witam ponownie
.
Moi drodzy, w takim tempie, nie nadąże wam odpowiadać na pytania
. Dajcie odsapnąć
. Ok, żarcik
. Już się zabieram za odpowiedzi
.
Mam poważny problem z transferem numeru w sieci PLAY z abonamentowego na pre-paid.
Wyślij mi pilnie info z numerem zgłoszenia. Zobaczę, co się stało i co zrobiono w twojej sprawie.
3m pisze:Do P4U2. Dane wyślę ci na PW
Ale to mi nic nie da. Telepolis nie jest kanałem zgłoszeniowym. Ja z tym nie będę mógł nic zrobić. Zrób lepiej zgłoszenie i podaj mi jego numer. Inaczej nic się nie da zrobić.
Th0mas pisze:bo wyskakuje komunikat, że numer należy do kogoś innego. Co robić??
To nie jest kłopot. Zrób zgłoszenie i opisz całą sytłację.
qper pisze:Dzisiaj jest 25.01.2011 a na podglądu faktury w dalszym ciągu nie ma.
Trochę to mało logiczne.
Zazwyczaj jest do 3 dni od wystawienia fv, chyba że, wchodzi w to weekend. Spokojnie, na pewno będzie. Jak nie, daj mi info i oczywiście... Zrób zgłoszenie.
qper pisze:Dziwne, że umowy które były aktywowane w tym samym dniu w odstępie kilku minut mają takiet różne okresy aktywacji
To kwestia przeprocesowania i obsługi. Spokojnie, nic złego się nie dzieje.
banderas pisze:czy jest możliwość nabycia przez eShop czy w salonie?
Jak się pojawi, z pewnością będą też informacje, w jaki sposób będzie można go nabyć. Jednak sugeruję nabyć go w abonamencie, gdyż cena będzie zapewne duużo niższa, niż w ofercie na kartę.
kerim36 pisze:czy podwyzka ceny za polaczenie z BOK w pre-paid z 1zl na 1,50zl niesie za soba rowniez modyfikacje w procesie obslugi klienta, czy wszystko pozostaje na obecnym "srednim/niskim" poziomie ??
W zasadzie nie wiem, jakiej odpowiedzi oczekujesz, gdyż kwestia obsługi (czyt. jakości) nie ma nic wspólnego z tą kwestią. Zresztą, ocena obsługi klienta jest monitorowana na bieżąco a cena za połączenia z BOK nie ma nic wspólnego z ewentulanymi zmianami w jakości obsługi. Trochę to dziwne, że to z tym skojarzyłeś.
Karlos20 pisze:A ja mam takie pytanie: ta podwyżka dotyczy również osob mających abonament w PLAY?
Nie. Zachęcam do zapoznania się z Cennikami. Ta odpowiedź jest właśnie w tym miejscu.. W Cenniku (
www.playmobile.pl).
kuwejt pisze:Wizualizacja TO NIE JEST TO SAMO co e-faktura. Podstawową różnicą jest to iż wizualizacja nie jest dokumentem księgowym.
Tu przyznaję Ci rację. Wizualizacja nie jest dokumentem księgowym, więc nie drukujcie jej przypadkiem i nie zanoście do U.S., gdyż wam tego nie uznają. Zanosicie pliki elektroniczne, które są wam przsyłane, po ich ówczesnym zapisaniu np. na płytę CD.
mPablo pisze:Play4you2 pomóż proszę. Ponowiłem prośbę o rozpatrzenie zgłoszenia nr 24841681 w zgłoszeniu nr 26820305.
Ok, zamieszczę prośbę o przyspieszenie. Tak na przyszłość, postaraj się do końca wysłuchać z czym do Ciebie dzwonią, wówczas nie było by tej sytłacji.
jojo pisze:Tam też wypadałoby wreszcie zrobić porządek, nie uważasz play4you2?
Trudno powiedzieć. Ja np nie widzę tam bałaganu, ale myślę, że to kwestia subiektywnej oceny.
qper pisze:co ciekawe, szybko zabrali się do rozpatrywania chociaż nie widać treści
Wszystko będzie widoczne po rozpatrzeniu sprawy i jej zamknięciu. Do tego czasu nie ma możliwości, aby je zobaczyć. Zawsze tak było.
