DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 121 z 241
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 241

 #520739  autor: playonline
 07 gru 2011, 10:59
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 7608003


[ Dodano: 2011-12-07, 11:01 ]
Robaas pisze:Jednakże, jak przyznaje Spółka P4, w odpowiedzi na Pana reklamację informacja dotycząca ww. rekompensaty nie zostały dokładnie sprecyzowana. W wyniku podjętych działań, od 1 grudnia 2011 r. konto główne Pana numeru telefonu xxxxxxxxx zostało zasilone kwotą 20 zł.
P4Y - z racji tego, ze u mnie napisaliscie
W związku z powyższym w ramach zadośćuczynienia doładowaliśmy Pana konto kwotą 20,00 zł.
w zgłoszeniu 34552081 czy tez mi to przelejecie na konto glowne? Bo o promocyjnym mowy nie ma...

[ Dodano: 2011-12-07, 11:08 ]
musiałbym mieć numer telefonu aby wypowiedzieć się precyzyjnie ale jeżeli rzeczywiście w piśmie obiecano doładowanie konta głównego a doładowaliśmy konto promocyjne to błąd jest po naszej stronie. Jeżeli zrobisz zgłoszenie i podeślesz mi jego numer to wyprostuję tą sytuację.
P4Y - dobrze wiesz, ze chodzi o to, ze wy nie doprecyzowaliscie na jakie konto jego pieniadze zastana przelane. <<formatki trzeba poprawic..>>

 #520744  autor: play4you2
 07 gru 2011, 12:26
taryfiasz19gr pisze:Mój numer telefonu wysłałem na PW pla4you2:

Z góry dziekuję za pomoc
Utwórz zgłoszenie i podeślij mi jego numer na prv.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #520748  autor: taryfiasz19gr
 07 gru 2011, 12:55
play4you2 pisze:
taryfiasz19gr pisze:Mój numer telefonu wysłałem na PW pla4you2:

Z góry dziekuję za pomoc
Utwórz zgłoszenie i podeślij mi jego numer na prv.
Witam ponownie,

Wysłałem zgłoszenie na [email protected], ponieważ nie mam już dostępu play24 i na razie nie mam numeru sprawy. Chyba powinno przyjść z automatu ale nic nie dostałem. Może mam w inny sposób zgłosić problem?

Chciałbym jeszcze dziś złożyć wniosek o przeniesienie numeru do Play Fresh.


Niestety nie otrzymałem numeru sprawy proszę o interwencję i pomoc, jeśli to możliwe bez numeru sprawy.

Dla pewności podesłałem również zgłoszenie na [email protected].


Otrzymałem numer sprawy od RBM, podesłałem go na prv. play4you2.

Otrzymałem też drugi numer sprawy też podesłałem na prv. (bo wysłałem dwa maile do RBM) i taką odpowiedź:

Witamy,

dziękujemy za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 7 grudnia 2011 roku.

Uprzejmie informujemy, iż w sprawach związanych z usługami Play prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Play pod adresem e-mail: [email protected]

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub pod numerem Biura Obsługi Klienta: *666 bądź 790 666 666.

Z poważaniem,



Sprawa rozwiązana już mogę przenieść numer do Play Fresh. System Play już wpuszcza numer. Wniosek o przeniesienie juz złożyłem, mam nadzieję że teraz już nie będzie problemów z przeniesieniem.

taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy

 #520780  autor: Robaas
 07 gru 2011, 16:56
musiałbym mieć numer telefonu aby wypowiedzieć się precyzyjnie ale jeżeli rzeczywiście w piśmie obiecano doładowanie konta głównego a doładowaliśmy konto promocyjne to błąd jest po naszej stronie. Jeżeli zrobisz zgłoszenie i podeślesz mi jego numer to wyprostuję tą sytuację.
play4you2 teraz? przecież to już jest po skierowaniu sprawy do UKE, od października wszyscy kolejno twierdzili, że tak ma być, łącznie z poprzedniczką P4U2 (twierdziła, że się nie da doładować konta głównego i doładowanie konta to doładowanie pakietu złotówek). Moim zdaniem teraz się nawzajem ośmieszacie, najpierw idziecie w zaparte (chyba z 3 zgłoszenia pisałem + forum) a teraz nagle da się odkręcić jak klient napisał do UKE i ma w ręce odpowiedź? wybacz moją szczerość, ale czy jest tam ktoś kompetentny? bo zaczynam w to wątpić po takich wypowiedziach. Jak mi nie wierzysz mogę Ci poszukać moje wpisy z forum w tym temacie.

