Ufff, widzę, że wdarła się ostra dyskusja
. Ok, już zabieram się za wyjaśnienia
. Więc, po kolei
avt31 pisze:Było wielokrotnie opisywane przedłużanie promocyjnych złotówek.
No cóż, widzę, że nic przed wami nie umknie
...
cudak10 pisze:Nie powiesz mi że przez ponad 4 miesiące nikt nie jest mi w stanie podać kiedy i jak ktoś to aktywował.
Oczywiście że jesteśmy w stanie to zweryfikować. Należy tylko wysłac to dostawcy (nie my jesteśmy organizatorem konkursu) i wszystko się dowiemy. Zresztą, sam nawet możesz tak zrobić, jednak jak już złożyłeś zgłoszenie, poczekaj na finisz sprawy.
qper pisze:Dzisiaj doładowywałem przez Facebooka
Moi drodzy, ja doskonale rozumiem, że każdemu z was zależy na błyskawicznym doładowaniu i uwierzcie mi, robimy wszystko, aby tak było, ale... Po pierwsze za doładowania elektroniczne odpowiada firma zewnętrzna i to ona tak naprawdę weryfikuje wpłaty. Jak wyślą nam "sygnał" że jest ok, my wtedy ładujemy konto.. Żadna tajemnica, tak się dzieje u każdego Operaotra, ale sądzę, że o tym wiecie. Po drugie, zauważcie proszę, że na doładowanie konta mamy tak naprawdę 24 godziny.. Oczywiście nie mówię, że tyle czekacie, ale mamy prawo do tego, aby zrealizować doładowanie w tym czasie.. Konkluzją mojej wypowiedzi niech będzie to, że czasami pożądane jest trochę cierpliwości
banderas pisze:Chciałbym poznać stanowisko formy
W zasadzie stanowisko jest takie, jakie przedstawiam je od dłuższego czasu. Nie odnotowaliśmy poważnej awarii, ewentualnie występują drobne niedogodności, ale to też nie globalnie, tylko bardziej indywidualnie, pod warunkiem że zostanie to zgłoszone. Jeżeli masz konkretne utrudnienia, zrób proszę zgłoszenie w tej sprawie. To jedyny sposób na to, abyś dowiedział się co jest ewentualną przyczyną powstałych w twoim przypadku utrudnień (o których wspominasz).
tomektg pisze:W dalszym ciągu play24 nie działa, a dokładniej rzecz ujmując udaje że działa (wiadomo kiedy nastąpi poprawa i wróci normalność?).
Opinia powyżej. Niestety, nie jestem z działu IT, więc nie potrafię udzielić Ci takich informacji, ale jak zrobiłeś zgłoszenie, zapewne otrzymasz odpowiedź. Co do reszty wypowiedzi, jak już mówiłem, nie mam informacji o awarii lub krajowej usterce dotyczącej Play24.
tomektg pisze:Jesli możesz to przyśpiesz ich działanie bo na prawdę mnie zdenerwowali (mówie jedno, a robią swoje!!!)
Ja rozumiem, że każdy z was chce, aby zgłoszenie zostało rozwiązane jak najszybciej. Proszę was jednak o trochę cierpliwości i poczekajcie spokojnie na rozwiązanie.
ppp1ppp pisze:wysłałem zgłoszenie (26078924),
Przypomnij mi się z tym proszę w środę, postaram się sprawdzić, co się dokładnie stało.
qper pisze:zawsze możesz napisać do dyrektora BOK
Oczywiście że tak, ale to i tak by było weryfikowane w IT lub w innym dziale. Dyrektor BOK nie odpowiada za to, co znajduje się na stronie. Trochę to by było nietrafione, mam na myśli, że tego typu sprawa nie jest w gestii dyrektora BOK. Jak sama nazwa stanowiska wskazuje, jeżeli już chcecie wysyłać sprawy do Dyrektora BOK, niech dotyczą szeroko rozumianej obsługi klienta. Inne sprawy zgłaszajcie po prostu do nas na infolinię, aby je przekazać do odpowiednich działów. Nic innego w tej sprawie się nie zadziała szybciej, niż tradycyjną metodą. Możecie mi wierzyć.
mPablo pisze:Czy to jest ok tak długo ropatrywać sprawy?
