DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 144 z 244
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 244

 #456406  autor: Logith
 29 sty 2011, 20:26
U mnie problem był dziwny. Wczoraj zorientowałem się, że kiedy mam wyłączony telefon i ktoś do mnie dzwoni to włącza się poczta głosowa - i wszystko ok, ale nie dostawałem powiadomienia. (Mam włączone wszystko na play24)
Napisałem zgłoszenie (ale nie chciało mi się czekać..) więc zadzwoniłem jeszcze tego samego dnia na infolinię. Dział techniczny -> krótki opis, przyjęcie zgłoszenia, niby coś już włączono i za kilka godzin miało być włączone.
Dzisiaj rano jeszcze nie było, - bez zmian. Ok. 17:00 zadzwoniło do mnie Biuro Obsługi - no przepraszam! odebrać nie mogłem, zachowałem się jak cham i odrzuciłem rozmowę wyłączając telefon. Włączyłem po godzinie telefon, SMS: że naprawiono, że dziękują i takie tam, i że po więcej to dzwonić na infolinię lub na play24. Sprawdziłem na play24 , krótka adnotacja i wyjaśnienie.
Sprawdziłem, - działa. SMS przychodzi, powiadomienie dzwoniącego, że jestem już dostępny też. No super! - Taka rzecz a cieszy.

Dzięki i pozdrawiam, :smt006
[/u]

Obrazek
Obrazek

 #456408  autor: KC-KARLOS
 29 sty 2011, 20:36
Mam już dość z tą platformą bilingową PLAY - złożyłem kolejne zgłoszenie dot. nieprawidłowego działania usługi "Zbieraj Minuty w Play Fresh". To już jest przegięcie, co się w Play'u dzieje. Oby się problemy w zarządzeniu kontem i działaniu niektórych usług ustały w lutym... albo jak najszybciej - w przeciwnym wypadku naprawde ludzie będą odchodzić.

[ Dodano: 2011-01-29, 20:41 ]
Aha, nie przejmujcie się podwyżką BOK PLAY od marca w pre-paidach... Przez neta (mam nadzieję, że i tam obsługa też się poprawi) jest za darmo. Nie polecam dzwonienie tam po byle co.
Piszcie, jeśli i wy macie problemy z usługą "Zbieraj Minuty w Play Fresh" (chodzi mi o rozliczanie połączeń przychodzących z innych sieci niż w Play, powyżej 2 minut).

 #456416  autor: Jedrker
 29 sty 2011, 21:07
Karlos20 pisze:Piszcie, jeśli i wy macie problemy z usługą "Zbieraj Minuty w Play Fresh" (chodzi mi o rozliczanie połączeń przychodzących z innych sieci niż w Play, powyżej 2 minut).
hmmm, to chyba masz problem jednostkowy , ja nie doświadczyłem problemów z tą usługą, i działa prawidłowo, a odbieram na numerze z play dużo połaczeń przychodzących z innych sieci.

 #456421  autor: sumix
 29 sty 2011, 21:38
Logith pisze:U mnie problem był dziwny. Wczoraj zorientowałem się, że kiedy mam wyłączony telefon i ktoś do mnie dzwoni to włącza się poczta głosowa - i wszystko ok, ale nie dostawałem powiadomienia. (Mam włączone wszystko na play24)
To samo było u mnie. Pomogło wyłączenie poczty głosowej na email.
Wcześniej wiadomości przepadały i nie przychodziło powiadomienie.

Myśle że mają z tym większy problem i nie jest to jednostkowe.

 #456446  autor: playonline
 30 sty 2011, 00:32
avt31 pisze:Play z aktywacją kodów idzie jak widać w zaparte.
Ja zmiany na uslugach dokonuje za pomoca Pla24 i poki co nie ma problemu. Wszystko robi sie i przyznaje w ciagu kilku minut.
Logith pisze:Wczoraj zorientowałem się, że kiedy mam wyłączony telefon i ktoś do mnie dzwoni to włącza się poczta głosowa - i wszystko ok, ale nie dostawałem powiadomienia. (Mam włączone wszystko na play24)
Zapewne powiadomien nie miales wlaczonych, ot cala filozofia... ;) Czyli SMS lub oddzwanianie lub nic.
Co do tego, ze na Play24 masz wlaczone wszystko... Heh, Play24 to jest tylko ladne, kolorowe cos i sadze, ze nie widac wszystkich mozliwych opcji... ;) Tak wiec tutaj BOK powinien spelnic swoja role i jak sie okazalo spelnil.
Karlos20 pisze:To już jest przegięcie, co się w Play'u dzieje.
Heh a jestes pewien, ze masz aktywne zbieraj minuty, ze to byly polaczenia z obcej sieci i ze jedno z nich trwalo conajmniej 120 sekund? Jezeli jestes pewien to wskaz im takie polaczenia gdzie powinienes miec przyznane minuty i domagaj sie informacji czy i ile minut zostalo przyznanych... A i pamietaj, ze minuty przyznane w ramach Zbieraj Minuty schodza jako pierwsze... Zawsze..

