DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 124 z 241
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 241

 #522152  autor: ppp1ppp
 14 gru 2011, 21:55
Zapewne trochę to potrwa bo już dostałem smsa, że problem wymaga dokładnej analizy przez ekspertów.
Długo czekacie na duplikaty faktur?

 #522160  autor: Publius
 14 gru 2011, 22:10
Dostałem takiego samego smsa w sprawie wyłączenia poczty.... Nie wiem nawet czy się śmiać :D

 #522224  autor: pitoldo
 15 gru 2011, 12:13
Mam następujący oryginalnie upierdliwy problem.

Abonament allinclusive z pakietem 250MB. Pierwotnie okres rozliczeniowy był od 20 do 19 dnia danego miesiąca.
Po cesji umowy, gdzie przy okazji zmieniony został okres rozliczeniowy - od 10 do 9 dnia danego miesiąca pojawiło się nieprawidłowe wydłużenie spowolnienia (tzw lejek) internetu po przekroczeniu pakietu.

Pakiet danych odnawia się każdego 10 dnia, natomiast pełna prędkość przyznawana jest dopiero 20 dnia !!!

Problem występuje od pół roku, kilkukrotnie zgłaszany, bez efektu.

Obecnie w systemie wisi jedno zgłoszenie od ponad miesiąca i ciągle jest "rozpatrywane".

10.12.2011 z pomocą salonu play napisałem reklamację i po kilku dniach dostałem odpowiedź, że :

"nawiązując do Pana zgłoszenia chciałabym poinformować, że w systemie zarejestrowane zostały zgłoszenia o takiej samej zawartości merytorycznej: 38154669 i 37034409.
W związku z powyższym i w celu wyeliminowania ewentualnych powtórzeń, odpowiedź na poruszone przez Pana kwestie zostanie udzielona w zgłoszeniu 37034409.
Proszę zatem o cierpliwość w oczekiwaniu na otrzymanie odpowiedzi, która sporządzona zostanie w najbliższym czasie"



Problem był wcześniej zgłaszany pod jeszcze jednym numerem i rzekomo został rozwiązany (guzik prawda). Od pół roku płacę za niepełnosprawny pakiet i końca problemu nie widać. BOK nie daje sobie rady.


Pozdrawiam i z góry dziękuję za udzieloną pomoc.

 #522273  autor: play4you2
 15 gru 2011, 15:18
Publius pisze:38150345, ciąg dalszy cyrku z pocztą głosową na POnK. Da się coś przyspieszyć?
Hej,

ponagliłem sprawę

[ Dodano: 2011-12-15, 15:21 ]
pitoldo pisze:Pakiet danych odnawia się każdego 10 dnia, natomiast pełna prędkość przyznawana jest dopiero 20 dnia !!!

Problem występuje od pół roku, kilkukrotnie zgłaszany, bez efektu.

Obecnie w systemie wisi jedno zgłoszenie od ponad miesiąca i ciągle jest "rozpatrywane".
Hej,
ponagliłem sprawę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #522276  autor: wiktor
 15 gru 2011, 15:28
play4you2 po zmianach w play24 w dziale usługi brak możliwości potwierdzenia polec play znajomemu w ogóle nie ma tej opcji by potwierdzić osobę która mnie poleciła czy to kolejna promocja widmo??? :smt006

 #522278  autor: play4you2
 15 gru 2011, 15:31
wiktor pisze:play4you2 po zmianach w play24 w dziale usługi brak możliwości potwierdzenia polec play znajomemu w ogóle nie ma tej opcji by potwierdzić osobę która mnie poleciła czy to kolejna promocja widmo???
hej,

