DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 151 z 244
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 244

 #457499  autor: qper
 03 lut 2011, 16:20
play4you2 pisze:jest mikroprocentem wszystkich zgłoszeń, więc opinia też i na ten temat jest trochę przerysowana.
Z tym stwierdzeniem nie mogę się zgodzić. To, co tutaj opisujemy to sytuację osób, które albo się dobrze znają i lubią czytać o Play lub sytuacje ludzi bardzo zdesperowanych.

Nie oznacza to, że inni takich problemów nie mają. Przeważnie ludzie:
1) nie wiedzą o forum
2) nie są zainteresowani swoją sytuacją - jak nie działa to nie działa, kiedyś naprawią
3) są to osoby starsze
4) osoby, którym nie chce się zgłaszać, czekać i pisać odwołań lub nawet nie wiedzą jak, to robić


Osobiście moją osobę mógłbyś pomnożyć x50 bo za tyle numerów w sumie odpowiadam i na każdy kiedyś coś się działo.

Gdybyście zrobili systemy oceny zgłoszeń na www w play24, to myślę, że wiele osób chętniej podzieli się swoją opinią o odpowiedzi konsultanta.

Moim kolegom, którzy mają po 27 również się nie chce pisać reklamacji, odwołań od beznadziejnych odpowiedzi. Pośmieją się w pracy i machają ręką. Ja wychodzę z innego założenia - jeżeli mi czegoś brakuje, to o tym do Ciebie piszę. Wtedy jest szansa, że ktoś usłyszy nasz głos.

 #457502  autor: play4you2
 03 lut 2011, 16:29
Pajuch pisze:1.nie można korzystać jak ma się kilka numerów i w śród nich playonline który jest ustawiony jako główny trochę lipa
Względy bepieczeństwa. W takim przypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować bezpieczeństwa/prywatności usługi. Jesli na koncie jest kilka numerów, załóżmy ze jeden jest rodzica, drugi dziecka. Do wszystkich numerów można się dostać tym samym hasłem, więc w bardzo łatwy sposób jedna osoba miałaby dostęp do SMSów na wszystkich numerach i np. rodzic widzi wszystkie SMSy dziecka, mąż żony itp.

Uruchomiliśmy tez numer, na który można wysyłać SMSy aktywacyjne z zagranicy : Poza Polską usługę można aktywować wysyłając SMS o treści START na numer 18353 (numer bezpłatny na terenie UE, poza UE tak jak opłata za wysłanie zwykłego SMSa w roamingu).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457510  autor: zoltan666
 03 lut 2011, 16:47
pawelpp pisze:
Marcin87 pisze:Nie mogę się zalogować do Play24,podczas wpisywania numeru i hasła wyskakuje że błędny login i hasło.Co jest grane Playforyou2? wczoraj logowałem się normalnie bez żadnych błędów na tym samym numerze i haśle.
Czytaj post powyżej twojego. Eksperci Play stwierdzili, że użytkownicy muszą mieć hasła krótsze niż 11 znaków.
Wiesz, ekspert to by to zrobił tak, że człowiek przy nieudanym logowaniu od razu wiedziałby o co chodzi, albo już po wejsciu na stronke logowania miałby info, ze zmieniły się zasady i by nie było problemu. Tak, że określenie ekspert nie za bardzo w tej sytuacji pasuje.
Zamiast utrudniac ludziom życie zajeli by sie wyciągami z historii połączeń w formacie .xls, bo gdzieś poznikały niektóre rybryki.

 #457518  autor: Pajuch
 03 lut 2011, 17:08
play4you2 pisze:Względy bepieczeństwa. W takim przypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować bezpieczeństwa/prywatności usługi. Jesli na koncie jest kilka numerów, załóżmy ze jeden jest rodzica, drugi dziecka. Do wszystkich numerów można się dostać tym samym hasłem, więc w bardzo łatwy sposób jedna osoba miałaby dostęp do SMSów na wszystkich numerach i np. rodzic widzi wszystkie SMSy dziecka, mąż żony itp.
hmm ciekawe po co to? Bo jest to bez sensu gdyz nie dziala, cale zalozenie jest do niczego ;) wystarczy sie zalogowac zmienic nr główny i tyle po sprawie dostep do kazdego sms-a itd, przeciez teraz tak robie wchodze na play24 zmieniam na nr glosowy wchodze na tele.playmobile.pl pogadam popisze i wracam na play24 by zmienic na nr internetowy, zmiany w profilu nie wymagaja weryfikacji sms w moim przypadku :) Jak dla mnie to utrudnienie bo wiecznie zmieniam te numery :-D a po co mam sie logowac osobno na dwa konta jak bym je rozdzielil? ta sama meczarnia bo nie mam tego w jednym miejscu. Ale rozwiazaniem by bylo mozliwosc wysłania sms pod nr aktywacyjny z playonline wtedy mozna by dzwonic na play i dodac opcje wysylania sms na numery ktore sa przypisane do konta;) i nie trzeba by wachlować w ustawieniach