 #456448  autor: avt31
 30 sty 2011, 00:58
playonline pisze: Ja zmiany na uslugach dokonuje za pomoca Pla24 i poki co nie ma problemu. Wszystko robi sie i przyznaje w ciagu kilku minut.
To niestety mamy różne doświadczenia. Mi Play uruchamiał 100 minut prawie dwie doby.

 #456450  autor: yogurcik
 30 sty 2011, 01:34
Kolejne cuda w Playuuuu
odpowiedz bok na problemy z przychodzącymi sms i rozmowami rozmówca słyszał nie ma takiego numeru lub poza zasięgiem sieci .


Sprawa zamknięta po kontakcie telefonicznym.

Uprzejmie informujemy, że niedogodności związane z połączeniami oraz wiadomościami tekstowymi zostały wyeliminowane. Mając na uwadze polepszenie naszych relacji w dniu 12.01.2011 została aktywowana rekompensata w wysokości 20 minut na połączenia wychodzące do wszystkich sieci do wykorzystania w ciągu 30 dni od daty aktywacji.

Dziękujemy za zgłoszeni

dzis mamy 30 i kurka jakos na koncie nie widze tych 20 min albo slepy jestem


Promocyjne MB w Pakiecie Play Online w telefonie 0 MB Promocyjne MB w Pakiecie Play Online w telefonie - stan promocyjnych MB w Pakiecie Play Online w telefonie, które mogą być wykorzystane na transmisję danych w strefie taniego Internetu w Play.
Minuty do Play i na stacjonarne 00:00 min. Promocyjne minuty na połączenia głosowe do sieci Play i na numery stacjonarne
Promocyjne minuty 00:00 min. Promocyjne minuty, zebrane za połączenia przychodzące - usługa Zbieraj minuty w Play Fresh. Zebrane minuty możesz od razu wykorzystać na połączenia wychodzące do wszystkich polskich sieci komórkowych. Stan promocyjnych minut sprawdzisz z telefonu wpisując kod *102# i zatwierdzając "zieloną słuchawką".
Minuty do wszystkich sieci 00:00 min. Minuty do wykorzystania na połączenia do wszystkich polskich sieci komórkowych.
Bonusowe SMSy 0 szt.



Napisalem dzis kolejne zgloszenie do poprzedniego zgloszenia i co znow dostane 20 min .. brak komentarza

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #456456  autor: luccicare
 30 sty 2011, 03:10
lwiczek pisze:
luccicare pisze:Dziwne to jest, pakiet rekompensaty powiedzmy ma wartość 5,8 PLN, po co dzwonić aby go aktywować? We Fresh poleci za to 1,50, jak coś rozłączy to kolejne 1,50, jak jeszcze coś to w końcu koszt przekroczy wartość pakietu. Nie powinien być aktywowany z automatu? Albo czy po prostu w takim przypadku nie powinny być zwracane koszty połączenia skoro to sam BOK prosi o kontakt na skutek uznanej reklamacji? Nawet jeśli nie dało się dodzwonić do klienta i muszą prosić o kontakt, czy nie lepiej byłoby dać mu możliwość wysłania bezpłatnego sms o treści tak? Porypane to.
hint: możesz wyslać zupełnie darmowe zgłoszenie akceptacji rekompensaty via play24...
Sam tak robię, ale sam wiesz, że pewnie nie zrobi tak każdy :) Pomijam już błędy na Play24, oczywiście jest to za darmo i zawsze jak wyrzuci jakiś błąd przy wysyłaniu, lub Play otrzyma puste zgłoszenie to można zrobić to kolejny raz. W innych sieciach bywa tak, że jak klient dzwoni z zasadną reklamacją to nawet zwrócą za połączenie z BOK, w Play jak uznają ją za taką, to nie dość, że nie zwrócą nic za połączenie, a proponują jeszcze raz dzwonić aby zaakceptować rekompensatę. Sam nie mam z tym problemu ale uważam, że to trochę śmieszne.

 #456457  autor: play4you2
 30 sty 2011, 04:29
witam ponownie :D.

Moi drodzy, w takim tempie, nie nadąże wam odpowiadać na pytania :wink:. Dajcie odsapnąć :P. Ok, żarcik :lol:. Już się zabieram za odpowiedzi ;-).
Mam poważny problem z transferem numeru w sieci PLAY z abonamentowego na pre-paid.
Wyślij mi pilnie info z numerem zgłoszenia. Zobaczę, co się stało i co zrobiono w twojej sprawie.
3m pisze:Do P4U2. Dane wyślę ci na PW
Ale to mi nic nie da. Telepolis nie jest kanałem zgłoszeniowym. Ja z tym nie będę mógł nic zrobić. Zrób lepiej zgłoszenie i podaj mi jego numer. Inaczej nic się nie da zrobić.
Th0mas pisze:bo wyskakuje komunikat, że numer należy do kogoś innego. Co robić??

