DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 150 z 241
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 241
 #538183  autor: wednes
 01 mar 2012, 14:35
Doładowałem wczoraj ok 20 konto za 50zł.
Po północy zapuściłem sciaganie.
Dzis rano sie budze a mam na koncie 3 zł i zero mb promocyjnych.
Zadzwonilem i powiedzieli mi ze musze sie zarejestrowac, to polecialem do salonu bo mam blisko i zarejestrowalem.
Zadzwonilem znowu i gosciu mi mowi ze 5gb sciagniete zaksiegowali ok 22.30.
A ja przeciez nie sciagnalem nic przez ten czas.
Przypisalo nocny trnasfer tej godzinie 22.30 co sie połączyłem chyba... Ale on na infolinii nie wiedzial tylko przekazal dalej technikom opisujac moje stwierdzenia i teraz czekam na rozpatrzenie.
A i dodam że nocny transfer mam wciąż aktywowany bo do 3.03.2012.

Miał ktoś podobnie? Zwrócili komuś kasę? Jest szansa?
moze Play4you2 pomoże? nr zgłoszenia: 41353732

 #538186  autor: Orfi
 01 mar 2012, 15:00
@Konsultant Plus informacja o wystawionej fakturze wraz z kwotą powinna być widoczna na koncie ok. 03.03.2012r. Na mail informacja przychodzi znacznie później, ja zauważyłem, że potrafi to być nawet tydzień po tym jak informacja jest widoczna na Play24.

Orfi

 #538216  autor: KC-KARLOS
 01 mar 2012, 17:09
wednes, Nocny Transfer w Nowym Play Online na Kartę leci od godziny 24 do 9 rano. Jeśli transmisja była od godz. 22:30, do godz. 24 pobierane były środki z bonusu/lub środki z konta.
Potrzebna jest analiza Twojego zdarzenia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #538251  autor: Pajuch
 01 mar 2012, 18:22
Karlos20 pisze:wednes, Nocny Transfer w Nowym Play Online na Kartę leci od godziny 24 do 9 rano. Jeśli transmisja była od godz. 22:30, do godz. 24 pobierane były środki z bonusu/lub środki z konta.
Potrzebna jest analiza Twojego zdarzenia.

Rozumienie tego co sie czyta się klania
A ja przeciez nie sciagnalem nic przez ten czas.

 #538254  autor: wednes
 01 mar 2012, 18:30
ale wróćmy do meritum... jest szansa na odzyskanie kasy?
zauwazylem ze sciagnalem w sumie 6,5gb i to jet to co mam zaksiegowane od polnocy... w systemie bezplatnego transferu a jakies 5,5 jest wlasnie pomiedzy ta 20 a 22.30 naliczyo chamstwo dwa razy.

 #538268  autor: qper
 01 mar 2012, 20:10
Witam,

mam pytanie czy ktoś wie co się dzieje z usługą "Program doładowań"?

Aktywowałem dzisiaj sobie usługę i powinna być aktywna przez 3 pełne miesiące czyli do końca maja.

Wchodzę w play24 a tam wyświetla się data ważności do 01.05.2012 czyli o jeden miesiąc krócej!

To jest niezgodne z regulaminem!

Proszę o wyjaśnienie play4you.

Zgłoszenie 41385139

Te sam problem na 5 numerach gdzie aktywowałem tę usługę.

[ Dodano: 2012-03-01, 20:10 ]
Witam,

mam pytanie czy ktoś wie co się dzieje z usługą "Program doładowań"?

Aktywowałem dzisiaj sobie usługę i powinna być aktywna przez 3 pełne miesiące czyli do końca maja.

Wchodzę w play24 a tam wyświetla się data ważności do 01.05.2012 czyli o jeden miesiąc krócej!

To jest niezgodne z regulaminem!

Proszę o wyjaśnienie play4you.

Zgłoszenie 41385139

Te sam problem na 5 numerach gdzie aktywowałem tę usługę.

 #538269  autor: bolek2004
 01 mar 2012, 20:22
qper Pisałem już w tym wątku o tym, ale nie doczekałem się odpowiedzi. Mam to samo co ty aktywowałem w lutym a usługa ważna do 12.04.2012r.. Może się regulamin zmienił??
Na razie nie składałem reklamacji bo już mam dość od stycznia co chwile wysyłam zgłoszenia.
Może ktoś z play4you wyjaśnił by tą kwestie czy sami to naprawią czy trzeba reklamować, czy zmienił się regulamin.

