówku znalazł się napis "Reklamacja", bo inaczej potraktują to jako zwykłe zgłoszenie, na które nie mają ograniczonego czasu odpowiedzi. Jednak proponuję żebyś zapoznał się z nowymi ofertami przedłużeniowymi, bo może opłaci Ci się bardziej odstąpić od umowy w terminie 10dni i przedłużyć na nowych, korzystniejszych warunkach.

W piśmie, na Play24 opisujesz sytuację, że zostałeś wprowadzony w błąd przez konsultanta podczas rozmowy telefonicznej w dniu. XX o godz. XX. Polegało to na błędnej informacji odnośnie ceny pakietu na numery stacjonarne. W związku z powyższym:
A) odstępujesz od umowy w przysługującym Ci terminie 10 dni od daty zawarcia aneksu
B) żądasz umożliwienia zakupu tego pakietu po cenie 5pln lub rekompensaty w wysokości wynikającej z różnicy między podaną ceną pakietu a rzeczywistą.

 #740118  autor: Adriano
 13 sie 2014, 13:17
Ok dzięki. Ile czasu mniej więcej się czeka na odp? Interwencja powinna być szybka?

 #740120  autor: Ruben
 13 sie 2014, 13:19
Różnie to bywa. Na reklamację mają 30dni ale odpisują przeważnie w ciągu kilku dni.
Czyli masz już ofertę z nowych ofert utrzymaniowych więc pozostaje walczyć o rekompensatę.
Gwarancji nie ma, że się uda ale jeżeli nie spróbujesz, to nie dowiesz się.

 #740174  autor: ZbujMadej
 13 sie 2014, 14:50
Podejrzewam, że mogło się stać coś takiego :
Przedłużałeś umowę, konsultant zaproponował Ci abonament , a następnie poinformował o opcji zwiększenia go o 5zł za no-limit stacjonarne. Odmówiłeś (myśląc pewnie, że możesz sobie go włączyć później).

Bardzo prawdopodobne, że opcja "no limit stacjonarne" za 5zł/m-c jest dostępna tylko i wyłącznie przy przedłużaniu umowy na cały okres jej trwania. A włączenie jej później samodzielnie kosztuje już 10zł/m-c.

Ja tu nie widzę oszustwa, co najwyżej niedoinformowanie, że później ta opcja jest droższa. Nie chciałeś od razu, to teraz płacz. Miałem taką samą ofertę, ale nie zdecydowałem się na nią, bo na stacjonarne dzwonie niewiele (lekarz, urzędy, itp). Jakoś przeżyję tę dodatkową opłatę poza abo raz na pół roku ;p

 #740335  autor: Adriano
 13 sie 2014, 21:43
ZbujMadej pisze:Podejrzewam, że mogło się stać coś takiego :
Przedłużałeś umowę, konsultant zaproponował Ci abonament , a następnie poinformował o opcji zwiększenia go o 5zł za no-limit stacjonarne. Odmówiłeś (myśląc pewnie, że możesz sobie go włączyć później).

Bardzo prawdopodobne, że opcja "no limit stacjonarne" za 5zł/m-c jest dostępna tylko i wyłącznie przy przedłużaniu umowy na cały okres jej trwania. A włączenie jej później samodzielnie kosztuje już 10zł/m-c.

Ja tu nie widzę oszustwa, co najwyżej niedoinformowanie, że później ta opcja jest droższa. Nie chciałeś od razu, to teraz płacz. Miałem taką samą ofertę, ale nie zdecydowałem się na nią, bo na stacjonarne dzwonie niewiele (lekarz, urzędy, itp). Jakoś przeżyję tę dodatkową opłatę poza abo raz na pół roku ;p
I tu Cie zaskoczę. Może ja też nie dzwonię wiele po stacjo, ale konsultant potwierdził po moim zapytaniu czy będę mógł włączyć tą opcję później, odpowiedział, że tak.

 #740363  autor: Damian67
 13 sie 2014, 23:15
bo włączyć ta opcję możesz więc Cię dobrze poinformował, tylko kwestia kosztu

 #740366  autor: Adriano
 13 sie 2014, 23:23
Bardzo wyraźnie było mówione, że to będzie również 5 zł. Dobra nieważne, rozwiąże się sprawa dam znać co i jak ;)

[ Dodano: 2014-08-14, 15:44 ]
Jeszcze nie wyjaśnienie, ale ciekawa rzecz. Przyszedł dziś aneks do umowy. Poczytałem i tutaj na papierze widnieje cena 5zł za stacjonarne, które mogą być w każdej chwili włączane i wyłączane. Tak więc w papierach jest niby wszystko w porządku tylko na play24 cena za tą usługę się nie zgadza.

 #741764  autor: tomaszek79
 19 sie 2014, 19:34
Strzelili za pewne Ci wyjebkę, przechodziłem też przez nie przyjemny temat z play:
Zadzwoniła do mnie kobietka z BOK , na wstępie poinformowała mnie , że mój modem obsługuje lte, w związku z tym proponuje mi przedłużenie umowy. dokłada 4gb, 6 mies lte za darmo, kazała to przemyśleć, że zadzwoni za 30min. Wszystko pasowało więc się zgodziłem. Po 30 min zadzwoniła przedłużyłem umowę. Z transferu się kopciło , kontaktowałem się z BOK, chodziło o to , że nie mam zasięgu lte. Po 2 miesiącach zadzwonił do mnie inny konsultant, z tą samą propozycją . ja mu na to ,że nie mam zasięgu lte . On sprawdził i stwierdził, że zasięg mam tylko mój modem nie obsługuje lte. To ja na to reklamacja, odsłuchiwanie rozmów. Play ustosunkowało się tak, że podczas rozmowy sprzedażowej nie było wzmianki o modemie!!! a , że było w rozmowie prędzej to nic nikogo nie obchodzi. Na otarcie łez dał mi rabat 3miesiące po 30zł, stwierdził, że za tyle mogę sobie kupić modem!!!. Nie dogadujcie nic ze sprzedawcami z BOK przez tel. to jest jedna wielka banda oszustów, tam się liczy tylko sprzedaż . (tą informację przekazały mi kobiety z salonu play w moim mieście)

 #741847  autor: user_delete34
 19 sie 2014, 23:40
tomaszek79 pisze:tą informację przekazały mi kobiety z salonu play w moim mieście
gdzie także
tomaszek79 pisze:liczy tylko sprzedaż
  • Strona 32 z 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33