DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 143 z 244
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 244

 #456029  autor: forum_tg
 27 sty 2011, 22:31
u mnie kody nie działały w odpowiednim terminie (czyli do 24 h) zgłosiłem reklamacje i mi odpisali:
Play24 pisze: Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące naszych usług, które otrzymałem za pośrednictwem naszej strony internetowej XXXX roku.

Informuję, że reklamację uznałem za zasadną. Przepraszam za powstałe niedogodności związane z aktywacją dodatkowego pakietu. W wyniku błędu nie został on podłączony w wymaganym terminie. W ramach rekompensaty proponuję dodatkowy pakiet 20 minut do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe. Jeżeli zgadza się Pan na powyższą formę zadośćuczynienia proszę o kontakt wraz z powołaniem się na numer tego zgłoszenia.
czyli piszczcie reklamacje przez stronę WWW, błędy kodów to jest ich wina. nie ma sensu płacić im za rozmowy telefoniczne, gdyż często pracownicy BOK, często za dużo nie wiedzą ;) i udzielają błędnych informacji (nie wiem czy ktoś ich kontroluje i robi im jakieś szkolenia)

Pozdrawiam

 #456044  autor: luccicare
 27 sty 2011, 23:38
qper pisze:odpowiedz z BOK

W ramach rekompensaty za opóźnienie w aktywacji, chciałabym zaproponować jednorazowy pakiet 20 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci krajowych na 30 dni od daty aktywacji. Jeżeli wyraża Pan zgodę na powyższt pakiet, proszę o kontakt z biurem obsługi klienta powołując się na zgłoszenie 26457524.

Przepraszam za powstałe niedogodności.
Dziwne to jest, pakiet rekompensaty powiedzmy ma wartość 5,8 PLN, po co dzwonić aby go aktywować? We Fresh poleci za to 1,50, jak coś rozłączy to kolejne 1,50, jak jeszcze coś to w końcu koszt przekroczy wartość pakietu. Nie powinien być aktywowany z automatu? Albo czy po prostu w takim przypadku nie powinny być zwracane koszty połączenia skoro to sam BOK prosi o kontakt na skutek uznanej reklamacji? Nawet jeśli nie dało się dodzwonić do klienta i muszą prosić o kontakt, czy nie lepiej byłoby dać mu możliwość wysłania bezpłatnego sms o treści tak? Porypane to.

 #456046  autor: user_delete19
 28 sty 2011, 00:02
luccicare pisze:Dziwne to jest, pakiet rekompensaty powiedzmy ma wartość 5,8 PLN, po co dzwonić aby go aktywować? We Fresh poleci za to 1,50, jak coś rozłączy to kolejne 1,50, jak jeszcze coś to w końcu koszt przekroczy wartość pakietu. Nie powinien być aktywowany z automatu? Albo czy po prostu w takim przypadku nie powinny być zwracane koszty połączenia skoro to sam BOK prosi o kontakt na skutek uznanej reklamacji? Nawet jeśli nie dało się dodzwonić do klienta i muszą prosić o kontakt, czy nie lepiej byłoby dać mu możliwość wysłania bezpłatnego sms o treści tak? Porypane to.
hint: możesz wyslać zupełnie darmowe zgłoszenie akceptacji rekompensaty via play24...

 #456052  autor: playonline
 28 sty 2011, 00:51
Kilka chwil temu doladowalem konto z abonamentu na fresha. Sordki przeszly odrazu. Odrazu naliczyl sie tez gratis na Freshu.. Tak wiec ja nie mam poki co tego problemu.. ;) Co do info na Play24, ze jest w trakcie realizacji to po odswiezeniu strony pojawila sie nowa informacja, ze juz przeszlo.. :)

PS I net przyspieszyl.. ;) Widac, ludzie spia.. ;)

 #456054  autor: Quetzal
 28 sty 2011, 00:57
Sig pisze:P4Y, proste pytanie:
Play FRESH, 4 numery telefonów, zarejestrowane na 3 osoby, na 3 numerach (dla każdej z osób) brak zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych. Dlaczego WSZYSTKIE numery dostały SMS informujący o 30% bonusie, w promocji na Facebooku? (...)
Coś mi się wydaje, że takich osób jak ja było więcej.
Owszem było - ja także dostałem na wszystkich numerach tę reklamę (a na wszystkich numerach mam brak zgody.