 #520822  autor: buger
 07 gru 2011, 20:30
Mam pewnie pytanie odnośnie pierwszej faktury w Play.

Mój miesieczny abonament wynosi 45zł brutto (miałem zawartą umowe pracownicza ALL MAX 65, rabat 20zł na abonament na czas nieokreslony), a pierwszy racuhnek opiewał na kwote 118zł z groszami. Rozumiem że w gre wchodzi opłata aktywacyjna, oplata abonamentowa za niepelny okres rozliczeniowy (umowa abonamentowa zostala zawarta w polowie miesiaca) oraz za pelny nastepny okres rozliczeniowy. W tym przypadku to jest polowa pazdziernika i caly listopad.

Teraz dostalem rachunek juz normlany na kwote 45 zł na miesiac listopad, tylko idac moim tokiem myslenia rachunek za listopad czyli pelny pierwszy okres rozliczeniowy już uiscilem w tym pierwszym rachunku po podpisaniu umowy - 118zł. Stad moje pytanie odnosnie tych kwot ktore wg mnie sie nie zgadzaja

Z góry dziekuje za rzeczowe wypowiedzi.

Pozdrawiam

 #520838  autor: osachorzow
 07 gru 2011, 22:10
play4you2 pisze:
osachorzow pisze:Czy ktoś z Szanownych spotkał się z sytuacją odzyskiwania przez biorcę numeru, który wrócił do puli numerów macierzystego operatora? Doładowałem numer w czerwcu ale w wyniku jakiejś awarii (o kodzie P4 ;) ) nie przedłużyło ważności i w efekcie numer został wyłączony z dniem 31.10 i wrócił do T-Mobile. (...)
Na odzyskanie numeru są marne sznase.
A jednak Pani play4you2 się postarała i numer odzyskany... czyli happy end? Nic bardziej mylnego, wszak to P4 :) Po odpowiedzi, że numer przywrócony udałem się do punktu P4 gdzie wydano nową kartę która:
- ma stan konta różny niż ten który miałem (9zł jak nowy starter)
- stan usług inny niż miałem (włączone standardowe dla nowego startera)
- data aktywacji: 30.11.2011 a powinna być faktyczna, z dnia przeniesienia numeru w 2010 r.
- data ważności połączeń wychodzących: 19.12.2011, a powinna być do końca maja, wszak 1.06.2011 doładowałem konto
- data ważności połączeń przychodzących: 18.03.2012, a powinna być do końca siepnia

W odpowiedzi brak informacji kiedy poprzedni sim stracił ważność na połączenia przychodzące i wychodzące ale z tego co mówiła mi Pani w salonie jak zacząłem wyjaśniać dlaczego SIM się nie loguje to było 4.07 blokada wychodzących. P4 za brak świadczenia usług przez ~5 miesięcy (od 4. lipca do 29. listopada) ofiarował mi: przepraszam i to wszystko... żadnej rekompensaty nie zaproponowali :) przecież nic się nie stało, nie?

Ponieważ sprawa zakończyła się zanim napisałem zgłoszenie to teraz mam ;) i w końcu muszę napisać jeszcze raz :) Jak sądzicie czy (tylko) 1zł za każdy dzień w który mimo umowy nie świadczyli mi usług to wygórowane żądanie zadośćuczynienia? Oczywiście nie mam ochoty na doładowanie więc będę się domagał przelewu na konto.

Zastanawiam się tylko czy od razu pisać żeby przywrócili stan konta, daty i usługi do stanu pierwotnego? Czy sami na to wpadną? Dobra, żartowałem ;) Oczywiście że nie wpadną skoro nie wpadli na to przywracając numer... A może poczekać aż numer znów straci ważność lub zostanie wyłączony? Hmmm... chyba nie bo to byłby już chyba masochizm :D Ale przyznajcie sami, czyż ten P4 nie jest rozkoszny? Wyłączy numer, włączy na odpieprz i uważa że wszystko jest ok! :)

 #520839  autor: Robaas
 07 gru 2011, 22:15
osachorzow Ty to masz wymagania, dać palec... ;) a na poważnie, ja bym pisał wszystko w 1 zgłoszeniu. Jestem pewien, że odpiszą: nie da się, nie chce nam się, nie zrobimy. Później skarga do UKE i tu masz szanse coś zdziałać. takie moje zdanie wyrobione doświadczeniami z kompetencją "made in play".

