DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 14 z 241
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 241

 #486394  autor: playonline
 02 lip 2011, 23:27
lukashao pisze:ludzie z innego forum, którzy mają taki sam problem, piszą, że przy korzystaniu z WiFi problemu nie ma, najczęściej przy korzystaniu z 2g się uaktywnia, przy 3g mniej ale jednak w dalszym ciągu problem istnieje. Wczoraj testowałem na 3g i 2g i nie było różnicy. Nawet gdy nie korzystałem z internetu, menu podręczne, klawiatura i przeglądarka google, naprzemiennie się włączały. Być może coś zmieni aktualizacja androida do nowszej wersji...
Mozesz filmik zamiescic? Ciekawy jestem jak to u ciebie wyglada...

[ Dodano: 2011-07-03, 00:03 ]
Co do tej bramki sms z kodami obrazkowymi - to po jaka ch*lere to zostalo wprowadzone?! Poza tym jak sie tego nie zauwazy (nie zawsze jest ten obrazek) i kliknie wyslij to kicha... Trzeba smsa od nowa pisac... Zamiast dac komunikat aby wpisac hasla a tresc powinna zostac...

[ Dodano: 2011-07-03, 00:15 ]
Nie kumam tej bramki... Wyslalem smsa (nawiazuje do tekstu powyzej), otrzymalem komunikat, ze musze przepisac kod z obrazka a wiadomosc... i tak zostala wyslana...
To po jakiego grzyba jest ten kod?!

Pojawil mi sie komunikat o przepisaniu kodu... Dostalem odp na smsa... Zaskoczony odeslalem z zapytaniem czy znajoma otrzymala smsa i dostalem odpowiedz...:

Obrazek

Poza tym, wlasnie zajrzalem na moj wczesniejszy screen i zauwazylem wlasnie, ze jest napisane:
"Wymagane przepisanie kodu z obrazka"
ale kawalek nizej:
"Wiadomosc zostala wyslana"...

Czy ktos zrobi z tym porzadek?! Albo wywalcie ten kod z obrazka (co byloby lepszym rozwiazaniem) albo zostawcie ten kod ALE nie wysylajcie smsow jezeli sie go nie wpisze i NIE kasujcie tym samym tresci smsow... Bo juz nie wiadomo czy te smsy wychodza czy tez nie...

 #486434  autor: esy
 03 lip 2011, 12:01
Witam.
Przeszedłem z T-Mobile do Play Fresh i jak doładuje za np 5 zł to otrzymam te 60 zł na bodajże 3 miesiące i teraz moje pytanie; czy te 60 zł przedłuży swoją ważność a jak nie to najpierw koszty z tych 60 zł czy z doładowania ?

 #486436  autor: blacktel
 03 lip 2011, 12:08
Witam. Mam dosc spory problem, a widze, ze pomagaja tu osoby pracujace w play-u. (przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z ipada)
Zatem w czwartek 30 czerwca, stalem sie posiadaczem nowego telefonu.
W playu mam dwa abonamenty na firme, jeden to play online, drugi normalny abonament.
Karte, ze zwyklym abonamentem wlozylem do telefonu i zeby nacieszyc sie jego funkcjami,
aktywowalem usluge internet 1gb za 25zlotych.
Odczekalem 30 minut za nim pakiet zostal wlaczony.
Po tym fakcie zaczalem przegladanie internetu i z czystej ciekawosci sprawdzilem stan konta a tam ponad 300zl po za abonamentem!
W szoku zadzwonilem na infolinie po godzinie 16, wytlumaczylem wszystko, sprawdzila, stwierdzila fakt ze do rachunku zostalo dopisane owe 25zl za aktywacje, ale reszta nie wiadomo.
Powiedziala, ze widocznie system nie obliczyl jeszcze pakietu i kwota wkrotce sie zmieni.
Zapytalem sie zatem, czy moge dalej swobodnie korzystac z internetu, stwierdzila ze tak, bo pakiet aktywowany.
I w piatek kolejny szok. Rano stan konta wynosi ok 600zl!! pakiet aktywowany i pozostalo do wykorzystania 800mb!
Dzis mamy niedziele, a konto z taka kwota jaka jest dalej widnieje, jutro mam miec wystawiona fakture, czy ktos moze mi pomoc? bo weekend mam naprawde w depresji :(

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam Kamil

 #486439  autor: Marens
 03 lip 2011, 12:16
Problem jest w tym, że wszystkie pakiety w abonamnetach PLAY aktywują się w nocy (00:00-01:00) po dniu w którym zmawiało się pakiet.

SMS to taka zmyłka, a konsultantka niekompetentna.

