DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 149 z 244
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 244

 #457195  autor: kamil1221
 02 lut 2011, 13:51
BOK p4 jest dla mnie czymś zaskakującym w każdym calu.
Składając reklamację przez kontakt telefoniczny sprawa jest załatwiana bez żadnego zająknięcia ze strony konsultanta. Podaje hasło abonenckie i da się załatwić, (pomimo że nie jestem abonentem).

Składają reklamację przez stronę www, gdzie muszę się zalogować (czyli poddać jakiejś autoryzacji), moje zgłoszenie reklamacyjne zostało odrzucone - bo nie jestem abonentem.
Może Play się zdecyduje - czy da się, czy też nie ?


Obrazek

 #457197  autor: qper
 02 lut 2011, 14:07
kamil1221 pisze:BOK p4 jest dla mnie czymś zaskakującym w każdym calu.
Składając reklamację przez kontakt telefoniczny sprawa jest załatwiana bez żadnego zająknięcia ze strony konsultanta. Podaje hasło abonenckie i da się załatwić, (pomimo że nie jestem abonentem).

Składają reklamację przez stronę www, gdzie muszę się zalogować (czyli poddać jakiejś autoryzacji), moje zgłoszenie reklamacyjne zostało odrzucone - bo nie jestem abonentem.
Może Play się zdecyduje - czy da się, czy też nie ?


[url=http://images40.fotosik.pl/571/0c8fdce2c36c253em.jpg]Obrazek[/URL]
Konsultant w magiczenj kuli zobaczył, że ty to nie ty....

Tak na poważnie to nie maja prawa. Zgłoszenie zrobiłeś przez panel i powinni byli odpowiedzieć na pytanie.

Problem mógłby się pojawić w salonie lub przy mailu (wysyłając maila musisz znać hasło).

Możesz napisać skargę i tyle. Jeżeli tel jest zarejestrowany na kobietę to pisz jako ona.

 #457203  autor: DanielR
 02 lut 2011, 15:12
play4you2, też bardzo chciałbym Ci podziękować (bo zapewne jakiś wkład i z Twojej strony też miał miejsce), za zaktualizowanie Play 24 Menu z pod krótkiego kodu USSD *111#.
Teraz wygląda dobrze (lepiej niż dotychczas)..., jednak dalej są pewne "ale".
Już zauważyłem pewne drobne błędy. Nie wiem czy to wersja finalna, więc jeszcze trochę poczekam z ich ujawnieniem. :wink:

 #457215  autor: qper
 02 lut 2011, 15:52
jojo pisze:play4you2, też bardzo chciałbym Ci podziękować (bo zapewne jakiś wkład i z Twojej strony też miał miejsce), za zaktualizowanie Play 24 Menu z pod krótkiego kodu USSD *111#.
Teraz wygląda dobrze (lepiej niż dotychczas)..., jednak dalej są pewne "ale".
Już zauważyłem pewne drobne błędy. Nie wiem czy to wersja finalna, więc jeszcze trochę poczekam z ich ujawnieniem. :wink:

Chodzi ci o zdublowane pozycje ?

Obrazek

 #457217  autor: DanielR
 02 lut 2011, 16:05
qper pisze:Chodzi ci o zdublowane pozycje ?
Też.
Przyznaje, że tego nie zauważyłem. Gdy "filtrowałem" Play 24 Menu jakąś godzinkę temu nie było jeszcze pozycji Prom. MB w strefie taniego Intern., i w ogóle zdaje mi się, że układ i nazwy (niektórych) poszczególnych podmenu wyglądały trochę inaczej.
Teraz niestety nie mogę tego zweryfikować, bo
Przepraszamy.
Usluga jest czasowo niedostepna.
Sprobuj pozniej
Więc pewnie jeszcze nie wszystko poprawili.

 #457257  autor: qper
 02 lut 2011, 18:57
Play4you straciłem do Play resztki szacunku i bez wahania mogę powiedzieć, że oszukujecie użytkowników. Opisywałem swoje problemy z aktywacją pakietu online 100MB (mam nawet screeny)

Dostałem taką beznadziejna kłamliwą odpowiedź na reklamację, że po prostu słów mi brakuje!

gratulację ! szybszej aktywacji pakietu nie mogłem sobie wymarzyć

Dla formalności pakiet zamówiłem 29.01 godz 11:00!


dla potwierdzenia screen z dnia pisania reklamacji - dobrze ze się zabezpieczyłem

Obrazek

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące włączenia usługi w Play 24, które otrzymałem 30 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

Uprzejmie informuję, że 29 stycznia 2011 roku nie zanotowaliśmy zamówienia na włączenie pakietu Play Online w telefonie. Zamówienie jest zarejestrowane 31 stycznia 2011 roku o godzinie 15:35:07. Zgodnie ze złożonym zamówieniem pakiet Play Online w telefonie 100MB został włączony 31 stycznia 2011 roku o godzinie 15:35:19.

