Strona 133 z 241

Post:08 sty 2012, 13:19
autor: KC-KARLOS
Matyk, zmiana taryfy trwa do max 7 dni. Poczekaj. Jeśli wbiłeś krótki kod i czekałeś długo na odpowiedź USSD, po której był błąd, system przyjął zmianę taryfy. Być może była drobna niedogodność techniczna.

Post:08 sty 2012, 14:38
autor: Matyk
teoretycznie piszę że miana następuje do 24H :)

Post:08 sty 2012, 17:10
autor: KC-KARLOS
Matyk pisze:teoretycznie piszę że miana następuje do 24H
Teoretycznie trwa 24 h. Ale może trwać do 7 dni (podstawa: regulaminy ofert promocyjnych w Play Fresh i Lubię To!).

Post:08 sty 2012, 20:32
autor: joxar1
Zależy jak trafisz, u mnie zmiana z All Inclusive Internet na Lubię to! trwała jakieś pół godziny, może godzinę.

Post:09 sty 2012, 12:31
autor: taryfiasz19gr
taryfiasz19gr pisze:Witam od dzisiaj rana wystepuje u mnie następujący problem - nie można się dodzwonić do mnie (729 0XX XXX) z numerów stacjonarnych TP SA. Pojawia się niepokojący komunikat "Nie ma takiego numeru". Z innych sieci komórkowych (w tym z Play) nie ma takiego problemu można sie dodzwonić na mój numer. Na inny numer w Play bez problemu z telefonu stacjonarnego można się dodzwonić.

Jak widać z mojego opisu problem dotyczy tylko mojego numeru lub mojej puli numeracji 729 0XX XXX wcześniej ten numer był w sieci Gadu Air, która zakończyła działalność 31.10.2011, także może to mieć z tym związek.

Spróbujcie przetestować jeśli ktoś ma numer przeniesiony do Play z GaduAIR?

Może TP SA wycofała tą numerację z bazy danych z systemu?

Play4you nr zgłoszenia na Play 24 to: 39083819 - Proszę o interwencję :)

[ Dodano: 2012-01-04, 08:57 ]
Sprawdziłem na inny numer 729 0XX XXX też nie można sie dodzwonić - ten sam komunikat - Nie ma takiego numeru. Na to wychodzi że TP SA wykasowała tą numerację z bazy danych i nie można sie na te numery dodzwonić.
Play4you i jak tam moja sprawa? Powyższy problem dalej wystepuje i mam wrażenie jakby sprawa stała w miejscu :(

Post:09 sty 2012, 13:01
autor: play4you2
taryfiasz19gr pisze:Play4you i jak tam moja sprawa? Powyższy problem dalej wystepuje i mam wrażenie jakby sprawa stała w miejscu
hej,

widzę, że sprawa wpłynęła do działu technicznego. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.

[ Dodano: 2012-01-09, 13:03 ]
gyniek pisze:Witam mam pewne pytanie :

Żona podpisała umowę z Play jakoś tydzień temu wszystko fajnie , tylko w punkcie namówili ja na kupno karty plusa i przeniesienie go do Play , w celu nadania rabatu.
Tu zaczeły się schody które trwają do dziś dzień . Przeniesienie nie udało się z powodu błędnych danych po stronie Plusa do play. Dane są identyczne na umowie w Play jak i rejestracji karty w plus. Co chwilę udając się do BOK słyszymy info że to wina plusa który blokuje przeniesienie nr . Chcąc dowiedzieć się co mamy zrobić w BOk dostaliśmy info , proszę pisemnie skierować się do P4 w celu wyjasnień ... Dzwoniąć do Infolini Plus P4 , tutaj paranoja informacje u każdego konsultanta są całkowicie inne... W BOK Play dowiedzieliśmy się że wystarczy zadzwonić do Plusa w celu wysłania jeszcze raz wniosku o przeniesienie . Z plusa odsyłają nas do Play i kółko się kręci. Proszę o pomoc w temacie bo jest to już śmieszne , żeby 8 dni załatwiać przeniesienie które zgodnie z umowa powinno trwać 24 h.
podeślesz mi numer telefonu na PRV ? Zobaczę co się dzieje na Twoim koncie.

Post:09 sty 2012, 14:31
autor: Logith
Play4You, przypominam się :wink:
Czy już coś wiadomo?
Kiedy ktoś się ze mną skontaktuje ws. tej sprawy?

Pozdrawiam,
M

Post:09 sty 2012, 15:24
autor: trafiq555
Witam i odrazu z problemem ;)

Przedłużyłem abo w play na All Inclusive Max 115.

W punkcie dostałem 100 min do wszystkich na 6-miesięcy z "kuponu".

I teraz problem ;) Chciałem po zmianie umowy wyłączyć usługi które były aktywowane na poprzednim abo. Przez przypadek udało mi się wyłączyć usługę:

Promocyjny pakiet 100 minut do wszystkich - w trakcie wyłączania

Zmyliło mnie 6PLN za usługę a na 90% to ona odpowiada za moje 100 darmowych minut na 6-msc.

