DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 148 z 244
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 244

 #457041  autor: user_delete19
 01 lut 2011, 19:59
play4you2, i poszlo kolejne zgloszenie na problem z zasiegiem - tym razem nawet dolaczylem zdjecie z telefonu ;-p

 #457045  autor: tricki
 01 lut 2011, 20:07
play4you2 pisze:Z tego co widzę, odwołanie złożyłeś 31 01 2011r. Sprawa jest przekazana i w trakcie realizacji. Jak zostanie rozwiązana, z pewnością Cię o tym poinformujemy.
dziwna sprawa, bo moje odwołanie zniknęło z listy zgłoszeń na Play24. Wcześniej kontaktował się ze mną konsultant w tej sprawie.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457064  autor: qper
 01 lut 2011, 21:09
Nie wiem co się znowu dzieje ale tyle minut międzynarodowych to ja nie mam ;)

Obrazek

[ Dodano: 2011-02-01, 21:15 ]
tricki pisze:dziwna sprawa, bo moje odwołanie zniknęło z listy zgłoszeń na Play24
u mnie odwołanie też zniknęło

 #457101  autor: playonline
 01 lut 2011, 22:46
play4you2 pisze:Połączenia z numerami specjalnymi (takimi jak np 112) należą do specyficznego rodzaju połączeń. Nie są uwzględnianie w bilingu, gdyż są bezpłatne. Jednak jest jeszcze jeden powód. Otóż jak zapewne wiecie, pod nr 112 możecie dodzwonić się nawet z samego telefonu, bez karty SIM. Chodzi o to, że nie jest on przypisany pod konkretną sieć, tylko do nadajnika, w którego pobliżu znajduje sie telefon i to bez znaczenia, do której sieci ten nadajnik należy. Niemniej jednak, oczywiście jest możliwość uzyskania potwierdzenia takich danych.
Nie ja pytalem.. ;) Ja tylko tlumaczylem. W sumie powtorzyles to co ja napisalem.. ;)

 #457102  autor: user_delete19
 01 lut 2011, 22:50
"Serwis niedostępny. Trwają prace modernizacyjne."... ciekawe co tym razem popsuja...

 #457108  autor: Marens
 01 lut 2011, 23:24
lwiczek pisze:ciekawe co tym razem popsuja
Dodali Limit kredytowy

 #457110  autor: poziom
 01 lut 2011, 23:49
Nie tylko. Jest jeszcze jedno megaułatwienie dla tych którzy mają pod opieką kilka numerów.

Obrazek

 #457113  autor: Pijo
 01 lut 2011, 23:55
W końcu podana data ważności pakietów Play i stacjo. Brawo!

Czy podaje też datę ważności pakietów internetowych w PF? Mógłby to ktos sprawdzić (nie mam w tej chwili włączonego pakietu)

 #457114  autor: ChuckyCiechanow
 02 lut 2011, 00:02
Pijo pisze:W końcu podana data ważności pakietów Play i stacjo. Brawo!

Czy podaje też datę ważności pakietów internetowych w PF? Mógłby to ktos sprawdzić (nie mam w tej chwili włączonego pakietu)
Jest data ważności;)

Promocyjne MB w strefie taniego Internetu 99 MB 03.03.2011

 #457116  autor: Pijo
 02 lut 2011, 00:11
Jest data ważności;)
Dzieki za sprawdzenie.

Rzeczywiście, teraz zarządzanie kilkoma numerami będzie zdecydowanie łatwiejsze, o ile aktywacja pakietów i kody USSD będą działały poprawnie .

 #457117  autor: ChuckyCiechanow
 02 lut 2011, 00:14
Pijo pisze:
Jest data ważności;)
Dzieki za sprawdzenie.

Rzeczywiście, teraz zarządzanie kilkoma numerami będzie zdecydowanie łatwiejsze, o ile aktywacja pakietów i kody USSD będą działały poprawnie .
Wczoraj i dziś pakiety aktywowały mi się bez problemu. Ale też są małe błędy w tym Play24 już....

 #457119  autor: user_delete19
 02 lut 2011, 00:15
OK, wiem ze jest powiedzenie "dac palec a wezma reke" ale.. czy moznaby takowe daty podawac dla poszczgolnych pakeitow (typu 10zl za 5zl, 30zl za 10zl, pakiety na internet, etc)?

