Post:09 gru 2011, 14:17
play4you2, proszę o informację czy telefony przez was sprzedawane w salonach spełniają wszystkie standardy ETSI?
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Niestety tak nie jest. Poczta głosowa jest nadal aktywna. Kod USSD jest podany na oficjalnej stronie, więc sądzę że raczej jest poprawny. Utworzyłem nowe zgłoszenie, numer: 38150345. P4Y, możesz rzucić jeszcze raz okiem?Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dokonane 4 grudnia 2011 roku, dotyczące Usługi poczta głosowa.
Zawiadamiam, że usługa poczty głosowej została dezaktywowana 29 września 2011 roku.
Jednocześnie informuję, że kod USSD zawarty w treści zgłoszenia nie jest prawidłowym kodem do dezaktywacji wyżej wymienionej Usługi. W związku z tym po jego użyciu otrzymał Pan komunikat o treści „Kod dla Ciebie niedostępny".
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.logowanie.play.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem,
[xxx]
młodszy konsultant ds. obsługi klienta
Poczekałem trochę czy problem nie ustąpi, ale jak było, tak jest dlatego napisałem nowe, trochę bardziej szczegółowe zgłoszenie: 38176430play4you2 pisze:utwórz zgłoszenie i podeślij mi jego numer ok ?:)MK_ pisze:Pytanie do play4you - jak mam napisać tym ludziom, żeby zrozumieli, że internet przestaje działać, ale połączenie dalej jest? Czy mam to zrobić drukowanymi literami i na czerwono? W dziale technicznym też nie umieją czytać?
Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych, o jakości zgodnej z normami ETSI. Korzystanie z norm ETSI jest powszechną praktyką, choc stosowanie ich nie jest obowiazkowe.muchakk pisze:play4you2, proszę o informację czy telefony przez was sprzedawane w salonach spełniają wszystkie standardy ETSI?
* kwota wyciągnięta z play24 która obejmuje tylko moje doładowaniaInformuję, iż wykaz obejmujący doładowania od początku grudnia na sumę xxx* złotych jest prawidłowy.
Nie były wykonywane żadne inne doładowania na tym numerze telefonu.
Przekazałem do realizacji.MK_ pisze:Poczekałem trochę czy problem nie ustąpi, ale jak było, tak jest dlatego napisałem nowe, trochę bardziej szczegółowe zgłoszenie: 38176430
Proszę o ruszenie czegośw tej sprawie.
przekazałem do realizacji.Robaas pisze:napisałem zgłoszenie 38177432, myślę, że 7 dni spokojnie Wam wystarczy, zatem jak masz ochotę skieruj do osoby która wypełni to co odpisaliście do UKE, a jak nie to chętnie ich powiadomię, że dalej lecicie w kulki
Nie był zmieniany a poza tym wszystko wróciło do normy i pokazuje prawidłowo.Karlos20 pisze:Andrzej24, a na numerach nie była zmieniana taryfa z Play Fresh na "LUBIĘ TO!" ?
Darmowe rozmowy i SMSy w PLAY otrzymuje się na 30 DNI, po zasileniu konta za 30 zł, TYLKO w ramach tego profilu. Jeśli najpierw dokonano doładowania, a potem zmianę taryfy - bonus się NIE NALEŻY.Medziszna1 pisze:Wczoraj doładowałam konto za 30 zł i wybrałam opcje darmowe rozmowy i smsy do play.
Tak, jeśli już jesteś w taryfie Darmowe Rozmowy i SMSy w Play, aby mieć darmówki w Play, musisz doładować konto główne.Medziszna1 pisze: Dziś skorzystałam z oferty świątecznej i za 30 zł dostałam 50 zł. Dzwoniąc do play w chwili obecnej nie mam za darmo tylko mam ściagane pieniadze z tych 50 zł. Czy to normalne?
może za dużo zgłoszeń z reklamacjami i się zdenerwowali?ppp1ppp pisze:dziwna sytuacja - dzisiaj mój numer zniknął z play24 i musiałem go ponownie przypisać po zalogowaniu się przez e-mail