Bardziej mnie jednak irytuje, że od ok. 30 godzin nie aktywowali zamówionej przez Play24 usługi.

 #456076  autor: yogurcik
 28 sty 2011, 09:45
playonline pisze:Kilka chwil temu doladowalem konto z abonamentu na fresha. Sordki przeszly odrazu. Odrazu naliczyl sie tez gratis na Freshu.. Tak wiec ja nie mam poki co tego problemu.. ;) Co do info na Play24, ze jest w trakcie realizacji to po odswiezeniu strony pojawila sie nowa informacja, ze juz przeszlo.. :)

PS I net przyspieszyl.. ;) Widac, ludzie spia.. ;)
A ja zglosilem reklamacje program doladowan wlacozny brak bonusa. Moze w Play sa rowni i rowniejsi :)

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #456079  autor: qper
 28 sty 2011, 09:52
A ja zglosilem reklamacje program doladowan wlacozny brak bonusa. Moze w Play sa rowni i rowniejsi :)

Współczuję bo tą batalię też toczyłem, po trzech odwołaniach dopiero ktoś przyznał, że miałem rację i zwrócili mi wszystkie bonusy ale w postaci złotówek. Daj znać jaką odpowiedź dostaniesz.
Owszem było - ja także dostałem na wszystkich numerach tę reklamę (a na wszystkich numerach mam brak zgody.
Pisać reklamację, podobne sprawy też miałem i dla wszystkich numerów dostałem 30 min do wszystkich. Nie mają prawa tak robić, powinni uszanować waszą decyzję.
e Fresh poleci za to 1,50, jak coś rozłączy to kolejne 1,50, jak jeszcze coś to w końcu koszt przekroczy wartość pakietu
dlatego najbezpieczniejszym i najtańszym sposobem jest napisanie zgłoszenia przez panel. Tak zawsze robię, natomiast mam świadomość, że osoby starsze lub mało znające się po otrzymaniu listu zadzwonią w celu aktywacji...

 #456093  autor: domibobi
 28 sty 2011, 11:28
Trzy dni temu przestała mi działać mini opera w telefonie (K800i - abonament play). Gdy użyję opcji internet z menu głównego telefon łączy się z internetem bez problemu jednak wykorzystuje fabryczną przeglądarkę, która niestety nie można otworzyć kilku interesujących mnie stron z powodu ich rozmiaru... konfigurowałem ponownie telefon przy użyciu opcji smsa ze strony play, nic to jednak nie pomogło. Opera przestała działać, a ja się do tego manualnie nie przyczyniłem (nic nie grzebałem w ustawieniach)... ktoś ma jakiś pomysł co mogło się stać.

Komunikat przy próbie połączenia z jakąś stronką: "Nie można połączyć się z Internetem, Proszę sprawdź konfigurację sieci".

Konfiguracja:
Szukanie sieci: automatyczne
Wybrana sieć: Play GSM i 3G

 #456116  autor: play na karte
 28 sty 2011, 13:08
z zasiegiem tez sie bardzo popsulo wczesniej zasieg na modemie do internetu w kazdym miejscu w domu a do tego hsdpa , a teraz tylko w jednym miejscu , na telefonach wczesniej siec 3,5G byla a teraz nic takiego nie lapie no i cos z tym zasiegiem ze jest tylko w jednym miejscu w domu .

 #456162  autor: evolucja
 28 sty 2011, 16:18
Po 2 dniach aktywowali mi łaskawie ten pakiet netowy. Ale reklamację i tak pewnie uznają :)

 #456188  autor: KC-KARLOS
 28 sty 2011, 17:53
evolucja pisze:Po 2 dniach aktywowali mi łaskawie ten pakiet netowy. Ale reklamację i tak pewnie uznają :)
I dobrze - uznją, bo to ich wina :)

[ Dodano: 2011-01-28, 17:57 ]
Mam pytanko: macie też problemy z nienaliczaniem bonusowych minut za odbierane połączenia przekraczające 2 minuty w usłudze "Zbieraj Minuty w PLAY Fresh"? Bo u mnie to kolejny dzień z rzędu, kiedy usługa nie działa prawidłowo, już od zeszłej soboty. A zgłoszenia do PLAY 24 nie zrobię - nie ma to żadnego sensu (nie stwierdzili nieprawidłowości).

