Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1304
Rejestracja
14 paź 2009, 16:42
Sieć
P4
Lokalizacja
Warszawa
Nic z tych rzeczy, możliwość migracji została udostępniona tuż po północy.qper pisze:Spokojnie, jak znam życie to po północy będą "prace konserwacyjne" i usługę dopiero w godzinach rannych będzie można włączyć.
Ok, dzięki. Już przekazałem do weryfikacji.qper pisze:zgłoszenie ma numer 31125403
dodatkowo zrobił już odwołanie do tego zgłoszenia o numerze 32610897
No ja to bym polemizował, że dużo. Gdyby to była "masowa" skala, to myślę że na moją prośbę zamieszczoną na stronie 21 odpowiedziałaby znaczna większość użytkowników. Na chwilę obecną mam zgłoszenia od ciebie i "mkowalski". Inni nic mi nie zamieścili jak sam widzisz. Niemniej jednak, zaintrygowałeś mnie tym i dlatego postanowiłem to zweryfikować, czy rzeczywiście jest jakiś kłopot, czy też nie. Póki co, wszystkie te zgłoszenia przekazuję pewnym osobom, aby się przyjrzeli w systemach, czy wszystko było ok i czy jeżeli już coś się stało, to dotyczy to większej ilości osób, czy tylko np. wąskiej grupy użytkowników.qper pisze:Co się dzieje z tymi przekierowaniami, że dużo osób ma z tym problem?
Dzięki, już przekazałem.mkowalski pisze:U mnie ten sam problem jest zgłoszony pod numerami 32537447 i 32537411.
Myślę że standardowy, jak przeciętny "Kowalski", niemniej jednak, rozumiem, że coś Ci nie zadziałało. Trudno mi się odnieśc do tego, bo po pierwsze nie wiem jakich kodów użyłeś, co zrobiłeś i w ogóle nie mam wglądu do twoich spraw trechnicznych. Pragnę tylko poinformować, że zmiana taryfy powinna nastąpić w ciągu 24h od daty zgłoszenia stosownej dyspozycji. Poniżej zamieszczam krótki wyciąg z Regulaminu migracji (nie jest to tajemnica, więc mogę dlatego zamieścić).Pajuch pisze:zegarek to skad ma play ?
Ok, przekażę to do Twojego "ulubionego" konsultanta .qper pisze:play4you zgłoszenie 32347874 - ponad tydzień na zwykłe wyłączenie wszystkich zgód marketingowych...
Wysłano:*111#
Otrzymano:Play 24 Menu
1 Konto
2 Uslugi / Promocje
0 Wyjscie
Wiecej opcji znajdziesz w Play24 na http://24.playmobile.pl
Wysłano:2
Otrzymano:Uslugi / Promocje
1 Internet
2 Inne
9 Powrot
0 Wyjscie
Wysłano:1
Otrzymano:Internet
1 Nocny Transfer
2 Wyzsza Predkosc
9 Powrot
0 Wyjscie
Wysłano:1
Otrzymano:Nocny Transfer (10.00 PLN)
1 Wlacz
2 Sprawdz stan
3 Opis
9 Powrot
0 Wyjscie
Wysłano:1
Otrzymano:Usluga chwilowo niedostepna. Sprobuj pozniej.
9 Powrot
0 Wyjscie
Nie zgodzę się z Tobą w tym temacie bo nie było udostępnione.play4you2 pisze:Nic z tych rzeczy, możliwość migracji została udostępniona tuż po północy.
Powiem tak:play4you2 pisze:No ja to bym polemizował, że dużo. Gdyby to była "masowa" skala, to myślę że na moją prośbę zamieszczoną na stronie 21 odpowiedziałaby znaczna większość użytkowników. Na chwilę obecną mam zgłoszenia od ciebie i "mkowalski". Inni nic mi nie zamieścili jak sam widzisz. Niemniej jednak, zaintrygowałeś mnie tym i dlatego postanowiłem to zweryfikować, czy rzeczywiście jest jakiś kłopot, czy też nie. Póki co, wszystkie te zgłoszenia przekazuję pewnym osobom, aby się przyjrzeli w systemach, czy wszystko było ok i czy jeżeli już coś się stało, to dotyczy to większej ilości osób, czy tylko np. wąskiej grupy użytkowników.
Na chwilę obecną nie posiadam żadnych informacji w tym temacie.