Dlaczego? bo neistety te pakiety mozna aktywowac tylko raz w miesiacu a jak ma dwa/trzy to skumulowana data przestaje byc az taka pomocna niestety :(

 #457120  autor: Pijo
 02 lut 2011, 00:17
ChuckyCiechanow pisze:Wczoraj i dziś pakiety aktywowały mi się bez problemu.
No u mnie tez dzisiaj "Program doładowań" uruchomił sie po kilkunastu minutach. Wcześniej przez 4 dni niech chciała zaskoczyć aktywacja tej usługi.

[ Dodano: 2011-02-02, 00:24 ]
Mam pytanie : Na P24 dostępne są dwie podobne usługi - Poczta głosowa lite i Poczta głosowa MMS-em. Czy się one różnią, poza tym , że ta druga jest płatna 2zł/msc ?

 #457141  autor: tomek0701
 02 lut 2011, 08:35
Play4You2 kolejny błąd w Play24 przeglądarka Google Chrome 8.0.552.237

Obrazek

 #457173  autor: play4you2
 02 lut 2011, 11:33
tricki pisze:dziwna sprawa, bo moje odwołanie zniknęło z listy zgłoszeń na Play24.
Być może kwestia jest po stronie Play24, trudno mi powiedzieć coś w tej sprawie więcej. Jednak z tego co mi przekazano, sprawę masz już rozwiązaną i otrzymałeś wyjasnienia co do jej rozwiązania.
playonline pisze:Nie ja pytalem.. Ja tylko tlumaczylem.
Oj :mrgreen:... Można się pomylić :P.. Najważniejsze, że wiadomo o co chodzi :-D
Pijo pisze:W końcu podana data ważności pakietów Play i stacjo. Brawo!
:D.. Też się cieszę ;-)
lwiczek pisze:OK, wiem ze jest powiedzenie "dac palec a wezma reke" ale.. czy moznaby takowe daty podawac dla poszczgolnych pakeitow (typu 10zl za 5zl, 30zl za 10zl, pakiety na internet, etc)?
Wiesz, można wszystko, ale potem z kolei pojawi się jakiś temat, że wszystko jest "zaśmiecone", pojawiło się za dużo informacji itd... Oczywiście, jeżeli społecznie będzie na to wielkie zapotrzebowanie, pewnie się nad tym zastanowimy, póki co, raczej nie przewidywane są takie zmiany, o jakich mówisz. Wychodzimy z założenia, że każdy wie, jaki Pakiet wykupił.
Pijo pisze:Czy się one różnią, poza tym , że ta druga jest płatna 2zł/msc ?
Już wyjaśniam:

Jeśli nie lubisz lub nie chcesz, by zostawiano Ci wiadomości na poczcie głosowej, ale chcesz wiedzieć kto do Ciebie dzwonił i po co, zastąp standardową pocztę głosową pocztą lite. Włącz naszą nową usługę! Każde nagranie, przyjdzie na Twój telefon jako MMS, który odsłuchasz w dowolnej chwili. Sam zdecydujesz, które wiadomości zachować, a które skasować.

Ta usługa może przypominać Pocztę głosową MMSem. Jednak są pewnie różnice - znacznie uprościliśmy tą usługę, w zamian za to nie planujemy wprowadzenia za nią opłat.

Czym ta usługa różni się od Poczty głosowej MMS?

Poczta głosowa MMSem
- mozna nagrac powitanie
- mozna odebrac wiadomosc inaczej niz mms-em
- usliga jest platna 2,00 PLN


Poczta głosowa lite
- nie mozna nagrac powitania
- nie mozna odebrac wiadomosci inaczej niz mms-em
- uslga jest bezplatna

Jak to działa?

1. Każdy dzwoniący do klienta Play z aktywną usługą usłyszy następujący komunikat:

Nagraj wiadomość. Wyślemy ją MMS-em na telefon odbiorcy.

2. Odbiorca dostanie głosową wiadomość MMS-em – jako plik dźwiękowy. Aby ją usłyszeć, wystarczy po prostu ją otworzyć.

Aby sprawdzić status usługi należy sprawdzić ustawienia profilu poczty głosowej

Maksymalna wielkość wiadomości MMS wysyłanej w ramach usługi to 300 kB.
Maksymalny czas trwania wiadomości głosowej to 3 minuty. Po przekroczeniu tego czasu nagranie jest przerywane.