To nie jest kłopot. Zrób zgłoszenie i opisz całą sytłację.
qper pisze:Dzisiaj jest 25.01.2011 a na podglądu faktury w dalszym ciągu nie ma.
Trochę to mało logiczne.
Zazwyczaj jest do 3 dni od wystawienia fv, chyba że, wchodzi w to weekend. Spokojnie, na pewno będzie. Jak nie, daj mi info i oczywiście... Zrób zgłoszenie.
qper pisze:Dziwne, że umowy które były aktywowane w tym samym dniu w odstępie kilku minut mają takiet różne okresy aktywacji
To kwestia przeprocesowania i obsługi. Spokojnie, nic złego się nie dzieje.
banderas pisze:czy jest możliwość nabycia przez eShop czy w salonie?
Jak się pojawi, z pewnością będą też informacje, w jaki sposób będzie można go nabyć. Jednak sugeruję nabyć go w abonamencie, gdyż cena będzie zapewne duużo niższa, niż w ofercie na kartę.
kerim36 pisze:czy podwyzka ceny za polaczenie z BOK w pre-paid z 1zl na 1,50zl niesie za soba rowniez modyfikacje w procesie obslugi klienta, czy wszystko pozostaje na obecnym "srednim/niskim" poziomie ??
W zasadzie nie wiem, jakiej odpowiedzi oczekujesz, gdyż kwestia obsługi (czyt. jakości) nie ma nic wspólnego z tą kwestią. Zresztą, ocena obsługi klienta jest monitorowana na bieżąco a cena za połączenia z BOK nie ma nic wspólnego z ewentulanymi zmianami w jakości obsługi. Trochę to dziwne, że to z tym skojarzyłeś.
Karlos20 pisze:A ja mam takie pytanie: ta podwyżka dotyczy również osob mających abonament w PLAY?
Nie. Zachęcam do zapoznania się z Cennikami. Ta odpowiedź jest właśnie w tym miejscu.. W Cenniku (www.playmobile.pl).
kuwejt pisze:Wizualizacja TO NIE JEST TO SAMO co e-faktura. Podstawową różnicą jest to iż wizualizacja nie jest dokumentem księgowym.
Tu przyznaję Ci rację. Wizualizacja nie jest dokumentem księgowym, więc nie drukujcie jej przypadkiem i nie zanoście do U.S., gdyż wam tego nie uznają. Zanosicie pliki elektroniczne, które są wam przsyłane, po ich ówczesnym zapisaniu np. na płytę CD.
mPablo pisze:Play4you2 pomóż proszę. Ponowiłem prośbę o rozpatrzenie zgłoszenia nr 24841681 w zgłoszeniu nr 26820305.
Ok, zamieszczę prośbę o przyspieszenie. Tak na przyszłość, postaraj się do końca wysłuchać z czym do Ciebie dzwonią, wówczas nie było by tej sytłacji.
jojo pisze:Tam też wypadałoby wreszcie zrobić porządek, nie uważasz play4you2?
Trudno powiedzieć. Ja np nie widzę tam bałaganu, ale myślę, że to kwestia subiektywnej oceny.
qper pisze:co ciekawe, szybko zabrali się do rozpatrywania chociaż nie widać treści
Wszystko będzie widoczne po rozpatrzeniu sprawy i jej zamknięciu. Do tego czasu nie ma możliwości, aby je zobaczyć. Zawsze tak było.
Pajuch pisze:Gdzieś od piątku upload źle działa
Wiesz co, mi to wygląda na jakiś kłopot z modemem. Spróbuj (jak masz możliwość) sprawdzić na innym modemie swoją kartę lub udaj się ze swoim netem w inną okolicę, aby sprawdzić inny nadajnik. Jak wykluczysz te ewentualności i nadal będzie ten sam efekt, zrób wtedy zgłoszenie.
yogurcik pisze:Co w takim przypadku ??
Może być ciężko. Pamiętaj, że telefon to usługa mobilna. To, że nie masz zasięgu w miejscu "a" a będzie już w miejscu "b" to już wyklucza mozliwość rozwiązania Umowy. Musiałby nastąpić całkowity brak swiadczenia usług (czyt. musiałyby pasć wszystkie nadajniki), aby istniała taka możliwość. Wiesz, próbować możesz, ale podejrzewam, że to nic nie pomoże. To nie jest telefon stacjonarny, gdzie to by już przeszło, tylko komórkowy. W ten sposób mozna by było rozwiązać Umowę prawie u każdego Operaotra, bo każdy Operaotr ma jakieś "dziury" w sieci radiowej i to jest naturalne. Nie ważne, czy to Play, Plus, Era, Orange czy ktokowliek inny. Zawsze będą "dziury" i to się nie zmieni.
tricki pisze:Może wiec Play4you pomoże. nr 26862062.
Moi drodzy, mam taką prośbę, wszyscy, którzy mają zgłoszenia powyżej półtora tygodnia, napiszcie mi na PW informacje z numerem zgłoszenia, w temacie wpiszcie "ponaglenie zgłoszenia". Zasrzegam od razu, zgłoszenia poniżej półtora tygodnia nie będą przeze mnie ponaglane. Proszę więc was o wyrozumiałość i zaoszczędzicie dzięki temu sobie i mi dużo czasu na weryfikację, ile czasu minęło od zgłoszenia. Z góry dziękuję za zrozumienie.
playonline pisze:P4Y nadrabia chyba zaleglosci z prv bo ani P4Y anie P4Y2 nie widac od jakiegos czasu... No ale nie zapominajmy, ze oni tez maja swoja robote a to tutaj to tylko "gratis" od ich pracodawcy.
Cieszę się, że tak o mnie pamiętacie :wink:. A tak na poważnie, owszem, masz rację, mam jeszcze inne obowiązki zawodowe, ale chyba wiecie doskonale o tym, że zawsze się pojawię :-). Zrozumcie, że poświęcam Wam mozliwie najwięcej mojego czasu, ale nie zawsze mogę być codziennie. Zapewniam Was jednak z całą stanowczością, że wpisy śledzę "na bieżąco" 8).
piotros.org pisze:może Play4You coś pomoże?
Podobnie jak w powyżej, w odpowiedzi jaka dałem trickiemu.
playonline pisze:Co do P4Y to juz dawno nie widzialem aby tutaj sie udzielal
Ech.. Chyba mała przesada, raptem nie było mnie 3 dni :-D. Ale cieszę się, że jestem wam jeszcze potrzebny :D. Ok, już jestem ;-).
Sig pisze:na 3 numerach (dla każdej z osób) brak zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
Zgłoś to do weryfikacji. Sprawdzimy, jaki zakaz jest na koncie i czy mamy zastrzeżenie właściciela numeru. Jest tylko jeden warunek. Zgłoszenie musi zrobić właściciel numeru i z nim będziemy korespondować w tej sprawie. W tej chwili jeżeli tak było (niestety, nie mogę tego potwierdzić), to przepraszam za błąd. Widocznie numery te mogły się znaleść w nieodpowiedniej bazie (o ile był oczywiście błąd). Zgłoś to proszę do wyjasnienia (lub niech właściciele to zgłoszą). Podaj tylko proszę datę,kiedy otrzymano taką wiadomość, oczywiście numer z którego otrzymano i treść wiadomości. Dasta jest bardzo ważna w tym wszystkim. Jak byś pamiętał jeszcze przybliżoną godzinę, byłoby świetnie.
tomektg pisze:(nie wiem czy ktoś ich kontroluje i robi im jakieś szkolenia)
Możesz mi nie wierzyć, ale robimy bardzo duże kontrole.. Niestety, jak już błąd ktoś popełni, nie możemy tego cofnąć. Szkolenia również są robione cyklicznie. Niestety, szczegółów pracy nie mogę wam podać, ale zapewniam Was, że robimy wszystko co jet możliwym do zrealizowanai, abyście byli zadowoleni z OK.
luccicare pisze:skoro to sam BOK prosi o kontakt na skutek uznanej reklamacji?
W tej sprawie pozwól, że coś wyjaśnię. Nigdzie nie jest napisane, że musisz zadzwonić. W sprawie aktywacji rekompensaty możesz napisać mail lub poprzez Play24. Jeżeli jednak spieszy Ci się z jej aktywacją, to już wybór należy do Ciebie, czy zadzwonisz. Od razu ucinam dalszą dyskusję i mówię, że samo uznanie reklamacji nie spowoduje, że zrobimy korektę za połączenie z BOK. Są bezpłatne mozliwości kontaktu, więc telefon do BOK jest subiektywnym wyborem kontaktu. Od razu też wyjasniam, nie planujemy również w najbliższym czasie aby to zmienić. Jak pojawią się wasze opinie w tym temacie to rozumiem, że macie własne poglądy, ale mimo wszystko nie wprowadzimy zmian w tym zakresie.
Quetzal pisze:Owszem było - ja także dostałem na wszystkich numerach tę reklamę (a na wszystkich numerach mam brak zgody.
Podobnie jak SIG, zrób w tej kwestii zgłoszenie.
avt31 pisze:P4Y2 pisał, że problemy mają trwać do 24 stycznia, ale chyba zpomniał dopisać, że do 2012 roku.
Moi drodzy, jeżeli już mnie cytujecie, róbcie to dokładnie. Napisałem planowane jest usunięcie niedogodności do 24 stycznia ale słowo "planowane" nie oznacza wcale, że do tego dnia zdecydowanie zostanie wszystko zrobione. Nigdzie nie napisałem, że daję wam gwarancję, że 24 01 2011 wszystko będzie na 100% zrobione.. Ok, rozumiem, że to była lekka nadinterpretacja. Nie gniewam się :wink:. Ok, a tak na poważnie, to chyba już nie powinno być jakiś utrudnień. Jeżeli są, to bardziej indywidualne przypadki, więc.. Standardowo, zróbcie zgłoszenie..
i oto wspaniała odpowiedź
Zrób odwołanie od tej reklamacji i podaj mi numer zgłoszenia.
yogurcik pisze:dzis mamy 30 i kurka jakos na koncie nie widze tych 20 min albo slepy jestem
Zrób zgłoszenie z prośbą o informacje, kiedy zostały przyznane Ci te 20 minut i wskaż zgłoszenie (numer) w którym Cię o tym poinformowano.