zostało przekazanie osobom odpowiedzialnym za Play 24.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #522282  autor: playonline
 15 gru 2011, 15:40
Robaas pisze:play4you2 teraz? przecież to już jest po skierowaniu sprawy do UKE, od października wszyscy kolejno twierdzili, że tak ma być, łącznie z poprzedniczką P4U2 (twierdziła, że się nie da doładować konta głównego i doładowanie konta to doładowanie pakietu złotówek). Moim zdaniem teraz się nawzajem ośmieszacie, najpierw idziecie w zaparte (chyba z 3 zgłoszenia pisałem + forum) a teraz nagle da się odkręcić jak klient napisał do UKE i ma w ręce odpowiedź? wybacz moją szczerość, ale czy jest tam ktoś kompetentny? bo zaczynam w to wątpić po takich wypowiedziach. Jak mi nie wierzysz mogę Ci poszukać moje wpisy z forum w tym temacie.
Play4You czy mozesz sie odniesc do mojej sprawy?

Sytuacja z przyznaniem zlotowek jest identyczna...

Moje zgloszenie: 38296236
Witam,

w zgłoszeniu numer 34552081 napisaliście, że doładowaliście moje konto kwotą 20zł... Niestety nie widzę tych pieniędzy - ani na koncie głównym, ani w historii doładowań. Swoją drogą nigdzie nie pisałem aby doładowanie nastąpiło odrazu. W związku z tym proszę doładować moje konto główne (nie promocyjne, skoro nie sprecyzowaliście jakie) kwotą 20zł z dniem 01.01.2012 roku.

Pozdrawiam.
Odpowiedz:
Szanowny Panie,

na wstępie pragnę podziękować za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem strony internetowej w dniu 14 grudnia 2011.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że rekompensata w postaci doładowania 20 zł została przyznana z dniem 19 listopada 2011. Jest ona widoczna na Pańskim koncie promocyjnym. Nie mam możliwości zmiany aby środki były widoczne na koncie głównym.
Nie są to środki z Pańskiego doładowania więc nie mogą one być widoczne na koncie głównym.
Zapewniam jednak, ze na pewno są na koncie promocyjnym.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem
Xxxxxx Xxxxx
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Dlaczego wiec idziecie w zaparte? Na moja reklamacje nie odpowiadaliscie, nie potrafiliscie naprawic problemu (nadal macie problem), potem odpowiedzieliscie po znacznie dluzszym czasie niz mogliscie a domagalem sie 50zl, daliscie 20zl. Nie chce sie wyklocac o kwote bo nie o to chodzi. Chodzi o zasade. Teraz nie sprecyzowaliscie na jakie konto dajecie rekompensate wiec ja chce na konto glowne. Wasz blad to placcie. Kolega wyzej tez sie z wami klocil i sie wyklocil. Tez mamy sie tak bawic?

Poza tym, co za farmazony piszecie? Gdzie ja mam te srodki na koncie?!
Kod: Zaznacz cały
Konto 	37,50 PLN 	09.11.2012 	
Pakiet Złotówek 	0,00 PLN 	- 	
Minuty do Play i na stacjonarne 	00:00 min. 	- 	
Minuty do wszystkich 	00:00 min. 	- 	
Promocyjne minuty do wszystkich 	00:00 min. 	- 	
SMS do wszystkich 	1915 szt. 	30.12.2011 	
Promocyjne MB 	0 MB 	- 	
Promocyjne MB w strefie taniego Internetu 	0 MB 	- 	
Data ważności połączeń wychodzących 	- 	09.11.2012 	
Data ważności połączeń przychodzących 	- 	07.02.2013
Sami niby zaktywowaliscie choc nie napisalem od kiedy ma byc aktywna rekompensata. Tak wiec czy mozecie mi ja wrzucic na konto glowne?

 #522291  autor: patrix-83
 15 gru 2011, 16:15
playonline i inni co macie problem z rekompensatą

Nie liczcie na kompetencję obsługi Play ani na pomoc PlayForYou 1 i 2 ponieważ od pewnego czasu zauważyłem że mają oni coraz mniejsze uprawnienia do ingerowania w nasze problemy z siecią Play a ich pomoc ostatnio ogranicza się tylko do ponagleń zgłoszeń albo do przekazywania ich do odpowiedniego działu a to i tak nic nie daje i zgłoszenia jak wisiały tak wiszą dalej. Na samym początku swojej działalności PlayForYou mieli o wiele większe uprawnienia.

