a co powiesz na moją sprawę?
Nie musisz wklejać ciągle tego samego, wszyscy czytaliśmy i prowadziliśmy dyskusję na ten temat. Lepiej byłoby gdybyś uważnie poczytał i odpowiedział na kilka pytań, które ci zadawałem.
kerim36 pisze:jak widac TANIO, nie oznacza BARDZO DOBRZE
co racja to racja, coś w tym jest
trzymiasto pisze:Widzę , że tu poruszany jest problem
z tego co przed chwilą sprawdzałem, to problem z przełączaniem się pomiędzy numerami i zakładką "usługi" już naprawili - całe szczęście.
Niesmak niestety pozostaje.
Co do mojego pakietu internetowego, to aktywowali go po 56h od zlecenia - mały poślizg!?
aizo pisze:Ja czekalem ostanio trzy tygodnie na odpowiedz.
Ja też to rozumiem i zawsze długo czekam na rozpatrywanie różnych zgłoszeń.
Zastanawia mnie natomiast fakt, gdy robię zgłoszenia techniczne np. nie działa telefon - i przy takich sytuacja bok traktuje takie zgłoszenia jak wszystkie. Tempo rozpatrywania zgłoszeń technicznych jest porażające. Bazując na doświadczeniach z innymi operatorami to traktują takie zgłoszenia jako priorytety i realizują do 48h najpóźniej!. Nawet TP na którą wszyscy tak nadają.
Przy okazji znalazłem taką kolejną ciekawostkę, którą play4you mógłby przekazać do działu technicznego, żeby poprawili te opisy. Według mnie wszystkie wymienione na poniższym screenie pakiety internetowe to te same usługi różniące się tylko ilości MB. Według opisów można się już zastawiać.
W przypadku pakietu 250 MB piszący poszli krok dalej i napisali, że pakiet automatycznie się przedłuża - ciekaw jak to możliwe we Freshu?! Według opisu pakiet 250 MB obejmuje również WAP.
Możę się nie znam ale jak dla mnie te opisy powinny być identyczne. Podobają mi się również początki zdań w jednym jest "Dostajesz" - określenie na poziomie 36i6, a w drugim "Otrzymujesz" - już brzmi lepiej.
Co z tym play4you zrobisz to decyzję pozostawiam Wam. Ja zauważyłem i opisałem.
Pozdrawiam czytelników
[ Dodano: 2011-01-31, 20:11 ]
Ciekaw co będzie z pakietem „Tanie rozmowy międzynarodowe z Play”?
Według regulaminu promocja obowiązuje od 26 października 2010r. do odwołania ale Pakiet minut jest ważny do dnia 31.01.2011. Niewykorzystane minuty po tym terminie przepadają...
Sam nie wiem jak to rozmieć. To co będzie po 31.01.2011? Znowu będzie można go aktywować?
[ Dodano: 2011-01-31, 20:40 ]
W pakietach online w opisach też jest różnie. W pakiecie 100 MB online nie ma podanej daty ważności pakietu. Trochę to mało dopieszczone.