DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 147 z 244
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 244

 #456812  autor: Apollo79
 31 sty 2011, 17:53
Witam,

Ja w piątek złożyłem zlecenie poprzez Play24.pl na aktywację pakietu internetowego 100 mb. Przez dwa dni było, że w trakcie włączania. Od dziś mam status włączone, ale niestety i tak wszystko liczy mi poza abo. i na stronie moje konto nie widzę ile mam Mb do wykorzystania. Napisałem wczoraj wieczorem reklamację na stronie, ale niestety bez odzewu :-(.
Zaczyna mnie to złościć.
:evil:

 #456816  autor: aizo
 31 sty 2011, 18:16
Apollo79 pisze:Napisałem wczoraj wieczorem reklamację na stronie, ale niestety bez odzewu :-( .
Zaczyna mnie to złościć.
Wczoraj zrobiles zgloszenie i juz sie zloscisz?
Ja czekalem ostanio trzy tygodnie na odpowiedz.

Po zrobieniu zgloszenia po ok 8 dniach mialem status rozpatrywane(bo wczesniej jest zarejstrowane)

No i po jakis 2 tygodniach mi odpisali(oczywscie 99% z automatu)

I to nie tylko z jedym zleceniem mialem tak :D Czekaj cierpliwie ,a jak sie denrwujesz po jedym dniu to zazyj jakies srodki uspokajajace:)

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #456832  autor: qper
 31 sty 2011, 19:08
a co powiesz na moją sprawę?


Nie musisz wklejać ciągle tego samego, wszyscy czytaliśmy i prowadziliśmy dyskusję na ten temat. Lepiej byłoby gdybyś uważnie poczytał i odpowiedział na kilka pytań, które ci zadawałem.
kerim36 pisze:jak widac TANIO, nie oznacza BARDZO DOBRZE
co racja to racja, coś w tym jest
trzymiasto pisze:Widzę , że tu poruszany jest problem
z tego co przed chwilą sprawdzałem, to problem z przełączaniem się pomiędzy numerami i zakładką "usługi" już naprawili - całe szczęście.

Niesmak niestety pozostaje.
Co do mojego pakietu internetowego, to aktywowali go po 56h od zlecenia - mały poślizg!?
aizo pisze:Ja czekalem ostanio trzy tygodnie na odpowiedz.
Ja też to rozumiem i zawsze długo czekam na rozpatrywanie różnych zgłoszeń.

Zastanawia mnie natomiast fakt, gdy robię zgłoszenia techniczne np. nie działa telefon - i przy takich sytuacja bok traktuje takie zgłoszenia jak wszystkie. Tempo rozpatrywania zgłoszeń technicznych jest porażające. Bazując na doświadczeniach z innymi operatorami to traktują takie zgłoszenia jako priorytety i realizują do 48h najpóźniej!. Nawet TP na którą wszyscy tak nadają.

Przy okazji znalazłem taką kolejną ciekawostkę, którą play4you mógłby przekazać do działu technicznego, żeby poprawili te opisy. Według mnie wszystkie wymienione na poniższym screenie pakiety internetowe to te same usługi różniące się tylko ilości MB. Według opisów można się już zastawiać.

W przypadku pakietu 250 MB piszący poszli krok dalej i napisali, że pakiet automatycznie się przedłuża - ciekaw jak to możliwe we Freshu?! Według opisu pakiet 250 MB obejmuje również WAP.

Możę się nie znam ale jak dla mnie te opisy powinny być identyczne. Podobają mi się również początki zdań w jednym jest "Dostajesz" - określenie na poziomie 36i6, a w drugim "Otrzymujesz" - już brzmi lepiej. ;) Co z tym play4you zrobisz to decyzję pozostawiam Wam. Ja zauważyłem i opisałem.

Pozdrawiam czytelników

Obrazek

[ Dodano: 2011-01-31, 20:11 ]
Ciekaw co będzie z pakietem „Tanie rozmowy międzynarodowe z Play”?

Według regulaminu promocja obowiązuje od 26 października 2010r. do odwołania ale Pakiet minut jest ważny do dnia 31.01.2011. Niewykorzystane minuty po tym terminie przepadają...

Sam nie wiem jak to rozmieć. To co będzie po 31.01.2011? Znowu będzie można go aktywować?

[ Dodano: 2011-01-31, 20:40 ]
Obrazek

W pakietach online w opisach też jest różnie. W pakiecie 100 MB online nie ma podanej daty ważności pakietu. Trochę to mało dopieszczone.