 #486445  autor: wwojtaszek
 03 lip 2011, 12:32
esy pisze:Witam.
Przeszedłem z T-Mobile do Play Fresh i jak doładuje za np 5 zł to otrzymam te 60 zł na bodajże 3 miesiące i teraz moje pytanie; czy te 60 zł przedłuży swoją ważność a jak nie to najpierw koszty z tych 60 zł czy z doładowania ?
Ja przenosiłem rok temu ale pewnie się nic nie zmieniło. Otoz: są to pakiety po 20 zł przez 3 miesiące wykorzystywane w pierwszej kolejności i każdy jest ważny tylko miesiąc.

 #486453  autor: mkowalski
 03 lip 2011, 12:46
wwojtaszek pisze:Ja przenosiłem rok temu ale pewnie się nic nie zmieniło. Otoz: są to pakiety po 20 zł przez 3 miesiące wykorzystywane w pierwszej kolejności i każdy jest ważny tylko miesiąc.
Zmieniło się i to bardzo.

Po doładowaniu za minimum 5 zł otrzymujesz 60 zł na konto promocyjne ważne 90 dni. Na zwykłe rozmowy, SMS-y i MMS-y środki są pobierane w pierwszej kolejności z konta promocyjnego.

Dodatkowe usługi i pakiety zawsze aktywuje się za środki z konta głównego.

 #486455  autor: Robaas
 03 lip 2011, 12:50
wwojtaszek pisze:
esy pisze:Witam.
Przeszedłem z T-Mobile do Play Fresh i jak doładuje za np 5 zł to otrzymam te 60 zł na bodajże 3 miesiące i teraz moje pytanie; czy te 60 zł przedłuży swoją ważność a jak nie to najpierw koszty z tych 60 zł czy z doładowania ?
Ja przenosiłem rok temu ale pewnie się nic nie zmieniło. Otoz: są to pakiety po 20 zł przez 3 miesiące wykorzystywane w pierwszej kolejności i każdy jest ważny tylko miesiąc.
zmieniło się, jest to jednorazowy pakiet 60zł ważny 3 miesiące. Postępujesz tak jak jest na stronie: po aktywacji robisz minimalne doładowanie np za 5 zł, czekasz na pakiet złotówek i dopiero wybierasz profil fresha. Przed końcem ważności możesz przedłużać standardowymi sposobami. Co ważne z tego pakietu schodzą rozmowy, smsy i chyba mmsy. Reszta będzie rozliczana z konta głównego.
Pozdrawiam

 #486459  autor: blacktel
 03 lip 2011, 13:08
czyli swiadomie play wprowadza w blad?
to jakas paranoja.
konsultanka mowi, korzystaj pan, informacja ze pakiet wlaczony jest a ty drogi kliencie plac?

rozmowy z konsultantami sa nagrywane, zatem moge a wrecz bede musial teraz dowodzic, ze ktos mnie wprowadzil w blad.

4 lata w playu i takie jaja...

 #486544  autor: playonline
 03 lip 2011, 17:41
blacktel pisze:czyli swiadomie play wprowadza w blad?
W play nalezy rozroznic aktywacje od przyznania srodkow wbicie kodu i informacja, ze pakiet jest AKTYWNY to jedno ale dopiero POJAWIENIE sie srodkow (np smsow) na koncie daje tobie mozliwosc ich wykorzystania gdyz w regulaminie jest info, ze srodki przyznaja sie po 24.

Tego nie nazwalbym oszustwem.

 #486594  autor: banderas
 03 lip 2011, 20:42
blacktel pisze:Witam. Mam dosc spory problem, a widze, ze pomagaja tu osoby pracujace w play-u. (przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z ipada)
Zatem w czwartek 30 czerwca, stalem sie posiadaczem nowego telefonu.
W playu mam dwa abonamenty na firme, jeden to play online, drugi normalny abonament.
Karte, ze zwyklym abonamentem wlozylem do telefonu i zeby nacieszyc sie jego funkcjami,
aktywowalem usluge internet 1gb za 25zlotych.
Odczekalem 30 minut za nim pakiet zostal wlaczony.
Po tym fakcie zaczalem przegladanie internetu i z czystej ciekawosci sprawdzilem stan konta a tam ponad 300zl po za abonamentem!
W szoku zadzwonilem na infolinie po godzinie 16, wytlumaczylem wszystko, sprawdzila, stwierdzila fakt ze do rachunku zostalo dopisane owe 25zl za aktywacje, ale reszta nie wiadomo.
Powiedziala, ze widocznie system nie obliczyl jeszcze pakietu i kwota wkrotce sie zmieni.
Zapytalem sie zatem, czy moge dalej swobodnie korzystac z internetu, stwierdzila ze tak, bo pakiet aktywowany.
I w piatek kolejny szok. Rano stan konta wynosi ok 600zl!! pakiet aktywowany i pozostalo do wykorzystania 800mb!
Dzis mamy niedziele, a konto z taka kwota jaka jest dalej widnieje, jutro mam miec wystawiona fakture, czy ktos moze mi pomoc? bo weekend mam naprawde w depresji :(

