DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 149 z 241
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 241

 #536548  autor: pakierhakierxd
 22 lut 2012, 21:11
Nie będzie nic 2 x drożej po końcu abonamentu nadal jest ta sama cena :)
Płacić nie musisz ale napisać musisz :D

Pozdrawiam :)

 #536551  autor: lunatik
 22 lut 2012, 21:22
W sensie że ten ostatni miesiąc będę korzystał z "darmowych minut" za darmo czy jak?

A co do tego 2xdrożej to parę lat temu era mnie skutecznie do siebie w ten sposób zniechęciła. Tzn. po automatycznym przedłużeniu straciłem promocyjne ceny. A to co mi proponowali konsultanci było gorsze niż to co miałem w trakcie umowy.

W obecnym abonamencie dostaję rabat na 50% wysokości abonamentu.

 #536641  autor: ukefake
 23 lut 2012, 11:36
lunatik pisze:w odpowiedzi uprzejmie informuję, iż przez błąd techniczny naszego systemu, Pana umowa zostanie rozwiązana wraz z dniem 19 marca 2012 roku, a nie tak jak zostało ustalone w odpowiedzi na rezygnację: dnia 19 lutego 2012 roku.
przyznam, że to świetny pomysł: w firmie "przypadkiem" nawala system ale to klient musi za to zapłacić. Na twoim miejscu pisałbym do UKE, chyba że odpowiada ci rola frajera którego zrobił z ciebie play.
z innej strony, skoro masz papier z data rozwiazania umowy na 19 lutego i gdybyś się im nie przypomniał (zapewne chciałeś przejść do fresha) to mógłbyś mieć swoisty "miesiąc gratis" korzystając z telefonu na maxa. a kiedy przyszedłby rachunek to pokazałbyś papier z datą rozwiązania umowy z lutego. znając play straszyliby cię windykacją, ale wg mnie byłbyś czysty bo mogłeś po prostu zapomnieć o terminie rozwiązania umowy no i poza tym dlaczego to ty masz płacić za błędy firmy?

 #536656  autor: playonline
 23 lut 2012, 13:05
ukefake pisze:to mógłbyś mieć swoisty "miesiąc gratis"
Skorygowanoby FV o abonament, ktory naliczono a nastepnie wykorzystane minuty/smsy/mmsy/internet przeliczono by po stawkach obowiazujacych w ofercie na karte.

 #536664  autor: forum_tg
 23 lut 2012, 13:33
PLAY4YOU2 proszę uprzejmie o pomoc w rozwiązaniu zgłoszenia: 41097257

jest to nowe zgłoszenie bo z dzisiaj, ale od razu piszę, gdyż chcę żeby zajęła się nim kompetentna osoba, która zapozna się z całym problemem, gdyż nie chce, żeby kolejny konsultant po raz kolejny przepraszał mnie za poprzednika, ale i tak w pełni nie rozwiązywał problemu, a także ponownie prosił o te same informacje (np. dane jaka rozmowa ma zostać odsłuchana)

 #536694  autor: play4you2
 23 lut 2012, 15:51
Przekazane do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #536812  autor: Andrzej24
 23 lut 2012, 23:17
Panowie z Play zróbcie coś z tym bo już nie mam nerwów. Nie mogę się dodzwonić na stacjonarny ifona. Potraktujcie to zgłoszenie jako priorytetowe, bo jak nie odzyskam możliwości dzwonienia na ten numer to odchodzę z Play raz na zawsze i przenoszę całą rodzinę.

Nr zgłoszenia: 41090150

Druga sprawa mniej istotna lecz dalej nie rozwiązana to zgłoszenie nr: 39830898
Minął miesiąc i nic się nie zmieniło. Jak nie działało tak nie działa.

 #536841  autor: bledos
 24 lut 2012, 09:59
play4you2, zgłoszenie w sprawie, którą opisywałem kilka stron wcześniej, naliczanie opłat za internet z informacją o pakiecie który można wykorzystać do końca miesiąca: 40807827, da się przyspieszyć decyzję? Zgłoszenie z 16.02.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #536847  autor: lunatik
 24 lut 2012, 10:39
playonline pisze:
ukefake pisze:to mógłbyś mieć swoisty "miesiąc gratis"
Skorygowanoby FV o abonament, ktory naliczono a nastepnie wykorzystane minuty/smsy/mmsy/internet przeliczono by po stawkach obowiazujacych w ofercie na karte.
Tzn?
Numer w Play miał mi służyć głównie do rozmów w sieci, konkretniej w taryfie "All Inclusive Rozmowy". W chwili obecnej jedyne co mi pozostaje to wyrzucić numer do kosza, bo nie wiem nawet na jakich zasadach będzie rozliczana skorygowana faktura.
Tzn. z tego co ty mówisz, będę miał stawkę jak za kartę bez możliwości uruchomienia usług z tym związanych.

