Witam serdecznie
Chciałbym opowiedzieć Wam swoją hisorię i prosić o jakieś sugestie i może jakąs pomoc.
Otóż równo rok temu przeniosłem dwa numery z sieci TMobile do Play korzystając z oferty LongPlay 99 bez telefonu i rabatem na abonament 50%, przez cały czas trwania umowy.
Jeden numer był mój a drugi nie mój
, we wrześniu zrobiliśmy cesję i od tego momentu byłem już prawowitym właścicielem dwóch numerów. W październiku przedłużyłem umowę z Play na jeden z tych numerów, zmieniając abonament na All Inclusiv 69 - bez żadnych rabatów.
Wszystko było dobrze, aż do momentu otrzymania faktury w listopadzie za październik a dotyczacą właśnie tego numeru na który przedłużyłem umowę. Na fakturze nie podpiął się rabat 50% na LongPlay99 i w okresie od 20 do 31 października naliczył mi Play dwa abonamenty LongPlay99 i All Inclusiv69
-
dwa abonamenty w tym samym okresie dotyczace tego samego numeru.
Zgłosiłem sprawę do BOK a za dwa dni miałem informację, że
"oczywiście mam rację, bardzo mnie przepraszają i proponują bym zapłacił całą fakturę a w zamian przez trzy miesiące mogę liczyć na upust na abonamencie w wysokości 20 złotych
Oczywiście nie zgodziłem się na zaproponowane warunki bo 50% rabat to 50 zł i jeszcze do tego abonament za 11 dni - suma sumarum więcej mi policzono na fakturze niż pani z BOK zaproponowała mi upustu
.
Poinformowałem BOK, że nie wyrazam zgody na zaproponowane warunki 28.11.2011 (zgłoszenie 37637209). Od tamtej pory jest cisza w temacie, jedynie na fakturach bieżących dostaję informację o zadłużeniu w wysokości 68,...zł. (muszę dodać, że i]"kwotę bezsporną"[[/i] zapłaciłem), dostaję smsy z ponagleniem i po zalogowaniu się do Play24 też taką informację widzę.
Jest to o tyle irytujące, że taka sytuacja zablokowała mi możliwość przedłużenia umowy na mój drugi numer, po prostu system zablokował i kropka.
W między czasie można było skorzystać z LG Black za 1zł., HTC HD2 za 1 zł., HTC HD7 za 1 zł, z SE Xperia Arc za 1 zł.
Niestety ja nie mogłem i to nie ze swojej winy.
Za dzięsięć dni kończy mi się umowa na ten drugi telefon a dzisiaj w BOK usłyszałem,
że muszę się uzbroić w cierpliwość .
O co chodzi w Play??? Mają klientów gdzieś?
Pani w BOK zakomunikowała mi, że mogę zrezygnować z usług Play, rozwiązać umowę, przenieść numer do innego operatora,mogę zrobić na co mam ochotę -
. Z takim marketingiem to ja się w życiu nie spotkałem.
Czy ktoś może wie co można z tym fantem zrobić ???