Robaas pisze:play4you2 teraz? przecież to już jest po skierowaniu sprawy do UKE, od października wszyscy kolejno twierdzili, że tak ma być, łącznie z poprzedniczką P4U2 (twierdziła, że się nie da doładować konta głównego i doładowanie konta to doładowanie pakietu złotówek). Moim zdaniem teraz się nawzajem ośmieszacie, najpierw idziecie w zaparte (chyba z 3 zgłoszenia pisałem + forum) a teraz nagle da się odkręcić jak klient napisał do UKE i ma w ręce odpowiedź? wybacz moją szczerość, ale czy jest tam ktoś kompetentny? bo zaczynam w to wątpić po takich wypowiedziach. Jak mi nie wierzysz mogę Ci poszukać moje wpisy z forum w tym temacie.
Play4You czy mozesz sie odniesc do mojej sprawy?
Sytuacja z przyznaniem zlotowek jest identyczna...
Moje zgloszenie:
38296236
Witam,
w zgłoszeniu numer 34552081 napisaliście, że doładowaliście moje konto kwotą 20zł... Niestety nie widzę tych pieniędzy - ani na koncie głównym, ani w historii doładowań. Swoją drogą nigdzie nie pisałem aby doładowanie nastąpiło odrazu. W związku z tym proszę doładować moje konto główne (nie promocyjne, skoro nie sprecyzowaliście jakie) kwotą 20zł z dniem 01.01.2012 roku.
Pozdrawiam.
Odpowiedz:
Szanowny Panie,
na wstępie pragnę podziękować za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem strony internetowej w dniu 14 grudnia 2011.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że rekompensata w postaci doładowania 20 zł została przyznana z dniem 19 listopada 2011. Jest ona widoczna na Pańskim koncie promocyjnym. Nie mam możliwości zmiany aby środki były widoczne na koncie głównym.
Nie są to środki z Pańskiego doładowania więc nie mogą one być widoczne na koncie głównym.
Zapewniam jednak, ze na pewno są na koncie promocyjnym.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.
Z poważaniem
Xxxxxx Xxxxx
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Dlaczego wiec idziecie w zaparte? Na moja reklamacje nie odpowiadaliscie, nie potrafiliscie naprawic problemu (nadal macie problem), potem odpowiedzieliscie po znacznie dluzszym czasie niz mogliscie a domagalem sie 50zl, daliscie 20zl. Nie chce sie wyklocac o kwote bo nie o to chodzi. Chodzi o zasade. Teraz nie sprecyzowaliscie na jakie konto dajecie rekompensate wiec ja chce na konto glowne. Wasz blad to placcie. Kolega wyzej tez sie z wami klocil i sie wyklocil. Tez mamy sie tak bawic?
Poza tym, co za farmazony piszecie? Gdzie ja mam te srodki na koncie?!
Kod: Zaznacz całyKonto 37,50 PLN 09.11.2012
Pakiet Złotówek 0,00 PLN -
Minuty do Play i na stacjonarne 00:00 min. -
Minuty do wszystkich 00:00 min. -
Promocyjne minuty do wszystkich 00:00 min. -
SMS do wszystkich 1915 szt. 30.12.2011
Promocyjne MB 0 MB -
Promocyjne MB w strefie taniego Internetu 0 MB -
Data ważności połączeń wychodzących - 09.11.2012
Data ważności połączeń przychodzących - 07.02.2013
Sami niby zaktywowaliscie choc nie napisalem od kiedy ma byc aktywna rekompensata. Tak wiec czy mozecie mi ja wrzucic na konto glowne?