 #456193  autor: playonline
 28 sty 2011, 18:31
domibobi pisze:Komunikat przy próbie połączenia z jakąś stronką: "Nie można połączyć się z Internetem, Proszę sprawdź konfigurację sieci".
Od jakiegos czasu mam to samo, tzn od tego jak zaczelo sie mowic o "4G"... Niby zalogowany bylem a z neta nie moglem korzystac... W dodatku jak wylaczylem Opere to widzialem wygaszona sesje internetowa. Musialem robic jakby od nowa wyszukiwanie sieci. Pomagalo na chwile.. W przegladarce telefonu tego nie bylo. Teraz sie uspokoilo. A i zauwazylem, ze ten problem o ktorym wspominasz mialem na zasiegu Plusa (pomimo, ze byl to bylo info brak dostepu do sieci) natomiast w Operze byl komunikat "Nie mozna polaczyc sie z internetem. Sprawdz konfiguracje sieci".

 #456255  autor: Tapir
 28 sty 2011, 22:39
Jak długo czeka się na aktywację (włączenie) usługi "Zbieraj minuty"? Czekam już dwie doby a w w panelu online ciągle widnieje informacja " w trakcie włączania". Długo się czeka na aktywację tej usługi?

 #456257  autor: avt31
 28 sty 2011, 23:00
Tapir pisze:Jak długo czeka się na aktywację (włączenie) usługi "Zbieraj minuty"? Czekam już dwie doby a w w panelu online ciągle widnieje informacja " w trakcie włączania". Długo się czeka na aktywację tej usługi?
Max 24h.
Masz zarejestrowany prepaid to dzwoń do BOK (koszt 1,50PLN) lub pisz reklamację (rozpatrywanie do 30 dni).
Ostatnie uruchamianie pakietów i usług w Play jest poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Platforma (system) od paru tygodni po prostu dołuje.
P4Y2 pisał, że problemy mają trwać do 24 stycznia, ale chyba zpomniał dopisać, że do 2012 roku.

A może w Play przeszli teraz na ręczne uruchamianie usług i pakietów i stąd podwyższenie opłaty do BOK.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 23:03 przez avt31, łącznie zmieniany 1 raz.

 #456259  autor: ChuckyCiechanow
 28 sty 2011, 23:01
Tapir pisze:Jak długo czeka się na aktywację (włączenie) usługi "Zbieraj minuty"? Czekam już dwie doby a w w panelu online ciągle widnieje informacja " w trakcie włączania". Długo się czeka na aktywację tej usługi?
Usługa powinna być aktywowana do 24 godzin. Play ostatnio ma problemy z aktywacja pakietów, zgłoś reklamacje.

 #456289  autor: playonline
 29 sty 2011, 02:10
avt31 pisze:Masz zarejestrowany prepaid to dzwoń do BOK (koszt 1,50PLN)
Nie wciskaj sciemy ludziom!

Polaczenie z BOK to 1zl z VAT a nie 1,50zl! Taka kwota ma byc od marca a nie od stycznia czy lutego... Zanim zaczniesz udzielac "rad" to doczytaj to i owo...

 #456353  autor: qper
 29 sty 2011, 13:58
Będziemy sobie dyskutować o BOKu jak tam się nic nie zmiania.
Jak pracowały gł@by (żeby tutaj nie obrażać wszystkich) tak pracują dalej...

zobaczcie sami

Zgłoszenie z 26.01.2011

Model urządzenia: PLAY24

Lokalizacja: N/D

Data lub okres występowania problemu: od 26.01.2011 po wprowadzeniu nowego play24

Kod lub opis błędu: nie działa historia doładowań

Szczegółowy opis sprawy: Po wprowadzeniu nowego wyglądu play24 ponownie przestała działać zakładka "historia doładowań". Żadne z doładowań numeru nie ukazuje się, tak jakby telefon nigdy nie był doładowywany.

