DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 148 z 241
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 241

 #536073  autor: KC-KARLOS
 20 lut 2012, 18:12
tomektg, ale uwaga, bonusy będą przyznawane tylko do 21 lutego, potem przerwa...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #536076  autor: patrix-83
 20 lut 2012, 18:26
tomektg pisze:no gratuluje, ekstra doładowania na FB zaczęło dziś ponownie działać.

Bonusy nie są dziś przyznawane po doładowaniach na facebooku ponieważ nie dostałem 0,50gr na moje konto promocyjne a doładowanie robiłem o 8.30 za 5zł :(

Nie wiecie może u kogo reklamuje się ten brak bonusu-w Play czy w PayGsm???

 #536119  autor: qper
 20 lut 2012, 21:44
Dokładnie, specjalnie na starych zasadach doładowania poszły a bonusów złotówkowych brak.
Sprawa dotyczy Facbooka i e-doladowaniaplay.pl

Reklamacje 40979385 oraz 40979231.

play4you jak to jest, że informujecie o zmianach, że nastąpią od jutra, a okazuje się, że już nastąpiły.

Tak się nie robi.

[ Dodano: 2012-02-20, 21:45 ]
Patryk83żółwik pisze:Nie wiecie może u kogo reklamuje się ten brak bonusu-w Play czy w PayGsm???
Reklamuje się w BOKu

 #536124  autor: patrix-83
 20 lut 2012, 21:58
qper pisze:Dokładnie, specjalnie na starych zasadach doładowania poszły a bonusów złotówkowych brak.
Sprawa dotyczy Facbooka i e-doladowaniaplay.pl

Reklamacje 40979385 oraz 40979231.

play4you jak to jest, że informujecie o zmianach, że nastąpią od jutra, a okazuje się, że już nastąpiły.

Tak się nie robi.
Pamiętaj qper że musi minąć zgodnie z regulaminem 24h aby otrzymać bonus więc ja muszę poczekać do jutra do rana i jeśli wtedy nic to dopiero wtenczas poleci reklamacja do nich i będzie to kolejna kpina z nas ze strony Pana Gruszki i sieci Play. Na marginesie zresztą sieć Play zalicza ostatnio same wtopy i żadnych ciekawych ofert nie wprowadza-to jest moja prywatna ocena.

qper pisze:[ Dodano: 2012-02-20, 21:45 ][/size]
Patryk83żółwik pisze:Nie wiecie może u kogo reklamuje się ten brak bonusu-w Play czy w PayGsm???
Reklamuje się w BOKu
Dzięki za info bo byłem cały czas przekonany że to PayGsm za bonusy odpowiada :D

 #536170  autor: drcox
 21 lut 2012, 02:12
play4you1, proszę o przekazanie sprawy 40981944 jakiejś kompetentnej osobie z działu radiowego bo sprawa ciągnie się miesiącami, jest powiązana z kiloma reklamacjami + interwencji UKE a końca nie widać.

 #536174  autor: Matyk
 21 lut 2012, 08:02
P4Y - wczoraj doładowałem konto z myślą o tym by załapać się i dostać 10% więcej, no ale niestety już tego nie dostałem pomimo tego że problemy miały zacząć się od DZIŚ!

 #536182  autor: patrix-83
 21 lut 2012, 09:08
Matyk pisze:P4Y - wczoraj doładowałem konto z myślą o tym by załapać się i dostać 10% więcej, no ale niestety już tego nie dostałem pomimo tego że problemy miały zacząć się od DZIŚ!

Niestety ja też nie dostałem 10% bonusu po 24h więc wysłałem już reklamację przez play24 :(

 #536192  autor: qper
 21 lut 2012, 09:39
Patryk83żółwik pisze:Pamiętaj qper że musi minąć zgodnie z regulaminem 24h aby otrzymać bonus więc ja muszę poczekać do jutra
Minęło i nic, jak przez cały dzień nie przyszło wczoraj to nie spodziewałem się, że przyjdzie wieczorem...

 #536202  autor: bolek2004
 21 lut 2012, 11:05
Ta sama sytuacja co koledzy wyżej. Doładowałem 20.02.2012r. mobilnie, minęło 24 godziny i bonusu brak.
Play4you prośba o usunięcie/zamknięcie zgłoszenia nr: 40995432 (wysłałem zgłoszenie dotyczące nie tego numeru, różnica jednej cyfry)
Tu jest na poprawny numer, prośba o przyspieszenie: nr: 40996082
Swoją drogą rzecznik po raz kolejny sobie z nas zakpił tak jak z promocją fanty gdzie była taka sama sytuacja.
Oj nie ładnie, nie ładnie, przez taką politykę na pewno play odczuje spadek klientów, jeszcze przez ten rok może nie bo karty mają rok ważności ale w 2013r. na pewno, ale może być już za późno.