Ufff. Normalnie taka ilość odpowiedzi może zmęczyć :wink:. Ok, żart. Dzięki za wszystkie wpisy. Nawet te negatywne są w jakimś sensie pozytywne, bo możemy reagować. Nie zawsze zamieszczam wam komentarze, że coś zrobiono, ale wiele już było takich spraw, że napisaliście, że coś nie działa lub działa nie tak jak powinno i jak to weryfikowano i stwierdzono, że jest rzeczywiście z tym jakiś problem, robiliśmy to. Nie zapominajcie, że to dzięki wam udaje nam się czasem szybko coś wyeliminować, co nie zauważyliśmy sami. Specjalne podziękowania dla Iwiczka. Muchakk, Playonline i Qpera za wasze opinie i wskazówki. Dziękuję również Kuwejtowi za jego zdrowe podejście do wielu spraw. Choć nie zawsze się zgadzamy, to miło mi się z Tobą dyskutuje. Zapewniam Was, że wasze opinie nie idą na marne. Dziękuję również wszystkim pozostałym, którzy zamieszczaja wpisy i opinie na różne tematy, ale też udzielają sami informacji innym użytkownikom. Wspólnie tworzymy jeden wielki zespół i taka współpraca może oznaczać tylko pozytywne skutki. Jeszcze raz wam dziękuję.

