kerim36 pisze:DarekWa,
podziel sie z Nami czego Play nie potrafi
[ Dodano: 2011-02-03, 20:27 ]
DarekWa,
podziel sie z Nami, czego Play nie potrafi pozytywnie dla klienta
Już wszystko opisuję.
W grudniu w rozmowie telefonicznej z konsultantem Play spod nr *500 potem 8 zdecydowałem się na zawarcie umowy na czas określony. Wyraźnie zaznaczyłem w rozmowie, że decyduję się na abonament za 49pln na okres 12m-cy bez telefonu z pakietem 500 minut do wszystkich sieci (pakiet bezterminowo). Po rozmowie w dniu 22.12.2010 otrzymałem mailem z adresu
[email protected] o temacie zamówienie przyjęte nast. informację:
Witaj!
Wiadomość dotyczy zamówienia numer: RTTASK-2462998 złożonego drogą telefoniczną.
Adresat: wolę nie podawać danych na forum
ul. wolę nie podawać danych na forum
Lista zamówionych produktów:
Lp. Towar Cena jedn. brutto Ilość Wartość netto Wartość brutto
1. LongPlay 99 + RePlay Ekstra LongPlay 2 (12) - - -
Wartość zakupów: 0 pln
Koszt przesyłki: 0 pln
Do zapłaty: 0 pln
Aktualny status zamówienia: Przyjęte
Forma płatności: Za pobraniem
Forma przesyłki: List zwykły
Zamówienie oczekuje na weryfikację
Kontakt:
[email protected]
Pozdrawiamy
Zespół PLAY
Następnie w dniu 23.12.2010 z tego samego adresu e-mail otrzymałem kolejną wiadomość o temacie potwierdzenie aktywacji a w treści podobny tekst co powyżej tylko z informacją Aktualny status zamówienia: Usługa aktywna.
Odpisałem następnie na ten adres 24.12.2010 następującą wiadomość:
Sprawdzałem dziś w BOK jaki pakiet mi aktywowano i nie jest to ten, na
który się zdecydowałem podczas rozmowy z konsultantem. Złożyłem dziś przez BOK reklamację ponieważ aktywowano mi abonament za ponad 70zł a zamawiałem taki na przedłużenie umowy za czterdzieści kilka zł na okres 12 m-cy z 500 minutami do wszystkich sieci na czas nieokreślony.
Proszę™o zmianę tego abonamentu na taki jak zamawiałem. W przeciwnym wypadku będę musiał odstąpić od tego zamówienia.
W dniu 27.12.2010 z innego już adresu
[email protected] odpisano mi:
Witamy
Zamówienie jest złozone na abonament 99 pln w cenie promocyjnej 79 pln.
Nie możemy zmieniać zamówień. Prosimy złożyć reklamację pod numer
790-500-500 z prośbą odsłuchu rozmowy.
Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego
Tak jak pisałem powyżej sprawdziłem w BOK 24.12.2010 co mi aktywowano i złożyłem reklamację z prośbą o odsłuch mojej rozmowy z konsultantem. Zgłoszenie nr 25488995.
Dnia 30.12.2010 zadzwoniła do mnie Pani konsultant poinformować mnie, że nie odnaleziono naszej rozmowy i zgodnie z przysługującym mi prawem mogę odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od jej zawarcia.
W między czasie nie dostałem nadal pocztą żadnych dokumentów (aneksu).
Następnie jeszcze 30.12 ponownie zadzwoniłem na *500 potem 8 i rozmawiałem z Panem J.M., opisując mu całą sytuację i ten powiedział abym wysłał od siebie listem poleconym pismo w sprawie wspomnianej rezygnacji, skoro nie otrzymałem nadal aneksu a aktywowana usługa jest niezgodna z zamawianą.
I tak też uczyniłem. Tego samego dnia wysłałem listem poleconym pismo o treści:
Ponieważ na moim koncie abonenckim aktywowano mi zupełnie inną ofertę niż tą, którą zamawiałem 22/12/2010 pomiędzy godz. 10:00-11:00 drogą telefoniczną pod nr *500 / 8 rezygnuję z tego zamówienia RTTASK-2462998/nowych warunków umowy.
Niestety po moim zgłoszeniu w BOK (nr zgłoszenia 25488995) nie odnaleziono wspomnianej rozmowy telefonicznej i w dniu 30/12/2010 w okolicy godz. 16:45 dzwoniący do mnie pracownik Play zasugerował abym właśnie odstąpił od tej umowy zgodnie z przysługującym mi prawem zrobienia tego w ciągu 10 dni.
Jednocześnie chciałem poinformować, że do dziś dnia nie otrzymałem aneksu dotyczących nowych warunków umowy i zgodnie z sugestią Państwa pracownika Pana Jacka Madeja z którym rozmawiałem 30/12/2010 w okolicach godz. 17:00-17:20, wysyłam niniejsze pismo ze swoją rezygnacją z wspomnianego zamówienia. Pragnę podkreślić, że nie rozwiązuję z Play całej umowy lecz tylko rezygnuję z nowych warunków umowy i chcę powrócić do warunków sprzed 22/12/2010.
Następnie ok 10.01.2011 sprawdzałem ponownie telefonicznie w BOK czy eShop na ul. Mineralnej bo tam Pan J. wskazał bym wysłał swoją rezygnację, otrzymał moje pismo.
Takowego wówczas nie odnotowano jeszcze.
Następnie po ponad 2 tygodniach ponieważ nic się nie zmieniło w sprawie złożyłem 25.01.2011 następne zgłoszenie o nr 26774399, które zamknięto 30.12.
I tutaj mimo informacji, że pismo dotarło i ponoć 11.01 dezaktywowano mi ofertę z aneksu i przywrócono poprzednie warunki do oferty Play Abonament 50 czas nieokreślony ja nadal mam aktywny LongPlay 99.
I ponownie dzwoniłem 1.02 do BOK wyjaśnić co się dzieje i konsultant poinformował mnie, że niesłusznie mnie tak poinformowano, bo nic nie zostało zmienione. Zasugerował kolejne zgłoszenie. I takie też poczyniłem z nr 27091142, ale jest ono jeszcze nietknięte.
Powiem szczerze, że mi już ręce opadają z bezsilności. BOK nie wiele może mi pomóc, tylko przyjmuje ew. nowe zgłoszenia. Nie mam możliwości kontaktu z osobą, która odpowiedziała i zamknęła moje zgłoszenie 27091142. Wciąż mam aktywne coś czego de facto nie zamawiałem i muszę jeszcze za to płacić. Na pewno w lutowej fakturze zostanę ponownie obciążony.