 #536229  autor: play4you2
 21 lut 2012, 13:21
Jeśli chodzi o doładowania z fanty to wszyscy, którzy zgłosili brak bonusu, otrzymali go, także problem został rozwiązany. W tym przypadku będzie tak samo, jeśli przysługiwał wam bonus, a nie otrzymaliście go to należy to zgłosić, a na pewno zostanie zwrócony.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #536241  autor: bolek2004
 21 lut 2012, 14:16
Właśnie przed chwilą dostałem bonus, nie wiem czy to zasługa reklamacji czy po prostu system im się zapchał, w każdym razie dostałem to co powinno być

 #536248  autor: patrix-83
 21 lut 2012, 14:46
Ja też dostałem już bonus 10% po 30 godzinach i prawdopodobnie pomógł mi w tym PlayForYou na Facebooku i zgłoszenie które do Play napisałem dziś rano :D

 #536250  autor: forum_tg
 21 lut 2012, 14:49
czyli teoretycznie działa. Może uda się, że ktoś z Play się oficjalnie wypowie (chociaż wątpie), ale byłoby miło.

 #536261  autor: qper
 21 lut 2012, 15:25
Ja też już mam bonusy, sporo po czasie ale są.

Reklamacje wiszą więc nie wiem czyja to zasługa ;]

 #536264  autor: Quetzal
 21 lut 2012, 15:42
Patryk83żółwik pisze:Ja też dostałem już bonus 10% po 30 godzinach i prawdopodobnie pomógł mi w tym PlayForYou na Facebooku i zgłoszenie które do Play napisałem dziś rano :D
Raczej nie.
Ja nie robiłem reklamacji a też dostałem dziś rano bonus z niedzielnego doładowania.

 #536306  autor: Matyk
 21 lut 2012, 18:54
Ja również dostałem dziś bonus... tak więc jest w porządku ;)

 #536323  autor: patrix-83
 21 lut 2012, 20:14
PROFESJONALNE PODEJŚCIE SIECI PLAY DO SPRAWY PRZYZNANIA SPÓŹNIONYCH O KILKA GODZIN BONUSÓW ZA DOŁADOWANIE WYKONANE PRZEZ FACEBOOKA W DNIU 20.02.2012:

"Szanowny Panie,

dziękuję za miłą rozmowę, która odbyła się w dniu 21 lutego 2012 roku.

W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że w dniu 21 lutego 2012 roku, Pańskie konto zostało doładowane kwotą w wysokości 0,50 złotych, wynikającą z promocji dotyczącej doładowania Play na Facebook. Bardzo przepraszam za tak długie oczekiwanie na realizację bonusu.

Zgodnie z ustaleniami telefonicznymi, na Pana koncie w dniu dzisiejszym podpięta została Rekompensata w postaci 10 minut do wszystkich sieci, do wykorzystania przez 30 dni. Od dnia 1 marca 2012 roku, na Pana koncie aktywowane zostaną również Rekompensaty w postaci 50 minut o wszystkich sieci, do wykorzystania przez 30 dni od momentu aktywacji Pakietu, a także doładowanie w wysokości 5 złotych.

Zapewniam, że sieć Play jest firmą, która cały czas się rozwija i dba o polepszenie jakości swych Usług z myślą o satysfakcji swoich Klientów.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] , lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem,
.......................
Konsultant Obsługi Klienta"

JESTEM W PEŁNI ZADOWOLONY Z TAKIEGO ZAŁATWIENIA SPRAWY I JEŚLI TAK ZAWSZE BĘDZIE DZIAŁAĆ OBSŁUGA KLIENTA W PLAY TO JA NAMAWIAM KOLEJNE OSOBY DO PRZEJŚCIA DO PLAY ABY NIE PRZEPŁACAŁY W SWOICH OBECNYCH SIECIACH :D :D :D
DZIĘKUJĘ RÓWNIEŻ PlayForYou ZA POMOC :D

