Post:08 sty 2012, 13:19
Matyk, zmiana taryfy trwa do max 7 dni. Poczekaj. Jeśli wbiłeś krótki kod i czekałeś długo na odpowiedź USSD, po której był błąd, system przyjął zmianę taryfy. Być może była drobna niedogodność techniczna.
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Teoretycznie trwa 24 h. Ale może trwać do 7 dni (podstawa: regulaminy ofert promocyjnych w Play Fresh i Lubię To!).Matyk pisze:teoretycznie piszę że miana następuje do 24H
Play4you i jak tam moja sprawa? Powyższy problem dalej wystepuje i mam wrażenie jakby sprawa stała w miejscutaryfiasz19gr pisze:Witam od dzisiaj rana wystepuje u mnie następujący problem - nie można się dodzwonić do mnie (729 0XX XXX) z numerów stacjonarnych TP SA. Pojawia się niepokojący komunikat "Nie ma takiego numeru". Z innych sieci komórkowych (w tym z Play) nie ma takiego problemu można sie dodzwonić na mój numer. Na inny numer w Play bez problemu z telefonu stacjonarnego można się dodzwonić.
Jak widać z mojego opisu problem dotyczy tylko mojego numeru lub mojej puli numeracji 729 0XX XXX wcześniej ten numer był w sieci Gadu Air, która zakończyła działalność 31.10.2011, także może to mieć z tym związek.
Spróbujcie przetestować jeśli ktoś ma numer przeniesiony do Play z GaduAIR?
Może TP SA wycofała tą numerację z bazy danych z systemu?
Play4you nr zgłoszenia na Play 24 to: 39083819 - Proszę o interwencję
[ Dodano: 2012-01-04, 08:57 ]
Sprawdziłem na inny numer 729 0XX XXX też nie można sie dodzwonić - ten sam komunikat - Nie ma takiego numeru. Na to wychodzi że TP SA wykasowała tą numerację z bazy danych i nie można sie na te numery dodzwonić.
hej,taryfiasz19gr pisze:Play4you i jak tam moja sprawa? Powyższy problem dalej wystepuje i mam wrażenie jakby sprawa stała w miejscu
podeślesz mi numer telefonu na PRV ? Zobaczę co się dzieje na Twoim koncie.gyniek pisze:Witam mam pewne pytanie :
Żona podpisała umowę z Play jakoś tydzień temu wszystko fajnie , tylko w punkcie namówili ja na kupno karty plusa i przeniesienie go do Play , w celu nadania rabatu.
Tu zaczeły się schody które trwają do dziś dzień . Przeniesienie nie udało się z powodu błędnych danych po stronie Plusa do play. Dane są identyczne na umowie w Play jak i rejestracji karty w plus. Co chwilę udając się do BOK słyszymy info że to wina plusa który blokuje przeniesienie nr . Chcąc dowiedzieć się co mamy zrobić w BOk dostaliśmy info , proszę pisemnie skierować się do P4 w celu wyjasnień ... Dzwoniąć do Infolini Plus P4 , tutaj paranoja informacje u każdego konsultanta są całkowicie inne... W BOK Play dowiedzieliśmy się że wystarczy zadzwonić do Plusa w celu wysłania jeszcze raz wniosku o przeniesienie . Z plusa odsyłają nas do Play i kółko się kręci. Proszę o pomoc w temacie bo jest to już śmieszne , żeby 8 dni załatwiać przeniesienie które zgodnie z umowa powinno trwać 24 h.
Nigdy?pakierhakierxd pisze:Ja tam nie mam nigdy takich problemów aż dziwne ...,ps. w play jestem już 16 miesięcy ale może to zależy od lokalizacji.