DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 141 z 244
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 244

 #455537  autor: playonline
 25 sty 2011, 21:26
Swoja droga, czy ktos zauwazyl, ze ostatnio (od moze miesiaca) znowu pojawil sie problem z przelogowaniem simki z Play na Plus 2G..? Zasieg sie niby pojawia (jest maksymalny) ale jest informacja "brak dostepu do sieci" przy czym faktycznie nie mozna nawiazac polaczenia gloswego/wideo, wyslac wiadomosci, czy polaczyc sie z internetem. Dopiero kilka prob przelogowania sie pomaga.. Moze to ma cos wspolnego z tym "4G Play"?

 #455557  autor: ppp1ppp
 25 sty 2011, 22:57
kuwejt pisze:Z tego co widzę to qperowi chodzi o podgląd faktury a nie o widoczność e-faktury. To nie to samo.
W zasadzie to samo, jak wystawią fakturę po około 7 dniach to dostępna jest wizualizacja i e-faktura do pobrania

 #455564  autor: kuwejt
 25 sty 2011, 23:16
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Wizualizacja TO NIE JEST TO SAMO co e-faktura. Podstawową różnicą jest to iż wizualizacja nie jest dokumentem księgowym.
Wracając do meritum to często się zdarza, że wizualizacja jest widoczna WCZEŚNIEJ niż e-faktura (przynajmniej ja mam takie doświadczenia) dlatego wcześniej zaznaczyłem, że chodziło właśnie o wizualizację a nie e-fakturę 8)

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #455611  autor: Marens
 26 sty 2011, 11:20
Nie wiem, czy zwróciliście uwagę, że jest nowy design Play24.
Jest przerobiony pod kątem nowego serwisu www.

 #455612  autor: mPablo
 26 sty 2011, 11:24
Dziś dzwoniła konsultantka "w sprawie zgłoszenia". Pytam jakiego, a ona - problemów z internenet. To mówię grzecznie, że już nieaktualne. Tyle że pomyślałem o zgłoszeniu nr 26218849 i nie miałem na myśli zupełnie innego zgłoszenia nr 24841681. Zgłoszenie nr 24841681 jest zatem ciągle aktualne! Play4you2 pomóż proszę. Ponowiłem prośbę o rozpatrzenie zgłoszenia nr 24841681 w zgłoszeniu nr 26820305.

 #455614  autor: user_delete19
 26 sty 2011, 11:27
Marens pisze:Nie wiem, czy zwróciliście uwagę, że jest nowy design Play24.
Jest przerobiony pod kątem nowego serwisu www.
Hmm... rano jeszcze wygladalo normalnie (;
Wyglada Ciut lepiej i lepiej pasuje do reszty. W ogole play24 jako taki ostatnio dziala jakby lepiej (tzn dziala w ogole ;D ). Z malych usprawnien w nowym wygladzie - nowe menu wyboru zarzadzanego numeru w koncu wyswietla wiecej pozycji na raz bez koniecznosci przewijania co bylo dosyc irytujace. Mogliby jeszcze wywalic animacje pojawiania/zanikania bo tylko denerwuje... (to z kategori 'drobiazgi' ;] )

 #455617  autor: qper
 26 sty 2011, 11:44
lwiczek pisze:
Marens pisze:Nie wiem, czy zwróciliście uwagę, że jest nowy design Play24.
Jest przerobiony pod kątem nowego serwisu www.
Hmm... rano jeszcze wygladalo normalnie (;
Wyglada Ciut lepiej i lepiej pasuje do reszty. W ogole play24 jako taki ostatnio dziala jakby lepiej (tzn dziala w ogole ;D ). Z malych usprawnien w nowym wygladzie - nowe menu wyboru zarzadzanego numeru w koncu wyswietla wiecej pozycji na raz bez koniecznosci przewijania co bylo dosyc irytujace. Mogliby jeszcze wywalic animacje pojawiania/zanikania bo tylko denerwuje... (to z kategori 'drobiazgi' ;] )

Wygląda znacznie lepiej ale szkoda, że nie pojawiły się jakieś funkcjonalne nowości np:

1) info o sumie doładowań w danym miesiące kalendarzowym
2) ważności pakietów
3) posortowanie pakietów w zakładce usługi - ogólny bałagan
4) w play fresh brak możliwości zmiany danych kontaktowych w zakładce dane osobowe
6) w usługach mają ucięty opis programu doładowań co zgłaszam im już od miesięcy - do tej pory mają problem z poprawieniem zwykłego opisu, który ucina się w połowie...

