DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 15 z 241
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 241

 #486762  autor: playonline
 04 lip 2011, 13:37
play4you2 pisze:Którego? Jeżeli tego o e-fv to już udzieliłem tyle razy informacji, że jak juz mówiłem, powiedziałem wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie.
Str 15, nad screenem.

Nie chodzi o efv, ten temat uwazam za zamkniety.

 #486767  autor: play4you2
 04 lip 2011, 14:00
qper pisze:play4you co się dzieje, że ludziom znikają komunikaty lektorów?
Nic mi na ten temat nie wiadomo, żeby coś się działo. Niech te osoby po prostu składają zgłoszenia, wówczas będziemy to weryfikować indywidualnie.
playonline pisze:Str 15, nad screenem.
Rozumiem, że chodziło Ci o kwestie wpisania kodu przed wysłaniem SMS z bramki. Sprawę do wyjasnienia przekazałem stosownej osobie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #486783  autor: qper
 04 lip 2011, 14:44
play4you2 pisze:Nic mi na ten temat nie wiadomo, żeby coś się działo. Niech te osoby po prostu składają zgłoszenia, wówczas będziemy to weryfikować indywidualnie.
play4you to może szepniesz osobą odpowiedzialnym za sieć, żeby kupiły zwykły starter i wyłączyły notkę. Najlepiej jest zobaczyć samemu.

PS w sprawie zgłoszenia 31210048, gdzie opisany jest problem kilku numerów na których nie ma komunikatów lektora, nie działają usługi już w zasięgu oraz powiadomienie SMS o numerze dzwoniącego.

Nie wiem czy coś ponaglałeś czy nie ale dzisiaj dzwoniło do mnie BOK i stwierdzili że wszystko jest ok, a usługa już w zasięgu zawsze NIE działa przy wyłączonym telefonie.

Parsknąłem śmiechem i zapytałem Panią czy wie co mówi, po co jest ta usługa?

Zawiesiła rozmowę, żeby się dopytać i przyznała rację. Tak nie powinno wyglądać rozpatrywanie zgłoszeń technicznych gdzie osoby to robiące nie mają podstawowej wiedzy o usługach, które badają.

Wystarczy, wziąć pierwszy telefon ze zgłoszenia i zobaczyć jak nie działają opisane usługi i że komunikaty nie są odtwarzane.

Rozmowę zakończyłem podanie numeru zgłoszenia gdzie była podobna sprawa i udało się ją naprawić.


Play4you możesz to zgłoszenie przekazać jakiejś kompetentnej osobie?
sprawa ciągnie się już od 18 maja gdzie ciągle muszę wytykać błędy w rozpatrywaniu sprawy a końca nie widać

 #486785  autor: Marens
 04 lip 2011, 15:17
Mam pytanie odnośnie oferty firmowej.
Czy oferta Firma 55 bez telefonu jest dostępna dla wszystkich, czy tylko dla osób dokupujących kolejną aktywacje?

Mam na myśli tą ofertę:
http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/dla- ... tml#24m-ce

Czy można z 3 różnych osób (freshy) zrobić online cesję na daną działalność a następnie tego samego dnia przenieść to na abonament Firma 55 bez telefonu?

Przyznam, że oferta jest świetna 33,82zł/mies + 2,46zł/zbieraj minuty=> 354 min + darmowe PLAY & stacjonarne / 36,28zł

No i jak to wygląda kwestia upoważnień w celu zarządzania aktywacjami przez osobę która nie jest właścicielem działalności/aktywacji? Standardowo hasłem abonenckim czy da się jedną osobę wskazać (czytaj mnie) która pełną kontrolę nad wszystkim.

 #486806  autor: mkowalski
 04 lip 2011, 17:17
Przy powrocie z numerem do Playa na http://przeniesnumer.play.pl/mnpstatus/ "etapy" są źle wyświetlane - wszystko jest przesunięte o jeden krok do przodu.

Na przykładzie - data przeniesienia została wyznaczona, ale numer jeszcze działa u starego operatora. Mimo to, "obrazkowy" status już mnie wita. Poprawnie powinien być na tę chwilę podświetlony "Etap 3", a powitanie powinno być aktywne dopiero po północy.