Ok, w tym przypadku zlęcę ponaglenie. Przypomnij mi się tylko proszę w środę ok?
cudak10 pisze:Mój numer sprawy 24641602.
Ok, w środę zobaczę, co się z tym dzieje.
bora1410 pisze:Wiec chcialem podziekowac za taka obsluge, numer powedrowal do Orange.
Nie zrozum mnie źle, ale przedstawiłes mało merytoryczny opis. Generalnie wynika z niego, że posiadałes jakieś utrudnienia. Czy potwierdzone? Tego nie wiem. Podaj jakiś numer zgłoszenia, które u nas składałeś, tlo sprawdzę co było robione. W ten sposób będę sam mógl też zweryfikować, czy odpoiwiedź jaką otrzymałeś, była zgodna z rzeczywistością. Co do przenoszenia numeru, ok, miałes do tego prawo.
Zresztą, to trochę dziwne, co opisujesz, gdyż w takiej odległości nie miało być prawa, aby były jakieś zakłócenia. Działanie sieci radiowej nie jest tak skomplikowane, jakby się mogło wydawać. Jeżeli były spdadki zasięgu, z pewnością odczuli by je wszyscy, a my już z całą pewnością. Powiedz chociaż w jakiej to było miejscowości i w jakich dniach (miesiącu) wówczas bardzo szybko zweryfikuję, czy w tej okolicy w tym dniu była jakaś usterka.
najlepiej podaj nr zgłoszenia, wtedy wszystko się wyjaśni. Z chęcią sam to sprawdzę.
aliaans pisze:taka polityka aby zostawiac ludzi bez zasiegu telefonicznego i wrzucac ich w roaming plusa to nieporozumienie.
Niestety, ale twoja opinia nie ma żadnego uzasadnienia. Jak dobrze wiesz, Play Online działa w 3G, więc na 900 nie poleci. Co do Plusa, również nie masz do końca z tym racji. Powiedz mi proszę w takim razie, po co byśmy w takim razie budowali własną infrastrukturę? Ja rozumiem, że pojawiają się różne teorie, ale przykro mi, jednak żadna z nich nie jest prawdziwa. Ocenę ich jednak oczywiście pozostawiam wam.
No_name pisze:Czy w ofercie play pojawi się telefon Sony Ericsson Vivaz ew. Vivaz Pro?
Takich informacji szukaj na blogu naszego Rzecznika. to on zawsze pierwszy inforuje o nowościach w sieci.
ratatam pisze:doładowania jak nie było tak nie ma.
Nadal go nie masz? Chyba już dostałeś. Jak nie, zrób zgłoszenie.
ratatam pisze:żeby czekać na doładowanie tydzień
Oj, tu już chyba trochę przsesadziłeś z tym terminem
....
remi89 pisze:Rób zgłoszenie.
No raczej nie do końca.. Qper dał bardzo trafną sugestię. Sprawdź najpier ustawienia, jeżeli uznasz, że wszystko jest ok, wtedy zrób zgłoszenie.
sumix pisze:oczywiscie
Skoro tak, to zrób zgłoszenie.
tomektg pisze:pytam z czystej ciekawości. Nieudało mi się znaleźć stanowiska Play w tej sprawie
W tej kwestii nie mam nic do powiedzenia.. Sprawa jest weryfikowana. Dla jej dobra nie udzielam żadnych komentarzy.
Karlos20 pisze:Proszę o PILNE załatwienie mojego problemu!
