Strona 144 z 241

Post:07 lut 2012, 20:57
autor: ppp1ppp
gratuluję Play tempa wysyłania duplikatów faktur
Duplikat z dnia 06/12/2011
Data nadania 02/02/2012

Pocieszający jest fakt, że "w terminie" dostałem fv na maila po interwencji w OK

Post:07 lut 2012, 21:45
autor: ukefake
w play24 nie działa zakładka usługi dodatkowe... czy też tak macie, czy tylko ja mam takie zezowate szczęście?
ppp1ppp pisze: Pocieszający jest fakt, że "w terminie" dostałem fv na maila po interwencji w OK
czyli jednak jest poprawa w działaniu bok-u ;)

Post:07 lut 2012, 22:17
autor: pakierhakierxd
Byłem na play24 teraz i z trudem pobrałem 2 faktury ale na szczęście pobrałem :D,lubię mieć fakturę na pulpicie bo wtedy przypomnę sobie aby opłacić :D

Post:08 lut 2012, 00:02
autor: soyo
Chcialem uprzejmie spytac przedstawiciela Play, dlaczego po zaplacie 2zl z hakiem, wysylajac PUSTY sms na podany numer, moje etykiety nie dzialaja. Po wyborze Play, mam Play, tu jest wszystko ok. Ale po wyborze Orange mam "PLAY", a po wyborze Plusa mam... pusto.

??

Post:08 lut 2012, 00:12
autor: kszaq
soyo pisze:Chcialem uprzejmie spytac przedstawiciela Play, dlaczego po zaplacie 2zl z hakiem, wysylajac PUSTY sms na podany numer, moje etykiety nie dzialaja. Po wyborze Play, mam Play, tu jest wszystko ok. Ale po wyborze Orange mam "PLAY", a po wyborze Plusa mam... pusto.
Co prawda nie jestem przedstawicielem Play, ale postaram się Tobie odpowiedzieć... "PLAY" po wyborze Orange jest wynikiem działania NITZ, a nie SPN, Play podobno wie o tej "usterce" w usłudze Etykietka i nad nią od ponad dwóch miesięcy pracuje. Co do pustki po wyborze Plusa, jest to wina Twojego telefonu, a nie sieci. Wiem, bo też miałem taki problem. Nie korzystasz przypadkiem z telefonu na androidzie z CM7 na pokładzie?

Post:08 lut 2012, 00:20
autor: soyo
Dzieki za odpowiedz. Zobacze jeszcze co powie przedstawiciel Play.
kszaq pisze: Co prawda nie jestem przedstawicielem Play, ale postaram się Tobie odpowiedzieć... "PLAY" po wyborze Orange jest wynikiem działania NITZ, a nie SPN, Play podobno wie o tej "usterce" w usłudze Etykietka i nad nią od ponad dwóch miesięcy pracuje. Co do pustki po wyborze Plusa, jest to wina Twojego telefonu, a nie sieci. Wiem, bo też miałem taki problem. Nie korzystasz przypadkiem z telefonu na androidzie z CM7 na pokładzie?
Samsung Galaxy S Plus na oficjalnym softwarze Samsunga.

pozdrawiam

Post:08 lut 2012, 12:18
autor: forum_tg
Ktoś z Was wie dlaczego nie można doładować telefonu przez Ekstra Doładowania na Facebooku? rano raz mi się udało, a jak teraz próbuję, to się nie da, albo wyskakuje okno z informacją że jest to oferta Play i zeby wziąć w niej udział trzeba "polubić" Play, a co smieszniejsze, ja mam "lubie to " na Play

http://i39.tinypic.com/35nd5bo.jpg

EDIT. jest 19.30, poprosiłem moich znajomych zeby sprawodzili dwóm tez nie działało.


play4you2
mogłabyś się zapoznać ze złoszeniem: 40491511 wraz z udzieleną odpowiedzą Waszego pracownika (de facto pracownicy)
a także zgłoszeniem 40495020 które było chwile później napisane niż podane wcześniej zgłoszenie, a oba się łączą bo dotyczą tej samej sprawy.
No i moją odpowiedź o nr 40519263 na w pełni nieprofesjonalne zachowanie pracownika BOKU. dotyczy odpowiedzi pracownika Play ze zgłoszenia 40491511

Post:09 lut 2012, 14:02
autor: margeo
Play4you2 - bardzo proszę, zapoznaj się ze zgłoszeniem 40533972. Jest jakaś szansa na pozytywne rozwiązanie tej sprawy? Telefon kontaktowy do mnie taki jak w zgłoszeniu pod nazwiskiem (numer, którego sprawa dotyczy użytkuje ktoś z rodziny, ale jest zarejestrowany na mnie).
Dzwoniłem w tej sprawie już wczoraj do BOK z prośbą o przyspieszenie aktywacji lub włączenie ręcznie innego pakietu, aby to się nie wydarzyło - niestety, kazali czekać. No i się nie doczekałem... :| o północy wszystko przepadło...
Z góry DZIĘKUJĘ za pomoc.
Pozdrawiam :-)

Post:09 lut 2012, 15:40
autor: play4you1
Przekazane. Nie daję jednak gwarancji aby ta sprawa została rozpatrzona pozytywnie.

Post:09 lut 2012, 17:24
autor: Matyk
40371572 - zgłoszenie wisi :/ proszę o jego rozpatrzenie

Post:09 lut 2012, 17:26
autor: forum_tg
play4you2 możesz pośpieszyć rozwiązanie problemu opisanego w poście:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=533517#533517

wszystko wrzuciliście do zgłoszenia nr: 40495020

Proszę o interwencję!

