DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 135 z 241
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 241

 #527205  autor: Logith
 10 sty 2012, 11:35
Hej,
Ale jak ? Ktoś do mnie teraz dzwonił, myslę, że od Was ale nie mogłem odebrać..

Obrazek
Obrazek

 #527206  autor: play4you2
 10 sty 2012, 11:37
Logith pisze:Hej,
Ale jak ? Ktoś do mnie teraz dzwonił, myslę, że od Was ale nie mogłem odebrać..
nie mogę Ci niestety udzielić tu odpowiedzi. Zaloguj się proszę na Play24.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527207  autor: Logith
 10 sty 2012, 11:40
Naturalnie, jestem zalogowany. Nie ma nowego zgłoszenia, niczego nowego.
Mam nadzieję jednak, że umowa nie została rozwiązania. Na Play24 jest to samo co było wczoraj jak i tydzień temu.
W każdym bądź razie, czekam na jakąkolwiek wiadomość (mail, telefon /tu przepraszam, będę dopiero po 15 dostępny/ czy na play24)

Dziękuję i pozdrawiam,
M

Obrazek
Obrazek

 #527216  autor: taryfiasz19gr
 10 sty 2012, 12:46
play4you2 pisze:
taryfiasz19gr pisze:Play4you i jak tam moja sprawa? Powyższy problem dalej wystepuje i mam wrażenie jakby sprawa stała w miejscu
hej,

widzę, że sprawa wpłynęła do działu technicznego. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.


Play4you2 - Po naprawie problemu, po kilkunastu godzinach problem znów powrócił. Prosze o interwencję -> Numer zgłoszenia: 39308839

taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy

 #527217  autor: forum_tg
 10 sty 2012, 12:52
play4you2, tak jak ci napisałem na PW, w dalszym nie doszły smsy kofiguracyjne, a pracownik popisał się i napisał że nie jak należy ustawić telefon żeby odbierał smsy.
Więc coś jest nie tak że smsy konfiguracyjne nie dochodzą.

A może któryś z userów forum powie mi jak ustawić pewien starszy już model telefonu zeby otrzymywac mmsy, chodzi o Sagem my411x (zaznacze że kiedyś był w Play używany i działał, potem w innej sieci i ustawienia zostały skasowane).

 #527221  autor: kerim36
 10 sty 2012, 13:11
ustawienia dla orange:

Wejdź w MENU, a następnie wybierz WIADOMOŚCI.
Przejdź do OPCJE i wybierz MMS.
Wybierz TRYB POBIERANIA, przejdź do SIEĆ WŁASNA i ustaw AUTOMATYCZNIE, a następnie zatwierdź.
Naciśnij WRÓĆ i przejdź do USTAWIENIA ZAAWAN..
Wybierz SERWER MMS, a następnie naciśnij OPCJE i wybierz DODAJ....
Wpisz MMS Orange jako TYTUŁ USŁUGI i zatwierdź.
Wejdź do utworzonego profilu, w polu SERWER MMS wpisz http://mms.orange.pl
W polu PROTOKÓŁ ustaw HTTP i zatwierdź.
W POŁ. PREFEROWANE wybierz GPRS.
Wybierz PROXY i polu UŻYTY zaznacz TAK
W polu UŻYTKOWNIK wpisz mms
W polu HASŁO wpisz mms
W polu ADRES SERWERA PROXY wpisz 192.168.006.104
Wejdź w PORT NUMBER i wybierz BEZ ZABEZPIECZEŃ.
W polu PORT NUMBER wpisz 8080 i naciśnij dwukrotnie WRÓĆ.
Przejdź do PARAMETRY GPRS
W polu UŻYTKOWNIK wpisz mms
W polu HASŁO wpisz mms
W polu APN wpisz mms, potwierdź i naciśnij WRÓĆ.
Naciśnij WRÓĆ, wybierz ZAPISZ, a następnie potwierdź naciskając TAK.
Naciśnij OPCJE, a następnie wybierz WŁĄCZONY aby uaktywnić profil.



dla playa trzeba wpisac inny serwer mms
uzystkownika
hasla
serwer proxy

i powinno dzialac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #527224  autor: play4you2
 10 sty 2012, 13:39
taryfiasz19gr pisze:hej,

widzę, że sprawa wpłynęła do działu technicznego. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.