Przed wprowadzeniem zmian funkcja działała poprawnie.

Proszę o naprawienie problemu.


odpowiedz super konsultantki, oczywiście nie z szablonu...

Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące braku zakładek na portalu PLAY24, które otrzymałam 26 stycznia 2011 roku za pośrednictwem naszej strony internetowej.

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, iż brak zakładki z ilością doładowań jest spowodowany niezłożeniem deklaracji upoważniającej do zarządzania kontem w portalu PLAY24.

Upoważnienie znajdujące się w poniższym linku, należy wydrukować i wysłać na adres skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204 lub złożyć w najbliższym punkcie sprzedaży.

http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... Play24.pdf

Przepraszam za wszystkie niedogodności z tym związane, jednak są one uwarunkowane bezpieczeństwem interesów klienta biznesowego.


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg

Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z poważaniem
Agnieszka N.....
konsultant ds. obsługi klienta


super błyskotliwe. Ponownie napisałem prośbę z przekazaniem tego do działu technicznego oraz doszkolenia konsultantki z rozumienia mowy i pisma.

sorry za chamstwo ale już mi nerwy puszczają jak cokolwiek mam tam pisać.

 #456356  autor: tomek0701
 29 sty 2011, 14:12
drogi Play4You2 moja mama w końcu dostała odpowiedź na zgłoszenie nr 26672770. oto jego treść:
Szanowni Państwo, dnia 21.I.2011 o godz. 12:55 aktywowałam poprzez Play24 pakiet "100 minut do play i na stacjonarne" za 5 zł. Zgodnie z regulaminem tego pakietu macie czas na jego aktywację 24h. W związku z tym że łamiecie Państwo regulamin, przekraczając czas 24h (jest 22.01.2011 godz. 13:25 a pakiet nadal nie jest włączony) żądam natychmiastowego włączenia w/w pakietu oraz rekompensaty w wys. 20 minut do wszystkich sieci. Dotyczy nr tel. xxxxxx
i oto wspaniała odpowiedź świadcząca o tym że Wasz system nie działa prawidłowo bo ja raczej jestem świadomy i wiem kiedy zleciłem jego aktywację poprzez Play24 !!!!
Kod: Zaznacz cały
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące "Pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne", które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 22 stycznia 2011 roku.

Uprzejmie informuję, że nasz system zarejestrował aktywacje Pakietu w dniu 22 stycznia 2011 roku o godzinie 19:55:01. Natomiast środki z Pakietu zostały przyznane w dniu 22 stycznia 2011 roku o godzinie 19:55:06. 

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety 
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia 
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za 
poświęcony czas.

Z poważaniem
xxxxxxxxxxx
konsultant back office ds. obsługi klienta

 #456366  autor: qper
 29 sty 2011, 15:11
Tak ekspresowego przyznawania środków to nie widziałem.
Genialny konsultant!


Kiedy naprawicie te problemy drogi PLAYu?!

 #456395  autor: avt31
 29 sty 2011, 17:59
playonline pisze:
avt31 pisze:Masz zarejestrowany prepaid to dzwoń do BOK (koszt 1,50PLN)
Nie wciskaj sciemy ludziom!

Polaczenie z BOK to 1zl z VAT a nie 1,50zl! Taka kwota ma byc od marca a nie od stycznia czy lutego... Zanim zaczniesz udzielac "rad" to doczytaj to i owo...
Dziękuję za sprostowanie. Masz rację obecnie jest 1zł za połączenie.

[ Dodano: 2011-01-29, 18:06 ]
qper pisze:Tak ekspresowego przyznawania środków to nie widziałem.
Genialny konsultant!

Kiedy naprawicie te problemy drogi PLAYu?!
To już nie jest nawet śmieszne.
Play z aktywacją kodów idzie jak widać w zaparte.
Trzeba to publikować na wszelkich możliwych forach. Może się wreszcie obudzą.
Innej drogi nie widzę.
Uruchamiać kody należy teraz przy dwóch świadkach i spisywać oświadczenie, żeby mieć potem dowody na kłamstwa Play.
  • Strona 143 z 244
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 244
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 244