DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 120 z 241
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 241

 #520236  autor: Liosan
 04 gru 2011, 19:39
play4you2 pisze:
Może ktoś to wyjaśnić, bo jak czytam odpowiedzi od konsultantów to ewidentnie widać że inteligencją nie grzeszą i wciskają kit aby klient odp....ł się od nich i darował sobie.
Jeżeli tak dalej pójdzie to pójdziemy do sądu.
Liosan,

przekazałem sprawę do realizacji. Sądzę, że zostanie ona rozpatrzona w sposób nie budzący Twychzastrzeżeń i nie będzie konieczne rozwiązanie da drodze sądowej.
Dzisiaj jest 4 grudnia, u was w systemie widnieje info, że sprawa ma mieć rozwiązanie 6 grudnia, czyli już w nowym okresie rozliczeniowym ( zaczyna się od 1 danego miesiąca).
Konsekwencje tego są proste, znowu błędna faktura, znowu telefony do was i kolejne zgłoszenia i reklamacje.
Błędne koło.
To samo było z blokowaniem telefonów, mimo że postąpiliśmy zgodnie z radą konsultanta.

Zgodnie z informacjami od "konsultant back office ds. obsługi klienta", "specjalista ds. obsługi klienta", konsultant z "działu faktur" (nazwiska w każdej chwili mogę podać), odpowiedz na zgłoszenie to 7 dni a na reklamacje 30 dni.
W większości wypadków terminy te nie były dotrzymane, nie wspominając o prośbie o jakikolwiek kontakt telefoniczny w razie wątpliwości lub problemów z realizacją zgłoszeń.

Poczekamy do 6 grudnia, ale mamy dość już ciągłego olewania firmy (nawet kosztów nie możemy rozliczyć bo nikt nie chce podać prawidłowej kwoty do zapłaty).

 #520256  autor: Publius
 04 gru 2011, 21:11
Jak można wyłączyć pocztę głosową w taryfie Nowy Play Online na Kartę? W play24 nie ma takiej opcji, a kod USSD "niedostępny dla twojej taryfy"?

Zgłoszenie: 37884302

 #520308  autor: playonline
 05 gru 2011, 07:13
Publius pisze:Jak można wyłączyć pocztę głosową w taryfie Nowy Play Online na Kartę? W play24 nie ma takiej opcji, a kod USSD "niedostępny dla twojej taryfy"?
Piszac maila do BOKu.... ;) Obys nie trafil na takiego co by ci kod podal... :/

 #520319  autor: Publius
 05 gru 2011, 08:43
Napisałem w zgłoszeniu że kod nie działa...

To powinno się znaleźć w Play24 - kolejna sugestia dla P4Y ;>

 #520330  autor: playonline
 05 gru 2011, 09:23
Publius pisze:Napisałem w zgłoszeniu że kod nie działa...
A ja myslalem, ze kod ##002# wylacza tylko przekierowania... ;) A nie sama poczte glosowa... :D

 #520391  autor: play4you2
 05 gru 2011, 15:03
Publius pisze:Jak można wyłączyć pocztę głosową w taryfie Nowy Play Online na Kartę? W play24 nie ma takiej opcji, a kod USSD "niedostępny dla twojej taryfy"?

Zgłoszenie: 37884302
hej,

przekazałem do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #520442  autor: ppp1ppp
 05 gru 2011, 19:14
odpowiedź na zgłoszenie

Witam,
dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło dnia 3 grudnia 2011 roku.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że Pakiet dodatkowych 100 minut, aktywowany kodem *111*73*1# jest pakietem dotyczącym oferty abonamentowej dla taryf:
LongPlay 69, 99
LongPLay TELEFON 69
One Play 65, 95, 145
One Play PRO 60
Dodatkowo, obecna promocja dostępna jest tylko dla wybranych klientów.
Nie mam niestety możliwości przesłania regulaminu promocji.
W celu zapoznania się z nim zapraszam do najbliższego salonu Play.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Zastanawiające jest to, że takie oferty otrzymuję będąc w play fresh. To pozostawię już bez komentarza