Pajuch pisze:Gdzieś od piątku upload źle działa
Wiesz co, mi to wygląda na jakiś kłopot z modemem. Spróbuj (jak masz możliwość) sprawdzić na innym modemie swoją kartę lub udaj się ze swoim netem w inną okolicę, aby sprawdzić inny nadajnik. Jak wykluczysz te ewentualności i nadal będzie ten sam efekt, zrób wtedy zgłoszenie.
yogurcik pisze:Co w takim przypadku ??
Może być ciężko. Pamiętaj, że telefon to usługa mobilna. To, że nie masz zasięgu w miejscu "a" a będzie już w miejscu "b" to już wyklucza mozliwość rozwiązania Umowy. Musiałby nastąpić całkowity brak swiadczenia usług (czyt. musiałyby pasć wszystkie nadajniki), aby istniała taka możliwość. Wiesz, próbować możesz, ale podejrzewam, że to nic nie pomoże. To nie jest telefon stacjonarny, gdzie to by już przeszło, tylko komórkowy. W ten sposób mozna by było rozwiązać Umowę prawie u każdego Operaotra, bo każdy Operaotr ma jakieś "dziury" w sieci radiowej i to jest naturalne. Nie ważne, czy to Play, Plus, Era, Orange czy ktokowliek inny. Zawsze będą "dziury" i to się nie zmieni.
tricki pisze:Może wiec Play4you pomoże. nr 26862062.
Moi drodzy, mam taką prośbę, wszyscy, którzy mają zgłoszenia powyżej półtora tygodnia, napiszcie mi na PW informacje z numerem zgłoszenia, w temacie wpiszcie "ponaglenie zgłoszenia". Zasrzegam od razu,
zgłoszenia poniżej półtora tygodnia nie będą przeze mnie ponaglane. Proszę więc was o wyrozumiałość i zaoszczędzicie dzięki temu sobie i mi dużo czasu na weryfikację, ile czasu minęło od zgłoszenia. Z góry dziękuję za zrozumienie.
playonline pisze:P4Y nadrabia chyba zaleglosci z prv bo ani P4Y anie P4Y2 nie widac od jakiegos czasu... No ale nie zapominajmy, ze oni tez maja swoja robote a to tutaj to tylko "gratis" od ich pracodawcy.
Cieszę się, że tak o mnie pamiętacie
. A tak na poważnie, owszem, masz rację, mam jeszcze inne obowiązki zawodowe, ale chyba wiecie doskonale o tym, że zawsze się pojawię
. Zrozumcie, że poświęcam Wam mozliwie najwięcej mojego czasu, ale nie zawsze mogę być codziennie. Zapewniam Was jednak z całą stanowczością, że wpisy śledzę "na bieżąco"
.
piotros.org pisze:może Play4You coś pomoże?
Podobnie jak w powyżej, w odpowiedzi jaka dałem trickiemu.
playonline pisze:Co do P4Y to juz dawno nie widzialem aby tutaj sie udzielal
Ech.. Chyba mała przesada, raptem nie było mnie 3 dni
. Ale cieszę się, że jestem wam jeszcze potrzebny
. Ok, już jestem
.
Sig pisze:na 3 numerach (dla każdej z osób) brak zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
Zgłoś to do weryfikacji. Sprawdzimy, jaki zakaz jest na koncie i czy mamy zastrzeżenie właściciela numeru. Jest tylko jeden warunek. Zgłoszenie musi zrobić właściciel numeru i z nim będziemy korespondować w tej sprawie. W tej chwili jeżeli tak było (niestety, nie mogę tego potwierdzić), to przepraszam za błąd. Widocznie numery te mogły się znaleść w nieodpowiedniej bazie (o ile był oczywiście błąd). Zgłoś to proszę do wyjasnienia (lub niech właściciele to zgłoszą). Podaj tylko proszę datę,kiedy otrzymano taką wiadomość, oczywiście numer z którego otrzymano i treść wiadomości. Dasta jest bardzo ważna w tym wszystkim. Jak byś pamiętał jeszcze przybliżoną godzinę, byłoby świetnie.
tomektg pisze:(nie wiem czy ktoś ich kontroluje i robi im jakieś szkolenia)
Możesz mi nie wierzyć, ale robimy bardzo duże kontrole.. Niestety, jak już błąd ktoś popełni, nie możemy tego cofnąć. Szkolenia również są robione cyklicznie. Niestety, szczegółów pracy nie mogę wam podać, ale zapewniam Was, że robimy wszystko co jet możliwym do zrealizowanai, abyście byli zadowoleni z OK.
luccicare pisze:skoro to sam BOK prosi o kontakt na skutek uznanej reklamacji?
