DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 244

 #404315  autor: niespodziewanie
 12 maja 2010, 15:27
Co mogę zrobić gdy od dnia 28 marca moje zgloszenie (reklamacja) jest wciąż w stanie "rozpatrywane..." miałem kilka telefonow w tej sprawie ale nic z tego nie wynika, konsultanci umawiają się że oddzwonią na przykład we wtorek (bo np w czwartek i piątek i pn ktos nie pracuje) a pozniej nie dotrzymują słowa. Rozumiem że gdy juz tyle nie ma czasu odpowiedzi reklamacja zostala uznana?

 #404316  autor: play4you2
 12 maja 2010, 15:27
poziom pisze:Mam 2 zarejestrowane numery prepaid których już nie używam, czy mogę via zgłoszenie @ czy telefoniczne usunąć je
Jeżeli są we Freshu, to są ważne conajmniej rok, po ostatnim doładowaniu. Niestety, nie usuwamy tych numerów, jeżeli konto jest ważne. Same trafią do puli numerów w momencie, gdy minie ważność ich konta. Na Twoją prośbę nie zostaną one usunięte. Jednak, jeżeli ich nie chcesz, a są "fajne", to możesz zrobić cesję z dowolnie wybraną osobą. Wówczas ona je przejmie i zrobi z nich użytek. Zadaj pytanie, kto by je chciał i może ktoś się na nie zgodzi (sugeruję kogoś z Twojej okolicy).

Pzdr.

[ Dodano: 2010-05-12, 15:30 ]
niespodziewanie pisze:Rozumiem że gdy juz tyle nie ma czasu odpowiedzi reklamacja zostala uznana?
Jeżeli jest to reklamacja i minęło 30 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia, to tak. Niemniej jednak, widocznie jest coś ważnego, skoro tak długo się to rozpatruje.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404318  autor: niespodziewanie
 12 maja 2010, 15:36
Napisałem prywatnego maila w tej sprawie. Generalnie jest straszna niekoordynacja, sprawa prawie rozwiazana ale sie znow powaznie przykorkowala - nie mam informacji co dalej.

 #404319  autor: play4you2
 12 maja 2010, 15:37
niespodziewanie pisze:Napisałem prywatnego maila w tej sprawie.
Potwierdzam, sprawę juz przekazałem stosownej osobie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404336  autor: djgreg
 12 maja 2010, 16:23
a ja dalej czekam na odpowiedz w sprawie zmiany regulaminu ?? kiedy bedzie ?? bo napewno wiecie a to przeciez zadna tajemnica ?

 #404346  autor: play4you2
 12 maja 2010, 17:17
djgreg pisze:a ja dalej czekam na odpowiedz w sprawie zmiany regulaminu ?? kiedy bedzie ?? bo napewno wiecie a to przeciez zadna tajemnica ?
Niestety, na ten temat nie mam żadnych informacji. Jak tylko będą zmiany, z pewnością się o tym dowiecie.

[ Dodano: 2010-05-12, 17:22 ]
Dodam może tylko tyle, że z tego co mi wiadomo, to wyrok jest nieprawomocny, więc sprawa jeszcze nie jest rozstrzygnięta.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404371  autor: Woocash
 12 maja 2010, 19:04
Temat wyjaśniony (chociaż jeszcze nie rozwiązany) - Pana Play4You2 polecam, bardzo szybki i miły kontakt - pozdrawiam :)


//ale niech się z tą konserwacją śpieszą :D//

 #404484  autor: kerim36
 13 maja 2010, 14:27
Witam

Zakupilem sobie longplay 1zl i w zwiazku z tym mam zapytanie:
czy wystarczy ze wraz z pierwsza faktura wykonam przelew na 6zl (plus kilka groszy za wyrownanie) to bedzie to dla systemu bilingowego jednoznaczne z nadplata i kolejne faktury beda rozliczane z tej nadplaty (przyjmujac ze nie przekrocze nic poza kwote abonamentu) ??

z gory dzieki za odpowiedz

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #404490  autor: play4you2
 13 maja 2010, 14:44
kerim36 pisze:Zakupilem sobie longplay 1zl i w zwiazku z tym mam zapytanie:
W zasadzie dokonywanie nadpłat nie jest do końca prawidłowym działaniem, jednak, jeżeli zrobisz taką wpłatę, to (zakładając, że nie będzie połączeń nalicoznych dodatkowo) rzeczywiście przez pół roku pokrywałoby to tą kwotę wystawionych fv. Podkreślam jednak, że jeżeli będą jakiekolwiek użycia wykraczające poza Abonament, będzie to doliczone do fv, więc mimo wszystko, sprawdzaj jakie otrzymujesz fv i jakie były na nich rozliczenia i zaco (jeżeli będą).