 #520446  autor: Publius
 05 gru 2011, 19:22
playonline pisze:A ja myslalem, ze kod ##002# wylacza tylko przekierowania...
Nie działa w POnK również. Tzn. wykonuje się poprawnie, a przekierowanie na pocztę mimo to nadal pozostaje aktywne...
 #520568  autor: djkynek
 06 gru 2011, 12:25
Od lipca walcze z tym jednym wielkim G. Dzieki interwencji UKE udało mi sie w końcu co nieco uzyskac / w deklaracji z reklamacji/ i odzyskac, ale ostatnio na reklamację otrzymałem /dzieki tak skutecznej interwencji P4U2, która to kieruje sprawy do najwybitniejszych konsultantów/ debilna odpowiedz, ze zadeklarowanych w odpowiedzi /na piśmie/ na poprzednią reklamację zniżek nie dostanę....bo w odpowiedzi pracownik sie pomylił........i na nic moje skargi, ze mam to na oficjalnym pismie od playa otrzymanym pocztą. Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi ?. Ale ja nie odpuszczam nie mam sie dalej zamiaru kopać z koniem czyli zgrają nieuków i niedorozwoi. UKE pomoże - juz mi sie nawet nie chce tracic czasu na pisanie zgłoszen w play24 i czekanie po 6 tygodni na odpowiedz jakiegos pajaca.

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #520577  autor: playonline
 06 gru 2011, 13:34
Publius pisze: Nie działa w POnK również. Tzn. wykonuje się poprawnie, a przekierowanie na pocztę mimo to nadal pozostaje aktywne...
Poczty kodem calkowicie nie wylaczysz, no chyba, ze cos sie zmienilo...

 #520594  autor: rakso
 06 gru 2011, 14:54
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 7563823
numer świezo zmigrowany z plusa do playa, odciety dostep do play 24, z taryfa tymczasowa chodzilo bardzo dobrze, problem w tym ze nie mozna zalozyc konta na ten sam adres e-mail, email wysłany do BOK playa bez odpowiedzi (zgloszenie 37888164). Ktoś ma jakis pomysl jak uzyskac z powrotem dostep do play 24?

 #520598  autor: play4you2
 06 gru 2011, 15:36
rakso pisze:numer świezo zmigrowany z plusa do playa, odciety dostep do play 24, z taryfa tymczasowa chodzilo bardzo dobrze, problem w tym ze nie mozna zalozyc konta na ten sam adres e-mail, email wysłany do BOK playa bez odpowiedzi (zgloszenie 37888164). Ktoś ma jakis pomysl jak uzyskac z powrotem dostep do play 24?
hej,

przekazałem do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #520619  autor: Liosan
 06 gru 2011, 17:46
play4you2

Sprawa 1.
25. października 2011 nastąpiło zgłoszenie dotyczące zmiany Abonamentu LongPlay 69 na wyższy w ramach tej samej umowy na LongPlay 99.
Po wielu telefonach, kilkunastu zgłoszeniach, wystosowaliście odpowiedź na piśmie nie mającą nic wspólnego ze zgłoszeniem. Zgłoszenie/dyspozycja zmiany została powtórzona.
Niestety druga dyspozycja też została odrzucona a zgłoszenie zamknięte.

5 grudnia łaskawie ktoś napisał że przyznaje rację, ale zmiana nastąpi dopiero 1 stycznia 2012 roku, czyli jak umowa przejdzie już na czas nieokreślony.
KPINA i CHAMSTWO ze strony P4 w stosunku do klienta firmowego.

Zgodnie z regulaminem, zgłoszenie zmiany Abonamentu na wyższy powinno być dokonane od nowego okresu rozliczeniowego. Nie dokonaliście tego mimo naszych 2 dyspozycji.
Mało tego, zgłoszenia/dyspozycje zostały zamknięte bez naszej wiedzy.


Sprawa 2
Sprawa 2 różnych abonentów i próba zmuszenia Nas do zapłacenie za dwa różne abonamenty, które ponoć obowiązywały w tym samych okresie (10 dni, faktura Wrześniowa ).
Posuneliście się wręcz do groźby
"W celu uniknięcia całkowitej blokady telefonu oraz wypowiedzenia umowy ze strony Play prosimy o PILNE dokonanie wpłaty"

a następnie blokując telefony, mimo że postąpiliśmy zgodnie z radą waszego Konsultanta.

Dopiero 6 grudnia łaskawie podaliście kwotę sporną (której żaden Konsultant nie chciał podać w ciągu tych 2 miesięcy) i wysłaliście sms'a z informacją, że faktura korygująca do faktury wrześniowej (F/10010003/09/11) zostanie wystawiona i przyjdzie pocztą.