 #455618  autor: user_delete19
 26 sty 2011, 11:48
hmm... ja to widze tak, ze fukcjonalnosc i UI to sa w play24 dwa, baaaaardzo rozlaczne byty (; pewnie na aktualizacje bebechów tez przyjdzie czas (przynajmniej mam taka nadzieje) (:

 #455621  autor: ppp1ppp
 26 sty 2011, 12:11
Nowy design całkiem fajny, doszło info okresie rozliczeniowym (w historii połączeń tak samo).

 #455622  autor: DanielR
 26 sty 2011, 12:14
Tak..., a w Play 24 Menu pod krótkim kodem USSD *111#, wciąż bałagan.
Tam też wypadałoby wreszcie zrobić porządek, nie uważasz play4you2?
Jedyne co ostatnio zauważyłem (choć nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca, bo znów raptownie może się to zmienić), to znaczna poprawa w działaniu tegoż menu w roamingu Polkomtela. :|

 #455624  autor: qper
 26 sty 2011, 12:23
jojo pisze:Tak..., a w Play 24 Menu pod krótkim kodem USSD *111#, wciąż bałagan.
Tam też wypadałoby wreszcie zrobić porządek, nie uważasz play4you2?
Jedyne co ostatnio zauważyłem (choć nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca, bo znów raptownie może się to zmienić), to znaczna poprawa w działaniu tegoż menu w roamingu Polkomtela. :|
a pakiety dalej aktywują się ponad 30h... problemy nie ustały.

W związku z tym złożyłem reklamację w nowym już panelu i proszę jakie ciekawe doświadczenie.

Treść zgłoszenia wyparowała...

Obrazek

co ciekawe, szybko zabrali się do rozpatrywania chociaż nie widać treści ;)

[ Dodano: 2011-01-26, 15:51 ]
Dostalem wlasnie pismk, ze od marca jest zmiana cennika - połączenia z bok będą liczone po 1,5 zł.

 #455673  autor: bambo-5
 26 sty 2011, 16:18
No to kilka słów z mojej strony

+ogólne wrażenie bardzo czytelnie
+działa historia doładowań (lecz w moim przypadku tylko z ost 5 dni. gdy ustawiam dłuższy okres i tak pokazuje z 5 dni)
+lista nr została wydłużona i nie musze przewijać

- przy "data połaczeń wychodzących" po najechaniu na "?" jest puste pole
-dlaczego nie pokazuje się do kiedy ważny pakiet play online, promocyjne złotówki itd? przecież to nie jest jakoś trudno zaaplikować a miejsce do tego przeznaczone istnieje
-tak jak pisałem wyżej: niekompletnie dzialająca hist. doladowań
-usługi dalej rozrzucone losowo a nie ułozone jakoś sensownie
-w HISTORIA POŁĄCZEŃ po wybraniu "raporty" nic sie nie pokazuje

to tak to co się na szybko rzuca w oczy

 #455678  autor: qper
 26 sty 2011, 16:36
bambo-5 pisze:No to kilka słów z mojej strony

+ogólne wrażenie bardzo czytelnie
+działa historia doładowań (lecz w moim przypadku tylko z ost 5 dni. gdy ustawiam dłuższy okres i tak pokazuje z 5 dni)
+lista nr została wydłużona i nie musze przewijać

- przy "data połaczeń wychodzących" po najechaniu na "?" jest puste pole
-dlaczego nie pokazuje się do kiedy ważny pakiet play online, promocyjne złotówki itd? przecież to nie jest jakoś trudno zaaplikować a miejsce do tego przeznaczone istnieje
-tak jak pisałem wyżej: niekompletnie dzialająca hist. doladowań
-usługi dalej rozrzucone losowo a nie ułozone jakoś sensownie
-w HISTORIA POŁĄCZEŃ po wybraniu "raporty" nic sie nie pokazuje

to tak to co się na szybko rzuca w oczy
faktycznie, znowu przestała działać historia połączeń.
Mógłbym na palcach jednej dłoni policzy ni ile działała.

Ostatnio co ją naprawili...
 #455683  autor: Logith
 26 sty 2011, 16:56
Coś nie tak z zasięgiem Play 3.5 G w Giżycku.
0 kresek od 15:30 do chwili obecnej, po jakimś czasie wchodzi Plus GSM ze swoim 3G (ale to trwa i przez jakiś czas jest abonent poza zasięgiem sieci)
Włączyłem manualnie zasięg Plusa ale dopiero po dwóch nieudanych próbach - wyświetlał się komunikat "brak dostępu" do sieci Plus. Teraz działa zasięg 3G Plus ale jest jakieś 4/6 kresek.

Trwają jakieś prace czy coś?

Pzdr.

Obrazek
Obrazek

 #455689  autor: muchakk
 26 sty 2011, 17:22
jak macie problemy z krótkimi kodami (tak jak ja) to piszcie mail do Marcina Gruszki w temacie podająć "KODY" :-) Obiecał, że sie tym zajmie..