A co do problemu z rekompensatą dodawaną na konto główne (nie promocyjne) to ja przytoczę tu mój własny problem pozytywnie zresztą rozwiązany za pierwszym razem i bez niczyjej pomocy:

ZGŁOSZENIE NR 33244492 Z DNIA 25.07.2011.
Witam.

W dniu 20 lipca 2011 złożyłem w punkcie sprzedaży PLAY wniosek o przeniesienie numeru telefonu ........... z sieci HEYAH do PLAY.
Podczas tego procesu wystąpiły następujące nieprawidłowości po stronie operatora PLAY:
1.W dniu 20 lipca 2011 po wpłynięciu wniosku o przeniesienie numeru do sieci PLAY operator dawca (HEYAH) wyraził zgodę na oddanie powyższego numeru telefonu w dniu 21 lipca 2011 do sieci Play.
2.Operator biorca (PLAY) poinformował mnie smsowo że powyższy numer będzie włączony w sieci Play z dniem 22 lipca 2011.
3.W dniu 22 lipca 2011 karta sim u operatora dawcy (HEYAH) już nie działała zgodnie z dyspozycją, natomiast w tym samym dniu numer na karcie sim operatora biorcy (PLAY) nie włączył się pomimo że był dzień wcześniej sms z sieci PLAY że od 22 lipca 2011 numer będzie działać już w PLAY. W dniu 22 lipca 2011 zostałem całkowicie odcięty od świata ponieważ mój numer wogóle nie został aktywowany na karcie sim PLAY i karta ta pozostawała nadal nieaktywna. W tym samym dniu dzwoniłem z interwencją do BOK *500 PLAY ale odmówiono mi przyjęcia zgłoszenia ponieważ nie minęło ustawowe 24 godziny na włączenie numeru.
4.W dniu 23 lipca 2011 o godzinie 7.00 ponownie zadzwoniłem do BOK *500 i zgłosiłem fakt nieaktywności karty sim w Play z moim numerem ponieważ 23 lipca 2011 karta sim nadal była nieaktywna a minęło już wtedy ustawowe 24 godziny.
5.W dniu 23 lipca 2011 przyjęto ode mnie zgłoszenia w sprawie nieaktywności powyższego numeru pod numerami zgłoszeń 33196666 i 33179745.
6.23 lipca 2011 o godzinie 16.00 po upłynięciu 40 godzin operator PLAY uaktywnił mi wreszcie numer na karcie sim z tym że nie działały mi połączenia i smsy przychodzące a gdy ktoś próbował się ze mną połączyć słyszał komunikat "nie ma takiego numeru".
7.W sprawie połączeń i smsów przychodzących zgłosiłem po raz kolejny 23 lipca 2011 tą usterkę do BOK *500 PLAY.
8.Możliwość otrzymywania połączeń i smsów przychodzących włączono mi na powyższym numerze dopiero w dniu 24 lipca 2011 o godzinie 12.00 czyli de facto cały proces włączania numeru w sieci PLAY trwał 60 godzin zamiast ustawowych 24 godzin.

W związku z powyższym operator sieci PLAY naruszył przepisy ustawy telekomunikacyjnej dotyczącej przenoszenia numerów telefonów pomiędzy dwoma różnymi operatorami ponieważ PLAY włączył w pełni mój numer dopiero po 60 godzinach a powinien w ciągu 24 godzin.
Operator PLAY naraził mnie w związku z powyższym na straty materialne i utratę wiarygodności wobec moich klientów ponieważ moja praca polega na stałym dostępie do telefonu i kontakcie z moimi klientami a operator PLAY mi to uniemożliwił przez 60 godzin.

PROSZĘ O REKOMPENSATĘ W POSTACI DOŁADOWANIA KONTA GŁÓWNEGO MOJEGO NUMERU TELEFONU ................ KWOTĄ 20 ZŁOTYCH KTÓREJ WYSOKOŚĆ I TAK W ŻADNYM STOPNIU NIE ODZWIERCIEDLA STRAT JAKIE PONIOSŁEM ZARÓWNO MATERIALNYCH JAK I SPADKU MOJEJ WIARYGODNOŚCI WŚRÓD MOICH KLIENTÓW.