Play4you2 - Po naprawie problemu, po kilkunastu godzinach problem znów powrócił. Prosze o interwencję -> Numer zgłoszenia: 39308839
Przekazałem do realizacji - już siętym zajmujemy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527239  autor: ChuckyCiechanow
 10 sty 2012, 14:41
Kurczę BOK Play jest naprawdę super :mrgreen:
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące otrzymanej wiadomości SMS, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 9 stycznia 2012 roku.
Tylko, że je nie jestem Pani. No cóż.... Napisałem zgłoszenie do BOK spytaniem od kiedy to jestem Panią ?

 #527265  autor: Logith
 10 sty 2012, 15:56
ChuckyCiechanow pisze:Kurczę BOK Play jest naprawdę super :mrgreen:
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące otrzymanej wiadomości SMS, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 9 stycznia 2012 roku.
Tylko, że je nie jestem Pani. No cóż.... Napisałem zgłoszenie do BOK spytaniem od kiedy to jestem Panią ?
Oj tam, Chucky, czepiasz się... :wink:

Play4you - gdzie mogę uzyskać informację co do rozwiązania tej sprawy? Na @ nic nie mam, na Play24 też zero. :(

Obrazek
Obrazek

 #527268  autor: play4you2
 10 sty 2012, 16:07
Logith pisze:Play4you - gdzie mogę uzyskać informację co do rozwiązania tej sprawy? Na @ nic nie mam, na Play24 też zero.
Otrzymasz w krótce od nas pismo.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527321  autor: mapa75
 10 sty 2012, 20:14
Witam serdecznie
Chciałbym opowiedzieć Wam swoją hisorię i prosić o jakieś sugestie i może jakąs pomoc.
Otóż równo rok temu przeniosłem dwa numery z sieci TMobile do Play korzystając z oferty LongPlay 99 bez telefonu i rabatem na abonament 50%, przez cały czas trwania umowy.
Jeden numer był mój a drugi nie mój :wink: , we wrześniu zrobiliśmy cesję i od tego momentu byłem już prawowitym właścicielem dwóch numerów. W październiku przedłużyłem umowę z Play na jeden z tych numerów, zmieniając abonament na All Inclusiv 69 - bez żadnych rabatów.
Wszystko było dobrze, aż do momentu otrzymania faktury w listopadzie za październik a dotyczacą właśnie tego numeru na który przedłużyłem umowę. Na fakturze nie podpiął się rabat 50% na LongPlay99 i w okresie od 20 do 31 października naliczył mi Play dwa abonamenty LongPlay99 i All Inclusiv69 :evil: - dwa abonamenty w tym samym okresie dotyczace tego samego numeru.
Zgłosiłem sprawę do BOK a za dwa dni miałem informację, że "oczywiście mam rację, bardzo mnie przepraszają i proponują bym zapłacił całą fakturę a w zamian przez trzy miesiące mogę liczyć na upust na abonamencie w wysokości 20 złotych
Oczywiście nie zgodziłem się na zaproponowane warunki bo 50% rabat to 50 zł i jeszcze do tego abonament za 11 dni - suma sumarum więcej mi policzono na fakturze niż pani z BOK zaproponowała mi upustu :evil:.
Poinformowałem BOK, że nie wyrazam zgody na zaproponowane warunki 28.11.2011 (zgłoszenie 37637209). Od tamtej pory jest cisza w temacie, jedynie na fakturach bieżących dostaję informację o zadłużeniu w wysokości 68,...zł. (muszę dodać, że i]"kwotę bezsporną"[[/i] zapłaciłem), dostaję smsy z ponagleniem i po zalogowaniu się do Play24 też taką informację widzę.
Jest to o tyle irytujące, że taka sytuacja zablokowała mi możliwość przedłużenia umowy na mój drugi numer, po prostu system zablokował i kropka.
W między czasie można było skorzystać z LG Black za 1zł., HTC HD2 za 1 zł., HTC HD7 za 1 zł, z SE Xperia Arc za 1 zł. Niestety ja nie mogłem i to nie ze swojej winy.
Za dzięsięć dni kończy mi się umowa na ten drugi telefon a dzisiaj w BOK usłyszałem, że muszę się uzbroić w cierpliwość .
O co chodzi w Play??? Mają klientów gdzieś?
Pani w BOK zakomunikowała mi, że mogę zrezygnować z usług Play, rozwiązać umowę, przenieść numer do innego operatora,mogę zrobić na co mam ochotę - :shock: :shock: :shock: . Z takim marketingiem to ja się w życiu nie spotkałem.

Czy ktoś może wie co można z tym fantem zrobić ???

 #527322  autor: pakierhakierxd
 10 sty 2012, 20:28
Widać bardzo mądra pani.

