Strona 1 z 244

Tu znajdziesz pomoc - Play

Post:10 maja 2010, 10:36
autor: play4you2
Witam serdecznie. Postanowiliśmy otworzyć nasz oficjalny wątek na Forum Telepolis. Zamieszczajcie w nim wszystkie swoje wpisy dotyczące naszej sieci. W miarę możliwości, nasi pracownicy będą udzielać odpowiedzi na zadane pytania. Pragnę przypomnieć, że głównym naszym zadaniem jest udzielanie informacji. W przypadku realizacji spraw, zachęcamy do oficjalnego ich zgłaszania przez BOK, drogą elektroniczną lub listownie. Przypominamy, że Forum Telepolis nie jest oficjalnym kanałem, przez który można składać zgłoszenia.

Pozdrawiamy

Zespół Play:
play4you1 i play4you2

Post:10 maja 2010, 11:00
autor: mikado15
Witam, napisałem Ci PW i prosiłbym o pomoc w tej sprawie, wiem, ze jest to możliwe, a zgłoszenia do BOK to pomyłka. Pozdrawiam

Post:10 maja 2010, 11:07
autor: pawelpp
Przypominam o moich pytaniach z wątku Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd. i wiadomości na PW.

Post:10 maja 2010, 11:16
autor: play4you2
Potwierdzam, że mam Wasze PW. Wiem, że czekacie już jakiś czas na odpowiedź, ale mam też zaległe informacje i obowiązki. Postaram się w jak najszybszym czasie udzielić wam informacji zwrotnej.

Pzdr.

Post:10 maja 2010, 11:28
autor: kerim36
Witam

Szybkie i konkretne pytanie, ale najpierw opis sytuacji:

Przenosze numer do Play Fresh, numer zostaje przeniesiony i teraz data aktywacji numeru jest liczona od momentu pierwszego zalogowania sie do sieci. To rozumiem.

Mam natomiast pytanie jaka jest "data waznosci" przeniesionego i nieaktywowanego numeru?? (czyli takiego ani razu nie wkladanego do telefonu).
Raczej u kazdego operatora wraz z nowa karta sim jest zawarta taka informacja na opakowaniu, a w playu niestety nie.

Z gory dzieki za tresciwa odpowiedz

Post:10 maja 2010, 12:10
autor: PlayBoy
czekam na odpowiedz z wątku Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd. ze strony 34 już 5 dni ;-)

Post:10 maja 2010, 13:38
autor: Tajemniczy28
Witam,to i ja się spytam.ponieważ niektóre tel. w play,ich ceny w abo 69 są albo wyższe niż u innych opów lub ceną niewiele odbiegające od ich rynkowych cen-wkurzylem sie a że kończy mi sie umowa,złożylem i wyslalem pocztą i faxem pisemne wypowiedzenie z migracją na karte.Pytanie brzmi-czy oni rzeczywiście nie mogą zbić ceny tel lub dać cos więcej dla stalych klientów

Post:10 maja 2010, 13:45
autor: slawekt
Witam,

To ja się dołączę... :-)

Jestem użytkownikiem Play Online na Kartę. Ostatnio w menu na 24.playmobile.pl zauważyłem opcję przejścia na Play Fresh. Nie ukrywam że byłbym zainteresowany taką migracją. I tu pojawiają się pytania:
1. Czy przepada Premia za doładowania?
2. Co się dzieje z Pakietem Złotówek?

Post:10 maja 2010, 13:47
autor: play4you2
Tajemniczy28 pisze:Pytanie brzmi-czy oni rzeczywiście nie mogą zbić ceny tel lub dać cos więcej dla stalych klientów
Niestety, w tym przypadku nie ma mozliwości negocjacji. Ceny telefonów są stałe, zgodne z Cennikiem.
kerim36 pisze:Mam natomiast pytanie jaka jest "data waznosci" przeniesionego i nieaktywowanego numeru?? (czyli takiego ani razu nie wkladanego do telefonu).
Powiedz mi proszę, czy pytasz o datę ważności dla "prepaida" czy dla usługi abonamentowej? Piszesz co prawda o karcie, ale wolę mieć pewność.
PlayBoy pisze:czekam na odpowiedz z wątku Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd. ze strony 34 już 5 dni
Spokojnie, pamiętam :D. Wkrótce zamieszczę Ci odpowiedź.

[ Dodano: 2010-05-10, 13:56 ]
slawekt pisze:pytania:
1. Czy przepada Premia za doładowania?
2. Co się dzieje z Pakietem Złotówek?
Wiesz co, w tym temacie określa to precyzyjnie Regulamin migracji na "Play Fresh". Z tego co pamiętam (tak na szybko) to Pakiet Złotówek powinien być przeniesiony proporcjonalnie, pozostałe Pakiety i MB niestety przepadają. Zapoznaj się jednak jeszcze z Regulaminem promocji, tam wszystko dokładnie jest wyjaśnione.