Obrazek

 #486809  autor: zoltan666
 04 lip 2011, 17:36
esy pisze:Witam.
Przeszedłem z T-Mobile do Play Fresh i jak doładuje za np 5 zł to otrzymam te 60 zł na bodajże 3 miesiące i teraz moje pytanie; czy te 60 zł przedłuży swoją ważność a jak nie to najpierw koszty z tych 60 zł czy z doładowania ?
W pierwszej kolejności będa ci schodzic srodki z tych 60zł. Jesli te 60zł. dla ciebie to za duzo na 3 miesiace to najtaniej mozna je przedłuzyc kodami z napojów Fanta, Sprite, ale to tylko do końca roku. Ewentualnie po tych 3 miesiacach mozna przedłuzyc te srodki doładowaniami po np. 5zł., ale to w sytuacji, gdy nie zmienisz sobie profilu w Play i pozostaniesz na tym który miałes od początku.

Przy okazji pytanie do play4you2. Co siedzieje z ta promocją "Startery i doładowania Play za kody"? Na stronie Play jest informacja "Promocja Startery i doładowania Play za kody jest chwilowo nie dostępna. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.", a tym czasem te chwilowe utrudnienia trwaja juz od tygodnia. czyżby cała akcja Play przerosła? Kiedy ta strona z doładowaniami zacznie w końcu działać?

 #486811  autor: Quetzal
 04 lip 2011, 17:49
zoltan666 pisze:
esy pisze:Witam.
Ewentualnie po tych 3 miesiacach mozna przedłuzyc te srodki doładowaniami po np. 5zł., ale to w sytuacji, gdy nie zmienisz sobie profilu w Play i pozostaniesz na tym który miałes od początku.
Owszem, jak najbardziej można przedłużyć doładowaniem za 5 zł, ale...
tylko i wyłącznie jeśli to doładowanie zrobi się przez aplikację na Facebooku i jeśli na FB "polubi się" Play (doładowanie ze strony Playa daje bonus dopiero od 20 zł).

Jeśli doładuje się w inny sposób to nici z bonusu.
Ponadto doładowania najlepiej zrobić 2-3 dni przed końcem ważności pakietu, tak na wszelki wypadek, jakby coś nie działało albo się opóźniło - to się czasem zdarza.

 #486815  autor: qper
 04 lip 2011, 17:52
zoltan666 pisze:Przy okazji pytanie do play4you2. Co siedzieje z ta promocją "Startery i doładowania Play za kody"? Na stronie Play jest informacja "Promocja Startery i doładowania Play za kody jest chwilowo nie dostępna. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.", a tym czasem te chwilowe utrudnienia trwaja juz od tygodnia. czyżby cała akcja Play przerosła? Kiedy ta strona z doładowaniami zacznie w końcu działać?
Owsze przerosła ale nie Play a samego giganta CocaCola ;)

Nie działają im serwery i nawet główna strona CocaCola.pl

[ Dodano: 2011-07-04, 17:54 ]
Quetzal pisze:wszem, jak najbardziej można przedłużyć doładowaniem za 5 zł, ale...
tylko i wyłącznie jeśli to doładowanie zrobi się przez aplikację na Facebooku i jeśli na FB "polubi się" Play (doładowanie ze strony Playa daje bonus dopiero od 20 zł).
Można jeszcze przedłużyć jednym z dostępnych pakietów

np pakiet 10 zł za 5 zł lub pakiet 30 zł za 10 zł.

Sposobów na zachowanie promocyjnych złotówek jest mnóstwo.

Najbardziej jednak logiczny to doładowanie za 5 zł przez Facebooka, otrzymujemy wtedy darmowe 50 gr. i ono przedłuża środki o kolejny miesiąc ;)

 #486818  autor: zoltan666
 04 lip 2011, 17:59
Je przedłuzałem te 60zł. zwykłym kodem doładowujacym za 5zł. zakupionym np. w kiosku. Te 5zł. trafiało mi na konto głowne, a konto promocyjne (pozostałość z tych 60zł.)przedłuzało mi sie o 30 dni. Ale tak jak napisałem powyzej nie zmianiałem żadnych profili i taryfa była domyślna ze startera.
qper pisze:Owsze przerosła ale nie Play a samego giganta CocaCola ;)

Nie działają im serwery i nawet główna strona CocaCola.pl
A jak z kodami wysyłanami smsem - działają?

 #486858  autor: qper
 04 lip 2011, 20:57
zoltan666 pisze:A jak z kodami wysyłanami smsem - działają?
z tego co słyszałem to jest połączone i też nie działają

 #486888  autor: playonline
 04 lip 2011, 23:05
Play4You - zgodnie z Art 80. Prawa Telekomunikacyjnego:
"2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza na żądanie
abonenta
, który ma przydzielony numer, szczegółowy wykaz wykonanych
usług telekomunikacyjnych
, za który może być pobierana opłata w wysokości
określonej w cenniku.
3. Szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych powinien zawierać
informację o
zrealizowanych płatnych połączeniach, z podaniem, dla każdego
połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia,
czasu jego trwania oraz wysokości opłaty za połączenie z wyszczególnieniem
ceny brutto i netto."