Pzdr.

Wasz P4Y2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #456466  autor: qper
 30 sty 2011, 09:54
Wszystko będzie widoczne po rozpatrzeniu sprawy i jej zamknięciu. Do tego czasu nie ma możliwości, aby je zobaczyć. Zawsze tak było.
No niestety nie.

W kanale www treść zgłoszenia zawsze była widoczna, a w tym przypadku nie.

Co się okazało, że jest, to problem po stronie Play, bo zgłoszenie nie zapisało treści.
Dostałem taką odpowiedź


Witamy,

W związku z modernizacją serwisu Play24 Państwa zgłoszenie, jakie otrzymaliśmy 26.01.2011. nie zawiera treści. Bardzo prosimy o ponowne przesłanie zapytania korzystając z Play24 lub adresu email [email protected].

Za powstałe niedogodności uprzejmie przepraszamy. Jednocześnie informujemy, iż obecnie serwis Play24 działa poprawnie i zachęcamy do jego odwiedzania.

Zespół Play

 #456467  autor: playonline
 30 sty 2011, 10:17
play4you2 pisze:witam ponownie :D .
Witam,
juz myslalem, ze kanal Play Telepolis zostal zamkniety... ;)
play4you2 pisze:Wiesz co, mi to wygląda na jakiś kłopot z modemem.
Nie wmowisz mi, ze i ja mam problem z modemem i kilka innych osob tez... ;) Wystarczy spojrzec na screeny zamieszczone tutaj. Tak jak napisalem wczesniej. Problemy z zasiegiem o ktorych pisalem kilka stron temu i predkoscia Play Online zaczely sie na niedlugi czas przed oficjalnym wejsciem "4G". Moze przypadek a moze nie. W kazdym razie obecna predkosc Play Online co widac na screenie rozni sie od tej co mialem kilka miesiecy temu.
play4you2 pisze:owszem, masz rację, mam jeszcze inne obowiązki zawodowe
Wiem, ze masz jeszcze inne obowiazki dlatego napisalem, ze to tutaj to tylko gratis od zatrudniajacego.. ;)
play4you2 pisze:raptem nie było mnie 3 dni
No tak, 3 dni dla BOK to duzo (o czym moze swiadczyc to, ze kiedys po chyba 3 dniach dostalem odpowiedz, ze sprawa nie moze byc zweryfikowana gdyz przyklady nie sa aktualne choc nie ja sie spoznilem.. ;) ).. Z drugiej strony odpoczynek kazdemu sie nalezy ale ludzie tutaj przyzwyczaili sie do Waszej obecnosci. ;)
play4you2 pisze:Sprawdzimy, jaki zakaz jest na koncie i czy mamy zastrzeżenie właściciela numeru.
Hmm a jak sie ma sprawa w przypadku IVR'a? Jak dzwoni sie do BOK to slyszy sie reklame a przeciez Klient moze nie zyczyc sobie reklam i mogl nie wyrazic zgody na otrzymywanie ich za pomoca "srodkow elektronicznych" przy czym IVR takim srodkiem przekazu jest.. ;)
play4you2 pisze:Niestety, jak już błąd ktoś popełni, nie możemy tego cofnąć.
Ja kilku bajek nasluchalem sie od ludzi dzwoniacych z przedluzeniem umowy czy proponujacych przejscie z pre do post.. :/ Czy to jak do mnie dzwonili czy tez do znajomych. Tam zwroccie uwage na to co jest mowione. :) Do obslugi Klienta (przychodzace) uwag nie posiadam oprocz tego, ze czasami w trakcie jednej rozmowy polaczenie jest wyciszane (mute) lub zawieszane (hold). Od niedawna zauwazylem, ze jakosc w BOK sie podniosla choc mam doswiadczenie, ktore mnie rozbawilo jednak nie nadaje sie aby opisac je na forum.. ;) Jak zechcesz to moge na prv napisac.

