DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 132 z 241
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 241

 #526203  autor: grzegi
 05 sty 2012, 15:52
Można prosić o zajęcie się zgłoszeniem technicznym nr 37531476. Sprawa "wisi" już od 25.11.2011r. i żadnej informacji z Waszej strony. Napiszcie chociaż, czy coś działacie.

P.S. Oprócz nadajników, które podałem w zgłoszeniu możecie popatrzeć, czy nie dałoby się zrekonfigurować tego nadajnika: Bielsko-Biała, ul. Szczęśliwa 23 - dom jednorodzinny.

Pozdrawiam.

 #526209  autor: Logith
 05 sty 2012, 16:09
Cześć,

Play4you , od godziny 13:51 macie u siebie tę paczkę. :wink:
Bardzo proszę byś się zajął tą nietypową sprawą. W odpowiedzi na zgłoszenie na Play24 powiedziano mi, że zostanie ona odesłana do mnie /z powodu braku tego aneksu do umowy/ :x

Pozdrawiam, :smt006
M

Obrazek
Obrazek

 #526438  autor: ppp1ppp
 06 sty 2012, 21:14
jak mam wiadomość na poczcie głosowej nie przychodzi sms o takim fakcie, czy to normalne czy jest to związane z aktywną usługą Poczta Głosowa na e-mail?

 #526564  autor: grzegi
 07 sty 2012, 17:25
Działa to chyba w ten sposób, że ALBO powiadomienie sms ALBO powiadomienie e-mail. Jedno Ci chyba wystarczy?

 #526568  autor: user_delete19
 07 sty 2012, 17:29
Mnie przychodzą oba... Jedyne co, to majac poczte glosowa lite dostajemy tylko mms a nie dostajemy maila/smsa bodajze...

 #526570  autor: grzegi
 07 sty 2012, 17:38
A, to przepraszam. Skoro kolega @wojciech mówi, że działają oba, to w takim razie pisz zgłoszenie o źle działającej usłudze.

 #526590  autor: ppp1ppp
 07 sty 2012, 18:36
grzegi pisze:Działa to chyba w ten sposób, że ALBO powiadomienie sms ALBO powiadomienie e-mail. Jedno Ci chyba wystarczy?
nawet jak pocztę na e-mail mam wyłączoną to sms i tak nie przychodzi

 #526670  autor: gyniek
 07 sty 2012, 22:49
Witam mam pewne pytanie :

Żona podpisała umowę z Play jakoś tydzień temu wszystko fajnie , tylko w punkcie namówili ja na kupno karty plusa i przeniesienie go do Play , w celu nadania rabatu.
Tu zaczeły się schody które trwają do dziś dzień . Przeniesienie nie udało się z powodu błędnych danych po stronie Plusa do play. Dane są identyczne na umowie w Play jak i rejestracji karty w plus. Co chwilę udając się do BOK słyszymy info że to wina plusa który blokuje przeniesienie nr . Chcąc dowiedzieć się co mamy zrobić w BOk dostaliśmy info , proszę pisemnie skierować się do P4 w celu wyjasnień ... Dzwoniąć do Infolini Plus P4 , tutaj paranoja informacje u każdego konsultanta są całkowicie inne... W BOK Play dowiedzieliśmy się że wystarczy zadzwonić do Plusa w celu wysłania jeszcze raz wniosku o przeniesienie . Z plusa odsyłają nas do Play i kółko się kręci. Proszę o pomoc w temacie bo jest to już śmieszne , żeby 8 dni załatwiać przeniesienie które zgodnie z umowa powinno trwać 24 h.

 #526673  autor: pakierhakierxd
 07 sty 2012, 22:58
Coś mi się wydaje że to plus miesza i nie chce stracić klienta jeśli dane są w 100 % poprawne.

Pozdrawiam :)

 #526679  autor: Golarz Filip
 07 sty 2012, 23:30
A mnie w tej sprawie,zastanawia jedno: czy konsultant "namawiając" Klienta na takie chocki klocki, czyniąc ze zwykłej procedury podpisania umowy,koszmar ( bo 8 dni to nawet w Afryce starczy na podpisanie umowy ) dla Klienta,nie powinien ponieść jakiś konsekwencji?
Rozumiem,pewnie większa prowizja,ale chyba trzeba dać Klientowi na tyle dobre warunki już na dzień dobry,by nie musiał kombinować,jednocześnie ujednolicając cały system wynagradzania pracowników.
No chyba,że Klient wkurzony już na początku przygody z Play to obecny target :)

 #526681  autor: Animatter
 07 sty 2012, 23:44
Nie ma większej prowizji za umowę MNP/Standard. Salony Plusa ostatnimi czasy przeżywają oblężenie. Oblężenie rejestracji numeru tylko w celu przeniesienia go do Play. Niech żona nie dzwoni na infolinie bo nic nie zdziała. Niech weźmie dowód i idzie do salonu Plusa (najlepiej innego gdyż w tamtym może być mała spinka pomiędzy pracownikami) i poprosi o sprawdzenie poprawności danych bo np. ma problem z reklamacją (bądź jakaś inna ściema). Gdy dane będą poprawne niech idzie do jakiegokolwiek salonu Play i poprosi o "ponowienie wniosku o przeniesienie numeru" <-- trwa to 2 minuty. Pracownik Play przy podpisywaniu umowy może tylko i wyłącznie posługiwać się danymi z dowodu (cokolwiek by nie było w systemie Plusa) także nie podejrzewałbym go o celowe robienie problemów. Sam z tego prowizji większej nie ma także chciał dla klienta dobrze.