Czy mozesz mi napisac dlaczego w momencie wysylania smsow/mmsow z bramki Play nie widac numerow w rachunku szczegolowym/historii polaczen? Przeciez mam prawo wiedziec gdzie one zostaly wyslane a nie jest to przeciez polaczenie z internetem gdzie mozecie podac APN internet...

PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE

Obrazek

[ Dodano: 2011-07-04, 23:06 ]
Swoja droga historia polaczen dziala kiepsko bo wysylalem tez smsy poza siec a ich tutaj nie ma... :)

 #486893  autor: kuwejt
 04 lip 2011, 23:15
P4Y niezmiernie mnie cieszą zmiany które pojawiły się w play online na karte a w szeczgólności sms-y o które niedawno pytałem :D a teraz do rzeczy: czy jest już jakiś cennik/regulamin play online na krte all inclusive? chodzi mi konkretnie o kwestię sms premium - czy będzie taka usługa?

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #486894  autor: mkowalski
 04 lip 2011, 23:15
Play4You - zgodnie z Art 80. Prawa Telekomunikacyjnego:
"2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza na żądanie
abonenta, który ma przydzielony numer, szczegółowy wykaz wykonanych
usług telekomunikacyjnych, za który może być pobierana opłata w wysokości
określonej w cenniku.
3. Szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych powinien zawierać
informację o zrealizowanych płatnych połączeniach, z podaniem, dla każdego
połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia,
czasu jego trwania oraz wysokości opłaty za połączenie z wyszczególnieniem
ceny brutto i netto."

Czy mozesz mi napisac dlaczego w momencie wysylania smsow/mmsow z bramki Play nie widac numerow w rachunku szczegolowym/historii polaczen? Przeciez mam prawo wiedziec gdzie one zostaly wyslane a nie jest to przeciez polaczenie z internetem gdzie mozecie podac APN internet...
Z tego co mi wiadomo, to billingi w Play24 nie są wykazem wykonanych usług w rozumieniu Prawa Telekomunikacyjnego.

 #486896  autor: playonline
 04 lip 2011, 23:18
REKLAMACJA:

Witam,

w dniu 16.06.2011 nastapil kolejny problem z Play24. Tym razem sprawa wygladala tak, ze logujac sie do bramki Play bramka.play.pl (bramka.playmobile.pl) nie bylo przycisku WYLOGUJ. Nie ma znaczenia system operacyjny a korzystam z Windows 7, Windows XP, Ubuntu a takze nie ma znaczenia przegladarka gdyz sprawdzalem na Firefox 4 (wtedy jeszcze FF5 nie zostal wydany), IE 8 i IE9. Co ciekawe przechodzac do strony Play24 musialem sie niby jeszcze raz logowac i pomimo, ze w Play24 wylogowalem sie (tam byl przycisk wyloguj) to wpisujac adres bramka.play.pl czy bramka.playmobile.pl spokojnie przechodzilem do bramki i moglem wyslac smsa. Takie testowe smsy wyslalem na numer 48790600600 i zostaly zarejestrowane w billingu.

Wszystko dokladnie widac na filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=UcMi6Xls33Q&NR=1

Tak wiec z racji tego, ze zaistnialo ryzyko narazenia mnie na koszty (z racji tego, ze nie moglem wylogowac sie z bramki) na ktore nie mialbym wplywu (co jesli zalogowalbym sie do bramki w komputerze, ktory nie jest moj a publiczny?) domagam sie rekompensaty pod postacja minut do wykorzystania w roamingu "zagranicznym" lub sporego upustu na abonamencie.

W razie pytan zachecam do kontaktu pod numerem xxxxxxxxxxxxx.

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ:

Informuję, że szczegółowa weryfikacja przeprowadzona przez ekspertów nie stwierdziła niedogodności związanych z brakiem możliwości wylogowania z bramki SMS. Podczas wielu prób ani razu nie udało się odtworzyć podobnej sytuacji.


_________

Tak po prawdzie to gdzies mam te rekompensaty (podaje je bo zgodnie z wymogami reklamacji trzeba cos podac) teraz bo wypowiedzenie umowy poszlo do was (01.07.2011), jednakze widac jak zwracacie uwage na bledy w systemie... :/ Najgorsze jest to, ze te problemy same sie "naprawiaja"...