Troche czepialstwa... ;)
play4you2 pisze:na płytę CD
Nie mozna pisac / mowic "na plyte CD" gdyz samo CD zawiera w sobie slowo plyta [CD - Compact Disc = plyta kompaktowa]. To tak jakby powiedziec wirus HIV... ;) [HIV - Human Immunodeficiency Virus = ludzki wirus niedoboru odpornosci]. Powinno uzywac sie tylko skrotu CD czy HIV lub ich pelne wyjasnienia.. ;)
play4you2 pisze:Zrób zgłoszenie i opisz całą sytłację.
Rozumiem, ze literowka, ktora nie jest spowodowana trzydniowa nieobecnoscia.. ;)
play4you2 pisze:Specjalne podziękowania dla Iwiczka. Muchakk, Playonline i Qpera za wasze opinie i wskazówki.
A prosze. :) Jesli tylko czegos jestem pewien to z checia pomoge. :)
play4you2 pisze:Dziękuję również wszystkim pozostałym, którzy zamieszczaja wpisy i opinie na różne tematy, ale też udzielają sami informacji innym użytkownikom. Wspólnie tworzymy jeden wielki zespół i taka współpraca może oznaczać tylko pozytywne skutki. Jeszcze raz wam dziękuję.

Pzdr.

Wasz P4Y2
Brzmi jakbys sie z nami zegnal.. ;)

 #456476  autor: Logith
 30 sty 2011, 10:51
playonline pisze:
Logith pisze:Wczoraj zorientowałem się, że kiedy mam wyłączony telefon i ktoś do mnie dzwoni to włącza się poczta głosowa - i wszystko ok, ale nie dostawałem powiadomienia. (Mam włączone wszystko na play24)
Zapewne powiadomien nie miales wlaczonych, ot cala filozofia... ;) Czyli SMS lub oddzwanianie lub nic.
Co do tego, ze na Play24 masz wlaczone wszystko... Heh, Play24 to jest tylko ladne, kolorowe cos i sadze, ze nie widac wszystkich mozliwych opcji... ;) Tak wiec tutaj BOK powinien spelnic swoja role i jak sie okazalo spelnil.
I właśnie o to mi chodziło ,że spełniło, nawet szybko, ba! nawet oddzwonili w tak błahej sprawie! Jak dla mnie coś się poprawia, bo ostatnio w jeszcze prostszej sprawie było gorzej.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni ale jestem dobrej myśli.
Kody niestety u mnie słabo działają, albo wcale.

Pzdr.

Play4you - Odpowiedź o 4 nad ranem (albo w nocy - jak kto woli) - spać nie możesz? :-D
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 11:13 przez Logith, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
Obrazek

 #456477  autor: qper
 30 sty 2011, 10:57
Play4you problem z nieterminowym włączaniem usług nie dotyczy pojedynczych numerów.

Sam mam sporo numerów, którymi zarządzam i na każdym jest to samo.

Na swoim telefonie wczoraj koło 9 uruchomiłem pakiet 100 MB i do dzisiaj nie jest aktywny a jest już prawie 11. Specjalnie go włączyłem 2 dni wcześniej, żeby 300 MB nie przepadło.

Szkoda, że Play jakoś oficjalnie o tym się nie wypowie, w szczególności mam tu na myśli rzecznika Marcina. Zawsze o wszystkim wspomniana ale takie kilku tygodniowe problemy mu umknęły. Widać po komentarzach na wielu blogach i forach, że problem jest.

Nadal jako wierny użytkownik sieci czekam na jakieś informacje jak choćby kiedy będzie normalnie.

Jeżeli chodzi o to co wspomniał jojo o bałaganie to i tak jest już lepiej niż było.
Nie zmienia to jednak faktu, że jak wejdziemy w pakiety internetowe to wszystkie są niepoukładane (podobnie jest z play24).

Kiedyś wszystkie były uporządkowane rosnąco i ze względu na nadajniki. Teraz nie ma żadnego podziału, a dodatkowo nie ma tam pakietu (jak dla mnie najważniejszego pakietu) 100MB online.
Wspominam o tym już od kilku miesięcy i nikt mnie nie słucha.


dodatkowo przypomnę jeszcze jeden screen, który jest dla mnie niezrozumiały

Obrazek

[ Dodano: 2011-01-30, 11:31 ]
Odnośnie mojego play online w ipadzie to sprawa wygląda następująco,

- prędkości jakoś wyglądają choć mogłoby być lepiej,
- pingi są bardzo duże, na iphone gdzie mam fresha są mniejsze... a lokalizacja i czas pomiarów jednakowe.



