Play4you straciłem do Play resztki szacunku i bez wahania mogę powiedzieć, że oszukujecie użytkowników. Opisywałem swoje problemy z aktywacją pakietu online 100MB (mam nawet screeny)
Dostałem taką beznadziejna kłamliwą odpowiedź na reklamację, że po prostu słów mi brakuje!
gratulację ! szybszej aktywacji pakietu nie mogłem sobie wymarzyć
Dla formalności pakiet zamówiłem 29.01 godz 11:00!
dla potwierdzenia screen z dnia pisania reklamacji - dobrze ze się zabezpieczyłem
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące włączenia usługi w Play 24, które otrzymałem 30 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Uprzejmie informuję, że 29 stycznia 2011 roku nie zanotowaliśmy zamówienia na włączenie pakietu Play Online w telefonie. Zamówienie jest zarejestrowane
31 stycznia 2011 roku o godzinie 15:35:07. Zgodnie ze złożonym zamówieniem pakiet Play Online w telefonie 100MB został włączony
31 stycznia 2011 roku o godzinie 15:35:19.
Mam nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem
http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.
Z poważaniem,
Daniel R.
konsultant ds. obsługi klienta