Sprawa 3
Dlaczego w Play 24 nie ma wszystkich Naszych zgłoszeń - precyzując, były, lecz obecnie nie ma ich. Pozostały tylko 3 z kilkunastu.
Dlaczego próba odpowiedzi - " oceń obsługę" nie działa prawidłowo. Nie sposób odpowiedzieć, pojawia się "Ankieta nie może być dalej wypełniana." lub pojawia się error a następnie "Ankieta może być wypełniona tylko raz" .

play4you2 pisze: Liosan,

przekazałem sprawę do realizacji. Sądzę, że zostanie ona rozpatrzona w sposób nie budzący Twychzastrzeżeń i nie będzie konieczne rozwiązanie da drodze sądowej.
Postępując zgodnie z radami Obsługi Klienta - Konsultantów, wierzyliśmy P4, że nie "wyrolujecie" Nas. Niestety stało się inaczej. Straciliśmy czas, pieniądze i nerwy.
To się nazywa rozpatrzenie " w sposób nie budzący Twychzastrzeżeń"
Szkoda że tak wygląda Obsługa Klienta Biznesowego.
Nauczka na przyszłość.

Pozdrawiam

 #520624  autor: Quetzal
 06 gru 2011, 18:12
Liosan pisze:play4you2
Dlaczego próba odpowiedzi - " oceń obsługę" nie działa prawidłowo. Nie sposób odpowiedzieć, pojawia się "Ankieta nie może być dalej wypełniana." lub pojawia się error a następnie "Ankieta może być wypełniona tylko raz" .
Play chwali się statystyka z tych ankiet więc może pozwalają je wypełniać tylko klientom, którym pozytywnie rozwiązali reklamację ;)

 #520653  autor: Robaas
 06 gru 2011, 20:37
To jeszcze ja się pochwalę, sprawa dotycząca odpowiedzi na reklamację i propozycji "doładowanie konta 20zł", i doładowanie pakietu złotówek. Starałem się to wyjaśnić na poziomie Play, ale analfabetyzm i zacofanie jest tragiczne, łącznie z głupim uporem P4U2 - pracownik nie doprecyzował w odpowiedzi ale kliencie spadaj na drzewo, nie doładujemy konta głównego. Sprawę skierowałem do UKE i dzisiaj otrzymałem odpowiedź:
Jednakże, jak przyznaje Spółka P4, w odpowiedzi na Pana reklamację informacja dotycząca ww. rekompensaty nie zostały dokładnie sprecyzowana. W wyniku podjętych działań, od 1 grudnia 2011 r. konto główne Pana numeru telefonu xxxxxxxxx zostało zasilone kwotą 20 zł.
jak widać nie ma sensu się prosić, pisać wielu zgłoszeń do play, wypraszać się na forum bo całe Play ma zerowe poczucie wartości słów jakie wypisują w swoich pismach. Polecam wszystkim w walce pomoc UKE.
Na koniec do P4U2: pewnie nie liczyliście, że dla 20 zł będzie mi się chciało, ale nie lubię jak się ze mnie robi debila. Jednak mogliście doładować konto główne i wam d**y nie urwało?

 #520681  autor: ukefake
 06 gru 2011, 22:22
Robaas pisze:1 grudnia 2011 r. konto główne Pana numeru telefonu xxxxxxxxx zostało zasilone kwotą 20 zł.
A rzeczywiście doładowali konto główne? Masz to w historii doładowań?
Robaas pisze:Polecam wszystkim w walce pomoc UKE.
Witaj w klubie 8)

 #520682  autor: Robaas
 06 gru 2011, 22:27
A rzeczywiście doładowali konto główne? Masz to w historii doładowań?
miałem duże ruchy na koncie i niestety nie wyłapałem tego, jestem w trakcie ustalania. W historii tego nie mam i to mnie właśnie trochę dziwi, ale mam czas i dojdę do tego.

edit: czy ktoś wie czy takie doładowanie powinno być widoczne w historii doładowań?