Poczekaj proszę. Widzę, że stosunkowo niedawno zgłosiłeś sprawę. Pozwól, aby ktoś się nią zajął.
tomek0701 pisze:Kiedy w Play wszystkie PODSTAWOWE usługi tj. BOK, Play24, kody USSD, *111# zaczną DZIAŁAĆ PRAWIDŁOWO?
Akurat to co opisałeś, nie należy do usług podstawowych. Usługi te, klasyfikuje Cennik i Regulamin. Są to m.in połączenia głosowe, transmisja danych, sms/mms. Kody USSD, Play24 są to usługi dodatkowe. Co do BOK, również nie jest usługą podstawową, zresztą, trochę trudno BOK klasyfikować do usług telekomunikacyjnych. Raczej bym powiedsział, że to usługa obsługowa. Zresztą, możliwość zlecenia spraw do BOK jest różna (np mail). Play24 jest tylko jedną z możliwości, za pomocą którego można coś zlecić lub zarządzać swoim kontem. Zawsze BOK może dokonać zmain, lub wyjaśnić zdarzenia, jeżeli otrzymamy odpowiednie pytanie.
Jednak zgadzam się z Tobą co do tego, iż masz prawo oczekiwać obsługi na najwyższym, możliwym poziomie i uwierz mi, że robimy wszystko, aby tak było.
Zresztą, zamieściłem już stosowną informację n/t kodów USSD. Zachęcam do zapoznania się z moimi wypowiedziami i dopierów wówczas składać stosowne zapytania.
Pajuch pisze:PLAYFOURYOU2 napisał jak byk Kod:
Moi drodzy, w sprawie kodów USSD, otrzymałem oficjalną informację, iż kody zaczynające się od *111# mogą nie działać prawidłowo lub z opóźnieniem. Sprawa jest w trakcie realziacji i naprawy. Planowane zakończenie prac przewidywane jest na 24 stycznia 2011 roku. Przepraszam wszystkich w imieniu firmy, że ody nie działają prawidłowo. Zaznaczam jednocześnie, że jeżeli chcecie uruchomić jakieś usługi lub sprawdzić saldo, możecie skorzystać z Play24 lub skontaktować się z BOK (połączenie jest płatne).
Dzięki Pajuch za przypomnienie
. Właśnie o tym mówiłem powyżej
muchakk pisze:Pajuch taka informacja powinna być wysłana smsem a nie opublikowana na forum które niewiele ma wspólnego z siecią.
Do tej informacji mają również dostęp nasi konsutlanci a co do udzielania informacji.. Być może to forum mało ma wspólnego z siecią Play (oprócz tematu wątku), jednak jak zadajecie pytania, to na nie odpowiadam.
Wiecie doskonale, że staram się wam pomóc i rozwiać powstałe wątpliwości. Stąd udzielenie odpowiedzi w ten a nie inny sposób.
To co p4y2 napisał to jedno, a to co się wyrabia to zupełnie inna sprawa.
Generalnie powstały niedogodności z kodami USSD, fakt. Jednak opisujesz niesamowicie duże utrudnienia. Co się dokładnie dzieje? Zresztą, zrób proszę zgłoszenie, wówczas będzie można potwierdzić zasadność usterki, o której wspominasz.
Twój opisświadczy o tym, że są ciągłe kłopoty, jednak jak prześledzę wpisy i wypowiedzi a nawet statystykę zgłoszeń w tej kwestii, to uwierz mi, że raptem jest to promil ze wszystkich spraw zgłaszanych do BOK. Niestety, danych wam nie podam, gdyż jest to Tajemnica Telekomunikacyjna.
Nie zrozum mnie źle, gdyż ja osobiście nawet wierzę Ci, że możesz miec jakieś utrudnienia, ale wielokrtonie proszę zawsze o to samo, bez wyjątku każdrgo z was w takich sytuacjach.. Zróbcie zgłoszenia... Tylko w ten sposób będzie można coś zweryfikować. Innego sposobu nie ma i pozostaje albo nadal zamieszczać różne wpisy o tym jak to czy tamto nie działa, albo zgłosić sprawę i spokojnie poczekac na jej rozpatrzenie i odpowiedź.
avt31 pisze:Za to dostali nagrodę Najlepszy Prepaid 2010? Wolne żarty!
