Pajuch pisze:Panie i Panowie 5godzi i 51minut i będziemy testować tą nowa taryfę mam nadzieje ze uruchomi się również szybko nocne zasysanie
Spokojnie, jak znam życie to po północy będą "prace konserwacyjne" i usługę dopiero w godzinach rannych będzie można włączyć.
Pajuch pisze:PONK doładowany, antena ustawiona ogólnie zwarty i gotowy potestowac te 4mega tylko ten ping ale cóż wczesny wieczór mamy wiec nie ma co narzekać z tej okazji to nawet zakupilem co nieco
Tak na dobrą sprawę to nikt nie czytał jeszcze regulaminu (bo go nie ma) i mam nadzieje, że nie będzie psikusu, że MB przy zmianie taryfy znikną.
play4you
Znowu problemiki z BOKiem
Kuzyn ma problemy z komunikatami:
Jeżeli ktoś do niego dzwoni, a on nie odbierze do 30 sek. to osoba dzwoniąca usłyszy komunikat "przepraszamy nie możesz wybrać tego numeru".
Zgłoszenie rozpatrywano przez ponad miesiąc bo od 22.05.2011 i nie stwierdzono problemu. Dodam, że nikt nawet się z boku nie pokwapił, żeby fizycznie zadzwonić i zobaczyć na czym polega problem.
zgłoszenie ma numer 31125403
dodatkowo zrobił już odwołanie do tego zgłoszenia o numerze 32610897 gdzie dodatkowo opisał problem z brakiem komunikatów lektorów, który już od dłuższego czasu wałkujemy oraz chyba to jest to czego szukałeś.
Wcześniej komunikaty miał a teraz jak sprawdzaliśmy to ma poustawiane z automatu przekierowania na numer notki 790 998 729 pomimo tego, że notka jest nieaktywna.
Co się dzieje z tymi przekierowaniami, że dużo osób ma z tym problem?