Post:27 sty 2011, 09:22
Bok jest od zarabiania 1,5 za tel
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Jakoś wyrywkowo to działa...tricki pisze:Niestety ani kody ani aktywacja usług na Play24 nadal nie jest mozliwa.
BOK to za darmo powinien być. A ten z Play to jeszcze dopłacać powinni za straty moralne i wprowadzanie w błąd.yogurcik pisze:Bok jest od zarabiania 1,5 za tel
Co robić? Naprawdę go szybko potrzebuję...Play Online w telefonie 500MB 15.00 PLN Jednorazowa w trakcie włączania
Spróbuj włączyć pakiet PLAY ONLINE w telefonie 100 MB i poczekaj Kod: *111*67*1#evolucja pisze:Wczoraj przed 12 włączyłem pakiet. Do teraz pisze:Co robić? Naprawdę go szybko potrzebuję...Play Online w telefonie 500MB 15.00 PLN Jednorazowa w trakcie włączania
No ale wtedy nie będę miał pieniędzy na ten 500MB. Na koncie mam tylko 15 zł...Karlos20 pisze:Spróbuj włączyć pakiet PLAY ONLINE w telefonie 100 MB i poczekaj Kod: *111*67*1#
Jak widać klient klientowi nie jest równy, pakiet danych aktywowali 36h, przekroczyli regulaminowy czas i nic nie dali. Głupiego "przepraszam" nie potrafili nawet napisać, przynajmniej p4y2 wykazał się i przeprosił.qper pisze:odpowiedz z BOK
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące aktywacji pakietu, które otrzymałam 17 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Pragnę poinformować, że uznałam Pana reklamację za zasadną.
Uprzejmie informuję, że pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne został aktywowany na Pana koncie abonenckim 17 stycznia 2011 roku o godzinie 18:45. Zgadzam się z Panem, iż pakiet powinien zostać aktywowany w ciągu 24 godzin od złożenia zlecenia. Bardzo mi przykro, iż modernizacja systemu odpowiadającego za połączenie pakietu, opóźniła korzystanie z wykupionych minut.
W ramach rekompensaty za opóźnienie w aktywacji, chciałabym zaproponować jednorazowy pakiet 20 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci krajowych na 30 dni od daty aktywacji. Jeżeli wyraża Pan zgodę na powyższt pakiet, proszę o kontakt z biurem obsługi klienta powołując się na zgłoszenie 26457524.
Przepraszam za powstałe niedogodności.
Do teraz nie włączyli. Zgłosiłem reklamację.. nie ma co czekać. Nawet jak się usługa wcześniej włączy to przynajmniej 30 minut rekompensaty braknie.Karlos20 pisze:To trzeba czekac... A pakiet był kodem aktywowany czy przez PLAY 24? Jeśli pakiet się nie włączy w ciągu 24 h (albo skrajnie do 48 h), może warto by było napisać do nich nawet reklamację.
Napisane.muchakk pisze:Piszcie do gruszki na maila. Niech wreszcie ruszą dupę i zajmą się przeciążoną platformą bilingową. [email protected] w temacie piszcie "KODY"
Moim zdaniem to przesada. Praca jak każda inna; została mu powierzona taka funkcja to znaczy, że jest człowiekiem odpowiedzialnym i cenionym w firmie. Skoro się zgodził to odpowiednie pieniądze również mu oferowali. Suma sumarum po prostu wykonuje swoją pracę za którą mu płacą.Claudec pisze:Jeśli ktoś tu zasłużył na podwyżkę to play4you2 za ciężką pracę!
Ja do Play pisałem w sprawie nieprawidłowego naliczania odebranych minut w usłudze "ZBIERAJ MINUTY W PLAY FRESH" i mnie konsultant zbył, twierdząc, że usługa działa na moim koncie prawidłowo... Tak więc za częstsze zgłoszenia przez PLAY 24 nie radzę oczekiwać od nich solidnych rekompensat. Pozdrawiam!evolucja pisze:Karlos20 napisał/a:
To trzeba czekac... A pakiet był kodem aktywowany czy przez PLAY 24? Jeśli pakiet się nie włączy w ciągu 24 h (albo skrajnie do 48 h), może warto by było napisać do nich nawet reklamację.
Do teraz nie włączyli. Zgłosiłem reklamację.. nie ma co czekać. Nawet jak się usługa wcześniej włączy to przynajmniej 30 minut rekompensaty braknie.
Przy okazji, zastanawiam się ile oni tracą na te rekompensaty. Zapewne minimum 70% reklamacji jest zasadnych. Pomnóżcie to sobie przez ich dzienną liczbę i wyjdzie całkiem pokaźna sumka
U ciebie zepsuli u mnie naprawili...playonline pisze:Od mniejwiecej 2 dni jest masakra...
Co do P4Y to juz dawno nie widzialem aby tutaj sie udzielal... Sprawy powinny byc przez BOK rozpatrywane a nie przez fora internetowe to tak swoja droga.