Nie. Za najlepszą Ofertę na Rynku. Sama Oferta nie ma nic wspólnego z kodami USSD, więc nie rozumiem, skąd u Ciebie akurat takie porównanie. Wybacz, ale zupełnie nie pasuje do przedstawianego przez Ciebie opisu.
W końcu już sam nie rozumiem, czy zgłaszasz utrudnienia z kodami lub innymi, bliżej niesprecyzowanymi usługami), czy zastrzeżenia do samej Oferty?
Pajuch pisze:Chyba,ze przycięcie planowane ma byc na 1Mega uploadu i teraz tak tylko fesci...
No właśnie. Czy to jest stałe działanie? Mam na myśli to, czy takie działanie jest u ciebie normą, czy pojawiło się ostatnio?
luccicare pisze:Dlaczego jednak P4 sam nie reaguje na takie incydenty zgłaszając to do prokuratury?
Wybacz, ale w tym temacie nie zamieszczę żadnej opinii.
uwazny pisze:Często nas upominasz abyśmy nie wklejali danych pracowników BOK, bo obowiązuje ochrona danych osobowych. Jak więc się ustosunkujesz do tego, iż na swoim blogu rzecznik PLAY prawdopododobnie opublikował treść postępowania reklamacyjnego wraz z numerem telefonu osoby składającej reklamację. Chodzi o głośną sprawę podrabianaia podpisów w Waszej sieci opublikowanej przez Gazetę Wyborczą.
W tej sprawie niech nasz Rzecznik sam zajmie stosowne stanowisko. Ja nie będę się na ten temat wypowieadał.
Co do zamieszczania danych innych osób, nadal podtrzymuję moje wypowiedzi i prośby, czyli nie zamieszczajcie tych danych. To bardzo ważne, gdyż może to skutkować bardzo poważnymi sankcjami.
Claudec pisze:Nawet "przepraszam" nie napisali.
Za to ja Cię przepraszam za te utrudnienia w imieniu firmy.
Zrozumcie, że czasami coś się może stać (ok, zaraz pewnie posypią się wypowiedzi że ciągle się u nas coś dzieje), jednak jeżeli już coś się dzieje, staramy się szybko temu zapobiec. Przy czym słowo "szybko" nie określonego terminu. Chyba nie sądzicie, że celowo byśmy zwlekali z narawą czegokolwiek, aby robić wam na złość. No wybaczcie, ale byłoby to bardzo niepoważne.
Póki co, bardzo wam wszystkim dziękuję za szybkie reakcie na potencjalne nieprawidłowości. Czasami dzięki właśnie waszym opiniom, możemy coś szybciej zauważyć i zareagować. Chcę powiedzieć, że każda z opinii coś wnosi do tematu (pod warunkiem, że jest merytoryczna i podparta konkretnymi przykładami, a nie ogólnymi opisami że nie działa i koniec).
Jeszcze raz dziękuję wam za tę jakże pomocną aktywność.
Neutrine Ray pisze:Chcialbym jeszzcze podzielic sie subiektywnym uczuciem po przesiadce z Orange.
Hmm, nie wiem za bardzo dlaczego posiadasz taką opinię. Czy zniknęło Ci coś z konta? Zabrano Ci coś, co należało do Ciebie? Nie? Więc dlaczego tak myślisz? Tylko na podstawie niektórych wypowiedzi? Nie zapominaj proszę, że każda sprawa ma 2 strony. Są sprawy zasadne i niezasadne. Niestety, tak już jest, że jeżeli sprawa jest niezasadna (najczęściej) to jest bajbardziej nagłaśniania. Cóż, tak jest i to się nie zmieni. Niestety, ze względu na obowiązującą tajemnicę, nie mogę się wypowiadać na temat spraw i ich szczegółów, ale nie zawsze jest tak, jak to widać tylko z opisu. Pozostaje jeszcze kwestia bardzo wielu spraw, gdzie rzeczywiscie pomogliśmy (nawet jak nie było naszej winy), jednak jak wiadomo, to jest mniej ciekawym tematem, więc rzadko spotyka się opinie pozytywne lub inne komenatrze zblizone do pozytywnych. Niestety, tak już jest.