 #538272  autor: qper
 01 mar 2012, 20:32
bolek2004 pisze:Pisałem już w tym wątku o tym, ale nie doczekałem się odpowiedzi.
Nie śledzę już tak intensywnie opisywanych problemów bo szkoda nerwów.

Regulamin się nie zmienił http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... adowan.pdf

play4you prosimy cię o odpowiedź w tym temacie.

 #538281  autor: ChuckyCiechanow
 01 mar 2012, 20:51
Aktywowałem specjalnie u mnie bonus również ważny do 01.05.2012

Numer zgłoszenia: 41387629

 #538287  autor: play4you1
 01 mar 2012, 21:09
tomektg pisze:PLAY4YOU2
mam prośbę, przekaż do kompetentnej osoby rozwiązanie problemu sprawy: 41097257, de facto ona trwa długo, ale pracownicy BOKu nie potrafią sobie z nią poradzić, a tak na prawdę nie potrafią odsłuchać rozmowy, gdzie podałem im wszystkie dane.

Zgodnie z tym, co napisałem w przedmiotowym zgłoszeniu, chce dostać rekompensatę przyznaną przez wymienioną w nim konsultantkę, oraz dodatkową w tej samej kwocie za permanentnie popełniane błędu. jesli to nie zostanie zrobione, to przez opieszałość i wykazywanie się wielką indolencją pracowników play będę musiał w ciągu kilku dni ponownie zgłosić sprawę do UKE.

W dniu dzisiejszym moja żona zgłosiła do UKE sprawę przeciwko pracownikom Play, którzy od dnia 10.01.2012 nie potrafią rozstrzygnąć sprawy, a na zaproponowaną przez nią rekompensatę nic nie odpisują, tylko ją ignorują i zbywają.
Do sprawy dotrzesz szybko, gdyż (po nazwisku i dacie niezamkniętej sprawy)
Przekazałam do pilnej realizacji.

[ Dodano: 2012-03-01, 21:53 ]
wednes pisze:Doładowałem wczoraj ok 20 konto za 50zł.
Po północy zapuściłem sciaganie.
Dzis rano sie budze a mam na koncie 3 zł i zero mb promocyjnych.
Zadzwonilem i powiedzieli mi ze musze sie zarejestrowac, to polecialem do salonu bo mam blisko i zarejestrowalem.
Zadzwonilem znowu i gosciu mi mowi ze 5gb sciagniete zaksiegowali ok 22.30.
A ja przeciez nie sciagnalem nic przez ten czas.
Przypisalo nocny trnasfer tej godzinie 22.30 co sie połączyłem chyba... Ale on na infolinii nie wiedzial tylko przekazal dalej technikom opisujac moje stwierdzenia i teraz czekam na rozpatrzenie.
A i dodam że nocny transfer mam wciąż aktywowany bo do 3.03.2012.

Miał ktoś podobnie? Zwrócili komuś kasę? Jest szansa?
moze Play4you2 pomoże? nr zgłoszenia: 41353732
POnaglone.

 #538331  autor: bledos
 02 mar 2012, 08:00
play4you1, skoro już jesteś, napisz proszę, ile czasu USTAWOWO przewidziano na odpowiedź na reklamację i po jakim czasie bez odpowiedzi uznaje się roszczenia reklamującego za zasadne?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #538335  autor: emitar
 02 mar 2012, 08:33
bledos pisze:play4you1, skoro już jesteś, napisz proszę, ile czasu USTAWOWO przewidziano na odpowiedź na reklamację i po jakim czasie bez odpowiedzi uznaje się roszczenia reklamującego za zasadne?
Chyba tak jak wszędzie 30dni

 #538367  autor: play4you1
 02 mar 2012, 11:39
qper pisze:Witam,

mam pytanie czy ktoś wie co się dzieje z usługą "Program doładowań"?

Aktywowałem dzisiaj sobie usługę i powinna być aktywna przez 3 pełne miesiące czyli do końca maja.

Wchodzę w play24 a tam wyświetla się data ważności do 01.05.2012 czyli o jeden miesiąc krócej!

To jest niezgodne z regulaminem!

Proszę o wyjaśnienie play4you.

Zgłoszenie 41385139

Te sam problem na 5 numerach gdzie aktywowałem tę usługę.

[ Dodano: 2012-03-01, 20:10 ]
Witam,

mam pytanie czy ktoś wie co się dzieje z usługą "Program doładowań"?