Informuję że inna forma rekompensaty w postaci minut,smsów czy promocyjnych złotówek dodawanych na konto promocyjne mnie nie interesuje a także informuję że w razie Państwa odmowy sprawę kieruję do URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ w formie pisemnej skargi na sposób w jaki operator PLAY przenosił i aktywował mój numer telefonu .......... w swojej sieci. Ja nie będę ponosił konsekwencji czyjejś niekompetencji w dziale odpowiedzialnym za przenoszenie numerów w sieci PLAY ponieważ 60 godzin na aktywację w pełni mojego numeru to bardzo długo i nie zgodnie z ustawą.

Oczekuję merytorycznej odpowiedzi od Państwa i przyznania mi rekompensaty w formie 20zł o czym wyżej już napisałem.


Dziękuję.
Patryk........



ODPOWIEDŹ BOK:

Szanowny Panie,

Dziękuje za zgłoszenie, które wpłynęło do nas 25.07.2011 r. za pomocą portalu play24 dotyczące wniosku o rekompensatę. Sprawa dotyczyła zbyt długiego oczekiwania na przeniesienie numeru ........... z sieci Heyah do Play. Chciałbym poinformować, że w związku z błędem systemowym naszej sieci numer został aktywowany po trzech dniach od momentu wyrażenia zgody przez operatora macierzystego. Okres ten powinien trwać jeden dzień. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Oczywiście wniosek o rekompensatę uznaję za zasadny. Doładowanie w wysokości 20 złotych zostało zrealizowane na wskazany przez Pana numer ............... dnia 28.07.2011 r.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.

Z poważaniem

Jacek............
Młodszy konsultant ds. obsługi klienta


JAK WIDAĆ POWYŻEJ MYLISZ SIĘ PLAYFORYOU2 I MOŻNA UZYSKAĆ REKOMPENSATE W POSTACI DOŁADOWANIA KWOTĄ KONTA GŁÓWNEGO PLAY FRESH CO WIDAĆ WYŻEJ!

 #522293  autor: play4you2
 15 gru 2011, 16:30
Patryk83żółwik pisze:JAK WIDAĆ POWYŻEJ MYLISZ SIĘ PLAYFORYOU2 I MOŻNA UZYSKAĆ REKOMPENSATE W POSTACI DOŁADOWANIA KWOTĄ KONTA GŁÓWNEGO PLAY FRESH CO WIDAĆ WYŻEJ!
Czy ja kiedykolwiek napisałem, że się nie da ?
Patryk83żółwik pisze:PROSZĘ O REKOMPENSATĘ W POSTACI DOŁADOWANIA KONTA GŁÓWNEGO MOJEGO NUMERU TELEFONU
Co w tym dziwnego, że przychyliliśmy się do Twojej prośby ?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #522297  autor: patrix-83
 15 gru 2011, 16:40
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:JAK WIDAĆ POWYŻEJ MYLISZ SIĘ PLAYFORYOU2 I MOŻNA UZYSKAĆ REKOMPENSATE W POSTACI DOŁADOWANIA KWOTĄ KONTA GŁÓWNEGO PLAY FRESH CO WIDAĆ WYŻEJ!
Czy ja kiedykolwiek napisałem, że się nie da ?
Patryk83żółwik pisze:PROSZĘ O REKOMPENSATĘ W POSTACI DOŁADOWANIA KONTA GŁÓWNEGO MOJEGO NUMERU TELEFONU
Co w tym dziwnego, że przychyliliśmy się do Twojej prośby ?