 #536857  autor: forum_tg
 24 lut 2012, 11:23
Play4you2
znow proszę o pomoc, dziś rano o 8.10 rozmawiałem z konsultantką (Panią Kamila Szy***a), ustaliłem że za niedziałanie aplikacji Facebookowej (tej z smsami) dostanę pakiet 40 smsów do wszystkich sieci, a ona pisze mi w emailu że przyznaje mi do Sieci Play, to jest jakiś kabaret. Podczas rozmowy powiedziałem, że nie chce do sieci Play, tylko do wszystkich sieci. i zaznaczyłem żeby dołożyła do pakietu gdzie mam w tej chwili ok 390-400 smsów do wszystkich sieci.
Jak tak może być, że ustalamy jedno, a po chwili pacownik BOKu na play24 wysyła mi co innego. Zgłoszenie ma nr: 41114815

Moja odpowiedź oraz informacja dokładna jest w zgłoszeniu: 41129693, gdzie wszystko opisałem dokładnie i proszę o przesłuchanie rozmowy telefonicznej.

 #536870  autor: play4you1
 24 lut 2012, 12:19
Andrzej24 pisze:Panowie z Play zróbcie coś z tym bo już nie mam nerwów. Nie mogę się dodzwonić na stacjonarny ifona. Potraktujcie to zgłoszenie jako priorytetowe, bo jak nie odzyskam możliwości dzwonienia na ten numer to odchodzę z Play raz na zawsze i przenoszę całą rodzinę.

Nr zgłoszenia: 41090150

Druga sprawa mniej istotna lecz dalej nie rozwiązana to zgłoszenie nr: 39830898
Minął miesiąc i nic się nie zmieniło. Jak nie działało tak nie działa.
sprawa 41090150 jest u naszych technikow już, postaram się, żęby szybko sprawdzili o co chodzi.

natomiast w kwestii zgłoszenia to powinno być poprawione. Niestety nie mam wglądu czemu nie jest. koniecznie zrób nowe zgłoszenie w tej sprawie i powołaj się na ten numer 39830898

[ Dodano: 2012-02-24, 12:36 ]
bledos pisze:play4you2, zgłoszenie w sprawie, którą opisywałem kilka stron wcześniej, naliczanie opłat za internet z informacją o pakiecie który można wykorzystać do końca miesiąca: 40807827, da się przyspieszyć decyzję? Zgłoszenie z 16.02.
Tak jasne, w przyszłym tygodniu bedziemy się zajmować twoim zgłoszeniem.

 #536874  autor: play4you2
 24 lut 2012, 12:43
tomektg pisze:Play4you2
znow proszę o pomoc, dziś rano o 8.10 rozmawiałem z konsultantką (Panią Kamila Szy***a), ustaliłem że za niedziałanie aplikacji Facebookowej (tej z smsami) dostanę pakiet 40 smsów do wszystkich sieci, a ona pisze mi w emailu że przyznaje mi do Sieci Play, to jest jakiś kabaret. Podczas rozmowy powiedziałem, że nie chce do sieci Play, tylko do wszystkich sieci. i zaznaczyłem żeby dołożyła do pakietu gdzie mam w tej chwili ok 390-400 smsów do wszystkich sieci.
Jak tak może być, że ustalamy jedno, a po chwili pacownik BOKu na play24 wysyła mi co innego. Zgłoszenie ma nr: 41114815

Moja odpowiedź oraz informacja dokładna jest w zgłoszeniu: 41129693, gdzie wszystko opisałem dokładnie i proszę o przesłuchanie rozmowy telefonicznej.
Konsultantka się pomyliła w odpowiedzi ale rekompensatę dostałeś do wszystkich.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #537167  autor: copyname
 25 lut 2012, 18:07
Witam,
Uprzejmie proszę o pomoc przedstawicieli play'a. Przebywam regularnie w centrum Poznania... Tydzień temu moja jakość połączenia spadła o ponad 60%... Zamiast ~75% mam około 10% sygnału. Nie muszę mówić co to oznacza co do jakości połączenia. Uważam, że BTS na ulicy Rybaki w Poznaniu jest uszkodzony (sam jestem na ul. Strzałowej, więc bardzo niedaleko). Zgłosiłem 2x problem, pierwszy raz od razu jak sygnał został pogorszony. Kazano mi czekać, ponieważ zdemontowano nadajnik do naprawy... 3 dni temu dodatkowo zgłosiłem problem na 24.play.pl (numer zgłoszenia: 41052867) i cisza...
Ja rozumiem, że powinienem okazać cierpliwość, bo problemy z rzeczami martwymi to norma, aczkolwiek czekam już tydzień... Sądzę, że zasługuje jednak na jakiekolwiek wyjaśnienie (określony mniej więcej czas naprawy, żebym nie denerwował się na olanie klienta?) oraz na te marne przeprosiny... W centrum miasta Poznania nie powinno być takich problemów z połączeniem (co innego na przedmieściach to rozumiem).