[ Dodano: 2010-05-10, 13:56 ]
slawekt pisze:pytania:
1. Czy przepada Premia za doładowania?
2. Co się dzieje z Pakietem Złotówek?
Wiesz co, w tym temacie określa to precyzyjnie Regulamin migracji na "Play Fresh". Z tego co pamiętam (tak na szybko) to Pakiet Złotówek powinien być przeniesiony proporcjonalnie, pozostałe Pakiety i MB niestety przepadają. Zapoznaj się jednak jeszcze z Regulaminem promocji, tam wszystko dokładnie jest wyjaśnione.

Post:10 maja 2010, 13:59
autor: kerim36
play4you2 pisze:Powiedz mi proszę, czy pytasz o datę ważności dla "prepaida" czy dla usługi abonamentowej? Piszesz co prawda o karcie, ale wolę mieć pewność.
chodzi mi o date waznosci dla pre-paida - czyli kiedy moge najpozniej wlozyc karte sim do telefonu, poprawie sie zalogowac oraz korzystac z uslug

Post:10 maja 2010, 14:13
autor: muchakk
Nie ukrywam że byłbym zainteresowany taką migracją. I tu pojawiają się pytania:
1. Czy przepada Premia za doładowania?
2. Co się dzieje z Pakietem Złotówek?
AD 1. Premia za doładowanie przepada przy procesie migracji.
AD 2. Cała kwota z konta głównego przechodzi na konto Play Fresh nienaruszona ;-)


Pozdr.

Post:10 maja 2010, 14:26
autor: blazejek
Moim zdaniem nie da sie przejsć z Play Online na kartę do Play Fresh, w końcu to dwie różne usługi, tak jak z Play Online na kartę nie możesz nigdzie dzwonić, a co do ważności startera po przeniesieniu to na pewno nie jest to termin 14 dni, bo ja np. włożyłem kartę SIM dopiero po 3 miesiacach i działa tyle, że nie dostałem promocyjnego pakietu złotówek 3 x 20 zł bo minęły 3 miesiące od przejścia.

Post:10 maja 2010, 14:30
autor: muchakk
Moim zdaniem nie da sie przejsć z Play Online na kartę do Play Fresh, w końcu to dwie różne usługi, tak jak z Play Online na kartę nie możesz nigdzie dzwonić

Z poziomu Play24 możesz dokonać migracji usługi do oferty Play Fresh przez co blokada połączeń jest tobie zdejmowana i działa to tak jak każdy numer we freshu

Post:10 maja 2010, 14:55
autor: play4you2
blazejek pisze:Moim zdaniem nie da sie przejsć z Play Online na kartę do Play Fresh,
Rzeczywiście Masz rację. Slawekt, przepraszam Cię za moje niedopatrzenie, nie zauważyułem tej wypowiedzi. Nie można przejść z Play Online na Play Fresh.
muchakk pisze:Z poziomu Play24 możesz dokonać migracji usługi do oferty Play Fresh
Dzięki za tą cenną uwagę. Przekażę ją do odpowiednich osób.

Pzdr.

Post:10 maja 2010, 15:03
autor: Claudec
Kiedy planujecie uruchomić przekaźnik UMTS w Łaziska Górne,ul. Barlickiego 1?
Konstrukcja już stoi, pozwolenie UKE tez jest :P Już się doczekać nie mogę...

Post:10 maja 2010, 15:05
autor: play4you2
Claudec pisze:Kiedy planujecie uruchomić przekaźnik UMTS w Łaziska Górne,ul. Barlickiego 1?
Wybacz, ale ta informacja jest poufna.

Post:10 maja 2010, 17:18
autor: slawekt
AD 1. Premia za doładowanie przepada przy procesie migracji.
Tego akurat się spodziewałem.
AD 2. Cała kwota z konta głównego przechodzi na konto Play Fresh nienaruszona ;-)
Jeżeli tak jest w istocie to bardzo dobra wiadomość dla mnie, gdyż trochę gotówki się nazbierało... :-)

Dziękuję za info.

Post:10 maja 2010, 17:34
autor: rikitiki
1. Chciałem sobie skonfigurować usługę poczty w play. Ale w menu autokonfiguracji przy htc nie ma modelu Desire

2. Czy jest w play usługa powiadomiena przez sms o nowej poczcie ?

Post:10 maja 2010, 17:42
autor: kerim36
1. i w czym problem - recznie tez mozna wpisywac
2. nie ma

Post:10 maja 2010, 19:37
autor: rikitiki
1, w tym że nie mogłem znaleźć ustawień do poczty w pleju tylko wszędzie goto autokonfiguracja. Ale teraz widzę mój błąd - "Twój e-mail w Play" nie oznacza że to play oferuje skrzynki pocztowe jak np orange