Nic w tym dziwnego,jestem wam wdzięczny a zgłoszenie wkleiłem tu po to aby Ci udowodnić że da się otrzymać rekompensatę w postaci doładowania konta głównego pod warunkiem że się trafi na kompetentnego kosultanta a widocznie ja miałem takie szczęście i chciałem Cię w ten sposób wyprowadzić z błędu ponieważ szedłeś w zaparte że u was nie ma rekompensat na konto główne a jedynie na promocyjne.
Czy teraz wkońcu przyznasz rację że można uzyskać taką rekompensatą o jaką tu niektórzy proszą???????


A tak a propo, zacznijcie wreszcie nam pomagać tak jak na początku to robiliście a nie tylko ponaglać nasze zgłoszenia bo to nic nie daje!

 #522299  autor: Robaas
 15 gru 2011, 16:45
playonline, dodam, że moja sprawa wczoraj się zakończyła, oczywiście odpowiedź do UKE, że doładowali konto 1.12.2011 była kłamstwem i próbą oszukania lub wręcz kradzieży, musiałem napisać 3 kolejne zgłoszenia (2 z pytaniem jakie doładowania miały miejsce i czy było jakieś inne niż moje, i ostatnie domagające się tego co podobno już zrobili). Z jednej strony się cieszę bo udowodniłem, że to ja miałem rację a nie jakaś banda klepaczy w klawiaturę, z drugiej przeraziło mnie jak firma może tak perfidnie kłamać i próbować oszukiwać, nie szanować klienta i urzędu prowadzącego nadzór.

 #522300  autor: playonline
 15 gru 2011, 16:46
play4you2 pisze:Co w tym dziwnego, że przychyliliśmy się do Twojej prośby ?
Dlaczego dzialacie wybiorczo? Tzn w zgloszeniach (jak widac, rozni klienci, rozne odpowiedzi), no i na forum... Ile razy mam napisac abys sie do tego odniosl? Zmiencie formatki bedzie po sprawie. A teraz poprosze o te pieniadze na konto glowne.

Patryk83żółwik - pozwolisz, ze skopiuje twoja tresc i lekko zmodyfikuje?

 #522301  autor: Prezesek
 15 gru 2011, 16:46
Patryk83żółwik zgodzę się z tym co napisałeś. Miałeś wielkie szczęście, ze to się tak skończyło.. Miałem identyczną sytuację, tyle że połączenia i sms przychodzące nie działały przez 5 dni! Ciągle komunikat "nie ma takiego numeru"... 4 zgłoszenia i w każdym Play twierdzi, ze nie było problemu :| Odpuściłem. Sorry,szkoda mi nerwów. Więcej zapłacę za alprazolam...
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 16:49 przez Prezesek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #522302  autor: play4you2
 15 gru 2011, 16:48
Patryk83żółwik pisze:i chciałem Cię w ten sposób wyprowadzić z błędu ponieważ szedłeś w zaparte że u was nie ma rekompensat na konto główne a jedynie na promocyjne.
powtarzam, że nie powiedziałem nigdy, iż nie możemy w ramach rekompensaty zasilić konta głównego. Ponadto celowo wkleiłem fragment, w którym prosiłeś o to aby zasilić konto główne więc spełniliśmy Twoją prośbę.
Nie musisz używać pogrubionej czcionki, nie mam poblemów ze wzrokiem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #522304  autor: playonline
 15 gru 2011, 16:51
A i zeby nie bylo... Screen z mojego Play24...

Tak wiec gdzie jest owe 20zl? Poprosze je zatem na konto glowne od 01.12.2011

Obrazek

 #522306  autor: Robaas
 15 gru 2011, 16:58
play4you2, Twoja poprzedniczka twierdziła, nie każdy musi sprawdzać forum i być w temacie, że znowu postanowiliście się zamienić. Zwłaszcza, że teraz była jakaś cicha zmiana (albo przegapiłem oficjalny komunikat w tej sprawie). Zatem nie spinaj się i może skup na uzdrowieniu sytuacji w firmie gdzie pracujesz - o ile masz takie kompetencje. Po 2 wyprzedzając Twoją odpowiedź, skoro mówiła to Twoja poprzedniczka to albo takie jest stanowisko firmy i Twoje również, albo prezentujecie tu własne indywidualne poglądy nie mające nic wspólnego ze stanem faktycznym i stanowiskiem Play, jeżeli to 2 to wnioskuje o zamknięcie tematu i zakończenie tej szopki.