 #520841  autor: osachorzow
 07 gru 2011, 22:17
Robaas, tylko że ja pierwszego zgłoszenia nie zdążyłem napisać ;) zanim się zabrałem to sprawa 'się załatwiła' przez PW na forum... no i mam za swoje ;)

EDIT:
napisałeś: w jednym zgłoszeniu
a przeczytałem: w pierwszym zgłoszeniu (chyba mam plamę na monitorze że kropkę zobaczyłem :D )

No ale fakt... trzeba wreszcie samodzielnie napisać zgłoszenie przez play24 ;)

 #520851  autor: loriko
 07 gru 2011, 23:05
Mam internet w Play.
Mam dostęp darmowy do nk i fb.
Po 100 MB pobranych danych z nk zrywa mi połączenie.Da się to jakoś ominąć ? Jest gdzieś w regulaminie informacja o tym ?

 #520867  autor: TheArt
 08 gru 2011, 00:37
Hej wyzerowali mi glowne i pakiet zl, u Was tez? To blad czy sie pluc? W Play to wszystko mozliwe.

 #520874  autor: taryfiasz19gr
 08 gru 2011, 07:33
Witam mam świeżo (we wtorek) przeniesiony numer z RBM na kartę do T-mobile na kartę i wczoraj o godz. 15.00 złożyłem wniosek o przeniesienie tego numer z powrotem do Play (Play Fresh). Jednak niepokoi mnie jedna rzecz gdy dzwoni sie na ten numer z telefonu w sieci Play to jest informacja że numer nieistnieje. Nie przyszły wczoraj smsy że wniosek został przyjety itd. ani sms ze zgodą na przeniesienie. Jednak na stronie http://przeniesnumer.play.pl/mnpstatus/ jest informacja że wniosek jest na etapie: "oczekiwanie na zgodę dotychczasowego operatora i datę oddania numeru" (etap nr 2).

Mam pytanie czy taka sytuacja ma wpływ na cały proces przenoszenia? Czy z tego powodu coś może pójść nie tak?

taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy

 #520876  autor: playonline
 08 gru 2011, 08:35
Robaas pisze:Moim zdaniem teraz się nawzajem ośmieszacie, najpierw idziecie w zaparte (chyba z 3 zgłoszenia pisałem + forum) a teraz nagle da się odkręcić jak klient napisał do UKE i ma w ręce odpowiedź?
Na kolejna reklame z Wojewodzkim kase zbieraja...
buger pisze:miałem zawartą umowe pracownicza ALL MAX 65
Skoro miales pracownicza to zapytaj kogos kto ci taka umowe udostepnil skoro to twoj znajomy. ;)
osachorzow pisze:przepraszam i to wszystko... żadnej rekompensaty nie zaproponowali :) przecież nic się nie stało, nie?
Odezwiesz sie to ci dadza rekompensate... :) Ja do tej pory nie moge korzystac z jednego numeru za granica... Dla Play to nie jest problem bo to nie jest ich infrastruktura a ty sie uzytkowniku mecz...
Robaas pisze:osachorzow Ty to masz wymagania, dać palec...
Nie ma wymagan. Chce to co sie jemu nalezy.

 #520879  autor: Ruben
 08 gru 2011, 09:06
Zastanawiam się, czy problem z komunikatami lektora i usługą "kto dzwonił" i "Już w zasięgu" po wyłączeniu notki SMS, którą uszczęśliwiacie każdego na siłę zostanie kiedyś usunięty definitywnie?
Pierwszy P4Y2 zapewniał, że problem ma charakter incydentalny ale jak widać po wpisach na forum i z własnego doświadczenia wiem, że problem dotyczy chyba wszystkich, którzy wyłączają notkę. Znowu postaram się sam problem rozwiązać, bo wiem jaka będzie pierwsza odpowiedź na moje zgłoszenie :D Jak sobie nie poradzę, to zrobię zgłoszenie ponieważ ten numer mam zarejestrowany ale może warto pochylić się nad tym poważniej i usunąć problem niż iść w zaparte, że problem jest marginalny. Dla przypomnienia "Status Notka" nie działa do dzisiaj. Niech ktoś przypomni, ile czasu minęło od wprowadzenia tej wspaniałej usługi? No tak ale Play, to inna telefonia :mrgreen:

 #520881  autor: taryfiasz19gr
 08 gru 2011, 09:32
taryfiasz19gr pisze:Witam mam świeżo (we wtorek) przeniesiony numer z RBM na kartę do T-mobile na kartę i wczoraj o godz. 15.00 złożyłem wniosek o przeniesienie tego numer z powrotem do Play (Play Fresh). Jednak niepokoi mnie jedna rzecz gdy dzwoni sie na ten numer z telefonu w sieci Play to jest informacja że numer nieistnieje. Nie przyszły wczoraj smsy że wniosek został przyjety itd. ani sms ze zgodą na przeniesienie. Jednak na stronie http://przeniesnumer.play.pl/mnpstatus/ jest informacja że wniosek jest na etapie: "oczekiwanie na zgodę dotychczasowego operatora i datę oddania numeru" (etap nr 2).

Mam pytanie czy taka sytuacja ma wpływ na cały proces przenoszenia? Czy z tego powodu coś może pójść nie tak?
I jak ktoś ma jakiś pomysł na powyższą sprawę. Może play4you2 będzie w stanie coś doradzić? Zgłosiłęm to na [email protected]. Numer zgłoszenia przesłałem na prv. play4you2.

taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy

 #520885  autor: play4you2
 08 gru 2011, 10:39
Robaas pisze:play4you2 teraz? przecież to już jest po skierowaniu sprawy do UKE, od października wszyscy kolejno twierdzili, że tak ma być, łącznie z poprzedniczką P4U2 (twierdziła, że się nie da doładować konta głównego i doładowanie konta to doładowanie pakietu złotówek). Moim zdaniem teraz się nawzajem ośmieszacie, najpierw idziecie w zaparte (chyba z 3 zgłoszenia pisałem + forum) a teraz nagle da się odkręcić jak klient napisał do UKE i ma w ręce odpowiedź? wybacz moją szczerość, ale czy jest tam ktoś kompetentny? bo zaczynam w to wątpić po takich wypowiedziach. Jak mi nie wierzysz mogę Ci poszukać moje wpisy z forum w tym temacie.

Ja nie napisałem, że tak ma nie być tylko napisałem, że jak będę miał Twój numer to będę mógł się precyzyjnie wypowiedzieć i muszę to zweryfikować. Nie imputuj mi czegoś co nie miało miejsca.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #520902  autor: loriko
 08 gru 2011, 12:29
Mam internet w Play.
Mam dostęp darmowy do nk i fb.
Po 100 MB pobranych danych z nk zrywa mi połączenie.Da się to jakoś ominąć ? Jest gdzieś w regulaminie informacja o tym ?

 #520905  autor: KC-KARLOS
 08 gru 2011, 12:49
loriko pisze:Po 100 MB pobranych danych z nk zrywa mi połączenie.Da się to jakoś ominąć ? Jest gdzieś w regulaminie informacja o tym ?
Jeśli masz pakiet MB/GB na szybką transmisję danych, nie powinno przerywać. Wejście na strony własne Facebook'a i NK.PL nie są rozliczane z podstawowego transferu / dotyczy to też nocek.
Ostatnio zmieniony 08 gru 2011, 12:57 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #520906  autor: TheArt
 08 gru 2011, 12:50
Loriko wiesz co dostaniesz za dublowanie.

 #520907  autor: loriko
 08 gru 2011, 12:52
Nic nie zrozumiałam z Twojej wypowiedzi ;)
Przedłużyłam umowę z Play. Dostałam 19gb,darmowy internet w nocy oraz darmowy dostęp do nk i facebooka.
Nie pobiera mi transferu za nk ale zrywa połączenie po przekroczeniu tych 100 mega.
W zbyt krótkim czasie wykorzystuje to 100 mega ? Jest gdzieś jakieś wyjaśnienie tego ?

 #520909  autor: KC-KARLOS
 08 gru 2011, 12:55
loriko, to trzeba było napisać, że to jest PLAY ONLINE na abonament. Jeśli są przerwy, REKLAMUJ.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 121 z 241
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 241
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 241