Moze inaczej wyjasnie ;) numer głowny to playonline wyloguje sie z p24 i nawet jak wpisze w tele.playmobile przy logowaniu numer glosowy wypluwa, ze mam wysłac smsa, trzeba wejsc w konto p24 i zmienic z internetowego na głosowy zeby moc uzyc tamta strone inaczej sie nie da hmm mam nadzieje ze logicznie wyjasniłem

 #457526  autor: Blank
 03 lut 2011, 17:22
p4y: otóż w regulaminie jest zapis który można różnie interpretować. Pamiętam że dawniej w plusie (nie wiem czy nadal) był jakiś pakiet minut który można było aktywować raz na 30 dni, tyle że w regulaminie był zapis w stylu "w przypadku wykorzystania pakietu przed upływem jego ważności użytkownik może aktywować kolejny po 30 dniach od ostatniej aktywacki" oraz "pakiet można aktywować raz na 30dni". Zaś zapis taki jak w play "pakiet ważny 30 dni" traktowany był tak że jeżeli użytkownik wcześniej wykorzystał limit to mógł ponownie aktywować pakiet (bodajże te pakiety to odpowiednio były maxi minuty i mini minuty).
Ponieważ korzystam z neta wyłącznie w komórce to złudnie liczyłem że się mylę i oczekiwałem innej odpowiedzi.

Szkoda, muszę przyznać że pomimo iż oczekiwałem takiej odpowiedzi to miałem nadzieję że jednak po wykorzystaniu pakietu będę mógł go ponownie aktywować gdyż większy jest za duży (czasem wykorzystuje zaledwie 200mb...) a mniejszy za drogi (...a czasem 10 razy tyle).
Nadal jest szansa że tak jak ostatnio zadzwonie do bok i niedoinformowana osoba wyłączy stary pakiet co da mi możliwość aktywacji kolejnego i jeszcze przeprosi bo nie wie dlaczego system nie zadziałał :-)

W każdym razie dziękuję za odpowiedź i rozwianie moich wątpliwości.

[ Dodano: 2011-02-03, 17:23 ]
p4y: otóż w regulaminie jest zapis który można różnie interpretować. Pamiętam że dawniej w plusie (nie wiem czy nadal) był jakiś pakiet minut który można było aktywować raz na 30 dni, tyle że w regulaminie był zapis w stylu "w przypadku wykorzystania pakietu przed upływem jego ważności użytkownik może aktywować kolejny po 30 dniach od ostatniej aktywacki" oraz "pakiet można aktywować raz na 30dni". Zaś zapis taki jak w play "pakiet ważny 30 dni" traktowany był tak że jeżeli użytkownik wcześniej wykorzystał limit to mógł ponownie aktywować pakiet (bodajże te pakiety to odpowiednio były maxi minuty i mini minuty).
Ponieważ korzystam z neta wyłącznie w komórce to złudnie liczyłem że się mylę i oczekiwałem innej odpowiedzi.

Szkoda, muszę przyznać że pomimo iż oczekiwałem takiej odpowiedzi to miałem nadzieję że jednak po wykorzystaniu pakietu będę mógł go ponownie aktywować gdyż większy jest za duży (czasem wykorzystuje zaledwie 200mb...) a mniejszy za drogi (...a czasem 10 razy tyle).
Nadal jest szansa że tak jak ostatnio zadzwonie do bok i niedoinformowana osoba wyłączy stary pakiet co da mi możliwość aktywacji kolejnego i jeszcze przeprosi bo nie wie dlaczego system nie zadziałał :-)

W każdym razie dziękuję za odpowiedź i rozwianie moich wątpliwości.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #457542  autor: playonline
 03 lut 2011, 18:04
Czy sa jakies problemy z Play24? Okolo poludnia nie mialem problemu z zalogowaniem sie a teraz nie moge sie zalogowac na swoje konto czy to za pomoca maila czy numeru telefonu... Pojawia sie informacja, ze podaje bledny login lub haslo! Jakie bledne?! No nic, na wszelki wypadek zmienilem haslo i okazalo sie, ze po zmianie hasla tez NIE MOGE sie zalogowac...