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam Kamil
aktywacja pakietu nastepuje po północy tzna masz go dostepnego dopiero nastepnego dnia, kwota ktora jest do zapłacenia wynika z danych sciagnietych poza abonament gdyż nie było jeszcze aktywnego pakietu

jesli coś jest wedłuyg ciebie nie jasne zrob zgłoszenie i poczekaj na odp, jesli potrwa to dluzej niz 7 dni wtedy zglos sie na wokande forum

banderassso

 #486595  autor: Robaas
 03 lip 2011, 20:48
dla mnie ważne tu jest zdanie o tym, że konsultant poinformował, że system nie przeliczył pakietu i kwota się zmieni, i można korzystać dalej. Przepraszam ale ja nie muszę być znawcą sposobu rozliczania, nie muszę znać zasad funkcjonowania systemu, co do regulaminu nie chce mi się go otwierać ale w większości jakie znam jest mowa, że aktywacja może potrwać do xx godzina a nie xx godzin, w związku z tym skoro zgłosił to telefonicznie i otrzymał informację j.w. to dla mnie jest to niekompetencja i wina konsultanta, lub celowe wprowadzenie w błąd w celu wystawienia wysokiego rachunku. w związku z tym proponuję obwiniać osoby po stronie play a nie osobę zadającą pytanie na forum.

 #486630  autor: aggeta
 03 lip 2011, 22:26
Mam takie pytanie odnośnie Play'a. Czemu w taryfie Replay All inclusive MAX 45zł są tak słabe telefony?
Kiedyś w tańszych abonamentach były lepsze. Czy wiadomo kiedy będą nowe abonamenty? :(

 #486636  autor: pakierhakierxd
 03 lip 2011, 22:45
Nikt tego ci nie powie bo tajemnica firmy i za złamanie tego grożą konsekwencje, musisz czekać i sprawdzać blogplay.pl.Zresztą możesz wziąć ten abonament z telefonem np. samsung star II i sprzedać za 300zł,huwaei z androidem i sprzedać za 350/400 oba za 1zł i kupić sobie lepszy ;) innego rozwiązania nie ma narazie przy takim abonamencie ciekawsze są tylko od 59zł ... ja chyba też tak zrobię wezmę taki abo jak piszesz za jakieś ok. 8 miesięcy i telefon sprzedam to lepiej wychodzi ;)

Pozdrawiam :)

 #486660  autor: aggeta
 03 lip 2011, 23:39
No no nad tym myślałam tyle, że jakieś 2 lata temu biorąc abo za 45zł bralam telefon za zł i sprzedawalam za jakies 5 stow wiec jest coraz gorzej ehh

 #486681  autor: playonline
 04 lip 2011, 00:16
blacktel pisze:Zapytalem sie zatem, czy moge dalej swobodnie korzystac z internetu, stwierdzila ze tak, bo pakiet aktywowany.
Regulamin jest Regulaminem i Play tym sie podeprze ale ja bym dal rozmowe na odsluch i jezeli twoje slowa sie potwierdza to chcialbym odszkodowanie za wprowadzenie (celowe czy tez nie to nie ma znaczenia) w blad przez konsultanta. Domagalbym sie zwrotu srodkow od momentu rozmowy z konsultantem. Nikle szanse na to aby ci to skorygowali bo jest Regulamin (i tutaj czesciowo zgodze sie z Playem choc jezeli konsulatnt wprowadzil w blad to skorygowalbym to majac na celu dobra wspolprace z klientem). Zapewne zgloszenie zostanie uznane za niezasadne, reklamacja pewnie tez, odwolanie moze cos zmieni... Naciskaj raczej na to, ze konsultant pomimo innego zapisu w Regulaminie wprowadzil ciebie w blad.

[ Dodano: 2011-07-04, 00:33 ]
PLAY24 znowu padlo. Tym razem na amen...