 #526682  autor: Robaas
 07 sty 2012, 23:47
Golarz Filip, wiesz całą sytuację można odwrócić: konsultant chciał dobrze dla klienta, poinformował o dodatkowych profitach i finalnie chciał, żeby klient był bardziej zadowolony, tylko coś w tym wszystkim niezatrybiło i wyszło odwrotnie...

 #526683  autor: Golarz Filip
 07 sty 2012, 23:53
Obawiam się,że takie robienie Klientowi dobrze,przynosi w tym przypadku odwrotny skutek.
Jeżeli Klient pojawia się w salonie,sprzedajemy to co jest w ofercie,jakby Klient dopominał się o jakieś profity- to proszę bardzo proponujemy taką możliwość,ale na Boga- mówmy Klientowi o wszystkich konsekwencjach z tym związanych...
Bo mnie osobiście szlag by trafił,a z drugiej strony Plus też widzi co się dzieje z tymi dziwnymi rejestracjami numerów,więc nie ma żadnego interesu we wprowadzaniu np.poprawnych danych,czy jakiś innych wymyślonych powodów.
Robaas pisze:Golarz Filip, wiesz całą sytuację można odwrócić: konsultant chciał dobrze dla klienta, poinformował o dodatkowych profitach i finalnie chciał, żeby klient był bardziej zadowolony, tylko coś w tym wszystkim niezatrybiło i wyszło odwrotnie...
OK,tylko wiesz czego zabrakło: SOLIDNEGO wytłumaczenia Klientowi,że proces może się przeciągnąć,że nie jest to standardowa procedura i pewnie tego posta by tutaj nie było na forum.
A tak kolejny "szczęśliwiec" dołączył do mojej sieci.

 #526684  autor: Animatter
 07 sty 2012, 23:58
Popatrz na to ze strony sprzedawcy. Nawet nie wiesz ile jest nieuzasadnionych pretensji, reklamacji i lamentów, że sprzedawca nie powiedział, że da się tak a nie inaczej...Wszystko da się zrobić tylko na spokojnie trzeba ponowić wniosek. Takich przypadków jest mało ale były i będą.

 #526685  autor: Robaas
 07 sty 2012, 23:58
Golarz Filip całkiem niedawno kolega przedłużał umowę w pomarańczy i był bardzo zadowolony, że konsultant sam z siebie zaproponował, żeby przyszedł za 3 dni bo będzie telefon sporo tańszy... w tej sytuacji jestem pewien, że gdyby wszystko poszło bez problemów to nowy klient byłby zachwycony postawą konsultanta.

 #526687  autor: Golarz Filip
 08 sty 2012, 00:06
Kończąc już temat,co by nie rozmywać,po mojemu trzeba było bez kombinacji,zgodnie z życzeniem Klientki ( bo z posta wynika,że zostało to zaproponowane ) podpisać umowę normalnie a zadowolony Klient byłby już wtedy kiedy wykonałby pierwsze połączenie a chcąc być jeszcze bardziej "pro klienckim" zadzwonić za miesiąc,z pytaniem jak się korzysta i ewentualnie poprosić o rekomendowanie kolejnych osób by też skorzystały z oferty.
A tak,po mojemu,wyszło balansowanie na krawędzi- bo przecież Plus musi bez zbędnego ale,puścić Klienta do innej sieci- a jak widać się coś posypało i mamy 8 dniowy koszmar.
Już reasumując,sam zarządzam obszarem sprzedaży w zupełnie innej branży,ale z czym teraz walczy każda wielka korporacja to JAKOŚĆ.
Tutaj w mojej opinii,konsultant -świadomie bądź nie- zawinił,Klient jest niezadowolony,a nie podejrzewam,że w tym konkretnym przypadku- gdyby nie oferta przenosin- Klientka by nie podpisała umowy...

 #526693  autor: gyniek
 08 sty 2012, 00:44
Żona akurat nie ma pretensji do sprzedawcy , ale jest zdenerwowana tym że tyle czeka i nic.
Chce załatwić wydawałoby się prostą sprawę a nie potrafią jej pomóc w salonie... Trochę to dziwne , w poniedziałek idziemy do innego salonu zobaczę jaki będzie wynik.

 #526696  autor: pakierhakierxd
 08 sty 2012, 00:54
Powodzenia życzę oby się udało :),ja to problemów nie miałem z przeniesieniem 2 nrów 1 z dawnej ery a drugi z orange na szczęście....

Pozdrawiam :)

 #526727  autor: forum_tg
 08 sty 2012, 12:33
ja przy przenoszeniu numeru z Ery (a teraz T-mobile) nie miałem problemu, ale jak poszedłem z teściową, żeby jej numer z Orange przenieść do Play... masakra. sprawa łącznie trwała ok 2 miesięcy, skończyło się skargą do UKE, przeprosinami z Orange i anulowaniem jednej faktury (opłata abonamentowa + wygadane przez teściową ponad abonament rozmowy).
Szkoda słów, każdy z pracowników Orange mówił co innego, a po skardze do UKE, to do mnie, jako pełnomocnika dzwoniła jakiś tam ważniejszy kierownik.

Ale na szczęście wszyscy w mojej rodzinie (mowie o najbliższych) są w Play.

 #526732  autor: Matyk
 08 sty 2012, 12:43
P4Y - chciałem zmienić ofertę z "play fresh 30" na "darmowe rozmowy i sms-y w sieci" - kodem się nie da, przez play24 wyskakują błędy więc napisałem głoszenie... konsultant napisał mi że oferta została zmieniona w dalszym ciągu jest ta sama (play fresh 30)
nr zgłoszenia:
39131365
  • Strona 132 z 241
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 241
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 241