 #456862  autor: yogurcik
 31 sty 2011, 21:19
Ja dzis złozylem zlecenie przeniesienia czesci nr z play do Orange i po kłopocie . Koszty podobne a bts za oknem wiec z zasięgiem nie mam kłopotu. Reszte przenoszę w marcu w sumie około 15 numerów czesci z nich to taryfy bizens . Oby tak dalej P4 :)

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #456878  autor: avt31
 31 sty 2011, 21:55
yogurcik pisze:Ja dzis złozylem zlecenie przeniesienia czesci nr z play do Orange i po kłopocie . Koszty podobne a bts za oknem wiec z zasięgiem nie mam kłopotu. Reszte przenoszę w marcu w sumie około 15 numerów czesci z nich to taryfy bizens . Oby tak dalej P4 :)
Decyzja dosyć radykalna, ale doskonale rozumiem. Play mnie także już zmęczył. Może to jest jedyny sposób, żeby w P4 poszli po rozum do głowy.

 #456894  autor: hubert667
 31 sty 2011, 22:54
Czy nie orientuje się ktos czy promocja 5zł za 1mb w całej Europie została już zakończona czy jest nadal? Bo nie mogę znaleźć regulaminu na stronie playmobile.pl

 #456896  autor: diobel007
 31 sty 2011, 23:06
Mały problem z bramką. Brzydko to wygląda:
Obrazek

 #456905  autor: qper
 31 sty 2011, 23:35
diobel007 pisze:Mały problem z bramką. Brzydko to wygląda:
Obrazek
Problem już zgłaszałem spory czas temu ale jak widać nie poprawiono tego.

 #456915  autor: yogurcik
 31 sty 2011, 23:58
avt31 pisze:
yogurcik pisze:Ja dzis złozylem zlecenie przeniesienia czesci nr z play do Orange i po kłopocie . Koszty podobne a bts za oknem wiec z zasięgiem nie mam kłopotu. Reszte przenoszę w marcu w sumie około 15 numerów czesci z nich to taryfy bizens . Oby tak dalej P4 :)
Decyzja dosyć radykalna, ale doskonale rozumiem. Play mnie także już zmęczył. Może to jest jedyny sposób, żeby w P4 poszli po rozum do głowy.
Może i radykalna ale na co mi jakaś usługa która nie działa. Ile to juz takich wpadek zaliczyła firma P4 ciężko zainwestować raz a porządnie przeszkolić pracowników itp. To juz nie jest taki mlody Operator juz ponad 3 lata do czegoś powinno zobowiązywać a tutaj nic tak samo a nie raz gorzej ..... Nie tylko cena się liczy ale i jakość nie jakoś ................

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #456933  autor: sumix
 01 lut 2011, 08:27
7 stycznia uległem wypadkowi w wyniku którego złamałem noge.
Przygotowuje się do sprawy sądowej o odszkodowanie.
Zbieram dokumenty w tym billing telefoniczny i zonk.... w dniu 7.01.2011 w billingu tel dostępnym przez Play nie ma ani jednego połaczenia na numery ratunkowe.
Dzwonie dziś rano na *500 - 1 konsultant odkłada słuchawke zanim cokolwiek powiedziałem, 2 konultant sprawdza i faktycznie w tym dniu w billingu nie ma połączeń na numery ratunkowe i mam iść do salonu (ze złamaną nogą) po billing lub listem poleconym (iśc na poczte) wysłać list z prośbą o billing.

play4you
Numer zgłoszenia: 27055342

Czy wasze połączenia na numery ratunkowe też są pomijane w billingach z play24 ?

 #456945  autor: playonline
 01 lut 2011, 11:38
sumix pisze:faktycznie w tym dniu w billingu nie ma połączeń na numery ratunkowe
Zrob zgloszenie z prosba o billing zawierajacy polaczenia na numery alarmowe. Takie polaczenia na 112, 997, 998, 999 sa realizowane nawet bez karty SIM i sa mozliwe do zrealizowania nie tylko na zasiegu operatora u ktorego masz umowe ale na kazdym innym. Dlatego popros o "specjalny" billing zawierajacy takie informacje. Nie zapomnij podac daty kiedy to polaczenie mialo miejsce.
sumix pisze:Czy wasze połączenia na numery ratunkowe też są pomijane w billingach z play24 ?
Na Play24 tez nie widac takich polaczen. Jw popros o ten "specjalny" billing.