 #457548  autor: ChuckyCiechanow
 03 lut 2011, 18:20
playonline pisze:Czy sa jakies problemy z Play24? Okolo poludnia nie mialem problemu z zalogowaniem sie a teraz nie moge sie zalogowac na swoje konto czy to za pomoca maila czy numeru telefonu... Pojawia sie informacja, ze podaje bledny login lub haslo! Jakie bledne?! No nic, na wszelki wypadek zmienilem haslo i okazalo sie, ze po zmianie hasla tez NIE MOGE sie zalogowac...
Mam ten sam problem.

 #457552  autor: tricki
 03 lut 2011, 18:34
ja własnie sie zalogowałem bez problemu.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457559  autor: piotros.org
 03 lut 2011, 18:49
tricki pisze:ja własnie sie zalogowałem bez problemu.
Widać masz hasło krótsze lub równe 11 znaków... ktoś wcześniej informował, że ograniczyli pole do max 11 znaków... :(
Ja sprawdziłem przed chwilą i niestety mi się nie udało zalogować, a hasło ma więcej niż 11 znaków... :(
Błąd nadal istnieje...

piotros

 #457561  autor: tricki
 03 lut 2011, 18:57
piotros.org pisze:Widać masz hasło krótsze lub równe 11 znaków... ktoś wcześniej informował, że ograniczyli pole do max 11 znaków... :(
coś w tym jest ;)

Kolejny raz Play ma za nic Klientów. Przecież o takiej zmianie należało poinformować wczesniej Klientów. Znowu pracują na Głuchy Telefon

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457566  autor: qper
 03 lut 2011, 19:34
tricki pisze:
piotros.org pisze:Widać masz hasło krótsze lub równe 11 znaków... ktoś wcześniej informował, że ograniczyli pole do max 11 znaków... :(
coś w tym jest ;)

Kolejny raz Play ma za nic Klientów. Przecież o takiej zmianie należało poinformować wczesniej Klientów. Znowu pracują na Głuchy Telefon
testują naszą wytrzymałość...
 #457576  autor: DarekWa
 03 lut 2011, 20:17
play4you2 wysłałem Ci wczoraj PW. Czy jesteś w stanie mi pomóc?
Przepraszam z góry, że taka długa jest ta wiadomość ale opisałem sprawę od początku tj. od grudnia.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

 #457577  autor: zoltan666
 03 lut 2011, 20:23
piotros.org pisze:Widać masz hasło krótsze lub równe 11 znaków... ktoś wcześniej informował, że ograniczyli pole do max 11 znaków... :(
Ja sprawdziłem przed chwilą i niestety mi się nie udało zalogować, a hasło ma więcej niż 11 znaków... :(
Błąd nadal istnieje...
No to jezeli ograniczyli hasło do 11 znaków, a ty masz wiecej niz 11, to chyba normalne, ze nie udało ci sie zalogować. Ja tez miałem dłuzsze hasło, które skróciłem i sie zalogowałem bez problemu.

 #457581  autor: kerim36
 03 lut 2011, 20:26
DarekWa,

podziel sie z Nami czego Play nie potrafi :)

[ Dodano: 2011-02-03, 20:27 ]
DarekWa,

podziel sie z Nami, czego Play nie potrafi pozytywnie dla klienta :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #457603  autor: piotros.org
 03 lut 2011, 21:10
zoltan666 pisze:No to jezeli ograniczyli hasło do 11 znaków
Ale nie było z Play'a informacji o ograniczeniu. Jedynie z kodu HTML'owego ktoś podał, że jest ograniczenie przy długości pola przeznaczonego na hasło na nowej stronie logowania.
A swoją drogą skoro wcześniej mogły być dłuższe hasła, to nie widzę powodu dlaczego miałbym zmieniać na krótsze.
Pierwszy raz zadzwoniłem z problemem z logowaniem do BOK'u i miła Pani poinformowała mnie, że wiedzą o tym problemie, który występuje od wczoraj i że technicy nad tym pracują. Trochę dziwne, bo wczoraj i dzisiaj rano mogłem się zalogować...
Pewnie za jakiś czas naprawią tę "nową funkcjonalność" w polu hasła na nowej stronie logowania do Play24... pozostaje jedynie uzbroić się w cierpliwość...

piotros

 #457625  autor: diobel007
 03 lut 2011, 22:26
Problem z bramką który opisałem niedawno został rozwiązany, w końcu...