Pozdrawiam :)

 #527352  autor: Logith
 10 sty 2012, 21:56
mapa75 pisze: W między czasie można było skorzystać z LG Black za 1zł., HTC HD2 za 1 zł., HTC HD7 za 1 zł, z SE Xperia Arc za 1 zł. Niestety ja nie mogłem i to nie ze swojej winy.
Za dzięsięć dni kończy mi się umowa na ten drugi telefon a dzisiaj w BOK usłyszałem, że muszę się uzbroić w cierpliwość .
Witaj,
Nie masz czego żałować. Ja skorzystałem z HTC HD7 za złotówkę przy przedłużaniu umowy. I sobie w brodę pluję.
Telefon przyjechał 3.01.12, odebrałem od kuriera i podpisałem umowę. Po odpakowaniu okazało się, że telefon jest niesprawny. Wyłącza, restartuje się samoczynnie. W żaden sposób nie można z niego korzystać. No więc zadzwoniłem na infolinię, kazano mi zapakować telefon i druk który jest jakby rezygnacją + krótkie wyjaśnienie sprawy i by zaznaczyć, że chcę by go wymieniono na nowy. Tego samego dnia odesłałem telefon. Nawet tutaj, w tym temacie (kilka stron wstecz) dopytywałem czy nie potrzebne jest dołączanie nowo podpisanej umowy - Play4You stwierdził, że nie. W tym czasie dopytywałem się wszędzie co dalej, z żadnej strony nie dostałem odpowiedzi. Aż do dzisiaj.. także dzięki tej stronie. No więc, po zadzwonieniu na infolinię dowiedziałem się, że niestety telefon nie został wymieniony na nowy, nawet nie naprawiony i..wraca do mnie bo nie dołączyłem umowy. Ręce opadają.
W ten sposób zmarnowane zostało 7 dni z 10 dni jakie mam na zrezygnowanie z usług - czego nie chciałem robić! Ale teraz już bym to zrobił. Nie da się jednak, zanim on do mnie trafi pewnie to będzie 10 dzień.
W taki oto sposób znaleziono rozwiązanie jak pozbyć się zepsutego telefonu z magazynu. Fajnie, nie? :lol:
Teraz pewnie naprawa gwarancyjna będzie trwała miesiąc.., prawda Play4You?
To jest po prostu przykre.
A ja zostałem z abonamentem 100 zł/miesięcznie i z 800 minutami których nie mam jak wykorzystać. :smt005
Nie wiem co o tym myśleć, myślę, że sprawę opisze na forum dogłębniej załączajac kopie rozmów, dowody nadania itd. w odpowiednim temacie bo to tylko tzw. 'skrót skrótów..'
Uzależniam jeszcze tą decyzję od tego jak ta sprawa finalnie się skończy.

Pozdrawiam, :smt006

Obrazek
Obrazek

 #527357  autor: mapa75
 10 sty 2012, 22:14
Logith pisze:Nie masz czego żałować. Ja skorzystałem z HTC HD7 za złotówkę przy przedłużaniu umowy. I sobie w brodę pluję.
Wiesz to nie o to chodzi, chodzi o fakt.
Ja teraz strasznie żaluję, że na ten jeden numer przedłużyłem umowę, i to na dwa lata :cry: , ale coraz bardziej jestem zdecydowany zerwać umowę, zapłacić karę i zapomnieć o Playu
Byłem w Palayu rok i okazuje się, że o rok za dużo a tu jeszcze teraz dwa mam się męczyć :evil: .
Jeden numer w Play a drugi u innego operatora? :?
Jestem strasznie zdegustowany BOK plaja