 #520697  autor: DanielR
 06 gru 2011, 23:16
Wreszcie hasło jednorazowe do Play24, przychodzi SMS-em z nagłówkiem "PLAY". :wink:

 #520732  autor: play4you2
 07 gru 2011, 10:19
djkynek pisze:Od lipca walcze z tym jednym wielkim G. Dzieki interwencji UKE udało mi sie w końcu co nieco uzyskac / w deklaracji z reklamacji/ i odzyskac, ale ostatnio na reklamację otrzymałem /dzieki tak skutecznej interwencji P4U2, która to kieruje sprawy do najwybitniejszych konsultantów/ debilna odpowiedz, ze zadeklarowanych w odpowiedzi /na piśmie/ na poprzednią reklamację zniżek nie dostanę....bo w odpowiedzi pracownik sie pomylił........i na nic moje skargi, ze mam to na oficjalnym pismie od playa otrzymanym pocztą. Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi ?. Ale ja nie odpuszczam nie mam sie dalej zamiaru kopać z koniem czyli zgrają nieuków i niedorozwoi. UKE pomoże - juz mi sie nawet nie chce tracic czasu na pisanie zgłoszen w play24 i czekanie po 6 tygodni na odpowiedz jakiegos pajaca.
Sprawa została wyjaśniona w poprzednim zgłoszeniu o czym świadczy treść pisma do Ciebie.

[ Dodano: 2011-12-07, 10:25 ]
Robaas pisze:To jeszcze ja się pochwalę, sprawa dotycząca odpowiedzi na reklamację i propozycji "doładowanie konta 20zł", i doładowanie pakietu złotówek. Starałem się to wyjaśnić na poziomie Play, ale analfabetyzm i zacofanie jest tragiczne, łącznie z głupim uporem P4U2 - pracownik nie doprecyzował w odpowiedzi ale kliencie spadaj na drzewo, nie doładujemy konta głównego. Sprawę skierowałem do UKE i dzisiaj otrzymałem odpowiedź:
Cytat:
Jednakże, jak przyznaje Spółka P4, w odpowiedzi na Pana reklamację informacja dotycząca ww. rekompensaty nie zostały dokładnie sprecyzowana. W wyniku podjętych działań, od 1 grudnia 2011 r. konto główne Pana numeru telefonu xxxxxxxxx zostało zasilone kwotą 20 zł.
Hej,

musiałbym mieć numer telefonu aby wypowiedzieć się precyzyjnie ale jeżeli rzeczywiście w piśmie obiecano doładowanie konta głównego a doładowaliśmy konto promocyjne to błąd jest po naszej stronie. Jeżeli zrobisz zgłoszenie i podeślesz mi jego numer to wyprostuję tą sytuację.

[ Dodano: 2011-12-07, 10:27 ]
Quetzal pisze:Play chwali się statystyka z tych ankiet więc może pozwalają je wypełniać tylko klientom, którym pozytywnie rozwiązali reklamację
Pierwszy raz słyszę o takim problemie więc nie sądzę aby Twoja teoria była prawidłowa :)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #520737  autor: taryfiasz19gr
 07 gru 2011, 10:51
Witam,

Mam problem z ponownym powrotem do Play. W poniedziałek złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z Red Bull Mobile na kartę do T-Mobile na kartę przenosiny poszły gładko i numer już o 5 rano we wtorek był już w T-mobile (najszybsze moje przenosiny,). We wtorek poszedłem do salony Play aby z powrotem się przenieść do Play (tym razem do Play Fresh) jednak spotkała mnie niemiła informacja konsultant w salonie wpisał mój numer do systemu i pojawiła się informacja proces MNP niezakończony. Powiedzieli mi że jeszcze system tego nie przetrawił i że po północy powinno już być ok. Byłem dziś ponownie w salonie Play po godzinie 10 i niestety dalej nie mogę przenieść numeru do Play. Pracownicy salonu zgłosili to w Play. Numer działa w sieci T-mobile, nawet przyszedł wczoraj od T-mobile sms że numer już został przeniesiony do T-mobile. Więc nierozumiem dlaczego to tak długo trwa. Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Chciałbym jeszcze dziś przenieść numer do Play Fresh.

Co ciekawe przy próbie zadzwonienia z telefonu w sieci Play na mój numer (ten przeniesiony z Play do T-mobile) pojawia sie komunikat "Wybrany numer nieistnieje" ????

Mój numer telefonu wysłałem na PW pla4you2:

Z góry dziekuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 07 gru 2011, 11:42 przez taryfiasz19gr, łącznie zmieniany 3 razy.

taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy
  • Strona 120 z 241
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 241
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 241