 #456970  autor: play4you2
 01 lut 2011, 13:58
qper pisze:Zgłoście to szybko do działu technicznego...
Zostało poprawione.
tricki pisze:Jak mam rozumieć "błąd konsultanta"?
Ja rozumiem, że nastąpił błąd i zrobiłeś zgłoszenie, ale to, że zamieszczasz opis co stronę, naprawdę nie przyspieszy rozwiązania. Jak już wspomniałem, sprawę zgłosiłem do weryfikacji i jest analizowana, więc uzbrój się trochę w cierpliwość i poczekaj na jej rozwiązanie.
trzymiasto pisze:Reklamacja niezasadna. I teraz się zaczyna udowadnianie ,że włączenie odbywało się w czasie gdy środki były na koncie.
Jeżeli otrzymałeś informacje które Cię nie zadawalają, masz prawo do złożenia odwołania. Podaj w nim tylko numer zgłoszenia od którego odpowiedzi się odwołujesz i jakie punkty w odpowiedzi nie są dla Ciebie satysfakcjonujące.
qxv1 pisze:piszcie do uke bo warto.
Kwestia względna. UKE podobnie jak Wy w tradycyjnych zgłoszeniach, zleca do nas zapytanie. Odpowiadamy na nie tak jak w każdym innym przypadku. Jeżeli Klient ma rację, uznajemy to, jeżeli nie, to też i taka jest odpowiedź. Gwarantuję Wam, że samo zlecenie sprawy do UKE nie jest gwarancją rozwiązania sprawy zgodnie z oczekiwaniami.
Apollo79 pisze:Napisałem wczoraj wieczorem reklamację na stronie, ale niestety bez odzewu
Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 30 dni od daty jej zgłoszenia. Jak nie dostaniesz odpowiedzi po około połtora tygodnia, odezwij się do mnie.
qper pisze:Co z tym play4you zrobisz to decyzję pozostawiam Wam. Ja zauważyłem i opisałem.
Jak zwykle, Twoje sugestie przekazałęm dalej :D.
sumix pisze:play4you
Numer zgłoszenia: 27055342
Ok, przekazałem stosowne informacje co do rozwiązania.
playonline pisze:Na Play24 tez nie widac takich polaczen.
Połączenia z numerami specjalnymi (takimi jak np 112) należą do specyficznego rodzaju połączeń. Nie są uwzględnianie w bilingu, gdyż są bezpłatne. Jednak jest jeszcze jeden powód. Otóż jak zapewne wiecie, pod nr 112 możecie dodzwonić się nawet z samego telefonu, bez karty SIM. Chodzi o to, że nie jest on przypisany pod konkretną sieć, tylko do nadajnika, w którego pobliżu znajduje sie telefon i to bez znaczenia, do której sieci ten nadajnik należy. Niemniej jednak, oczywiście jest możliwość uzyskania potwierdzenia takich danych.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #456971  autor: qper
 01 lut 2011, 14:04
Play4you kolejna porcja błędzików ;)


Obrazek

Według mnie albo koszt jest źle naliczony albo reszta środków została pobrana z innego bonusowego konta ale się nie wyświetla. Za ponad 6 min rozmowy powinno zostać naliczone 6* 0,29 = 1,74 a jest 1,54.



Obrazek

ucięta nazwa w opisie - "Minuty do wszystk"
Ostatnio zmieniony 01 lut 2011, 15:02 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #456973  autor: tricki
 01 lut 2011, 14:25
play4you2 pisze:Ja rozumiem, że nastąpił błąd i zrobiłeś zgłoszenie, ale to, że zamieszczasz opis co stronę, naprawdę nie przyspieszy rozwiązania. Jak już wspomniałem, sprawę zgłosiłem do weryfikacji i jest analizowana, więc uzbrój się trochę w cierpliwość i poczekaj na jej rozwiązanie.
tej cierpliwości juz brakuje. Sposób załatwiania spraw jest karygodny. Pisze o nich bo uważam że takie kwiatki nie zdażają sie u innych operatorów. Ja przynajmniej nie miałem takich problemów /Era, Orange, Iplus/. Poprawcie jakość obsługi to i zniecierpliwionych Klientów będzie mniej. Postaw się w naszej sytuacji. Powinnismy tylko płacić i rozmawiać a tak walczymy z niedziałającym Play24, niedziałającymi kodami, rozłaczaniem rozmów w BOK, wyłaczaniem notki sms itd......