 #455722  autor: Pajuch
 26 sty 2011, 19:25
play4you2 pisze:Pajuch napisał/a:
Chyba,ze przycięcie planowane ma byc na 1Mega uploadu i teraz tak tylko fesci...



No właśnie. Czy to jest stałe działanie? Mam na myśli to, czy takie działanie jest u ciebie normą, czy pojawiło się ostatnio?
Gdzieś od piątku upload źle działa Obrazek wcześniej była pełna prędkość i chyba nigdy nie było mniej niż 25Kb/s i pingi oscylowały 70.

dzisiejszy test uploadu na hotfile

i test ze zmiana nadajnika "w locie :P po lewej ten co fesci z dobrym zasiegiem i HSPA po srodku test download i zmiana na nadajnik slaby z HSDPA numery pod spodem sa nadajnikow
zólte upload ten sam plik na ten sam serwer...

Obrazek

WWW ładuje się płynnie nie ma zamarznięć tylko troszkę wolniej jak na HSDPA no prawie ale ok nie ma co za bardzo narzekać no i na tym nadajniku nie mogę grac w TMN (gra pobiera i wysyła około 2Kb/s i max ping 600 do w miare komfortowej gry) wiec żadne wymagania i często jest red time... dodam ze gra działa bez problemu po średnim EDGE
albo cos u mnie zamarzlo albo u was i pozostanie mi czekać na upgrade tego słabszego nadajnika, dla mnie to dziwne z 10 dni działało bez zająknięcia a teraz słabiutko, w nocy trochę lepiej up 7-10Kb/s ale skoki jak alpinista
E: no tak ;) oba 900mhz wymuszone.

00;37 no prosze odmarzło 20min po wpisie posta :o troche poczekałem czy aby nie zamarznie znowu hehespeedtest pingtest
10;36
widać jakiś technik czytał albo naprawdę nie mam pojecia i zwale wine na siebie, nie skacze upload do 0 i oby tak pozostało ;)Obrazek
Ostatnio zmieniony 27 sty 2011, 10:36 przez Pajuch, łącznie zmieniany 1 raz.

 #455837  autor: playonline
 27 sty 2011, 09:12
Małe sugestie do Play24...
- w zakładce zgłoszenia po wybraniu "Zmiany na koncie" wyswietlaja sie dwa pola przy czym jedno jest nazwane jako "Dokonane zmiany na koncie" i nie jest obowiazkowe.. Czy to aby konsultanci nie wypelniaja? Po co to nam klientom?
- hasla jednorazowe przychodza z bledna godzina. Tzn o ile takie haslo wysyla sie o powiedzmy 9:00 to na telefonie pokazuje sie, ze zostalo wyslane o 8:00. I tylko hasla jednorazowe. Poprawcie w systemie aby tez przypadkiem kiedys przy historii polaczen nie bylo problemu i ludzie sie nie dziwili ze polaczenia sa z innej godziny niz te faktycznie wykonywane (teoria poki co)..

 #455838  autor: noak
 27 sty 2011, 09:14
wczoraj pod wieczór wykupiłem 200 smsów(Play Mixtura) do dziś pakiet nie został włączony jest w trakcie włączania, generalnie mam dość tego pleja albo zasięg do d@@y albo coś się pieprzy wiecznie :smt011

 #455839  autor: yogurcik
 27 sty 2011, 09:17
Dla mnie bez zmian nadal sie krzaczy i errory wyskakuja juz nie wspomne o ładowaniu sie stronki :( ale mam inne pytanie do Play . Czy mogę wypowiedzieć umowę w przypadku likwidacji bts lub tez wyłączenia go przez waszego partnera plusgsm . Nadmieniam iz owy nadajnik jest najblizszy lokalizacji naszego biura oraz nie mamy zasiegu sieci macierzystej . Co w takim przypadku ??

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #455841  autor: tricki
 27 sty 2011, 09:20
Niestety ani kody ani aktywacja usług na Play24 nadal nie jest mozliwa. We wtorek po długim czasie udało mi sie przkonac siostrę do aktywacji nr w Play Fresh jako drugiego po Orange. I niestety musiałem i muszę do dzisiaj świecić oczami bo już na starcie problem ;). NIe można aktywować pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne. 5-tak dalej wisi na koncie a minut ani widu ani słychu. Sprawa zgłoszona. Może wiec Play4you pomoże. nr 26862062.

Z drugiej strony to czy sytuacja kiedy to załatwia sie sprawę dzieki Play 4you nie jest dziwna? Od czego jest BOK?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!
  • Strona 141 z 244
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 244
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 244