Prosiłbym o przyśpieszenie rozwiązania problemu związanego z nadajnikiem... Podobny problem był w grudniu, ale został on rozwiązany w przeciągu 3 dni. Tutaj problem trwa już 7 dni (tak wiem, powtarzam się).

Dziękuję i pozdrawiam,

 #537223  autor: Robert HTC HERO
 25 lut 2012, 21:31
PLAY4YOU2 proszę uprzejmie o pomoc:

Trzy tygodnie temu zachęcony reklamą TV postanowiłem że przedłużę umowę w Play (taryfa replay all inclusive mx 85). Najpierw postanowlłem przedłużyć umowę dla żony. Chciałem to zrobić za pośrednictwem sklepu internetowego play. Po wybraniu odpowiedniego abonamentu i telefonu (Sony Ericson Neo V) zdzwiłem się, gdyż cena na stronie wynosiła 159 zł (zamiast 1 zł wyświetlane w reklamie TV). Próbowałem to wyjaśnić z operatorem czata sklepu internetowego - w skrócie usłyszałem że sklep internetowy play i samo play mają ze sobą mało wspólnego i posiadają różne oferty. Ok, starałem się to zrozumieć. Sprawdziłem dalej - na głownej stornie playa cena również była 159 zł (w podstronach na przedłużających umowę również wszędzie było 209 zł). Postanowłem że zadzwonię do BOK. Podczas rozmowy telefonicznej z BOK udało mi się przedłużyć umowę na warukach podawanych w reklamie TV. W trosce o innych abonentów zgłosiłem oficjalną reklamację na działanie strony internetowej play i brak aktualnych cen zgodnych z faktycznie obowiązującymi. Po kilku dniach żona otrzymała kurierem zakupiony telefon. W tym samym dniu odebrałem telefon z BOK. Myślałem że chodzi o odpowiedz w sprawie reklamacji (dotyczącej nieakutalnych cen). Zdziwiełm się gdyż zadzwoniono do mnie z ofertą na przedłużenie umowy na mój numer telefonu. Pomyślałem OK, pewnie odpowiedz na reklamację dostanę poźniej, więc jak już dzowni BOK to przedłużę umowę. Porpsiłem o ten sam telefon który wybrała żona (NEO V). I następne zdzwienie - konsultant podeje mi ponownie cenę 159 zł. Poczułem się oszukany. Wyjaśniłem konsultantowi że od tygodnia jest inny cennik i warto by przynajmiej obejrzał reklamę TV. Nie miałem ochoty więcej na rozmowę - poprosiłem o ponowny kontakt w momencie jak osoba dzwoniąca z BOK PLAY będzie miała aktualne dane na temat oferty i ceny telefonów. Niestety przez następny tydzień nikt nie kontaktował się ze mną a oferta na stronach play nadal była nieaktualna (zresztą jest nieaktualna również dzisiaj). Powiedziałem sobie trudno - widać to zadanie niewykonalne zaaktualizować ceny na stronie internetowej. 17 lutego chciałem przedłużyć umowę w firmowym salonie play, jednak nie było od reki dostępnego telefonu NEO V. 19 lutego postanowiłem zadzwonić do BOK i przedłużyć umowę podając cenę jaka jest w reklamie TV i w cennikach udostępnionych przez telepolis. Poszło w miarę gładko oprócz tego że telefon NEO V nie był dostępny od ręki (miał być wysłany do końca tygodnia). W czwartek zadzwonionon do mnie z BOK z informacją że telefon nie został wysłany i NEO V mogą być dostępne za około 3 tygodnie (ale dokładnie kiedy niewiadomo). Tutaj pojawia się następny problem - jak można przygotowywać promocję (wykupić czas antenowy , reklamę itp.) i niezabezpieczyć stanów magazynowych, zaktualizować ceny i ofertę w BOK na stronie internetowej itd? Strasznie się zawiodłem na PLAY - probowałem pomóc (zgłaszając reklamację o braku aktualizacji) bo każdy może się pomylić albo czegoś niezauważyć - ale patrząc na to 3 tygodniach mogę powiedzieć tylko jedno - bałagan i kpina (delikatnie mówiąc). Rozgoryczony postanowiłem nie przedłużać umowy. 25 lutego zaszedłem do najbliższego firmowego salonu Play i poprosiłem o rozwiązanie umowy z dniem 18 marca (do tego dnia miałem podpisaną umowę). Miła Pani poinformowała mnie o obowiązującym mnie miesięcznym okrese wypowiedzenia. Według mnie w związku z sytuacją opisaną powyżej umowa powinna zostać rozwiązana 18 marca gdyż wina w braku możliwości jej "godnego" przedłużenia leży po stronie Play.

