DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 17 z 241
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 241

 #487134  autor: Marens
 05 lip 2011, 23:16
Kompromisem byłoby darmowe "no-limits" w godzinach 8-24.
Przecież my ładujemy konto i w interesie PLAY jest abyśmy wyklikali jak najszybciej internet.

Tylko pewnie problemem jest przepustowość sieci PLAYa...
Akurat mam odmienne zdanie od UKE i całej reszty poparte moimi własnymi testami.

 #487135  autor: pakierhakierxd
 05 lip 2011, 23:16
Mi się podoba ta nowa oferta i dlatego 7 kupuję modem usb i starter w cenie 129 zł w salonie lub na stronie playa,może jak znajdę taniej na allegro to tam kupię ale raczej w to nie wierzę:P w play darmowa przesyłka kurierska :D,mam nadzieję że mi nie wykupią bo będę zły trochę że będę musiał więcej zapłacić na allegro i to jeszcze płacić przelewem :(

Pozdrawiam :)

 #487140  autor: Marens
 05 lip 2011, 23:25
Powinieneś się załapać, bo zawsze jest ich sporo. Te promocje się cyklicznie powtarzają.
Jak nie to masz Stan Darmowy i można obdzwonić wszystkie salony.

Jeszcze wracając do Play Online na kartę i schodząc na ziemie przydałby się brak limitu prędkości na upload. Coś w tym stylu: http://www.speedtest.net/result/1372663922.png

 #487156  autor: Quetzal
 06 lip 2011, 00:12
mkowalski pisze:
Marens pisze:Przez 2G masz na myśli GSM Play czy UMTS900.
Jeśli dobrze rozumiem, że będzie 2G/GSM Play to będzie pierwsza oferta typowo internetowa z dostępem do EDGE.
2G to GSM, UMTS900 to już 3G ;)
Przecież wg Playa 3g to już 4G i teraz bądź z nimi mądry...
Najlepiej, żeby właśnie podawali w jakim konkretnie działa paśmie, bo inaczej to przecież nie wiadomo co mają na myśli.

A tak po za tym znów nie działają bilingi w Play24.

 #487175  autor: wiktor
 06 lip 2011, 06:13
Play4you2 można ruszyć to zgłoszenie taki numer ze nie dostalem 2 i 3 progu w programie doladowan w czerwcu pomimo doladowania za 90pln nr zgloszenia 32393102

 #487180  autor: Pajuch
 06 lip 2011, 07:41
Marens pisze:Jeszcze wracając do Play Online na kartę i schodząc na ziemie przydałby się brak limitu prędkości na upload. Coś w tym stylu: http://www.speedtest.net/result/1372663922.png
POPIERAM szybciej załaduje np filmik na yt wielkości 80MB szybciej odciążę siec a tak ciurla się i ciurla, heh bedzie problem przy wiekszych plikach jak uruchomia jutro nocny nielimitowany transfer... pozostaje nadzieja, że przy szybszej opcji dadza tez szybszy upload, lecz jak to powiadaja nadzieja matką... :-D

No taa dziwnie to brzmi
play4you2 pisze: od 7 lipca 2011 roku, już od godziny 24:01
hmm 24:01 to juz by był 8 ;d ciekawe jaki zegarek potrafi wskazać 24:01

W takim razie postaram sie włączyć usługę jutro tj.6 lipca 2011 roku o godzinie 25:01 tak dla pewnosci ;) na nasze o pierwszej jeden 7lipca i będę testował i zasysał aż para pójdzie z stacji bazowej

 #487192  autor: play4you2
 06 lip 2011, 09:45
wiktor pisze:nr zgloszenia 32393102
Widzę, że zgłosiłeś tą sprawę dopiero 30 czerwca. Generalnie mam zasadę, że "ingeruję" w zgłoszenia, które są na linii dłużej, niż 2 tyg. Ok, w tym przypadku poproszę kogoś o zerknięcie na to, ale na przyszłość, proszę Cię o zgłaszanie takiego faktu, jak sprawa będzie dłużej weryfikowana niż 2 tyg. ok?
Pajuch pisze:hmm 24:01 to juz by był 8 ;d ciekawe jaki zegarek potrafi wskazać 24:01
No chyba jednak nie :lol:. Z 6 na 7 lipca jest godzina 24:01, no jak wolisz może być 00:01, 12:01 A.M. lub jakkolwiek inaczej. Generalnie chodzi o to, że już 7 lipca istnieje możliwość zmiany taryfy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487300  autor: qper
 06 lip 2011, 17:01
play4you śledzę tę sprawę od kilku miesięcy i w dalszym ciągu nie działają linki na play24 do regulaminów taryf.

