Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
392
Rejestracja
01 kwie 2008, 14:22
Lokalizacja
Kraków
Mozesz filmik zamiescic? Ciekawy jestem jak to u ciebie wyglada...lukashao pisze:ludzie z innego forum, którzy mają taki sam problem, piszą, że przy korzystaniu z WiFi problemu nie ma, najczęściej przy korzystaniu z 2g się uaktywnia, przy 3g mniej ale jednak w dalszym ciągu problem istnieje. Wczoraj testowałem na 3g i 2g i nie było różnicy. Nawet gdy nie korzystałem z internetu, menu podręczne, klawiatura i przeglądarka google, naprzemiennie się włączały. Być może coś zmieni aktualizacja androida do nowszej wersji...
Ja przenosiłem rok temu ale pewnie się nic nie zmieniło. Otoz: są to pakiety po 20 zł przez 3 miesiące wykorzystywane w pierwszej kolejności i każdy jest ważny tylko miesiąc.esy pisze:Witam.
Przeszedłem z T-Mobile do Play Fresh i jak doładuje za np 5 zł to otrzymam te 60 zł na bodajże 3 miesiące i teraz moje pytanie; czy te 60 zł przedłuży swoją ważność a jak nie to najpierw koszty z tych 60 zł czy z doładowania ?
Zmieniło się i to bardzo.wwojtaszek pisze:Ja przenosiłem rok temu ale pewnie się nic nie zmieniło. Otoz: są to pakiety po 20 zł przez 3 miesiące wykorzystywane w pierwszej kolejności i każdy jest ważny tylko miesiąc.
zmieniło się, jest to jednorazowy pakiet 60zł ważny 3 miesiące. Postępujesz tak jak jest na stronie: po aktywacji robisz minimalne doładowanie np za 5 zł, czekasz na pakiet złotówek i dopiero wybierasz profil fresha. Przed końcem ważności możesz przedłużać standardowymi sposobami. Co ważne z tego pakietu schodzą rozmowy, smsy i chyba mmsy. Reszta będzie rozliczana z konta głównego.wwojtaszek pisze:Ja przenosiłem rok temu ale pewnie się nic nie zmieniło. Otoz: są to pakiety po 20 zł przez 3 miesiące wykorzystywane w pierwszej kolejności i każdy jest ważny tylko miesiąc.esy pisze:Witam.
Przeszedłem z T-Mobile do Play Fresh i jak doładuje za np 5 zł to otrzymam te 60 zł na bodajże 3 miesiące i teraz moje pytanie; czy te 60 zł przedłuży swoją ważność a jak nie to najpierw koszty z tych 60 zł czy z doładowania ?
W play nalezy rozroznic aktywacje od przyznania srodkow wbicie kodu i informacja, ze pakiet jest AKTYWNY to jedno ale dopiero POJAWIENIE sie srodkow (np smsow) na koncie daje tobie mozliwosc ich wykorzystania gdyz w regulaminie jest info, ze srodki przyznaja sie po 24.blacktel pisze:czyli swiadomie play wprowadza w blad?
aktywacja pakietu nastepuje po północy tzna masz go dostepnego dopiero nastepnego dnia, kwota ktora jest do zapłacenia wynika z danych sciagnietych poza abonament gdyż nie było jeszcze aktywnego pakietublacktel pisze:Witam. Mam dosc spory problem, a widze, ze pomagaja tu osoby pracujace w play-u. (przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z ipada)
Zatem w czwartek 30 czerwca, stalem sie posiadaczem nowego telefonu.
W playu mam dwa abonamenty na firme, jeden to play online, drugi normalny abonament.
Karte, ze zwyklym abonamentem wlozylem do telefonu i zeby nacieszyc sie jego funkcjami,
aktywowalem usluge internet 1gb za 25zlotych.
Odczekalem 30 minut za nim pakiet zostal wlaczony.
Po tym fakcie zaczalem przegladanie internetu i z czystej ciekawosci sprawdzilem stan konta a tam ponad 300zl po za abonamentem!
W szoku zadzwonilem na infolinie po godzinie 16, wytlumaczylem wszystko, sprawdzila, stwierdzila fakt ze do rachunku zostalo dopisane owe 25zl za aktywacje, ale reszta nie wiadomo.
Powiedziala, ze widocznie system nie obliczyl jeszcze pakietu i kwota wkrotce sie zmieni.
Zapytalem sie zatem, czy moge dalej swobodnie korzystac z internetu, stwierdzila ze tak, bo pakiet aktywowany.
I w piatek kolejny szok. Rano stan konta wynosi ok 600zl!! pakiet aktywowany i pozostalo do wykorzystania 800mb!