Takie kwiatki to tylko w filmach Barei ;)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #456977  autor: play4you2
 01 lut 2011, 14:34
tricki pisze:tej cierpliwości juz brakuje.
Z tego co widzę, odwołanie złożyłeś 31 01 2011r. Sprawa jest przekazana i w trakcie realizacji. Jak zostanie rozwiązana, z pewnością Cię o tym poinformujemy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #456980  autor: muchakk
 01 lut 2011, 14:51
play4you2 chyba nie do końca zrozumiałeś co chciał napisać tricki. Chodzi o to, że żadnego odwołania nie powinno być( gdyby wasz bok faktycznie był BOK-iem a nie biurem robienia sobie żartów z klienta). Jak konsultant się pomylił to wasz problem i powinniście załatwić to wewnątrz firmy i przyznać użytkownikowi rekompensate o której była mowa (100zl).


Kiedy zrobicie coś z AKTYWACJA USŁUG I KODAMI :?: :?: :?: :?:
Ostatnio zmieniony 01 lut 2011, 14:52 przez muchakk, łącznie zmieniany 1 raz.

 #456981  autor: tricki
 01 lut 2011, 14:51
play4you2 pisze:Z tego co widzę, odwołanie złożyłeś 31 01 2011r. Sprawa jest przekazana i w trakcie realizacji. Jak zostanie rozwiązana, z pewnością Cię o tym poinformujemy.
nie będę sie licytował. Zauważ że to jest odwołanie odwołania a cała sytuacja wynika z winy operatora Play. Szkoda że nie odniosłeś sie do pozostałych kwestii.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #456982  autor: play4you2
 01 lut 2011, 14:58
tricki pisze:Szkoda że nie odniosłeś sie do pozostałych kwestii.
Nie mogę do nich odnieść się w tej chwili, gdyż sprawa jest nadal weryfikowana. Nie znam odpowiedzi, więc mogę ewentualnie po jej rozpatrzeniu odnieść się co do kwestii prawidłowości zdarzeń. Co do samego odwołania, gdyby to było odwołanie od odwołania, wówczas już nie byłoby możliwości reklamacji tego samego zdarzenia (przynajmniej w naszej sieci). Zauważ, że pierwsze zgłoszenie było "zwykłym" zgłoszeniem, później złożyłeś reklamację a dopiero teraz odwołanie. Tym bardziej, że jedna ze spraw dotyczyła innego numeru więc nie można łączyć 2 numerów w jedną sprawę.

Ok, niemniej jednak, raptem wczoraj to złożyłeś. Poczekaj proszę na rozpatrzenie odwołania. Nie sądzę, aby trwało to długo.
muchakk pisze:Jak konsultant się pomylił to wasz problem
To w tej chwili jest rozpatrywane, więc nie mogę stanowczo przesądzić, że był lub nie było błędu. Poczekajmy na rozwiązanie tej sprawy. Jeżeli Tricki zechce, sam podzieli się informacjami n/t zakończenia, ponieważ mnie obowiązuje Tajemnica Telekomunikacyjna. Oznacza to, że nie mogę rozmawiać n/t waszych zgłoszeń i przedstawiać formy rozwiązania.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #456996  autor: Apollo79
 01 lut 2011, 16:53
play4you2 pisze:Apollo79 napisał/a:
Napisałem wczoraj wieczorem reklamację na stronie, ale niestety bez odzewu


Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 30 dni od daty jej zgłoszenia. Jak nie dostaniesz odpowiedzi po około połtora tygodnia, odezwij się do mnie.
Po napisaniu do play4you2 sprawa została rozwiązana bardzo szybko :-) - dzięki.
Teraz poczekam co zrobią z naliczonymi opłatami, które się naliczyły po regulaminowych 24h.

Pozdrawiam,
Apollo79

 #457037  autor: play4you2
 01 lut 2011, 19:47
qper pisze:Play4you kolejna porcja błędzików
Przekazane :wink:
Apollo79 pisze:Po napisaniu do play4you2 sprawa została rozwiązana bardzo szybko - dzięki.
No raczej normalnie :-). Ja tylko poprosiłem o szybszą realizację, co nie oznacza, że musi być szybko zrobione. Pamiętajcie proszę, wszystko zależy od rodzaju złożonej sprawy. Czasami naprawdę wymaga to czasu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 147 z 244
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 244
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 244