[ Dodano: 2010-05-13, 14:46 ]
Dodam tylko jeszcze, że powstałą nadpłatę na koncie mamy prawo zwrócić na numer konta bankowego, z którego ona wpłynęła i jest to zgodne z prawem podatkowym w tym przypadku. Inna kwestia, czy to jednak zrobimy. Spotkałem się jednak już z takimi przypadkami, gdzie to dokonaliśmy.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404497  autor: pawelpp
 13 maja 2010, 15:02
Marens pisze: Muszę Ciebie zmartwić. Od Kwietnia nie przyjmują wypowiedzeń w salonach.
Niestety miałeś rację. Ciekawe kiedy w regulaminie znajdzie się zapis, że aby zerwać umowę trzeba będzie się pojawić osobiście w Komornikach :). W takim razie, biorąc pod uwagę Pocztę Polską i tempo pracowników Play, wypowiedzenie trzeba wysłać jakieś 2 miesiące przed końcem umowy. A ja myślałem, że odręczne pisanie wypowiedzenia to szczyt możliwości Play...

 #404535  autor: lukaszg
 13 maja 2010, 17:02
play4you2 pisze:Zazwyczaj niewykorzystane środki są "czyszczone" pomiędzy 24:00 a 1:00 w nocy (w wyjątkowych sytuacjach może być to nawet później), ale na pewno zostaną wyczyszczone w dniu, do kiedy jest ważny dany Pakiet.
Reasumując, wszystko zadziałało prawidłowo.
W internecie znalazłem informację, że ostatniego dnia obowiązywania pakietu internetowego (rozumiem, że chodzi tutaj o Play Online, np 100MB) da się aktywować kolejny taki sam pakiet - środki zsumowałyby się wtedy. Czy tak jest rzeczywiście i nie trzeba kombinować z wysyłaniem kodu minutę po północy?

 #404537  autor: muchakk
 13 maja 2010, 17:06
Dokładnie tak, kilka godzin przed wygaśnięciem usługi masz możliwość zakupienia takiej samej, aby niewykorzystane środki przedłużyć.

 #404540  autor: lukaszg
 13 maja 2010, 17:11
muchakk pisze:Dokładnie tak, kilka godzin przed wygaśnięciem usługi masz możliwość zakupienia takiej samej, aby niewykorzystane środki przedłużyć.
Zdefiniuj "kilka godzin" w jakiejś mierzalnej wartości - chcę sobie ustawić przypomnienie na kalendarzu i trzeba tam wpisać konkretną godzinę. Kiedy najwcześniej można kupić taki pakiet?

Swoją drogą szkoda, że nie ma tej informacji w jakichś oficjalnych dokumentach, bo to całkiem przydatna rzecz :).

No i jak długo będzie ten nowy pakiet ważny - aktywuję go jednak przed północą, czyli data wazności będzie o jeden dzień krótsza niż takiego aktywowanego po północy?

 #404588  autor: muchakk
 13 maja 2010, 19:37
Kilka godzin to około 6 godzin przed wygaśnięciem usługi. Pakiet jest ważny zgodnie z regulaminem, nie sprawdzałem dokładnie czy sumują się daty ważności... tak naprawdę to bardzo rzadko zostają mi jakieś minuty z pakiety, abym zwracał uwagę na termin ważności. Zazwyczaj pakiet 45 minut do wszystkich sieci wystarcza mi na dzień :) więc tutaj już musisz sam sprawdzić ;)

 #404599  autor: lukaszg
 13 maja 2010, 20:30
muchakk pisze:Zazwyczaj pakiet 45 minut do wszystkich sieci wystarcza mi na dzień :)
lol
więc tutaj już musisz sam sprawdzić ;)
Może Play4you(1|2) się wypowie bez sprawdzania?