Podmiana linku to chyba nie problem dla działu technicznego ;)

Obrazek

 #487301  autor: play4you2
 06 lip 2011, 17:25
qper pisze:Podmiana linku to chyba nie problem dla działu technicznego
Pewnie nie :wink:. Sprawę już przekazałem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487308  autor: Pajuch
 06 lip 2011, 18:10
play4you2 pisze:Pewnie nie
Bez obrazy play4you2 bo spelniasz swoja role w 1001% ;) webmastera wysłać trzeba do bok-u, tam świetnie go przeszkolą w używaniu funkcji kopiuj/wklej ;d

Panie i Panowie 5godzi i 51minut i będziemy testować tą nowa taryfę mam nadzieje ze uruchomi się również szybko nocne zasysanie :-D :-D :-D

PONK doładowany, antena ustawiona ogólnie zwarty i gotowy potestowac te 4mega tylko ten ping ale cóż wczesny wieczór mamy wiec nie ma co narzekać z tej okazji to nawet zakupilem co nieco :partyman: :partyman: :partyman:
Obrazek

 #487374  autor: qper
 06 lip 2011, 22:38
Pajuch pisze:Panie i Panowie 5godzi i 51minut i będziemy testować tą nowa taryfę mam nadzieje ze uruchomi się również szybko nocne zasysanie
Spokojnie, jak znam życie to po północy będą "prace konserwacyjne" i usługę dopiero w godzinach rannych będzie można włączyć.
Pajuch pisze:PONK doładowany, antena ustawiona ogólnie zwarty i gotowy potestowac te 4mega tylko ten ping ale cóż wczesny wieczór mamy wiec nie ma co narzekać z tej okazji to nawet zakupilem co nieco
Tak na dobrą sprawę to nikt nie czytał jeszcze regulaminu (bo go nie ma) i mam nadzieje, że nie będzie psikusu, że MB przy zmianie taryfy znikną.



play4you

Znowu problemiki z BOKiem

Kuzyn ma problemy z komunikatami:

Jeżeli ktoś do niego dzwoni, a on nie odbierze do 30 sek. to osoba dzwoniąca usłyszy komunikat "przepraszamy nie możesz wybrać tego numeru".

Zgłoszenie rozpatrywano przez ponad miesiąc bo od 22.05.2011 i nie stwierdzono problemu. Dodam, że nikt nawet się z boku nie pokwapił, żeby fizycznie zadzwonić i zobaczyć na czym polega problem.

zgłoszenie ma numer 31125403

dodatkowo zrobił już odwołanie do tego zgłoszenia o numerze 32610897 gdzie dodatkowo opisał problem z brakiem komunikatów lektorów, który już od dłuższego czasu wałkujemy oraz chyba to jest to czego szukałeś.

Wcześniej komunikaty miał a teraz jak sprawdzaliśmy to ma poustawiane z automatu przekierowania na numer notki 790 998 729 pomimo tego, że notka jest nieaktywna.

Co się dzieje z tymi przekierowaniami, że dużo osób ma z tym problem?

 #487379  autor: mkowalski
 06 lip 2011, 22:50
qper pisze:Co się dzieje z tymi przekierowaniami, że dużo osób ma z tym problem?
U mnie ten sam problem jest zgłoszony pod numerami 32537447 i 32537411. Dodatkowo podczas rozmowy konsultantka przez 5 minut próbowała mi wmówić, że 790998729 i 790998725 to moje wymyślone numery, a nie systemowe przekierowania Playa.