 #536401  autor: forum_tg
 22 lut 2012, 07:15
PLAY4YOU2 prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu ze zgłoszenia: 40844264, wasz pracownik popisał się pełną indolencją, a najgorsze ze napisał nie na temat. Problem rozpoczął się w dniu 08.02, a on pisze o zmianach od dnia 21.02 - to po pierwsze, po drugie nie ustosunkował się w ogóle do drugiej części mojego zgłoszenia.
Nie raz prosiłem o zapoznanie się ze stenogramami rozmowy, ale to chyba dla niektórych jest problem. moja odpowiedź zawarta jest w zgłoszeniu: 41037786.
Pomóż mi proszę, bo przez brak profesjonalizmu pracowników BOK bede zmuszony skierować sprawę do UKE. Nie mogę zrozumieć skoro rozmowa jest nagrana, to jaki problem jest z rozwiazaniem sprawy? wystarczy odsłuchać ja i po temacie.




Matyk pisze:Ja również dostałem dziś bonus... tak więc jest w porządku ;)
nie byłbym taki pewien"
Rzecznik Play pisze:Prace techniczne na doladowania.play.pl

Od 21 lutego na okres kilku tygodni zawieszamy promocje doładowań na Facebooku, doladowania.play.pl i na mobilnej stronie doładowań.

Sytuacja ma związek ze zmianą dostawcy. Kanał doładowań będzie działał (tak, mogą pojawić się przerwy techniczne), ale nie będzie przyznawał bonusu. Przepraszam i zachęcam do korzystania z tej opcji teraz!

W trakcie prac nad systemem dostępna będzie specjalna tymczasowa opcja. Każde doładowanie powyżej 20 zł, realizowane przez te kanały będzie premiowane na koniec miesiąca kwotą 5 zł. Co to znaczy? Doładowujesz się 28 lutego kwotą 30 zł. Na początku marca dostajesz ekstra 5 zł. Doładowujesz się 10 marca kwotą 20 zł. Na początku kwietnia dodamy Ci 5 zł.
źródło: http://blogplay.pl/2012/02/prace-techni ... a-play-pl/

 #536430  autor: Andrzej24
 22 lut 2012, 11:34
Panowie z Play. Co się dzieje, że nie mogę dodzwonić się na numer stacjonarny Iphona. Przedtem nie było problemu a wczoraj i dzisiaj próbuję i problem. W słuchawce słyszę komunikat, że "Połączenie nie może być zrealizowane z tego telefonu". Próbowałem dzwonić z 2 numerów Play i na różnych nadajnikach i to samo.
Nie mogę się połączyć z numerem zaczynającym się na 18540xxxx.
Podejrzewam ogólny problem z tą numeracją. Naprawcie to.
Dajcie tu na forum odpowiedź co jest grane i czy zrobicie coś z tym bo nie mam kontaktu z rodziną i muszę się posiłkować innym operatorem.

 #536545  autor: lunatik
 22 lut 2012, 21:02
Umowa skończyła mi się 1 lutego, rezygnację złożyłem w połowie grudnia, a abonament mam do dzisiaj.
Najpierw tłumaczone było to koniecznością zakończenia cyklu rozliczeniowego (19 dzień miesiąca), a teraz pomyłką komputera :
Odpowiedź na zgłoszenie nr. 41033517.
Szanowny Panie,


w odpowiedzi uprzejmie informuję, iż przez błąd techniczny naszego systemu, Pana umowa zostanie rozwiązana wraz z dniem 19 marca 2012 roku, a nie tak jak zostało ustalone w odpowiedzi na rezygnację: dnia 19 lutego 2012 roku.
Szczerze Pana przepraszam za wszelkie niedogodności z tym związane. Zapewniam, iż nie było to działanie celowe.
W związku z powyższym, po wyłączeniu usługi, proszę o ponowny kontakt z naszym działem za niesłusznie naliczoną fakturę za okres od 20 lutego 2012 roku do 19 marca 2012 roku.
Kilka pytań.
1. jak to jest że Play nie potrafi zakończyć ze mną współpracy?
Ja to odczytuję jako zwykłą próbę naciągnięcia klienta na głupie parę złotych. I łaskawie proponuje się późniejsze skorygowanie faktury (bo pewnie przyjdzie już na zasadach niepromocyjnych czyli 2 razy drożej).
2. Czy może zwyczajnie nie zapłacić faktury z powodu dostarczenia niezamawianej usługi.
  • Strona 148 z 241
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 241
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 241