Post:09 lut 2012, 18:44
autor: McCm
Czy została zmieniona kolejność pobierania minut w połączeniach do Play?
Mam wykupione 100 minut do play i na stacjonarne. W bilingu mam:
02:12 min.
Pr. Min. do wszyst.

10:57 min.
Min. do Play/stacj.

Czy nie powinno pobierać tylko z wykupionych do play, zamiast zabierać minuty do wszystkich sieci w pierwszej kolejności?

Post:09 lut 2012, 18:50
autor: Robaas
McCm, nie masz czasem aktywnej opcji "zbieraj minuty"? z tego co pamiętam tylko darmowe połączenia do play schodzą przed zbieraj minuty, wszystkie inne pakiety są rozliczane w 2 kolejności.

Post:09 lut 2012, 21:24
autor: drcox
Czy Play zamierza coś zrobić z tym, że pre-paid Fresh/Lubię to jest rozłączany co 115200kb czy znowu muszę zgłaszać reklamację dla formalności a potem pisać do UKE?

Post:09 lut 2012, 21:48
autor: soyo
Czy uzyskam odpowiedz dotyczaca etykiety? Lub byc moze ktorys z pracownikow Play bylby na tyle uprzejmy aby mi dopomoc?

Jak wspomnialem, zakupilem usluge zgodnie z instruktazem, posiadam oficjalny system Android od Samsunga, niemodyfikowalny, a mimo to etykieta u mnie nie dziala jak powinna...

Post:09 lut 2012, 22:58
autor: KC-KARLOS
drcox, a rozłącza Cię podczas posiadania pakietu danych na szybszego neta (wykupywany czy też po doładowaniach)? Bo jeśli chodzi w opcji dla zmieniających profil, to tak jest (rozłącza po 115200 kb). Wcześniej było okej (lejek był nadawany automatycznie trwając w tym samym połączeniu (tak jest we wszystkich sieciach oferujące pakiety z lejkiem).

Post:10 lut 2012, 09:21
autor: playonline
Play4You - moge przyznac, ze w koncu wszystko jest w porzadku. Sprawa, ktora zostala zgloszona kilka miesiecy temu w koncu jest zakonczona, choc w dniu wczorajszym przypadkowo wylaczyliscie mi telefon.. ;) Zaskoczylem sie faktem, ze okolo 13ej zglosilem te sprawe a o 19ej zostalo juz wszystko naprawione. :) Nawet w zgloszeniu przyznaliscie, ze to pomylka konsultantki. Zdarza sie ale co bardziej cieszy to fakt, iz przyznaliscie sie do bledu. Szkoda tylko, ze ta sprawa tyle sie ciagnela... Nastepnie jeszcze jedno zgloszonko i tez szybka i pozytywna reakcja. Nie wiem czy to przypadek czy cos sie zmienilo (zwiekszyliscie uprawnienia BOK moze) ale tak BOK powinien pracowac. :) Pozdro!
PS Ocenie konsultantow pozniej gdyz Play24 dziala jak sie jemu chce... ;) Czytaj, wiedz, ze cos sie z Play24 dzieje (nie tak)... ;)

Post:10 lut 2012, 13:00
autor: whome
Ratunku, pomocy!
Od 29 stycznia próbuję przedłużyć umowę poprzez eshop. Po tygodniu zainteresowany dlaczego przesyłka nie została doręczona, wydzaniania na BOK, pisania do eshopu, wysyłania zgłoszen nie mogłem uzyskać żadnej informacji poza ta iż jest błąd techniczny. Wczoraj uzyskałem odpowiedź na zgłoszenie, że przesyłka zostanie wysłana w poniedziałek. Ucieszyłem się bardzo, że w końcu będe szczęsliwym posiadaczem telefonu. Dzisiaj dostałem info z eshopu ze zamówienie anulowano. Nr zgłoszeń: 40519996 i 40590420. Bardzo proszę o pomoc :(:(. Nie mam już sił :(

Post:10 lut 2012, 14:13
autor: drcox
Karlos20 pisze:drcox, a rozłącza Cię podczas posiadania pakietu danych na szybszego neta (wykupywany czy też po doładowaniach)?
Rozłącza mnie przy pełnej prędkości, czyli jak mam jeszcze 500MB na przykład, ale rozłącza co 115200kb i mnie to strasznie wkurza. Były okresy że po prostu transmisja po 115200kb nie była naliczana i była bez limitu :lol: więc pewnie rozłączania są, bo ich system nie umie liczyć dużej ilości bajtów w pre-paid tylko że... co mnie to obchodzi? Ma działać i tyle.

Post:10 lut 2012, 15:12
autor: play4you2
whome pisze:Ratunku, pomocy!
Od 29 stycznia próbuję przedłużyć umowę poprzez eshop. Po tygodniu zainteresowany dlaczego przesyłka nie została doręczona, wydzaniania na BOK, pisania do eshopu, wysyłania zgłoszen nie mogłem uzyskać żadnej informacji poza ta iż jest błąd techniczny. Wczoraj uzyskałem odpowiedź na zgłoszenie, że przesyłka zostanie wysłana w poniedziałek. Ucieszyłem się bardzo, że w końcu będe szczęsliwym posiadaczem telefonu. Dzisiaj dostałem info z eshopu ze zamówienie anulowano. Nr zgłoszeń: 40519996 i 40590420. Bardzo proszę o pomoc :(:(. Nie mam już sił :(

okej zamę się tym i szybko wyjaśnimy co z tym zamowieniem !