Kwestia rejestracji.. Wspominasz że byłeś w Orange.. Nie napisałeś dokładnie, czy przenosiłeś numery, czy też nie, ale jak tak, to w tym przypadku rejetracja jest obowiązkowa. Jednak jeżeli zakupiłeś prepaid na wolnym rynku, rzeczywiście jest on niezarejestrowany (co jest jak najbardziej logiczne). Póki co, nie ma obowiązku rejestracji, więc nie za bardzo rozumiem, dlaczego tak bardzo się temu sprzeciwiasz. PRzecież możesz korzystać z niezarejestrowanego numeru i ok. Jednak jak chcesz już coś załatwić (np złożyć reklamację) rejetsracja jest już obowiązkiem. Dodam tylko, że ten obowiązek jest również uwzględniony w Prawie Telekomunikacyjnym. (Ustawie), więc nie jest to w żaden sposób "nasz wymysł".
Neutrine Ray pisze:dane zawsze mozna korzystnie przechandlowac marketingowcom innych firm :]
Wystarczy że zgłosisz sprzeciw na przekazywanie danych innym podmiotom w celach marketingowych i sprawa jest załatwiona. Szczegóły w tej kwestii ujęte są w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych (zachęcam do lektury).
3m pisze:obecnie ceny słuchawek w taryfach internetowych wołają o pomstę do nieba
Powiem tak. Zawsze staramy się być konkurencyjni na rynku pod każdym względem. Co do cen słuchawek, zauważcie też proszę, w jakich Ofertach są one dostępne. Czy u innego Opa dostaniecie lepszą Ofertę? To pytanie pozostawiam każdemu z was do przeanalizowania. Tak naprawdę na cene słuchwaki składa się wiele czynników. O szczegółach nie mogę rozmawiać, ale po analizie wszystkiego (nie tylko samej ceny słuchawki) z pewnością zauważycie, że i tak ona wychodzi taniej, niż u innych Operatorów.
3m pisze:Pytanie do P4U. Jesteście w stanie namierzyć takiego konsultanta i wyciągnąć konsekwencje?
Oczywiście!! Musisz podać tylko następujące dane w zgłoszeniu:
1. Datę połaczenia
2. przybliżoną godzinę połączenia
3. na który numer dzwoniono
4. informację, że konsultant nagrał się na pocztę.
5. Poproś o to, aby zgłoszenie zostało oznczone jako skarga/reklamacja
Takie zachowanie jest NIEDOPUSZCZALNE. Będę Ci bardzo wdzięczny, jak zrobisz zgłoszenie w tej sprawie. Właśnie takie zachowania i takie osoby nie są mile widziane w naszej sieci. Myślę, że sprawa zostanie w odpowiedni sposób załatwiona. Warunkiem jednak jej rozpatrzenia, jest koniecznie Twoje zgłoszenie.
3m pisze:Ale ja też będę każdemu odradzał ofertę play.
Mimo wszystko wierzę, iż uda nam się Ci zaproponować atrakcyjną Ofertę i pozostaniesz naszym Klientem w dalszym ciągu, do czego serdecznie Cię namawiam.
Dziękuję serdecznie raz jeszcze wszystkim za wypowiedzi. Mam nadzieję, że udało mi się udzielić wam odpowiedzi na pytania, które sa dla was satysfakcjonujące.
Pzdr.
Wasz P4Y2
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.