Chcę zaznaczyć że z chciałbym pozostać nadal w sieci Play o ile zostanie wyjaśniona ta cała sytuacja; Oczekuję na szybkie wyjaśnienie tej sprawy;

Pozdrawiam

[ Dodano: 2012-02-25, 21:31 ]
PLAY4YOU2 proszę uprzejmie o pomoc:

Trzy tygodnie temu zachęcony reklamą TV postanowiłem że przedłużę umowę w Play (taryfa replay all inclusive mx 85). Najpierw postanowlłem przedłużyć umowę dla żony. Chciałem to zrobić za pośrednictwem sklepu internetowego play. Po wybraniu odpowiedniego abonamentu i telefonu (Sony Ericson Neo V) zdzwiłem się, gdyż cena na stronie wynosiła 159 zł (zamiast 1 zł wyświetlane w reklamie TV). Próbowałem to wyjaśnić z operatorem czata sklepu internetowego - w skrócie usłyszałem że sklep internetowy play i samo play mają ze sobą mało wspólnego i posiadają różne oferty. Ok, starałem się to zrozumieć. Sprawdziłem dalej - na głownej stornie playa cena również była 159 zł (w podstronach na przedłużających umowę również wszędzie było 209 zł). Postanowłem że zadzwonię do BOK. Podczas rozmowy telefonicznej z BOK udało mi się przedłużyć umowę na warukach podawanych w reklamie TV. W trosce o innych abonentów zgłosiłem oficjalną reklamację na działanie strony internetowej play i brak aktualnych cen zgodnych z faktycznie obowiązującymi. Po kilku dniach żona otrzymała kurierem zakupiony telefon. W tym samym dniu odebrałem telefon z BOK. Myślałem że chodzi o odpowiedz w sprawie reklamacji (dotyczącej nieakutalnych cen). Zdziwiełm się gdyż zadzwoniono do mnie z ofertą na przedłużenie umowy na mój numer telefonu. Pomyślałem OK, pewnie odpowiedz na reklamację dostanę poźniej, więc jak już dzowni BOK to przedłużę umowę. Porpsiłem o ten sam telefon który wybrała żona (NEO V). I następne zdzwienie - konsultant podeje mi ponownie cenę 159 zł. Poczułem się oszukany. Wyjaśniłem konsultantowi że od tygodnia jest inny cennik i warto by przynajmiej obejrzał reklamę TV. Nie miałem ochoty więcej na rozmowę - poprosiłem o ponowny kontakt w momencie jak osoba dzwoniąca z BOK PLAY będzie miała aktualne dane na temat oferty i ceny telefonów. Niestety przez następny tydzień nikt nie kontaktował się ze mną a oferta na stronach play nadal była nieaktualna (zresztą jest nieaktualna również dzisiaj). Powiedziałem sobie trudno - widać to zadanie niewykonalne zaaktualizować ceny na stronie internetowej. 17 lutego chciałem przedłużyć umowę w firmowym salonie play, jednak nie było od reki dostępnego telefonu NEO V. 19 lutego postanowiłem zadzwonić do BOK i przedłużyć umowę podając cenę jaka jest w reklamie TV i w cennikach udostępnionych przez telepolis. Poszło w miarę gładko oprócz tego że telefon NEO V nie był dostępny od ręki (miał być wysłany do końca tygodnia). W czwartek zadzwonionon do mnie z BOK z informacją że telefon nie został wysłany i NEO V mogą być dostępne za około 3 tygodnie (ale dokładnie kiedy niewiadomo). Tutaj pojawia się następny problem - jak można przygotowywać promocję (wykupić czas antenowy , reklamę itp.) i niezabezpieczyć stanów magazynowych, zaktualizować ceny i ofertę w BOK na stronie internetowej itd? Strasznie się zawiodłem na PLAY - probowałem pomóc (zgłaszając reklamację o braku aktualizacji) bo każdy może się pomylić albo czegoś niezauważyć - ale patrząc na to 3 tygodniach mogę powiedzieć tylko jedno - bałagan i kpina (delikatnie mówiąc). Rozgoryczony postanowiłem nie przedłużać umowy. 25 lutego zaszedłem do najbliższego firmowego salonu Play i poprosiłem o rozwiązanie umowy z dniem 18 marca (do tego dnia miałem podpisaną umowę). Miła Pani poinformowała mnie o obowiązującym mnie miesięcznym okrese wypowiedzenia. Według mnie w związku z sytuacją opisaną powyżej umowa powinna zostać rozwiązana 18 marca gdyż wina w braku możliwości jej "godnego" przedłużenia leży po stronie Play.