 #486733  autor: play4you2
 04 lip 2011, 11:36
wwojtaszek pisze:Numer zgłoszenia:
32408786
Ok, poprosiłem o realizację.
brd85 pisze:Nie wiem czy coś jeszcze da się zrobić z tą sprawą,
Nie wiem, na jakim etapie jest Twoja sprawa, ale jasne że się da. Należałoby anulować jeszcze raz ten wniosek (udać się do Punktu Play) i po anulowaniu, na nowo go sporządzić, z opcją tzw. "day", czyli sam wyznaczasz termin oddania numeru u Twojego Operatora. To jedyny sposób na to, abyś miał przeniesiony numer w tym dniu, w którym Ty chcesz.
Patryk83żółwik pisze:Dzięki serdeczne PLAY4YOU2
Ok, nie ma sprawy. Jak już wielokrotnie wspominałem, jeżeli mogę, to pomogę :wink:.
Patryk83żółwik pisze:PLAY4YOU2 bez Ciebie BOK PLAY by leżał i kwiczał
Trochę zbyt mocna ocena w/g mnie. Uwierz mi, że są też konsultanci, którzy bardzo dobrze wykonują swoją pracę i nie ma co do nich zastrzeżeń. Śmiało mogę powiedzieć, że jest ich przeważająca większość. Niestety, fora interenetowe mają to do siebie, że na nie trafiają głównie sprawy te, które niestety zostały gorzej zrealizowane. Rzadko się zdarza, aby ktoś opisywał sprawę zrobioną dobrze, więc stąd jest ta opinia, że jest źle lub nie do końca dobrze. Prawda jednak jest taka, że ta obsługa jest na dość dobrym poziomie i na płaszczyźnie wszystkich spraw zgłaszanych do BOK, wypada całkiem dobrze.
lukashao pisze:Czy zamierzacie państwo sprawdzić tą wadę w Samsungu Gio
Za oprogramowanie i prawidłowe działanie telefonu odpowiada jego Producent. My, jako Sprzedawcy telefonu odpowiadamy za niego tylko w części określonej w ustawie.

Sprawa, którą opisujesz należy więc do Samsunga i to od tej firmy powinieneś domagać się wyjaśnień, co może być tego przyczyną.
wwojtaszek pisze:czy w dniu aktywacji?
W dniu aktywacji, ale zostanie on Ci przyznany proporcjonalnie, do końca trwania bieżącego Okresu Rozliczeniowego.
Matyk pisze:P4Y > czy jesteś w stanie coś tu poradzić ??
Sprawa była już tu weryfikowana, bodajże na 8 str. (chyba). Znajdź proszę ten wątek.
esy pisze:czy te 60 zł przedłuży swoją ważność a jak nie to najpierw koszty z tych 60 zł czy z doładowania ?
Sugeruję zapoznać się z Regulaminem tej Oferty i wszystko będzie jasne. Tak na szybko powiem Ci, że nie, 60 PLN nie przedłuża ważności a połączenia w ramach połaczeń krajowych (i nie tylko) będą rozliczane wstępnie z tych środków. Szczegóły w regulaminie.
blacktel pisze:Dzis mamy niedziele, a konto z taka kwota jaka jest dalej widnieje, jutro mam miec wystawiona fakture, czy ktos moze mi pomoc? bo weekend mam naprawde w depresji
Niestety, ale Marens ma rację. Te Pakiety aktywują się do 24 h od daty ich zlecenia. Te informacje są też zapisane w regulaminach tych Pakietów. Przykro mi, ale sprawa jest niezasadna.

Co najwyżej, z tytułu braku wyjaśnienia przyczyny takiej rzeczy przez konsultantkę, możesz liczyć na jakieś dodatkowe Pakiety minut lub inne rekompensaty ale nie na korektę. Błąd konsultanta nie jest podstawą do korekty, gdyż o rozliczeniach i opłatach stanowią postanowienia regulaminu. Fv w tym przypadku jest rozliczona prawidłowo, w oparciu o Cennik oferty, z której korzystasz. Mogę poradzić Ci jedynie jeszcze to, że możesz wysłać prośbę o spłatę tej kwoty "na raty", ale nie więcej niż 3 równe raty. Nie ma mozliwości na więcej. Niemniej jednak ta prośba też musi być rozpatrzona indywidualnie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #486740  autor: playonline
 04 lip 2011, 12:16
Play4You2 - czy mozesz odniesc sie do mojego zapytania?

 #486758  autor: play4you2
 04 lip 2011, 13:21
playonline pisze:Play4You2 - czy mozesz odniesc sie do mojego zapytania?
Którego? Jeżeli tego o e-fv to już udzieliłem tyle razy informacji, że jak juz mówiłem, powiedziałem wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #486760  autor: qper
 04 lip 2011, 13:28
play4you co się dzieje, że ludziom znikają komunikaty lektorów? co raz więcej znajomych zgłasza mi ten problem.

Obecnie standardowe wyłączenie notki poprzez SMS powoduje nieprawidłową konfigurację przekierowań i brak komunikatów lektorów.
  • Strona 14 z 241
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 241
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 241