Aktywowałem dzisiaj sobie usługę i powinna być aktywna przez 3 pełne miesiące czyli do końca maja.

Wchodzę w play24 a tam wyświetla się data ważności do 01.05.2012 czyli o jeden miesiąc krócej!

To jest niezgodne z regulaminem!

Proszę o wyjaśnienie play4you.

Zgłoszenie 41385139

Te sam problem na 5 numerach gdzie aktywowałem tę usługę.
czy przypadkiem nie dales zlecenia aktywacji progremu doładowań 29?
może byc tak, że sytem uznał że dokonałeś zlecenia aktywacji programu w poprzednim OR. sprawdzę to
zgodnie z regulaminem:
"a) Usługa jest aktywna do końca miesiąca kalendarzowego, w którym ją aktywowano i
przez następne dwa kolejno następujące po sobie miesiące kalendarzowe. W kaŜdym
wypadku Usługa jest aktywna maksymalnie trzy miesiące kalendarzowe, w zaleŜności
od momentu aktywowania".

[ Dodano: 2012-03-02, 11:46 ]
bledos pisze:play4you1, skoro już jesteś, napisz proszę, ile czasu USTAWOWO przewidziano na odpowiedź na reklamację i po jakim czasie bez odpowiedzi uznaje się roszczenia reklamującego za zasadne?
ustawowo 30 dni, po tym czasie reklamacja uznawana jest za zasadną.

 #538383  autor: bolek2004
 02 mar 2012, 13:02
play4you1 Przecież wszyscy ci piszą co jest grane a ty dalej swoje. Aktywowałem w połowie lutego PD i co?? Data końcowa to 12.04.2012r. to jest porażające, my tu na forum wytykamy te błędy, ale ile jest osób które niekoniecznie zna się na tym i potem są tylko stratni przez swoją niewiedze, ale play za to zyskuje.
Złożyłem reklamacje nr 41404731

 #538423  autor: play4you1
 02 mar 2012, 16:16
Jesteśmy w trakcie wyjaśniania kwestii związanych z programem doładowań.
Prosze napiszcie mi na prv numery zgłoszeń/telefonu gdzie ważność jest krótsza niż przewiduje regulamin.

[ Dodano: 2012-03-02, 16:24 ]
bolek2004 pisze:play4you1 Przecież wszyscy ci piszą co jest grane a ty dalej swoje. Aktywowałem w połowie lutego PD i co?? Data końcowa to 12.04.2012r. to jest porażające, my tu na forum wytykamy te błędy, ale ile jest osób które niekoniecznie zna się na tym i potem są tylko stratni przez swoją niewiedze, ale play za to zyskuje.
Złożyłem reklamacje nr 41404731

Bokek2004
raz mój poprzedni post był pytaniem
dwa regulamin zacytowałam dla przypomnienia
trzy napisałam, że sprawdzamy.

dzięki za wytykanie tych błędów, bo dzięki temu możemy zareagować.
mój post nie miał charakteru "a ja dalej swoje"
"

 #538427  autor: tauzenik
 02 mar 2012, 16:55
mam problem z playgg pobiera mi kase za przesyl danych a mialo byc za darmo

 #538445  autor: bolek2004
 02 mar 2012, 18:40
Play4you1 może i mój post był złośliwy ale pytałem o to samo już stronę wcześniej w tym wątku i nie dostałem odpowiedzi, dlatego powielilem pytanie z reklamacja przy okazji

 #538482  autor: qper
 02 mar 2012, 22:31
play4you1 pisze:czy przypadkiem nie dales zlecenia aktywacji progremu doładowań 29?
Nie, napisałem przecież, że aktywowałem 1 marca.
Jest ewidentnie z tym problem i dobrze byłoby to wyjaśnić.

 #538489  autor: Robaas
 02 mar 2012, 22:43
play4you1, mam to samo z programem doładowań, aktywowałem wczoraj, poprzedni miałem do końca lutego, nowy ważny do 01.05.2012. Mam pisać zgłoszenie czy jakoś odgórnie będzie rozwiązany problem?

 #538490  autor: qper
 02 mar 2012, 22:46
Robaas pisze:Mam pisać zgłoszenie czy jakoś odgórnie będzie rozwiązany problem?
Pisz zgłoszenie, może ktoś się zainteresuje.
Swoją drogą skonfrontujemy ciekawe odpowiedzi boku w tej sprawie ;)
  • Strona 150 z 241
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 241
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 241