Obrazek

 #456490  autor: KC-KARLOS
 30 sty 2011, 12:05
playonline pisze:
avt31 pisze:Play z aktywacją kodów idzie jak widać w zaparte.
Ja zmiany na uslugach dokonuje za pomoca Pla24 i poki co nie ma problemu. Wszystko robi sie i przyznaje w ciagu kilku minut.
Logith pisze:Wczoraj zorientowałem się, że kiedy mam wyłączony telefon i ktoś do mnie dzwoni to włącza się poczta głosowa - i wszystko ok, ale nie dostawałem powiadomienia. (Mam włączone wszystko na play24)
Zapewne powiadomien nie miales wlaczonych, ot cala filozofia... ;) Czyli SMS lub oddzwanianie lub nic.
Co do tego, ze na Play24 masz wlaczone wszystko... Heh, Play24 to jest tylko ladne, kolorowe cos i sadze, ze nie widac wszystkich mozliwych opcji... ;) Tak wiec tutaj BOK powinien spelnic swoja role i jak sie okazalo spelnil.
Karlos20 pisze:To już jest przegięcie, co się w Play'u dzieje.
Heh a jestes pewien, ze masz aktywne zbieraj minuty, ze to byly polaczenia z obcej sieci i ze jedno z nich trwalo conajmniej 120 sekund? Jezeli jestes pewien to wskaz im takie polaczenia gdzie powinienes miec przyznane minuty i domagaj sie informacji czy i ile minut zostalo przyznanych... A i pamietaj, ze minuty przyznane w ramach Zbieraj Minuty schodza jako pierwsze... Zawsze..
Playonline: w zgłoszeniu, które wczoraj wysłałem do PLAY24 wskazałem informacje o połączeniach, które powinny być zaliczone do bonusu. Pozostało mi tylko czekać na ich odpowiedź...

[ Dodano: 2011-01-30, 12:10 ]
A usługę Zbieraj minuty mam aktywną na koncie cały czas
Info z kodu *111*4*3# :
Usluga wlaczona. Mozesz jeszcze wlaczyc: 0

 #456491  autor: playonline
 30 sty 2011, 12:14
qper pisze:pingi są bardzo duże, na iphone gdzie mam fresha są mniejsze
Wyglada to na problem od strony modemu... ;) To tak zartem. Sam wlasnie staram sie odpalic strone gdzie jest 1 zdjecie sredniego rozmiaru i juz 3 piosenka przeleciala a nadal fotki nie ma... :/ Sadze, ze u Ciebie to wplywu nie ma ale spora czesc osob pomija mozliwosc wolnego dzialania neta z powodu systemu operacyjnego i jego stopnia zasmiecenia.. No ale fakt, w tym przypadku watpie aby to bylo spowodowane modemami, systemem czy lokalizacja...

Co do problemow z operatorami to kazdy op powinien miec takie miejsce na swojej www gdzie zawieralby info o niedogodnosciach. Powiedzmy www.niedogodnosci.playmobile.pl ;)

Dzis tak wyglada predkosc Play'a przy zerowym uzyciu lacza.. :)
Obrazek

 #456494  autor: play4you2
 30 sty 2011, 12:41
W kanale www treść zgłoszenia zawsze była widoczna, a w tym przypadku nie.
A to co innego. Przepraszam, chyba w natłoku odpowiedzi, źle zinterpretowałem twoją wypowiedź. Treść zgłoszenia, które utworzyłeś oczywiście powinna być widoczna.
playonline pisze:Witam,
juz myslalem, ze kanal Play Telepolis zostal zamkniety...
No co Ty!! Jak mówiłe, będę tu z wami i to, że otworzyliśmy nasz oficjalny kanał na Facebooku, nic nie zmieniło.
playonline pisze:Nie wmowisz mi, ze i ja mam problem z modemem i kilka innych osob tez...
Ja nie chcę Ci nic wmawiać, to była tylko moja sugestia.
playonline pisze:Hmm a jak sie ma sprawa w przypadku IVR'a? Jak dzwoni sie do BOK to slyszy sie reklame a przeciez Klient moze nie zyczyc sobie reklam i mogl nie wyrazic zgody na otrzymywanie ich za pomoca "srodkow elektronicznych" przy czym IVR takim srodkiem przekazu jest..
Zgadza się, ale zapominasz o bardzo ważnej rzeczy. To Ty wykonujesz połączenie do nas, więc nie ma tu mowy o złamaniu ustawy. To Twój wybór, że chcesz się z nami skontaktować. To tak, jakby zabronić np bankowi, aby wywieszał reklamy w jego placówce, bo klient nie chce otrzymywać treści marketingowych, więc jak wchodzi do placówki, to muszą one być zdjęte. Tak samo jest w przypadku IVR jak dzwonisz do nas. W tym zapisie chodzi i informacje z IVR, które by do Ciebie oddzwaniały (czasami stosuje się tego typu reklamy).
W opisanym przez Ciebie zdarzeniu nie ma mowy o złamaniu ustawy o ochronie danych.
playonline pisze:Nie mozna pisac / mowic "na plyte CD"
Oj tam :P... To przez natłok odpowiedzi, jakie udzielałem :mrgreen:. No ok, już nie będę :P
playonline pisze:Rozumiem, ze literowka,
No zdarza się :P..
playonline pisze:Brzmi jakbys sie z nami zegnal..
Eeee tam :-D... Ja z wami?? NIGDY :lol:.. No dobra, dość spamowania :-).
Logith pisze:Play4you - Odpowiedź o 4 nad ranem (albo w nocy - jak kto woli) - spać nie możesz?
A kto powiedział że spałem? Ja o tej do pracy wstaję :P..
qper pisze:Szkoda, że Play jakoś oficjalnie o tym się nie wypowie,
No przecież zamieściłem informację, że są realizowane prace planowe, które miały się zakończyć teoretycznie do 24 01 2011r. Jak nadal masz kłopoty z uruchomieniem różnych Pakietów, zgłoś to proszę i najwyżej poproś o przedłużenie ważności Pakietu 300 MB, jeżeli stracił on przez to ważność.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #456505  autor: DanielR
 30 sty 2011, 13:11
play4you2 pisze:jojo napisał/a:
Tam też wypadałoby wreszcie zrobić porządek, nie uważasz play4you2?