[ Dodano: 2011-07-04, 23:19 ]
Nie stwierdzono niedogodnosci u was na czas weryfikacji czy moze nie stwierdzono niedogodnosci na czas kiedy ja nagralem filmik? :)

[ Dodano: 2011-07-04, 23:20 ]
mkowalski pisze:Z tego co mi wiadomo, to billingi w Play24 nie są wykazem wykonanych usług w rozumieniu Prawa Telekomunikacyjnego.
Powiedz mi zatem czy na rachunku szczegolowym (papierowym) takie numery widnieja? ;) Jezeli tak, to zwroce Tobie i Play'owi honor w tej kwestii... ;) Jednak nie zamierzam im placic 5zl aby sie o tym przekonac... ;)

[ Dodano: 2011-07-04, 23:25 ]
O, ale podoba mi sie odpowiedz Pani Kasi G. - krotko, zwiezle i na temat. Nie moge sie do niczego przyczepic (no moze poza tym, ze CTRL + C, CTRL + V zastosowane z regulaminow Playowych kasuje znaki narodowe i wstawia inne znaki, ktorych Pani Kasia nie usunela ale to juz szczegol). Ogolnie odpowiedz na medal i taka mnie satysfakcjonuje, choc regulamin nie stanowi jasno o tym co jest zapisane. Czepiac sie jednak tego zgloszenia nie bede. :)

 #486918  autor: Pajuch
 04 lip 2011, 23:56
kuwejt pisze:chodzi mi konkretnie o kwestię sms premium - czy będzie taka usługa?
Przyłączam się do pytania, głównie środki najlepiej było by mi spożytkować na płatności premium

Wygrzebałem juz karte PONK i dokladnie 7-dmego 00:01 mam zamiar zmienic taryfe i uruchomic
oba dodatkowe pakiety ;)
PYTANKA
Zmiana taryfy potrwa w miarę krótko czy tez będzie trzeba czekać do następnego dnia do godziny 00:01?

Takie samo pytanie tylko dotyczące pakietów (prędkości,nocnego ściągania)

Hehe wole wiedzieć czy po zmianach na koncie mam czekać czy isc spać ;p a niecierpliwy jestem

 #486928  autor: playonline
 05 lip 2011, 00:05
Pajuch pisze:Wygrzebałem juz karte PONK i dokladnie 7-dmego 00:01 mam zamiar zmienic taryfe i uruchomic
oba dodatkowe pakiety
Ja na twoim miejscu zrobilbym to na wszelki wypadek 07.07.2011 o godzinie 01:01...

Skoro mozna sie wylogowac i "eksperci" maja racje to jak wyjasnic to co widac na filmiku? Nagrane okolo 1:00...
[ Dodano: 2011-07-05, 01:09 ]
FILMIK

No i screen z rana... Ta sama przegladarka (FF 5.0) tylko, ze kilka godzin pozniej... Znowu samo sie naprawilo...

Obrazek

 #486964  autor: mkowalski
 05 lip 2011, 09:22
play4you2, mam pytanie odnośnie przekierowań połączeń.

Po wyłączeniu poczty głosowej i notki SMS przekierowania są systemowo ustawiane na numer 790998729 - w efekcie przy wyłączonym lub zajętym telefonie podczas próby połączenia jest tylko "pik-pik-pik".

Aby zaczęły działać głosowe komunikaty ("Wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny") muszę ręcznie ustawić przekierowania na numer 790998725.

Wydaje mi się, że powinno to być robione automatycznie, ale z jakiegoś powodu nie jest. Mnie osobiście problem spotkał na dwóch numerach, ale na forum są inne osoby z tym samym problemem - http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52365

Co zrobić w tej sytuacji? Zrobić zgłoszenie techniczne i podać Ci jego numer?

[ Dodano: 2011-07-05, 09:51 ]
I jeszcze jedna kwestia, niezwiązana z powyższym problemem.

Czy jest możliwość częściowego wyłączenia usługi Już w zasięgu? Standardowo działa to w dwie strony - ja dostaję informację o próbie połączenia, a dzwoniący otrzymuje wiadomość o moim zalogowaniu się do sieci.

Czy można zablokować wysyłanie powiadomienia o moim powrocie, ale pozostawić wysyłane do mnie powiadomienie o próbie połączenia?