Chcę zaznaczyć że z chciałbym pozostać nadal w sieci Play o ile zostanie wyjaśniona ta cała sytuacja; Oczekuję na szybkie wyjaśnienie tej sprawy;

Pozdrawiam

Abonent Play

 #537938  autor: tomek0701
 29 lut 2012, 08:34
Play4You2 zaraz mnie trafi. Problem zgłoszony 08.01.2012 a Wy do dzisiaj nie potraficie tego naprawić? zgłoszenie 41301435 - przekaż to komuś kompetentnemu bo nie mogę już z tym BOK.

 #537962  autor: play4you2
 29 lut 2012, 10:17
Sprawa przekazana do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #538122  autor: tomek0701
 01 mar 2012, 08:29
niestety nadal nie naprawiono błędu. poszło kolejne zgłoszenie 41347935. czy Wasz BOK potrafi cokolwiek załatwić? to już czwarte zgłoszenie. prześlij to do kogoś rozgarniętego.

 #538151  autor: forum_tg
 01 mar 2012, 12:01
PLAY4YOU2
mam prośbę, przekaż do kompetentnej osoby rozwiązanie problemu sprawy: 41097257, de facto ona trwa długo, ale pracownicy BOKu nie potrafią sobie z nią poradzić, a tak na prawdę nie potrafią odsłuchać rozmowy, gdzie podałem im wszystkie dane.

Zgodnie z tym, co napisałem w przedmiotowym zgłoszeniu, chce dostać rekompensatę przyznaną przez wymienioną w nim konsultantkę, oraz dodatkową w tej samej kwocie za permanentnie popełniane błędu. jesli to nie zostanie zrobione, to przez opieszałość i wykazywanie się wielką indolencją pracowników play będę musiał w ciągu kilku dni ponownie zgłosić sprawę do UKE.

W dniu dzisiejszym moja żona zgłosiła do UKE sprawę przeciwko pracownikom Play, którzy od dnia 10.01.2012 nie potrafią rozstrzygnąć sprawy, a na zaproponowaną przez nią rekompensatę nic nie odpisują, tylko ją ignorują i zbywają.
Do sprawy dotrzesz szybko, gdyż (po nazwisku i dacie niezamkniętej sprawy)
Ostatnio zmieniony 02 mar 2012, 08:15 przez forum_tg, łącznie zmieniany 1 raz.

 #538168  autor: Andrzej24
 01 mar 2012, 12:57
Szanowny Play. Jesteście firmą niepoważną. Co mi z telefonu jeśli nie mogę z niego dzwonić na niektóre numery i nie są to numery nie wiadomo jakie, lecz stacjonarne. Wszyscy inni operatorzy umożliwiają dzwonienie a wy nie. Sprawa będzie zgłoszona do UOKIK. Nie płacę za to aby mieć telefon tylko do wybranych lecz do wszystkich. Z takim podejściem daleko nie zabrniecie.
Poniżej odpowiedź jaką otrzymałem na na zgłoszenie:
"Uprzejmie informuję, iż brak możliwości nawiązania połączenia głosowego wychodzącego ze wspomnianym numerem telefonu operatora stacjonarnego spowodowany jest brakiem współpracy dotyczącej świadczenia usług telekomunikacyjnej. "
Przedtem działało i nagle odcięcie klienta od możliwości dzwonienia jest traktowaniem klienta niepoważnie i na dodatek nikt mnie nawet o tym nie poinformował
Sprawa będzie zgłoszona do UOKIK.

 #538179  autor: konsultantemeryt
 01 mar 2012, 14:22
Witam.

Kiedy na play24 czy też na meilu pojawi się e-faktura?

Okres rozliczeniowy mam od 1 do 30.

Pozdrawiam
  • Strona 149 z 241
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 241
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 241