 #527361  autor: Logith
 10 sty 2012, 22:29
mapa75 pisze:
Logith pisze:Nie masz czego żałować. Ja skorzystałem z HTC HD7 za złotówkę przy przedłużaniu umowy. I sobie w brodę pluję.
Wiesz to nie o to chodzi, chodzi o fakt.
Ja teraz strasznie żaluję, że na ten jeden numer przedłużyłem umowę, i to na dwa lata :cry: , ale coraz bardziej jestem zdecydowany zerwać umowę, zapłacić karę i zapomnieć o Playu
Byłem w Palayu rok i okazuje się, że o rok za dużo a tu jeszcze teraz dwa mam się męczyć :evil: .
Jeden numer w Play a drugi u innego operatora? :?
Jestem strasznie zdegustowany BOK plaja
Dosłownie to samo mogę ja powiedzieć.
Karę za zerwanie mam chyba ok ~3000 zł, no to trochę za dużo by zrywać.
Ja zawiodłem się, bo w sumie uzyskałem informacje które wprowadziły mnie w błąd.
Zawiodłem się też na sposobie określania problemu. Wg. Play - cytuję (nawet na poprzedniej stronie to napisane jest) : 'sprawa została rozwiązana' - jak została rozwiązana? :lol: Telefonu dalej nie mam działającego, a abonament płacić muszę. Sprawa została dla P4 rozwiązana, to tak. Frajer podpisał umowę, frajer uwierzył w to co mówią konsultanci, 10 dni zaraz minie.. to teraz frajer będzie płacił. :shock:
Zawiodłem się na całej linii, wierzyłem, że otrzymam tu jakąś pomoc.. chyba się myliłem.
Przyjmijmy okej, nie ma tej umowy dostarczonej z telefonem (przypominam, konsultanci mówili, że nie jest potrzebna!), ale jej nie ma - trudno (powiedzmy, że to moja wina!).. piszą pismo jakie wygenerowano dzisiaj do mnie... to czy nie można od razu zaproponować naprawy tego telefonu? Albo lepiej! Bym dosłał to pismo ekspresowo?! :lol:.. ale nie, zostańmy tylko przy naprawie.. Jak mocno można być na bakier z logistyką by teraz odsyłać go do mnie, potem wysyłać go znów do jakiegoś punktu z tego punktu do serwisu i z serwisu po naprawie do punktu a stamtąd do mnie. Koszty logistyczne to nie tylko sam koszt wysyłki paczki. No, ale nie.. właśnie nie.. bo po co? Frajer zapłaci, nie? :smt005 Prawda Play4You.. ? - przyznaj, że trochę dobrej woli zabrakło. Może przynajmniej masz jakiś wpływ na to by naprawiono tą usterkę szybciej w ramach gwarancji lub 'niezgodności towaru z umową'? Po co ten telefon wozić, marnować mój i Wasz czas?
Teraz kompletnie nie wiem co mam zrobić.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, 22:42 przez Logith, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
Obrazek

 #527365  autor: mapa75
 10 sty 2012, 22:41
Ja dostałem odpowiedź, że obliczyli już wysokość faktury korygującej i czekają na decyzje odpowiedniego działu aby dokonać zmian w systemie, ale do dzisiaj odpowiedni dział zgody chyba nie dał :evil: .
Dziwny sposób na zatrzymywanie klienta - na siłę, jestes naszym dłużnikiem, to nie możesz odejść i numeru nie zwolnimy konkurencji :?
A najgorsze jest to, że człowiek jest bezsilny wobec nic nie mogących konsultantów BOK Plaja. Ciągle słyszę "proszę się uzbroić w cierpliwość :D - to jest strasssszne

 #527403  autor: forum_tg
 11 sty 2012, 08:09
kerim36, dobra, pobawie się w domu, może po przerobieniu da się coś zrobić zeby w Play działało (jak wpiszę ich parametry.)

 #527408  autor: tricki
 11 sty 2012, 08:42
Pytanie do play4you2:

Czy jest jakaś awaria która powoduje brak możliwości aktywacji pakietu 30za10 w play fresh w moim przypadku darmowe rozmowy i sms w play? Przy próbie aktywacji pada komunikat Kod dla Ciebie niedostępny. Proszę o odpowiedź i wyjaśnienie sprawy.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #527409  autor: playonline
 11 sty 2012, 08:50
Logith pisze:Ja zawiodłem się, bo w sumie uzyskałem informacje które wprowadziły mnie w błąd.
P4Y na moje zapytania nie odpowiada (widac za trudne sa ;) ) to na te bardziej skomplikowane tez sie wypnie... Ja ogolnie jestem zadowolony z uslug ale nie z obslugi.

 #527411  autor: mapa75
 11 sty 2012, 09:17
playonline pisze:jestem zadowolony z uslug ale nie z obslugi.
Obsługa jest fatalna, a najbardziej podoba mi się stwierdzenie, że na 85% zgloszeń odpowiadamy w ciągu 24 godzin. Tylko, że wszystkie odpowiedzi różnią sie od siebie tylko podpisem, nawet przecinki są w tym samym miejscu.
Jestem przekonany, że ocena obsługi BOK przez klientów sieci, jest na 2 czyli słabo :) ,, a jak by sięć wprowadziła do treści smsa 1-beznadziejnie to bewnie ta odpowiedź by wygrała :D
  • Strona 135 z 241
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 241
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 241