 #404686  autor: play4you2
 14 maja 2010, 13:11
lukaszg pisze:Może Play4you(1|2) się wypowie bez sprawdzania?
Generalnie "niestandardowe" uruchomienia nie mają podstaw do zaistnienia, a więc też i do ewentualnych reklamacji. To, że system na coś pozwala, nie oznacza że tak będzie za każdym razem. Określenie "muchakk" jest dość precyzyjne, mam tu na myśli że "zazwyczaj" kilka godzin. Ja przedstawiam fakty zgodne z Regulaminem, a więc dyspozycja aktywacji jako pierwqsza i aktywacja w ciągu 24h od wydania dyspozycji (inna sprawa, że "zazwyczaj" dzieje się to pomiędzy 24:00 - 1:00 w nocy). Pakiet jest aktywny 30 dni od daty AKTYWACJi (a nie wydania dyspozycji), czyli jka np. aktywacja nastąpi powiedzmy 29, to dolicz do tego 30 dni i ten 30 dzień jest ostatnim dniem ważności Pakietu. Ilość minut/danych nie "sumuje" się i po wygaśnięciu 1 Pakietu, ajk były jeszcze jakieś minuty, to one przepadają, a pozostają tylko te, które zakupiłeś w ramach nowego Pakietu. To samo jest z datą ważności. Również się nie sumuje. Data ważności 1 Pakietu nie ma wpływu na datę ważności 2 Pakietu. Są to całkiem różne okresy w systemie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #404703  autor: yundai
 14 maja 2010, 15:03
posiadam umowye na czas nieokreslony zglosilem rezygnacje 24 kwietnia zachowalem czas wypowiedzenia 30 dni, prosze o wyjasnienie czemu moja umowa nie konczy sie 31 maja wraz z koncem okresu rozliczeniwego, konsultantka powiedziala mi ze koniec umowy i przejscie na karte nawczesniej nastapi 1 lipca

 #404710  autor: play4you2
 14 maja 2010, 15:26
yundai pisze:posiadam umowye na czas nieokreslony zglosilem rezygnacje 24 kwietnia
Data wypowiedzenia liczy się od 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego, po którym otrzymaliśmy Twoje wypowiedzenie. Jeżeli dotarło ono do nas powiedzmy w maju, to rozwiązanie powinno nastapic wlasnie ostatniego dnia czerwca (30-dniowy okres wypowiedzenia), czyli od 1 lipca mialbys ten numer we "Freshu".

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404723  autor: muchakk
 14 maja 2010, 16:21
Ilość minut/danych nie "sumuje" się i po wygaśnięciu 1 Pakietu, ajk były jeszcze jakieś minuty, to one przepadają, a pozostają tylko te, które zakupiłeś w ramach nowego Pakietu.

Z tym się nie zgodzę. Sumuje się wszystko, internet, smsy i minuty w ramach promocyjnych pakietów (oczywiście jak ktoś odnowi w ostatni dzień ważności danej usługi).


Pozdrawiam

 #404745  autor: yundai
 14 maja 2010, 17:59
play4you2 pisze:
yundai pisze:posiadam umowye na czas nieokreslony zglosilem rezygnacje 24 kwietnia
Data wypowiedzenia liczy się od 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego, po którym otrzymaliśmy Twoje wypowiedzenie. Jeżeli dotarło ono do nas powiedzmy w maju, to rozwiązanie powinno nastapic wlasnie ostatniego dnia czerwca (30-dniowy okres wypowiedzenia), czyli od 1 lipca mialbys ten numer we "Freshu".
problem polega na tym ze wyslalem skan rezygnacji z przedluzenia umowy 24 kwietnia i dostalem potwierdzenie przyjecia zgloszenia mailem zwrotnym 24 kwietnia wedlug tego co piszesz przejscie na karte powinno nastapic 31 maja
pomijam fakt dostania pisma z play z ktorego wynika ze przejscie na karte nastapi 31 czerwca
tylko szkoda ze taki dzien nie istnieje bo czerwiec ma 30 dni
to w koncu przejde na karte ?

data taka wynika z $14 pkt 5 regulaminu swiadczenia uslug telekomunikacyjnych takiego punktu nie ma w tym regulaminie

juz pomine sprawe aneksu do umowy ktory znikl przez to jest rezygnacja
nadmienie fakt ze 30 kwietnia chcialem przedluzyc umowe konsultant zanotowal to ale po 7 dniach okazalo sie ze nie wprowadzil tego do systemu
  • Strona 4 z 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 244