 #457645  autor: ppp1ppp
 03 lut 2011, 23:06
play4you2 pisze:ppp1ppp napisał/a:
play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023 z 23/01/2011 (miałem się z nim przypomnieć).
Z tego co mi wiadomo, właśnie to zgłoszenie zamknięto a odpowiedź dostałeś na mail.
Dziękuję za pomoc, ale niestety stwierdzam, że konsultant, który na nie odpowiadał przeczytał treść zgłoszenia bez zrozumienia. Wnioskowałem o przesłanie regulaminu oferty po zmianach od 1 stycznia - z zakładki Regulaminy promocji i cenniki Play po zmianach w podatku VAT 23%, a Pan odpisując na zgłoszenie odesłał mnie do regulaminów archiwalnych. Ręce opadają, zatem wysyłam kolejne zgłoszenie z opisem problemu jak dla małego dziecka.

 #457668  autor: DarekWa
 04 lut 2011, 00:03
kerim36 pisze:DarekWa,

podziel sie z Nami czego Play nie potrafi :)

[ Dodano: 2011-02-03, 20:27 ]
DarekWa,

podziel sie z Nami, czego Play nie potrafi pozytywnie dla klienta :)

Już wszystko opisuję.

W grudniu w rozmowie telefonicznej z konsultantem Play spod nr *500 potem 8 zdecydowałem się na zawarcie umowy na czas określony. Wyraźnie zaznaczyłem w rozmowie, że decyduję się na abonament za 49pln na okres 12m-cy bez telefonu z pakietem 500 minut do wszystkich sieci (pakiet bezterminowo). Po rozmowie w dniu 22.12.2010 otrzymałem mailem z adresu [email protected] o temacie zamówienie przyjęte nast. informację:

Witaj!
Wiadomość dotyczy zamówienia numer: RTTASK-2462998 złożonego drogą telefoniczną.
Adresat: wolę nie podawać danych na forum
ul. wolę nie podawać danych na forum

Lista zamówionych produktów:
Lp. Towar Cena jedn. brutto Ilość Wartość netto Wartość brutto
1. LongPlay 99 + RePlay Ekstra LongPlay 2 (12) - - -
Wartość zakupów: 0 pln
Koszt przesyłki: 0 pln
Do zapłaty: 0 pln
Aktualny status zamówienia: Przyjęte
Forma płatności: Za pobraniem
Forma przesyłki: List zwykły
Zamówienie oczekuje na weryfikację
Kontakt: [email protected]
Pozdrawiamy
Zespół PLAY


Następnie w dniu 23.12.2010 z tego samego adresu e-mail otrzymałem kolejną wiadomość o temacie potwierdzenie aktywacji a w treści podobny tekst co powyżej tylko z informacją Aktualny status zamówienia: Usługa aktywna.

Odpisałem następnie na ten adres 24.12.2010 następującą wiadomość:

Sprawdzałem dziś w BOK jaki pakiet mi aktywowano i nie jest to ten, na
który się zdecydowałem podczas rozmowy z konsultantem. Złożyłem dziś przez BOK reklamację ponieważ aktywowano mi abonament za ponad 70zł a zamawiałem taki na przedłużenie umowy za czterdzieści kilka zł na okres 12 m-cy z 500 minutami do wszystkich sieci na czas nieokreślony.
Proszę™o zmianę tego abonamentu na taki jak zamawiałem. W przeciwnym wypadku będę musiał odstąpić od tego zamówienia.

W dniu 27.12.2010 z innego już adresu [email protected] odpisano mi:
Witamy

Zamówienie jest złozone na abonament 99 pln w cenie promocyjnej 79 pln.
Nie możemy zmieniać zamówień. Prosimy złożyć reklamację pod numer
790-500-500 z prośbą odsłuchu rozmowy.

Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego

Tak jak pisałem powyżej sprawdziłem w BOK 24.12.2010 co mi aktywowano i złożyłem reklamację z prośbą o odsłuch mojej rozmowy z konsultantem. Zgłoszenie nr 25488995.
Dnia 30.12.2010 zadzwoniła do mnie Pani konsultant poinformować mnie, że nie odnaleziono naszej rozmowy i zgodnie z przysługującym mi prawem mogę odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od jej zawarcia.

W między czasie nie dostałem nadal pocztą żadnych dokumentów (aneksu).
Następnie jeszcze 30.12 ponownie zadzwoniłem na *500 potem 8 i rozmawiałem z Panem J.M., opisując mu całą sytuację i ten powiedział abym wysłał od siebie listem poleconym pismo w sprawie wspomnianej rezygnacji, skoro nie otrzymałem nadal aneksu a aktywowana usługa jest niezgodna z zamawianą.

I tak też uczyniłem. Tego samego dnia wysłałem listem poleconym pismo o treści:

Ponieważ na moim koncie abonenckim aktywowano mi zupełnie inną ofertę niż tą, którą zamawiałem 22/12/2010 pomiędzy godz. 10:00-11:00 drogą telefoniczną pod nr *500 / 8 rezygnuję z tego zamówienia RTTASK-2462998/nowych warunków umowy.

Niestety po moim zgłoszeniu w BOK (nr zgłoszenia 25488995) nie odnaleziono wspomnianej rozmowy telefonicznej i w dniu 30/12/2010 w okolicy godz. 16:45 dzwoniący do mnie pracownik Play zasugerował abym właśnie odstąpił od tej umowy zgodnie z przysługującym mi prawem zrobienia tego w ciągu 10 dni.

Jednocześnie chciałem poinformować, że do dziś dnia nie otrzymałem aneksu dotyczących nowych warunków umowy i zgodnie z sugestią Państwa pracownika Pana Jacka Madeja z którym rozmawiałem 30/12/2010 w okolicach godz. 17:00-17:20, wysyłam niniejsze pismo ze swoją rezygnacją z wspomnianego zamówienia. Pragnę podkreślić, że nie rozwiązuję z Play całej umowy lecz tylko rezygnuję z nowych warunków umowy i chcę powrócić do warunków sprzed 22/12/2010.


Następnie ok 10.01.2011 sprawdzałem ponownie telefonicznie w BOK czy eShop na ul. Mineralnej bo tam Pan J. wskazał bym wysłał swoją rezygnację, otrzymał moje pismo.
Takowego wówczas nie odnotowano jeszcze.

Następnie po ponad 2 tygodniach ponieważ nic się nie zmieniło w sprawie złożyłem 25.01.2011 następne zgłoszenie o nr 26774399, które zamknięto 30.12.
I tutaj mimo informacji, że pismo dotarło i ponoć 11.01 dezaktywowano mi ofertę z aneksu i przywrócono poprzednie warunki do oferty Play Abonament 50 czas nieokreślony ja nadal mam aktywny LongPlay 99.

I ponownie dzwoniłem 1.02 do BOK wyjaśnić co się dzieje i konsultant poinformował mnie, że niesłusznie mnie tak poinformowano, bo nic nie zostało zmienione. Zasugerował kolejne zgłoszenie. I takie też poczyniłem z nr 27091142, ale jest ono jeszcze nietknięte.

Powiem szczerze, że mi już ręce opadają z bezsilności. BOK nie wiele może mi pomóc, tylko przyjmuje ew. nowe zgłoszenia. Nie mam możliwości kontaktu z osobą, która odpowiedziała i zamknęła moje zgłoszenie 27091142. Wciąż mam aktywne coś czego de facto nie zamawiałem i muszę jeszcze za to płacić. Na pewno w lutowej fakturze zostanę ponownie obciążony.

 #457671  autor: playonline
 04 lut 2011, 00:11
OK haslo dziala po zmianie na 11 znakow.. :/

PS Dlaczego na billingu w Play24 czy tez xls czy tez www nie ma smsow wyslanych z bramki sms? Kasa sie umniejsza a nie widac tych smsow!

 #457673  autor: aizo
 04 lut 2011, 00:21
Blagam wlaczcie mozliwosc aktywacji TelePlay za granica..Wiem ze to beta itp ale ta usluga jest mimo wszystko bardziej przydatna za granica niz w Polsce

Połączenie nie może być zrealizowane.
  • Strona 151 z 244
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 244
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 244