Ważne jest też to, żeby mieć dobrze skonfigurowany telefon do odbierania wiadomości MMS

Poczta głosowa lite jest bezpłatna na terenie Polski i UE. Przekierowania w krajach innych niż UE płatne według cennika stawek w roamingu.

tomek0701 pisze:Play4You2 kolejny błąd w Play24 przeglądarka Google Chrome 8.0.552.237
Przekazano :).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457174  autor: pawelpp
 02 lut 2011, 11:39
P4Y ...
1. znaleźliście tego testera? ;)
2. na fb zadałem kilka pytań. dostanę na nie odpowiedź?
2.1 "Czy wszystkie regulaminy usług oferowanych przez Play stanowią integralną część umowy? Czy Play może bezkarnie nie respektować zapisów we własnych regulaminach?"
2.2. "Czy Regulaminy Play nakładają na mnie obowiązek sprawdzania czy usługi zostały przez operatora aktywowane? Jeżeli tak, to w którym punkcie (chodzi konkretnie o pakiety internetowe)?"
2.3 "P4Y żaden z konsultantów nie udzielił mi odpowidzi na pytanie: dlaczego zostały zablokowane połączenia przychodzące i wychodzące mimo iż opłacana była kwota bezsporna? Zgłoszenie 27050985. Proszę o jasną i czytelnę odpowiedź."
2.4 "Nie uzyskaliśmy odpowiedzi na pytanie co jest nie tak z aktywacją pakietów... Wszystko jest/było ok?"

 #457175  autor: tricki
 02 lut 2011, 11:41
play4you2 pisze:Być może kwestia jest po stronie Play24, trudno mi powiedzieć coś w tej sprawie więcej. Jednak z tego co mi przekazano, sprawę masz już rozwiązaną i otrzymałeś wyjasnienia co do jej rozwiązania.
rzeczywiście rozmawiałem telefonicznie w tej sprawie. Nauczony zyciem w Play, uznam ją za załatwioną kiedy otrzymam obiecane 100zł na numery tel. ;) Co nie zmienia faktu że zgłoszenia nadal nie widać.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457184  autor: qper
 02 lut 2011, 12:22
Szacunek za zmiany w play24 :)

 #457185  autor: user_delete19
 02 lut 2011, 12:27
play4you2 pisze:Wiesz, można wszystko, ale potem z kolei pojawi się jakiś temat, że wszystko jest "zaśmiecone",
bez jaj... to takie info mozna dac to tooltipa... albo na liscie pakietow pod rozwijanym opisem dodatkowe info "pakiet aktywowany dnia x, wazny do x"
play4you2 pisze:Wychodzimy z założenia, że każdy wie, jaki Pakiet wykupił.
Bledne myslenie - o tym, ze pakiet jest wykupiony informacja juz jest. Wy wymagacie, zeby pamietac *KIEDY* sie go wykupilo a to juz wymaga kalendarzologii stosowanej...

Przy okazja informacje via sms typu "pakiet zostal aktywowany", "pakiet sie zakonczyl", "koniec srodkow z pakietu" bylyby milym udogodnieniem... (:

 #457189  autor: qper
 02 lut 2011, 12:36
tomek0701 pisze:Play4You2 kolejny błąd w Play24 przeglądarka Google Chrome 8.0.552.237

[url=http://images46.fotosik.pl/550/2e89a0097cc6e15bm.jpg]Obrazek[/URL]
Na Firefoxie pod MAC OS X też tak się wyświetla

[ Dodano: 2011-02-02, 12:40 ]
tricki pisze:Co nie zmienia faktu że zgłoszenia nadal nie widać.

Mojego odwołania połączonego ze skargą na konsultanta też nie ma w zgłoszeniach od wczoraj.

Co mam robić? Nie spisuje numeru zgłoszeń na kartce...

[ Dodano: 2011-02-02, 13:05 ]
Mam kilka taki wizualnych niedociągnięć, które można przekazać do działu play24

Obrazek

Kodem *108# nie sprawdza się ważności pakietu online tylko pakietu Internet. Chyba, że planujecie jakieś zmiany i kody będzie wyświetlał oba konta MB.

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2011-02-02, 13:20 ]
lwiczek pisze: Przy okazja informacje via sms typu "pakiet zostal aktywowany", "pakiet sie zakonczyl", "koniec srodkow z pakietu" bylyby milym udogodnieniem... (:
Mnie wystarczyłby sms, że pakiet aktywowano.
  • Strona 148 z 244
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 244
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 244