Post:05 lip 2011, 11:57
Pan Piotr F. zajmujący się sprawą jest bardzo kompetentny co pokazał już wiele razy. Nie zdziwiłby się gdyby się okazało, że play4you to jego kryptonimplay4you2 pisze:Tak przy okazji, Qper, dostałem wczoraj info o tym, że twoja skarga na konsultantkę (w zasadzie na udzieloną informację) została juz rozwiązana i dzwonił konsultant do Ciebie z informacją o całej sprawie. Podobno wszystko jest już załatwione i doszliście do porozumienia w tej kwestii.
może nadejdą takie dni kiedy to zacznie normalnie działać.mkowalski pisze:Potwierdzam, u mnie też. Dzwonię, wysyłam SMS-y, a w billingu pusto.
Może i tak jest, ale jest to jawna głupota. Klienta ma prawo widzieć swoje smsy.play4you2 pisze:Wykaz na Play24, jest informacją o statusie aktywności a nie wykazem w rozumieniu prawa, tak więc nie jest to obowiązkowe, aby zamieszczać informacje o tym, pod jaki numer wysyłałeś SMS
Równie dobrze to w ogólne można ich nie wyświetlać i też pewnie będzie ok?
Użytkownicy powinni mieć dostarczane wszystkie informacje nawet numer telefonu na jaki były wysłane.
Na tym właśnie polega jakość świadczenia usług, którą trzeba ciągle doskonalić