Dzis mamy niedziele, a konto z taka kwota jaka jest dalej widnieje, jutro mam miec wystawiona fakture, czy ktos moze mi pomoc? bo weekend mam naprawde w depresji
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam Kamil
Regulamin jest Regulaminem i Play tym sie podeprze ale ja bym dal rozmowe na odsluch i jezeli twoje slowa sie potwierdza to chcialbym odszkodowanie za wprowadzenie (celowe czy tez nie to nie ma znaczenia) w blad przez konsultanta. Domagalbym sie zwrotu srodkow od momentu rozmowy z konsultantem. Nikle szanse na to aby ci to skorygowali bo jest Regulamin (i tutaj czesciowo zgodze sie z Playem choc jezeli konsulatnt wprowadzil w blad to skorygowalbym to majac na celu dobra wspolprace z klientem). Zapewne zgloszenie zostanie uznane za niezasadne, reklamacja pewnie tez, odwolanie moze cos zmieni... Naciskaj raczej na to, ze konsultant pomimo innego zapisu w Regulaminie wprowadzil ciebie w blad.blacktel pisze:Zapytalem sie zatem, czy moge dalej swobodnie korzystac z internetu, stwierdzila ze tak, bo pakiet aktywowany.
Ok, poprosiłem o realizację.wwojtaszek pisze:Numer zgłoszenia:
32408786
Nie wiem, na jakim etapie jest Twoja sprawa, ale jasne że się da. Należałoby anulować jeszcze raz ten wniosek (udać się do Punktu Play) i po anulowaniu, na nowo go sporządzić, z opcją tzw. "day", czyli sam wyznaczasz termin oddania numeru u Twojego Operatora. To jedyny sposób na to, abyś miał przeniesiony numer w tym dniu, w którym Ty chcesz.brd85 pisze:Nie wiem czy coś jeszcze da się zrobić z tą sprawą,
Ok, nie ma sprawy. Jak już wielokrotnie wspominałem, jeżeli mogę, to pomogę .Patryk83żółwik pisze:Dzięki serdeczne PLAY4YOU2
Trochę zbyt mocna ocena w/g mnie. Uwierz mi, że są też konsultanci, którzy bardzo dobrze wykonują swoją pracę i nie ma co do nich zastrzeżeń. Śmiało mogę powiedzieć, że jest ich przeważająca większość. Niestety, fora interenetowe mają to do siebie, że na nie trafiają głównie sprawy te, które niestety zostały gorzej zrealizowane. Rzadko się zdarza, aby ktoś opisywał sprawę zrobioną dobrze, więc stąd jest ta opinia, że jest źle lub nie do końca dobrze. Prawda jednak jest taka, że ta obsługa jest na dość dobrym poziomie i na płaszczyźnie wszystkich spraw zgłaszanych do BOK, wypada całkiem dobrze.Patryk83żółwik pisze:PLAY4YOU2 bez Ciebie BOK PLAY by leżał i kwiczał
Za oprogramowanie i prawidłowe działanie telefonu odpowiada jego Producent. My, jako Sprzedawcy telefonu odpowiadamy za niego tylko w części określonej w ustawie.lukashao pisze:Czy zamierzacie państwo sprawdzić tą wadę w Samsungu Gio
W dniu aktywacji, ale zostanie on Ci przyznany proporcjonalnie, do końca trwania bieżącego Okresu Rozliczeniowego.wwojtaszek pisze:czy w dniu aktywacji?
Sprawa była już tu weryfikowana, bodajże na 8 str. (chyba). Znajdź proszę ten wątek.Matyk pisze:P4Y > czy jesteś w stanie coś tu poradzić ??
Sugeruję zapoznać się z Regulaminem tej Oferty i wszystko będzie jasne. Tak na szybko powiem Ci, że nie, 60 PLN nie przedłuża ważności a połączenia w ramach połaczeń krajowych (i nie tylko) będą rozliczane wstępnie z tych środków. Szczegóły w regulaminie.esy pisze:czy te 60 zł przedłuży swoją ważność a jak nie to najpierw koszty z tych 60 zł czy z doładowania ?
Niestety, ale Marens ma rację. Te Pakiety aktywują się do 24 h od daty ich zlecenia. Te informacje są też zapisane w regulaminach tych Pakietów. Przykro mi, ale sprawa jest niezasadna.blacktel pisze:Dzis mamy niedziele, a konto z taka kwota jaka jest dalej widnieje, jutro mam miec wystawiona fakture, czy ktos moze mi pomoc? bo weekend mam naprawde w depresji
Którego? Jeżeli tego o e-fv to już udzieliłem tyle razy informacji, że jak juz mówiłem, powiedziałem wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie.playonline pisze:Play4You2 - czy mozesz odniesc sie do mojego zapytania?