Mam nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z poważaniem,

Daniel R.
konsultant ds. obsługi klienta

 #457259  autor: ukefake
 02 lut 2011, 19:12
qper, parę stron wcześniej ktoś opisywał podobną historię. sprawa oczywiście została wyprostowana ale co się człowiek za nią nachodził i co się uśmieli czytelnicy...

 #457263  autor: qper
 02 lut 2011, 19:19
ukefake pisze:qper, parę stron wcześniej ktoś opisywał podobną historię. sprawa oczywiście została wyprostowana ale co się człowiek za nią nachodził i co się uśmieli czytelnicy...
Wiem, bo czytałem. Według mnie jest to normalne oszukiwanie klientów.

Oczywiście tego nie popuszczę tylko się zastanawiam jak to rozegrać.

 #457266  autor: ukefake
 02 lut 2011, 19:32
qper, proponuję UKE i ewentualnie skontaktować się z federacją konsumentów. P4 będzie tolerowało takie zachowania do momentu aż zajrzy im w oczy spora kara. Zatem na zgłaszaniu takich incydentów wszyscy skorzystają: i klienci bo będa mieli lepszą obsługę i pracownicy bok-u bo dostaną lepsze narzędzia do wykorzystania.

 #457278  autor: tricki
 02 lut 2011, 19:57
ukefake pisze:qper, proponuję UKE i ewentualnie skontaktować się z federacją konsumentów. P4 będzie tolerowało takie zachowania do momentu aż zajrzy im w oczy spora kara. Zatem na zgłaszaniu takich incydentów wszyscy skorzystają: i klienci bo będa mieli lepszą obsługę i pracownicy bok-u bo dostaną lepsze narzędzia do wykorzystania.
też jestem zdania, aby każde "świadome" działanie Play na szkodę klientów zgłaszać do UKE tak aż posypią się kary dla fioletowej sieci.

nadmienię, że moje zgłoszenie z 31.01.2011 które nagle i niespodziewanie znikneło, nadal jest nie widoczne w Play24. Świadome działanie czy problemy techniczne? ;)

[ Dodano: 2011-02-02, 20:01 ]
play4you2 pisze:Z tego co widzę, odwołanie złożyłeś 31 01 2011r. Sprawa jest przekazana i w trakcie realizacji. Jak zostanie rozwiązana, z pewnością Cię o tym poinformujemy.
problem w tym że ja go nie widzę :lol:

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457281  autor: Quetzal
 02 lut 2011, 20:09
qper pisze:
Oczywiście tego nie popuszczę tylko się zastanawiam jak to rozegrać.
Mnie by się nie chciało pisać odwołania z powodu 2 dni opóźnienia w aktywacji pakietu, bo co niby uzyskasz - 30 minut rekompensaty po 3 reklamacji?
Play zainwestuje w platformę bilingową (a nie w żenujące konferencje prasowe o sieci 4g) dopiero jak istotna statystycznie cześć klientów odejdzie z tego powodu. A zakładam, że nie odejdzie, przynajmniej nie tylu, żeby "ruszyć" Playa.

Ps. Zdarzało mi się nawet, ze internet stacjonarny wieszał mi się na dwa dni, a co dopiero bezprzewodowy.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 23:38 przez Quetzal, łącznie zmieniany 1 raz.

 #457283  autor: tricki
 02 lut 2011, 20:12
Quetzal pisze:Mnie by się nie chciało pisać odwołania z powodu 2 dni opóźnienia w aktywacji pakietu, bo co niby uzyskasz
i na to Play liczy, że nie będzie się Nam chciało. To nie są sporadyczne sytuacje ale w tej chwili reguła
Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 20:23 przez tricki, łącznie zmieniany 1 raz.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457287  autor: DanielR
 02 lut 2011, 20:23
qper, u mnie (obecnie) Play 24 Menu prezentuje się następująco (profil Darmowe rozmowy i SMS-y w Play)
Kod: Zaznacz cały
Play 24 Menu
1 Konto
  1 Konto
  2 Pakiet Zlotowek
  3 Wychodzace
  4 Przychodzace
  5 Suma dolad.
  9 Powrot
  0 Wyjscie
  Odpowiesz? 
2 Uslugi / Promocje
0 Wyjscie 
Wiecej opcji znajdziesz w Play24 na http://24.playmobile.pl
Odpowiesz?

 #457300  autor: avt31
 02 lut 2011, 21:13
qper pisze: Wiem, bo czytałem. Według mnie jest to normalne oszukiwanie klientów.
Oczywiście tego nie popuszczę tylko się zastanawiam jak to rozegrać.
qper to już nie jest normalne tylko BESZCZELNE oszukiwanie klientów przez Play. Jeżeli zrzuty z aktywowania usług przez Play24 już nic nie dają, to żart z uruchamianiem usług w obecności dwóch świadków (nie z rodziny) i spisywanie oświadczeń zaczyna mieć sens. :shock:
Osobiście już nie wierzę, że platforma może być zepsuta przez tak długi czas. Dla mnie to jest ŚWIADOME działanie firmy na naszą niekorzyść.
Dużo osób ma pewnie niezarejestrowane prepaidy i reperkusji z tego powodu nie oczekują.