Trudno powiedzieć. Ja np nie widzę tam bałaganu, ale myślę, że to kwestia subiektywnej oceny.
A ja myślę, że skoro tak uważasz, to się niestety mylisz.
Myślę też, że to FAKT, a nie "kwestia subiektywnej oceny".
Oceniać to można sobie rzeczywiście różnie, natomiast już od jakiegoś czasu, po raz kolejny również qper (np. powyżej) "wali" Ci wręcz prosto w oczy screenami ze swojego telefonu, byś zobaczył o co chodzi.
Już jaśniej się chyba nie da.
Play 24 Menu, niestety wciąż jest pełne "drobnych niedoróbek".

PS qper, brakuje tam jeszcze 9 (na samym dole) - Powrót
A np. pod 1 Stan konta (gdy wejdziemy w to menu), jest (na dole) 9 Powrót, a pod nim 0, bez opisu, a powinno być: 0 Wyjście.

Jest kilka takich miejsc. Ktoś (grupa osób), powinien po prostu, na spokojnie raz jeszcze usiąść nad wszystkimi menu z pod krótkich kodów USSD i je dopracować, tak by wyglądały profesjonalnie, nie mylić z prowizorycznie. :wink:
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 13:25 przez DanielR, łącznie zmieniany 1 raz.

 #456509  autor: playonline
 30 sty 2011, 13:22
play4you2 pisze:Ja nie chcę Ci nic wmawiać, to była tylko moja sugestia.
No wlasnie, moze niech osoby z P4 czy firm wspolpracujacych sprawdza co sie dzieje zeby sugestii nie bylo a fakty? Najlepiej jest wyslac taka ekipe i niech sama sprawdzi jak to jest w danym miejscu. Na pewno macie oddzialy w roznych czesciach Polski. U innych opow to dziala normalnie (tzn wysylanie ekipy).
play4you2 pisze:Zgadza się, ale zapominasz o bardzo ważnej rzeczy.
No i w koncu doczekalem sie tej odpowiedzi. :)
play4you2 pisze:No przecież zamieściłem informację, że są realizowane prace planowe
Skoro to "prace planowane" to mogloby byc jakies info podane wczesniej a nie po tym jak sie Klienci dopatrza... ;) Rozumiem sprawy na ktore op nie mial wplywu ale te planowane...? Nazwa sama za siebie mowi... :)


Numer, ktorego nie ma choc jest.. ;)
Obrazek

 #456514  autor: Pajuch
 30 sty 2011, 13:30
Pajuch napisał/a:
Gdzieś od piątku upload źle działa



Wiesz co, mi to wygląda na jakiś kłopot z modemem. Spróbuj (jak masz możliwość) sprawdzić na innym modemie swoją kartę lub udaj się ze swoim netem w inną okolicę, aby sprawdzić inny nadajnik. Jak wykluczysz te ewentualności i nadal będzie ten sam efekt, zrób wtedy zgłoszenie.
ewidentna awaria lub zla konfiguracja byla

Widac ne przeczytales calego posta :) od publikacji tamtego posta smiga Obrazek

 #456579  autor: kuwejt
 30 sty 2011, 17:04
play4you2 pisze: Nie zapominajcie, że to dzięki wam udaje nam się czasem szybko coś wyeliminować, co nie zauważyliśmy sami. Specjalne podziękowania dla Iwiczka. Muchakk, Playonline i Qpera za wasze opinie i wskazówki. Dziękuję również Kuwejtowi za jego zdrowe podejście do wielu spraw. Choć nie zawsze się zgadzamy, to miło mi się z Tobą dyskutuje.
:oops: Hehe dzięki, mi też jest miło z Tobą wymieniać opinie. Mam również świadomość iż czasem może to wyglądać, że jestem upierdliwy i się czepiam jednak możecie mi wierzyć albo nie ale nie robie tego po to by dokuczyć komukolwiem w p4, lecz by pewne niedogodności nie miały miejsca. Po to m.in. chyba powstał ten temat... :wink:
W końcu wymiana zdań :smt014 jest podstawą relacji międzyludzkich :smt025

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB
  • Strona 144 z 244
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 244
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 244