Oczywiście masz prawo się nie zgodzić, jednak ja mam dane z systemu, więc na tej podstawie stwierdzam, że wszystko działało i działa nadal. Mieliśmy potwierdzone migracje i przykro mi, ale nadal pozostaję przy moim zdaniu. Zresztą, jeżeli ktoś ma kłopoty z migracją, standardowo, prosze o zgłoszenie. Myślę że nie ma co dalej dyskutować w tym temacie.qper pisze:Nie zgodzę się z Tobą w tym temacie bo nie było udostępnione.
Rozumiem Twoją argumentację, ale oprócz tego forum, weryfikuję również zgłoszenia w naszym systemie i powiem szczerze, że w skali kraju i naszych abonentów/użytkowników, tego typu zgłoszenia to rzadkość. Stąd opieram się na tym, co napisałem, że raczej nie jest to nic masowe. Niewykluczone, że Twoja argumentacja, dotycząca o tym, że może nie chce się komuś tego weryfikować ma jakiś sens, niemniej jednak dla mnie liczą się fakty w postaci zgłoszeń i tego, co dostaję jako weryfikacja systemu. W tej materii zdecydowanie nie potwierdzam, aby to były przypadki "masowe".qper pisze:Powiem tak:
No ja akurat przyznam szczerze nie miałem za bardzo czasu na to zerknąć, ale przekazałem to znanej Ci osobie i miał się tym zająć. Jeszcze nie mam żadnych ifnromacji na ten temat od niego, no ale jak mówisz że jest ok, to mnie to cieszy . Pewnie dostanę dzis od niego stosowną informację zwrotną w tej sprawie z wyjasnieniami.qper pisze:PS
W sprawie bilingów to po 3 miesiącach dostałem zamówiony wykaz (lepiej późno niż wcale).
Chyba musiałeś coś zadziałać bo został wysłany normalnym listem 04.07.2011 a ja już dzisiaj 07.07.2011 dostałem.
No jak już mówiłem nie mi, ale przekażęqper pisze:Spóźnione i już niepotrzebne ale dziękuję
dokładnie tak samo było ze zmiana taryfy...Marens pisze:Jest problem z aktywacją usługi Wyższa Prędkość w Play Online na Kartę All Inclusive 19 zł. Nie da się zrobić tego kodem, SMSem ani przez konsultanta.
A to zaskoczenieMarens pisze:Jest problem z aktywacją usługi Wyższa Prędkość w Play Online na Kartę All Inclusive 19 zł. Nie da się zrobić tego kodem, SMSem ani przez konsultanta.
Drogi divhashmorex, przede wszystkim nic nie pisałem o jakiś blokadach lub ich braku. Usługa Online i usługa głosowa, to 2 różne usługi. W tym przypadku stwierdzam stanowczo, że nic nie jest blokowane i wszystko jest realizowane zgodnie z przyjętymi zasadami i Cennikiem poszczególnych usług. To wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.divhashmorex pisze:Drogi Play4you, czy nadal chcesz wmawiać, że prędkość uploadu w ofertach Play Online nie jest limitowana?
Poniżej zamieszczam stosowne regulaminy i Cennik.qper pisze:Ja szukam teraz regulaminu do zmiany taryfy...
Kwota 29 zł złoty to jest opłata aktywacyjna która została ci już naliczonajoasia_23 pisze:Dziś po północy Era oddała numer i zostałam przeniesiona do Play abonament
Wbijając kod *101# mam napisane, że "bieżace saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem wynosi 29 zł " - tylko, że ja jeszcze żadnego połączenia nie wykonałam.
Szukałam na play24 za co by mogło być już naliczone te 29 zł, ale nic nie znalazłam
[ Dodano: 2011-07-07, 16:05 ]
Mam też takie coś Promocyjne MB w strefie taniego Internetu 153 MB mimo, że w abo nie mam żadnego transferu danych. Nawet nie wiem czy te 153 MB to dużo czy mało
Już je znalazłem na play.pl ale jedna informacja jest niejasna jak dla mnieplay4you2 pisze:Poniżej zamieszczam stosowne regulaminy i Cennik.
Ważność karty pozostanie bez zmian.qper pisze:Ok z tego wynika, że ważność karty się nie zmieni
a jest napisane że promocyjne zł zostaną zachowane...Marens pisze:Ważność karty pozostanie bez zmian.qper pisze:Ok z tego wynika, że ważność karty się nie zmieni
Przechodzą złotówki oraz Promocyjne MB.
Zmienia się tylko sposób ich prezentowania.
Promocyjne MB nie są podawane łącznie z kontem i sprawia wrażenie, że maleje ilość MB.
Znikają Promocyjne złotówki (po prostu nie są wyświetlane).
Ponoć można przejść do Play Fresh, pojawia się opcja w Usługach na Play24.