 #457324  autor: qper
 02 lut 2011, 22:16
Quetzal pisze:Mnie by się nie chciało pisać odwołania z powodu 2 dni opóźnienia w aktywacji pakietu
Mnie też się nie chce ale wychodzę z założenia, że jak się problemów nie zgłasza to oni ich nie widzą.

Sam fakt złożenia reklamacji, poświęcenia czasu ich pracownika, przyznania śmiesznego pakietu, wysłania listu, to jest ich koszt. W dużych korporacjach siedzą krawaty i takie właśnie koszty liczą przekładając to na swoje decyzje lub ich brak. Wiem to z doświadczenia bo współpracuję z dużymi korporacjami.
jojo pisze: u mnie (obecnie) Play 24 Menu prezentuje się następująco (profil Darmowe rozmowy i SMS-y w Play)
u mnie też, było dobrze to znowu namieszali. W tej chili nie ma pakietów MB. Myślę, że jeszcze coś grzebią.
avt31 pisze:to już nie jest normalne tylko BESZCZELNE oszukiwanie klientów przez Play
wiem, dlatego sobie na to nie pozwolę. Zobaczę jak w tym temacie wypowie się nasz przyjaciel Play4you, chociaż myślę, że za wiele tez mu nie pozwalają mówić.

Mnie nie chodzi to o jakąś rekompensatę w postaci 10 minut, bo kicham na to. Gdyby Pan napisał, że był problem i go naprawili, przeprosiłby itp. to jakoś bym to przełknął.

Niestety napisali nieprawdę, robiąc ze mnie idiotę, wmawiając mi, że pakiet aktywowali w 12 sekund po moim kliknięciu. To jest dla mnie bardzo nieprzyjemne i wręcz chore.

 #457339  autor: trzymiasto
 02 lut 2011, 23:17
qper pisze:Dla formalności pakiet zamówiłem 29.01 godz 11:00!

czekam na rozpatrzenie identycznej sytuacji.
Zawsze odnawiam pakiet na dobę przed końcem poprzednigo.
Prawie zawsze dane się sumują. Ale nie o to mi chodzi.
Chcę mieć zawsze dane bo synchronizuję pocztę.
I co po północy pakiet się wyłączył po południu regułami zaczęła się automatyczna synchronizacja i cała kasa wyparowała.
Pakietu nie aktywowoało ( w trakcie realizacji ) reklamacja telefoniczna to obsurd bo gość mi mówił ,że pakiet się nie aktywuje bo ni ma kasy.

Jak mi zamkną ,że nie było zlecenia o czasie zrobie dym.
Nie pierwszy i niestety w przypadku tej firmy stwierdzam ,że nie ostatni

 #457344  autor: Quetzal
 02 lut 2011, 23:35
qper pisze: Niestety napisali nieprawdę, robiąc ze mnie idiotę, wmawiając mi, że pakiet aktywowali w 12 sekund po moim kliknięciu. To jest dla mnie bardzo nieprzyjemne i wręcz chore.
Qper tak czysto ideowo to pewnie masz rację. Tylko się zastanawiam - jak właściwie udowodnisz Playowi o której aktywowałaś pakiet?
Screen ekranu z zegarkiem systemowym to dowód?

 #457349  autor: avt31
 02 lut 2011, 23:48
Quetzal pisze: Tylko się zastanawiam - jak właściwie udowodnisz Playowi o której aktywowałaś pakiet?
Screen ekranu z zegarkiem systemowym to dowód?
Tylko za pomocą co najmniej dwóch świadków (nie będących rodziną) i spisaniem oświadczenia z ich podpisami i najlepiej numerami dowodów i opisaniem zdarzenia z możliwymi szczegółami.
Musi być to tak sporządzone jakby było do sądu.
To nie jest śmieszne co piszę, ale to jedyna metoda na WYŁUDZENIA dokonywane przez Play.
Następnie należy to zgłosić do instancji nadrzędnych załączając oświadczenia świadków i odpowiedzi na złożone reklamacje w Play.

 #457355  autor: Quetzal
 03 lut 2011, 00:07
Taaak...
zapewne bardzo wiele osób przygotuje się wg tej instrukcji.
Już widzę osiedlowe komitety użytkowników Play, którzy kolektywnie włączają pakiety i spisują protokoły...

 #457359  autor: zoltan666
 03 lut 2011, 00:17
Pobrałem sobie na kompa z Play24 wykaz swoich połączen w formacie .xls i po otwarciu pliku okazało sie, ze brakuje w tym zestawieniu kilku kolumn, a niektóre sę nie pełne. Czy tez tak macie? Znów Play cos "polepszyło"?
  • Strona 149 z 244
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 244
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 244