Strona 122 z 241

Post:09 gru 2011, 14:17
autor: muchakk
play4you2, proszę o informację czy telefony przez was sprzedawane w salonach spełniają wszystkie standardy ETSI?

Post:10 gru 2011, 11:47
autor: Publius
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dokonane 4 grudnia 2011 roku, dotyczące Usługi poczta głosowa.
Zawiadamiam, że usługa poczty głosowej została dezaktywowana 29 września 2011 roku.
Jednocześnie informuję, że kod USSD zawarty w treści zgłoszenia nie jest prawidłowym kodem do dezaktywacji wyżej wymienionej Usługi. W związku z tym po jego użyciu otrzymał Pan komunikat o treści „Kod dla Ciebie niedostępny".
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.logowanie.play.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.


Z poważaniem,

[xxx]
młodszy konsultant ds. obsługi klienta
Niestety tak nie jest. Poczta głosowa jest nadal aktywna. Kod USSD jest podany na oficjalnej stronie, więc sądzę że raczej jest poprawny. Utworzyłem nowe zgłoszenie, numer: 38150345. P4Y, możesz rzucić jeszcze raz okiem?

Post:11 gru 2011, 16:34
autor: MK_
play4you2 pisze:
MK_ pisze:Pytanie do play4you - jak mam napisać tym ludziom, żeby zrozumieli, że internet przestaje działać, ale połączenie dalej jest? Czy mam to zrobić drukowanymi literami i na czerwono? W dziale technicznym też nie umieją czytać?
utwórz zgłoszenie i podeślij mi jego numer ok ?:)
Poczekałem trochę czy problem nie ustąpi, ale jak było, tak jest dlatego napisałem nowe, trochę bardziej szczegółowe zgłoszenie: 38176430

Proszę o ruszenie czegośw tej sprawie.

Post:11 gru 2011, 16:52
autor: play4you1
muchakk pisze:play4you2, proszę o informację czy telefony przez was sprzedawane w salonach spełniają wszystkie standardy ETSI?
Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych, o jakości zgodnej z normami ETSI. Korzystanie z norm ETSI jest powszechną praktyką, choc stosowanie ich nie jest obowiazkowe.
Na Twoje pytanie nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć.

Post:11 gru 2011, 17:24
autor: Robaas
play4you1, ponieważ miałem podejrzenia, że nie wykonaliście tego co odpisaliście do UKE wpisałem 2 zgłoszenia (oczywiście na pierwsze odpisaliście skandalicznie, więc poszło 2). Odpowiedź:
Informuję, iż wykaz obejmujący doładowania od początku grudnia na sumę xxx* złotych jest prawidłowy.

Nie były wykonywane żadne inne doładowania na tym numerze telefonu.
* kwota wyciągnięta z play24 która obejmuje tylko moje doładowania

napisałem zgłoszenie 38177432, myślę, że 7 dni spokojnie Wam wystarczy, zatem jak masz ochotę skieruj do osoby która wypełni to co odpisaliście do UKE, a jak nie to chętnie ich powiadomię, że dalej lecicie w kulki.

Pytanie drugie, jeżeli promocja jest do odwołania z zaznaczeniem, że możecie ją zakończyć bez podania przyczyny to w jaki sposób to się odbywa? zmieniacie datę w regulaminie? informujecie na stronie? podajecie to jakoś do wiadomości czy sobie stwierdzacie, że skończyła się np wczoraj i koniec?

Post:11 gru 2011, 23:25
autor: ukefake
Robaas, skoro play udzielił odpowiedzi z której wynika, że nie spełnił czynności do której się zobowiązał to od razu trzeba pisac do uke. Z doświadczenia wynika, że konsultanci nigdy, przenigdy nie patrzą na historię korespondencji (o ile klient sam do niej nie nawiąże).
przejrzałem konto znajomego który też kiedyś miał doładowanie w ramach rekompensaty. Niestety było to dość dawno ale udało się nam to namierzyć. Play zobowiązał się do doładowania za okrągłą kwotę, natomiast w historii doładowań jest kwota z groszami (sic!).

Post:11 gru 2011, 23:46
autor: Robaas
ukefake, chyba masz rację, irytują mnie z każdym zgłoszeniem ale ciągle daję im szanse, a powinienem pisać do UKE. Dam im kilka dni, jak odpiszą to zobaczymy co wymyślili, jak zrobią z tego reklamację i 30 dni to skontaktuję się z UKE.
Tak przy okazji czy to nie jest dalej robienie z klienta debila?

Post:12 gru 2011, 01:32
autor: ukefake
Robaas, i zobacz jak wyszedłeś na swoim altruiźmie... IMHO po KAŻDEJ głupiej odpowiedzi od razu do UKE - jak bedzie dużo skarg to w końcu ktoś będzie miał dość i coś się zmieni na lepsze. play4mersa w ogóle bym pominął bo jak widać możliwości w zderzeniu z głupotą ma dość nikłe - dodatkowo trzeba pamiętać, że reprezentuje firmę i stąd takie a nie inne wypowiedzi.