Pan na info poinformował że jak wyłącze i włącze jeszcze raz to promocja przepada, ale założył zgłoszenie gdzieś wyżej i czekam. Ktośbędzie w stanie pomóc "szybciej" tak żebym zaraz się nie dowiedział że promo przepadło?

Zgłoszenie nr 39243145


EDIT: juz naprawione :)

Post:09 sty 2012, 18:01
autor: Marens
Chyba jest jakaś mała awaria SMSów.
17:15 nie mogłem wysłać, potem udało mi się i odbiorca dostał 4 razy.
Inny znajomy wysłał mi SMSa o 17:31 a otrzymałem 17:50

Post:09 sty 2012, 19:31
autor: McCm
Tak, znowu jest jakaś awaria smsów w play, wychodzące pokazują się w telefonie jako nie wysłane, chociaż w bilingu są. Przychodzące wcale nie przychodzą. Ale to już nie pierwszy raz tak samo jest, powiedziałbym, że raz na miesiąc to się zdarza.

Post:09 sty 2012, 19:34
autor: kowcio
W tym Play jak zwykle nic nie działa :twisted:
Wcześniej pół godziny miałem komunikat o błędnej rejestracji karty SIM i NIC się zrobić nie dało, bo w ogóle zasięgu nie było. Później SMSy po 10 razy trzeba było wysyłać, a teraz jedna osoba mi coś napisała to co kilka minut dostaję SMSa z tą samą treścią. Ludzie, litości..
Jak tu mam korzystać z tego telefonu. I niech nikt nie mówi, że mam popsutą kartę SIM lub telefon, bo to nudne jest jak flaki z olejem.... Wszystko mam sprawne, tylko oczywiście w tym Play raz działa wszystko ok, a raz nic. Bezsensu :-( Nie, żebym narzekał - bo już półtora roku nic nie pisałem złego, ale bez jaj, od samego rana ten telefon więcej nie działa niż działa. Raz zasięgu nie ma, raz karta SIM się zarejestrować nie może, a innym razem po 10 razy dostaję te same SMSy. Oczywiście, nikt nic o tym nie wie..
A niekiedy nadawcą SMS jest coś typu "@#$%^^@!" zamiast numeru telefonu/kontaktu, tak jakoś dzisiaj? Dziwne, nie? I to przy tych samych SMS występuje ten problem, co przychodzą powielone. Do tej pory działało oki, w tym miesiącu wysłałem już 250 SMS i bez problemów, tylko dzisiaj coś odbiło..

Post:09 sty 2012, 19:38
autor: McCm
Akurat jeszcze miałem problem, że po kliknięciu "rozłącz", sieć nie rozłączałą rozmowy i połączenie szło dalej, telefon zaczął przez to wariować. Myślę - przełączę się na zasięg Orange/Plus, może pomoże - telefon wyszukał tylko sieć Play. SMSy nadal nie działają, albo dochodzą z opóźnieniem, albo po kilka razy.

Post:09 sty 2012, 20:03
autor: Quetzal
Dziwne, u mnie smsy działają dziś zupełnie normalnie.

Post:09 sty 2012, 20:07
autor: forum_tg
U mnie także, zero problemów z smsami.

Post:09 sty 2012, 20:10
autor: Quetzal
A te problemy macie tylko na linii Play <-> Play czy Play <-> Inni operatorzy?

Post:09 sty 2012, 20:59
autor: pakierhakierxd
Ja tam nie mam nigdy takich problemów aż dziwne ...,ps. w play jestem już 16 miesięcy ale może to zależy od lokalizacji.

Post:09 sty 2012, 21:00
autor: Robaas
Poznań, zasięg Orange, około 18 problemy z smsami, wysyła wysyła wysyła, zgłasza błąd, po kilku minutach odbiorca zgłasza, że już 6 razy czytał tego smsa.

Post:09 sty 2012, 21:01
autor: McCm
Problem w Poznaniu na linii Play <-> Play i Play <-> inni operatorzy. Nadal to się nie naprawiło, nawet smsy z play24 nie dochodzą.

Post:09 sty 2012, 21:04
autor: Quetzal
To może to po prostu lokalny problem w Poznaniu.
Ok. 150 km od Was nie ma problemu (nadmieniam, ze na zasięgu macierzystym Play).
pakierhakierxd pisze:Ja tam nie mam nigdy takich problemów aż dziwne ...,ps. w play jestem już 16 miesięcy ale może to zależy od lokalizacji.
Nigdy?
Ja pamiętam jak był duży problem w Play z smsami, jakiś rok temu. Ludzie pisali z całej Polski. Smsy dochodziły tylko fragmentarycznie. Play4you interweniował.

Post:09 sty 2012, 21:04
autor: potargany
Poznan - Szyperska

Leży - sms dochodzą po 30 min ( 10x ten sam )

Jeszcze 9 miesiecy meczarni :(

I co mi daje znizka na abo 50 % ( pakiet 1gb za free ) jak sieć chodzi jak padaka ?