 #486968  autor: qper
 05 lip 2011, 10:29
mkowalski pisze:Po wyłączeniu poczty głosowej i notki SMS przekierowania są systemowo ustawiane na numer 790998729 - w efekcie przy wyłączonym lub zajętym telefonie podczas próby połączenia jest tylko "pik-pik-pik".
znany problem, walczę z tym od jakiegoś czasu, jakaś paranoja.

[ Dodano: 2011-07-05, 10:30 ]
PS

znowu są problemy z bilingami

 #486971  autor: mkowalski
 05 lip 2011, 10:46
znowu są problemy z bilingami
Potwierdzam, u mnie też. Dzwonię, wysyłam SMS-y, a w billingu pusto.

 #486974  autor: play4you2
 05 lip 2011, 11:13
playonline pisze:Play4You - zgodnie z Art 80. Prawa Telekomunikacyjnego:
Wykaz na Play24, jest informacją o statusie aktywności a nie wykazem w rozumieniu prawa, tak więc nie jest to obowiązkowe, aby zamieszczać informacje o tym, pod jaki numer wysyłałeś SMS. Jest informacja o jego zrealizowaniu i koszta, jakie powstały z tego tytułu. Na wykazie podstawowym (płatnym w/g Cennika) takie informacje będą zamieszczone.
kuwejt pisze:a teraz do rzeczy: czy jest już jakiś cennik/regulamin play online na krte all inclusive? chodzi mi konkretnie o kwestię sms premium - czy będzie taka usługa?
Cennik/Regulamin nowej usługi będzie dostępny od 7 lipca na naszej stronie. Mogę jednak już teraz odpowiedzieć na Twoje pytanie (nie jest to tajemnicą), że z usług Premium nie będzie można skorzystać w ogóle (ani SMS, ani połączenia). Można bedzie skorzystać tylko z podsatwowych usług, takich jak dzwonienie lub wysyłanie zwykłych SMS zgodnie z Cennikiem (jednak opłaty te będą jak we Fresh za te usługi). Zapewniam jednak, że stawki są na chwilę obecną, za transfer danych, są najatrakcyjniejsze na rynku, gdyż opłaty to raptem 1 grosz/300 kB. Szczegóły możecie poznać po zapoznaniu się z Regulaminem, ale naprawdę warto.
Pajuch pisze:Zmiana taryfy potrwa w miarę krótko czy tez będzie trzeba czekać do następnego dnia do godziny 00:01?
Zmiana taryfy powinna odbywać się stosunkowo szybko (podobnie jak we Fresh) i z pewnością będzie taka mozliwość istniała od 7 lipca 2011 roku, już od godziny 24:01. Migracja oczywiście odbywa się za pomocą kodu USSD lub przy pomocy portalu Play24.
mkowalski pisze:play4you2, mam pytanie odnośnie przekierowań połączeń.
Niestety, ale w tych kwestiach to ja wam nie pomogę. Należy robić zgłoszenia i to wszystko. Podawanie mi numerów tych zgłoszeń również za dużo nic nie da, ponieważ nie mam wpływu na pracę działu technicznego. Reasumując, składajcie zgłoszenia i oczekujcie informacji zwrotnej.

Tak przy okazji, mam też komunikat dla was dotyczący bramki SMS i kodów "kaptcha". Poniżej odpowiedź, jaką otrzymałem od eksperta w tej kwestii (poruszył ją "Playonline").

Co 11-ta wiadomość wymaga potwierdzenia kodem kaptcha.
Z tym że w przypadku gdy użytkownik wyśle za jednym razem np. 9 wiadomości w ramach jednej wysyłki (czyli 1 wiadomość do 9-ciu różnych użytkowników), a następnym razem 10 to wyśle je wszystkie bez podawania kodu kaptcha. Dopiero przed następną wysyłką będzie musiał podać kod.


Co do tego komunikatu, który się pojawia że wiadomość wysłano i jednocześnie pojawia się informacja o wpisaniu kodu, będą prowadzone prace nad tym, aby informacja ta była bardziej "przejrzysta" i nie sugerowała błędów.

Dodam z mojej strony, że nie wchodzę w polemikę ani dyskusję na temat zasadności lub nie takiego działania (czy ten kod jest potrzebny czy nie) ani tego, czy komunikat wprowadza czy też nie w jakieś błędy. Wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie już powiedziałem i przekazałem powyżej.

Tak przy okazji, Qper, dostałem wczoraj info o tym, że twoja skarga na konsultantkę (w zasadzie na udzieloną informację) została juz rozwiązana i dzwonił konsultant do Ciebie z informacją o całej sprawie. Podobno wszystko jest już załatwione i doszliście do porozumienia w tej kwestii.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 15 z 241
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 241
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 241