A co robienia klienta ... jeśli klient prawie za każdym razem daje się robić to czemu nie korzystać? wybór należy do klienta ;) (brutalne, ale prawdziwe)

Post:12 gru 2011, 11:41
autor: play4you2
MK_ pisze:Poczekałem trochę czy problem nie ustąpi, ale jak było, tak jest dlatego napisałem nowe, trochę bardziej szczegółowe zgłoszenie: 38176430

Proszę o ruszenie czegośw tej sprawie.
Przekazałem do realizacji.

Pzdr.

[ Dodano: 2011-12-12, 14:38 ]
Robaas pisze:napisałem zgłoszenie 38177432, myślę, że 7 dni spokojnie Wam wystarczy, zatem jak masz ochotę skieruj do osoby która wypełni to co odpisaliście do UKE, a jak nie to chętnie ich powiadomię, że dalej lecicie w kulki
przekazałem do realizacji.

Post:12 gru 2011, 17:57
autor: Robaas
play4you2, a co z moim drugim pytaniem? jakie play ma praktyki co do kończenia promocji z zapisem "do odwołania"?

Post:12 gru 2011, 22:02
autor: Andrzej24
Witam.
Co jest grane, że ważność mojego konta w Play Fresh na połączenia wychodzące i przychodzące oraz pakiety cofnęły się dokładnie o rok. Naprawcie to, bo to nie jest problem tylko na jednym numerze lecz na kilku jakie mam więc przypuszczam, że jest to ogólny problem

Post:13 gru 2011, 00:06
autor: KC-KARLOS
Andrzej24, a na numerach nie była zmieniana taryfa z Play Fresh na "LUBIĘ TO!" ?

Post:13 gru 2011, 08:12
autor: gyniek
Pytanie z innej beczki , mam abo w play kończy mi się umowa w styczniu . dzwoniłem na infolinię z pytaniem co mają dla mnie ciekawego jeżeli będę chciał przełużyć umowę ? Konsultantka odpowiedziała że jeszcze jest za wcześnie na taką decyzję ... Więc spytałem czysto teoretycznie jak by mi się kończyła jutro co bym dostał odpowiedziała że to co na stronie jets dostępne czyli http://www.play.pl/pl/promocja/dla-prze ... index.html

Jednak mam pytanie czy w nowym roku będzie jakaś nowa promocja ? Generalnie nie rozmawiam dużo , w kom nie korzystam często z neta . Na telefonie mi nie zależy aż tak bardzo choć fajnie mieć coś co działa i dobrze działa qwerty , czy dotykowy bez znaczenia .

Wolę na abo bo wiem że nie muszę się martwić że zabraknie mi środków w razie co na koncie .

Post:13 gru 2011, 09:51
autor: jackq
Przeważnie początkiem roku są wyprzedaże telefonów. Sam czekam, aż Play obniży ceny słuchawek bo na "milionie" minut mi nie zależy ;)

Post:13 gru 2011, 14:31
autor: Andrzej24
Karlos20 pisze:Andrzej24, a na numerach nie była zmieniana taryfa z Play Fresh na "LUBIĘ TO!" ?
Nie był zmieniany a poza tym wszystko wróciło do normy i pokazuje prawidłowo.

Post:13 gru 2011, 19:51
autor: Medziszna1
Witam :) Mam w play ofertę na kartę play fresh. Wczoraj doładowałam konto za 30 zł i wybrałam opcje darmowe rozmowy i smsy do play. Dziś skorzystałam z oferty świątecznej i za 30 zł dostałam 50 zł. Dzwoniąc do play w chwili obecnej nie mam za darmo tylko mam ściagane pieniadze z tych 50 zł. Czy to normalne?

Post:13 gru 2011, 20:06
autor: forum_tg
wg mnie nie.

Post:13 gru 2011, 21:17
autor: KC-KARLOS
Medziszna1 pisze:Wczoraj doładowałam konto za 30 zł i wybrałam opcje darmowe rozmowy i smsy do play.
Darmowe rozmowy i SMSy w PLAY otrzymuje się na 30 DNI, po zasileniu konta za 30 zł, TYLKO w ramach tego profilu. Jeśli najpierw dokonano doładowania, a potem zmianę taryfy - bonus się NIE NALEŻY.
Medziszna1 pisze: Dziś skorzystałam z oferty świątecznej i za 30 zł dostałam 50 zł. Dzwoniąc do play w chwili obecnej nie mam za darmo tylko mam ściagane pieniadze z tych 50 zł. Czy to normalne?
Tak, jeśli już jesteś w taryfie Darmowe Rozmowy i SMSy w Play, aby mieć darmówki w Play, musisz doładować konto główne.

Post:13 gru 2011, 22:53
autor: ppp1ppp
dziwna sytuacja - dzisiaj mój numer zniknął z play24 i musiałem go ponownie przypisać po zalogowaniu się przez e-mail :roll:

Post:14 gru 2011, 07:07
autor: forum_tg
ppp1ppp pisze:dziwna sytuacja - dzisiaj mój numer zniknął z play24 i musiałem go ponownie przypisać po zalogowaniu się przez e-mail :roll:
może za dużo zgłoszeń z reklamacjami i się zdenerwowali? :P :D :-D