 #522307  autor: patrix-83
 15 gru 2011, 16:58
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:i chciałem Cię w ten sposób wyprowadzić z błędu ponieważ szedłeś w zaparte że u was nie ma rekompensat na konto główne a jedynie na promocyjne.

Nie musisz używać pogrubionej czcionki, nie mam poblemów ze wzrokiem.
Uderz w stół a norzyce się otworzą-PlayForYou2 zachowaj swoje złośliwości i kieruj je do swoich przełożonych a nie do mnie, ja nie jestem winien nieudolności waszego BOK a pogrubiał będę to co będę chciał i nic Ci do tego.


PLAYONLINE, jasne że możesz a nawet jest to wskazane i trzymam kciuki za Twoje powodzenie :D

 #522312  autor: Ruben
 15 gru 2011, 17:28
Odnoszę wrażenie, że ten sposób pomagania P4Y na forach chyba się już wyczerpał,wypalił.
Najbardziej kompetentny i najbardziej pomocny był pierwszy P4Y2 chociaż i jemu zdarzały się wpadki ale nie pamiętam żeby pozwolił sobie na personalne docinki i złośliwości w kierunku abonentów, którzy zasadnie upominają się o swoje, tak jak ma to miejsce teraz.
Temat bardziej obserwuję niż w nim uczestniczę ale obecnie pomoc ogranicza się do ponagleń, które mają słaby skutek.
Ostatnio zgłaszałem kilka nieprawidłowości do BOK Play i rekompensata przyznana w postaci minut do wszystkich a włączono minuty do Play i stacjonarne :-) i kolejne zgłoszenie i zapewnienie o błędzie i o tym, że w styczniu otrzymam właściwy bonus. Taki mały szczegół ale świadczy o bałaganie w tym dziale.

 #522315  autor: playonline
 15 gru 2011, 17:36
Swoja droga, w zgloszeniu 34552081, ktore zostalo zamkniete w dniu 16.11.2011 napisaliscie, ze "W związku z powyższym w ramach zadośćuczynienia doładowaliśmy Pana konto kwotą 20,00 zł." (czas przeszly). Natomiast owe pismo zostalo wyslane z data "Warszawa, 14 listopada 2011 roku". (czyli wczesniej niz zamkneliscie zgloszenie).

Co ciekawe w zgloszeniu 38296236, ktore zostalo zamkniete 14.12.2011 napisaliscie, ze "rekompensata w postaci doładowania 20 zł została przyznana z dniem 19 listopada 2011".

Macie wplyw na czas? Potraficie go cofac?

Tak wiec po tych informacjach kawalek waszej odpowiedzi "Zapewniam jednak, ze na pewno są na koncie promocyjnym." jest niewiarygodny! :)

 #522350  autor: patrix-83
 15 gru 2011, 19:33
Prezesek pisze:Patryk83żółwik zgodzę się z tym co napisałeś. Miałeś wielkie szczęście, ze to się tak skończyło.. Miałem identyczną sytuację, tyle że połączenia i sms przychodzące nie działały przez 5 dni! Ciągle komunikat "nie ma takiego numeru"... 4 zgłoszenia i w każdym Play twierdzi, ze nie było problemu :| Odpuściłem. Sorry,szkoda mi nerwów. Więcej zapłacę za alprazolam...

Tak, nie da się ukryć że miałem duże szczęście i trafiłem na inteligentnego konsultanta który wie co robi :D

Chciałbym dożyć chwili tak jak zresztą pewnie i wy wszyscy aby takie zgłoszenia jak to moje i problemy w Play były rozwiązywane nie na zasadzie "przepychanek", "szczęścia" albo trafności na odpowiedniego konsultanta tylko stały się normą w BOK *500 w sieci Play.
  • Strona 124 z 241
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 241
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 241