 #487380  autor: qper
 06 lip 2011, 22:52
mkowalski pisze:Dodatkowo podczas rozmowy konsultantka przez 5 minut próbowała mi wmówić, że 790998729 i 790998725 to moje wymyślone numery, a nie systemowe przekierowania Playa.
To akurat powinni wiedzieć bo to podstawowe usługi dostępne dla każdego abonenta Play.
No cóż...

 #487392  autor: Pajuch
 06 lip 2011, 23:32
qper pisze:Tak na dobrą sprawę to nikt nie czytał jeszcze regulaminu (bo go nie ma) i mam nadzieje, że nie będzie psikusu, że MB przy zmianie taryfy znikną.
Jak znikną to Pan gruszka musi mieć spora kieszeń ;) sam napisał na blogu przed play4you1co sie dziej przy migracji, zmienię taryfę i się okaże już za 29 min a czy dam rade aktywować prędkość i ściąganie to wielka niewiadoma jak play się przygotował ;).I jakie są warunki aktywacji to sie dowiem zapewne później

 #487395  autor: qper
 07 lip 2011, 00:05
Pajuch pisze:Jak znikną to Pan gruszka musi mieć spora kieszeń
Nie mogę powiedzieć bo mnie kiedyś Marcin Gruszka zwrócił pieniądze, które straciłem różne bonusy przy zmianie taryfy. Wtedy podał jakieś chyba błędne informacje o przechodzeniu środków czy coś podobnego. Ładnie się zachował przyznam.

PS. jest po godzinie 00 a taryfy nie ma ;) czyli tak jak mówiłem...

 #487396  autor: Pajuch
 07 lip 2011, 00:07
play4you2 pisze: Pajuch napisał/a:
hmm 24:01 to juz by był 8 ;d ciekawe jaki zegarek potrafi wskazać 24:01


No chyba jednak nie . Z 6 na 7 lipca jest godzina 24:01, no jak wolisz może być 00:01, 12:01 A.M. lub jakkolwiek inaczej. Generalnie chodzi o to, że już 7 lipca istnieje możliwość zmiany taryfy.

zegarek to skad ma play ? chiny mozambik czy gruchy? nie mozna aktywowac... ale wiocha a co dopiero pakiety hyhy

 #487397  autor: qper
 07 lip 2011, 00:12
Pajuch pisze:zegarek to skad ma play ? chiny mozambik czy gruchy? nie mozna aktywowac... ale wiocha a co dopiero pakiety hyhy
Zawsze oferty pojawiają się do południa więc spokojnie można iść spać ;)
Dobrze jest też rzucić okiem na regulamin przed zmianą żeby się na czymś nie przejechać.

 #487401  autor: Pajuch
 07 lip 2011, 00:17
Ale co mnie to interesuje jesli wielka siec zapewnia 7dmego i jeszcze pisza po 00:01 ;) nie maja nawet krzty godnosci ;)


z tego co sie orientuje ich marny sytem mieli do 01;00 wiec poczekam jezcze chwilke. Zal.pl i wstyd dla play


e; ide jeszcze raz probowac hihi play jet wielki da rade hehe

00:45 nadal nie da się hmm

W tym momencie mnie to nie interesuje nr 794449881 nie będę prosił jak wasz system nie działa i nie myśl ze zgłoszenie zrobie do taboretow ;) wstyd sami sobie robicie wasza sprawa chce zmiane taryfy oraz dwie usługi, prędkość oraz ściąganie nocne, nie jesteście w stanie zrobić podstawowej rzeczy to nie dziwcie sie ze tacy jak ja nie kupią więcej waszych ofert abonamentowych tylko najpierw próbują czy warto

3;17nadal nie dziala ;)

 #487412  autor: playonline
 07 lip 2011, 08:12
qper pisze:Zgłoszenie rozpatrywano przez ponad miesiąc bo od 22.05.2011 i nie stwierdzono problemu.
Przeciez nie ma problemu... ;) Tak jak z tymi smsami u mnie czy Play24... ;)

 #487413  autor: qper
 07 lip 2011, 08:18
play4you zgłoszenie 32347874 - ponad tydzień na zwykłe wyłączenie wszystkich zgód marketingowych...
  • Strona 17 z 241
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 241
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 241