W tej sprawie pozwól, że coś wyjaśnię. Nigdzie nie jest napisane, że musisz zadzwonić. W sprawie aktywacji rekompensaty możesz napisać mail lub poprzez Play24. Jeżeli jednak spieszy Ci się z jej aktywacją, to już wybór należy do Ciebie, czy zadzwonisz. Od razu ucinam dalszą dyskusję i mówię, że samo uznanie reklamacji nie spowoduje, że zrobimy korektę za połączenie z BOK. Są bezpłatne mozliwości kontaktu, więc telefon do BOK jest subiektywnym wyborem kontaktu. Od razu też wyjasniam, nie planujemy również w najbliższym czasie aby to zmienić. Jak pojawią się wasze opinie w tym temacie to rozumiem, że macie własne poglądy, ale mimo wszystko nie wprowadzimy zmian w tym zakresie.
Quetzal pisze:Owszem było - ja także dostałem na wszystkich numerach tę reklamę (a na wszystkich numerach mam brak zgody.
Podobnie jak SIG, zrób w tej kwestii zgłoszenie.
avt31 pisze:P4Y2 pisał, że problemy mają trwać do 24 stycznia, ale chyba zpomniał dopisać, że do 2012 roku.
Moi drodzy, jeżeli już mnie cytujecie, róbcie to dokładnie. Napisałem
planowane jest usunięcie niedogodności do 24 stycznia ale słowo "planowane" nie oznacza wcale, że do tego dnia zdecydowanie zostanie wszystko zrobione. Nigdzie nie napisałem, że daję wam gwarancję, że 24 01 2011 wszystko będzie na 100% zrobione.. Ok, rozumiem, że to była lekka nadinterpretacja. Nie gniewam się
. Ok, a tak na poważnie, to chyba już nie powinno być jakiś utrudnień. Jeżeli są, to bardziej indywidualne przypadki, więc.. Standardowo, zróbcie zgłoszenie..
i oto wspaniała odpowiedź
Zrób odwołanie od tej reklamacji i podaj mi numer zgłoszenia.
yogurcik pisze:dzis mamy 30 i kurka jakos na koncie nie widze tych 20 min albo slepy jestem
Zrób zgłoszenie z prośbą o informacje, kiedy zostały przyznane Ci te 20 minut i wskaż zgłoszenie (numer) w którym Cię o tym poinformowano.
Ufff. Normalnie taka ilość odpowiedzi może zmęczyć
. Ok, żart. Dzięki za wszystkie wpisy. Nawet te negatywne są w jakimś sensie pozytywne, bo możemy reagować. Nie zawsze zamieszczam wam komentarze, że coś zrobiono, ale wiele już było takich spraw, że napisaliście, że coś nie działa lub działa nie tak jak powinno i jak to weryfikowano i stwierdzono, że jest rzeczywiście z tym jakiś problem, robiliśmy to. Nie zapominajcie, że to dzięki wam udaje nam się czasem szybko coś wyeliminować, co nie zauważyliśmy sami. Specjalne podziękowania dla Iwiczka. Muchakk, Playonline i Qpera za wasze opinie i wskazówki. Dziękuję również Kuwejtowi za jego zdrowe podejście do wielu spraw. Choć nie zawsze się zgadzamy, to miło mi się z Tobą dyskutuje. Zapewniam Was, że wasze opinie nie idą na marne. Dziękuję również wszystkim pozostałym, którzy zamieszczaja wpisy i opinie na różne tematy, ale też udzielają sami informacji innym użytkownikom. Wspólnie tworzymy jeden wielki zespół i taka współpraca może oznaczać tylko pozytywne skutki. Jeszcze raz wam dziękuję.
Pzdr.
Wasz P4Y2
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.